تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی - Become a Public Relations Specialist

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی - Image of Learn Path Become a Public Relations Specialist
تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی Become a Public Relations Specialist
متخصصان روابط عمومی (PR) ارتباط بین سازمانها ، رسانه های خبری و مردم هستند. آنها نقش مهمی در کمک به شکل گیری تصور عمومی و ارتباط با نام تجاری شرکت ایفا می کنند. مهارت های اساسی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی موثر را بیاموزید.
Become a Public Relations Specialist
Public relations (PR) specialists are the connection between organizations, news media, and the public. They play a critical role in helping shape public perception, and communicating a company’s brand. Learn the essential skills you need to become an effective public relations specialist.
مدت زمان: 10h 35m
تعداد دوره ها: 10
مجموع قیمت: (۲۰۶۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۴۴۲۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی های روابط عمومی - Image of Course Public Relations Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی های روابط عمومی

    Public Relations Foundations

    روابط عمومی (PR) برای هر شغلی که می خواهد در معرض دید رسانه ها قرار گیرد، نظر مصرف کننده را تحت تأثیر قرار دهد و شهرت خوبی را حفظ کند، بسیار مهم است. با این حال، با پیشرفت فناوری، ارتباط با مردم پیچیده تر شده است. روابط عمومی مدرن نیاز به یک رویکرد یکپارچه و چند کاناله دارد. در این دوره، متخصص روابط عمومی Deirdre Breakenridge یک جریان کاری موثر هشت مرحله ای را برای متخصصان روابط عمومی امروز ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه درباره مخاطبان خود تحقیق کنید، یک برنامه روابط عمومی بسازید، پیام خود را توسعه دهید و از ترکیب رسانه مناسب استفاده کنید. در مرحله بعد، نحوه مدیریت روابط با همه از خبرنگاران گرفته تا افراد تأثیرگذار، افزایش آگاهی با کمک قهرمانان داخلی و هدایت بحران انگیز بحران ها را ببینید. در نهایت، نوشتن روابط عمومی و قصه گویی بصری را بررسی کنