تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی - Become a Public Relations Specialist

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیروابط عمومی (PR) برای هر شغلی که می خواهد در معرض دید رسانه ها قرار گیرد، نظر مصرف کننده را تحت تأثیر قرار دهد و شهرت خوبی را حفظ کند، بسیار مهم است. با این حال، با پیشرفت فناوری، ارتباط با مردم پیچیده تر شده است. روابط عمومی مدرن نیاز به یک رویکرد یکپارچه و چند کاناله دارد. در این دوره، متخصص روابط عمومی Deirdre Breakenridge یک جریان کاری موثر هشت مرحله ای را برای متخصصان روابط عمومی امروز ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه درباره مخاطبان خود تحقیق کنید، یک برنامه روابط عمومی بسازید، پیام خود را توسعه دهید و از ترکیب رسانه مناسب استفاده کنید. در مرحله بعد، نحوه مدیریت روابط با همه از خبرنگاران گرفته تا افراد تأثیرگذار، افزایش آگاهی با کمک قهرمانان داخلی و هدایت بحران انگیز بحران ها را ببینید. در نهایت، نوشتن روابط عمومی و قصه گویی بصری را بررسی کنید و ببینید چگونه می توانید تأثیر تلاش های روابط عمومی خود را اندازه گیری کنید. اهداف یادگیری ارزش ایجاد مشخصات مخاطب را توضیح دهید. مدل SWOT و نحوه استفاده از آن برای شناسایی تهدیدها را توضیح دهید. 4C های توسعه پیام رسانی موثر را نام ببرید و خلاصه کنید. خلاصه کنید که چگونه تفکر مانند یک روزنامه نگار به سازمان کمک می کند تا روابط رسانه ای برقرار کند. اهمیت توسعه جامعه را قبل از وقوع بحران بررسی کنید. بین مسئله و بحران تفاوت قائل شوید. روش هایی برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی ذکر کنید. "پس از مرگ" را تعریف کنید و ارزش آن را برای شناسایی درس های آموخته شده پس از یک بحران شرح دهید.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا وجود رسانه های سنتی، سایتهای خبری 24 ساعته، توییتر و فیس بوک که همه برای جلب توجه با یکدیگر رقابت می کنند، پیام شما به نحوی که می خواهید پخش و دریافت می شود-می تواند مشکل باشد. در این دوره، Deirdre Breakenridge، متخصص روابط عمومی، ویژگی های یک سخنگوی رسانه ای خوب، آنچه از تعامل با روزنامه نگاران انتظار می رود، چگونه پیام خود را با آمار و صدای صدا تقویت می کند، و چگونه ارائه و پیام خود را به کانال های رسانه ای خاص و مخاطبان ارائه می دهد، مشخص می کند. به مصاحبه ساختگی را در پایان دوره مشاهده کنید و تکنیک ها و استراتژی های Deirdre را در عمل ببینید. اهداف یادگیری انتخاب سخنگوی خود روزنامه نگار خود را بشناسید آمادگی برای مصاحبه مصاحبه در اسکایپ و رسانه های اجتماعی خروج از رکورد
-
3
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر فضای رسانهای امروز، مصرف کنندگان تصمیم میگیرند که چگونه و چه زمانی میخواهند اطلاعات را دریافت کنند. در نتیجه، برای بازاریابان بسیار مهم است که از نحوه طراحی و اجرای برنامه بازاریابی که مورد توجه مخاطبان قرار میگیرد - و همچنین نحوه اندازه گیری نتایج، درک خوبی داشته باشند. در این دوره یاد بگیرید که چگونه نقشه راه بازاریابی خود را ترسیم کنید. با Deirdre Breakenridge، متخصص بازاریابی همراه باشید، زیرا او توضیح میدهد که چگونه در مورد نیازهای ارتباطی بازاریابی خود تحقیق کنید، یک برنامه بازاریابی ایجاد میکنید که به شما کمک میکند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از استراتژیهای بازاریابی روابط عمومی، رسانههای اجتماعی و ایمیل استفاده کنید. به علاوه، او در مورد چگونگی راه اندازی کمپین شما و پیگیری برنامه شما از طریق داشبورد اندازه گیری بحث میکند. موضوعات شامل: تعریف بیانیه موقعیت نام تجاری را به یاد بیاورید. اهمیت تحقیقات بازار را توضیح دهید. تعریف تقسیم بندی بازار را بشناسید. ویژگی های سه نوع رقبا را خلاصه کنید. سه ورودی اصلی یک برنامه ارتباطات بازاریابی را لیست کنید. هنگامی که رقابت زیادی وجود دارد بهترین استراتژی برای برجسته سازی را تعیین کنید.
-
4
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهر سازمانی باید نحوه برقراری ارتباط داخلی و خارجی در صورت بروز بحران را برنامه ریزی کند. در این دوره، کارشناس ارتباطات تجاری لورا برگلس شما را در جریان آماده سازی سازمان شما برای ارتباط با کارکنان، مشتریان، تامین کنندگان، رسانه ها و عموم مردم قرار می دهد. او شناسایی مخاطبان، جمع آوری تیم پاسخگویی به بحران، تهیه بیانیه اولیه و ارزیابی پاسخ شما پس از گذراندن بحران را پوشش می دهد. اهداف یادگیری بحران را تعریف کنید نحوه پاسخ سریع و مطمئن را توضیح دهید. مخاطبان مختلف در بحران را شناسایی کنید. ارزیابی منابع فنی و فیزیکی نحوه ایجاد زنجیره فرمان را توضیح دهید. بیانیه های نگهدارنده را توسعه دهید نحوه اجتناب از اشتباهات رایج در واکنش به بحران را مشخص کنید. پاسخ ارتباطات بحرانی خود را مرور کنید.
-
5
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیداشتن عملیات محاسبات ابری بهینه برای ارائه دید و کنترل، بخش مهمی از استقرار موفق ابر و ارائه ارزش مداوم به کسب و کار است. اما بسیاری از شرکتها یا سازمانها عملیات رایانش ابری را در محل ندارند، و بنابراین درک درستی از نحوه انجام عملیات ابری که قابلیت مشاهده را افزایش میدهند، ندارند. در این دوره، دیوید لینتیکوم، متخصص ابر، جنبههای متعددی از نظارت و مشاهدهپذیری ابر را در پشتیبانی از عملیات ابری، با تمرکز بر بهترین شیوهها و انتخابهای فناوری که یک برنامه مشاهده، نظارت و عملیات ابر موفق را تشکیل میدهند، معرفی میکند. این شامل تغییرات فرهنگی و ارتقای مهارت هایی است که ممکن است مورد نیاز باشد. او ابزارهای مختلف نظارت و مشاهده را بررسی می کند، به شما نشان می دهد که چگونه نیازهای خود را شناسایی کنید، و چگونه ابزارهایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کنند. دیوید همچنین توضیح می دهد که چگونه نظارت و قابلیت مشاهده بر امنیت، حاکمیت و عملکرد در ابر تأثیر می گذارد.
-
6
37 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرسانههای اجتماعی میتوانند اطلاعات زیادی در مورد آنچه مشتریان و رقبا واقعا در مورد سازمان شما فکر میکنند در اختیار شرکت شما قرار دهند. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه نظارت بر رسانههای اجتماعی را در استراتژی بازاریابی سازمان خود بگنجانید. با مربی Martin Waxman، استراتژیست رسانههای دیجیتال و رسانههای اجتماعی همراه باشید، زیرا او برنامههای اصلی گوش دادن و نظارت اجتماعی را مقایسه میکند و توصیف میکند که هرکدام چه کاری میتوانند برای تجارت شما انجام دهند و همچنین نحوه ایجاد پلتفرمهایی مانند Hootsuite مرکز فرماندهی گوش دادن اجتماعی شما را توضیح میدهد. او نشان میدهد که چگونه میتوان از نظارت بر شبکههای اجتماعی برای خدمات به مشتری، یافتن تأثیرگذار و کشف بینشهایی که میتوانند منجر به محصولات و فرصتهای جدید شوند، استفاده کرد. و او به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید مسائل و شرایط بحرانی را که ممکن است اعتبار شرکت شما را در معرض خطر قرار دهند، را شناسایی کنید.
-
7
53 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمارک های قوی و موثر به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهند و به شما کمک می کنند تا طوفان های رقابت بازار را پشت سر بگذارید. چه یک مارک تجاری دارید و چه یک برند جدید را از ابتدا شروع می کنید، این دوره ابزارها و چارچوب های لازم برای ایجاد ارزش ویژه برند را فراهم می کند. بیاموزید که چگونه ارزشهای اصلی خود را تعریف کنید، آنها را با نام تجاری خود پیوند دهید و مارک را به طور موثر چه در داخل کارمندان و چه در خارج از طریق رسانه های اجتماعی، روابط عمومی، تبلیغات، بسته بندی و کانالهای دیگر راه اندازی و ارتباط برقرار کنید. مربی درو بوید، یک متخصص بازاریابی با بیش از سه دهه تجربه، همچنین نحوه اندازه گیری عملکرد نام تجاری و حفظ ارزش و ارتباط آن با گذشت زمان را توضیح می دهد. موضوعات شامل: - مارک را تعریف کنید. - اهمیت مارک ها را توضیح دهید. - مراحل فرآیند نام تجاری را مشخص کنید. - ارزش ها و هدف اصلی خود را مشخص کنید. - درایورهای مارک ایجاد کنید. - معماری برند خود را طراحی کنید. - مشتریان را شناسایی و درک کنید. - مارک تجاری را به محصول و خدمات پیوند دهید. - ارزش ویژه برند را مدیریت کنید.
-
8
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچقدر عمیقاً به برند خود فکر کرده اید؟ آیا این کار عمدی است یا فقط یک فکر بعدی است؟ هر مولفه - لوگو، وب سایت، خدمات و حتی فرهنگ شما - چه چیزی به مشتریان میگوید؟ برند تجاری پیشرفته به معنای تفکر در مورد آنچه شرکت شما را از بقیه متمایز میکند و گنجاندن آن در هر یک از نقاط کسب و کار: طراحی، پیام رسانی، بازاریابی و روابط عمومی و چشم انداز شرکت. در این دوره با متخصص بازاریابی Brad Batesole بیاموزید که برند تجاری واقعاً چیست، چگونه کار میکند و چگونه میتوانید یک برند رقابتیتر بسازید و آن را حفظ کنید. بهترین روشهای تحقیق، توسعه، تجسم و مدیریت نام تجاری خود را کاوش کنید و در مورد ترکیب نام تجاری خود در نقاط مختلف تماس با مشتری و نگه داشتن برگههای نام تجاری خود با رشد شرکت اطلاعات کسب کنید. موضوعات شامل: تعریف مارک را توضیح دهید. هدف از یک مارک تجاری را توصیف کنید. هدف از استراتژی نام تجاری را مشخص کنید. مراحل ایجاد بیانیه چشم انداز را خلاصه کنید. هدف از یک نقطه تماس را تعیین کنید. بین دو نوع عامل کاهش دهنده برند تفاوت قائل شوید. عناصر لازم برای دستیابی به ارزش ویژه برند را به یاد بیاورید.
-
9
30 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمه ما اشتباه کرده ایم. اما شهرت بد می تواند به حرفه شما آسیب برساند. چه ناشی از اشتباه عمومی ، مشکلات حقوقی ، خرابکاری یا شایعات باشد ، این آسیب می تواند تأثیرات طولانی مدت بر توانایی کار شما داشته باشد. کنترل موقعیت را در دست بگیرید و بیاموزید که چگونه شهرت منفی را ترمیم کنید. یک فرآیند سه مرحله ای برای ارزیابی آسیب ، ایجاد برنامه و پاسخ با تمرکز انجام دهید. این تکنیک ها از جمله تکنیک هایی است که لیدا سیتروئن در شرکت مدیریت شهرت خود ، LIDA360 ، استفاده می کند تا به مشتریان خود کمک کند تا از مطبوعات بد خارج شوند و نام خوب خود را به دست آورند.
-
10
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیداستان سرایی، روشی قدرتمند است که باعث میشود مردم به محصولات، مارکها و دلایل اهمیت دهند. این میتواند فروش، بازاریابی، ارائهها و هر وظیفه دیگری را که به ارتباط انسانی نیاز دارد، تسهیل کند. نویسنده پرفروش، Shane Snow، رویکرد خود را در ساخت داستانهای جذاب به اشتراک میگذارد. بیاموزید که چگونه با استفاده از عناصر اصلی روایت و فریمورکهای قصه گوی ثابت داستان، به داستانهای شخصی، داستانهای تجاری یا هر نوع داستان دیگر توجه کنید. بیاموزید که چگونه ارتباطات خود را با مخاطبان خود به حداکثر برسانید و فرهنگ داستان سرایی را در کل سازمان خود ایجاد کنید. موضوعات شامل: علم داستانهای بزرگ عناصر داستان سرایی موثر ایجاد روابط از طریق داستان سرایی فروش با قصه گویی ایجاد و جذب مخاطب استفاده از چارچوب های داستان سرایی مانند روش بن فرانکلین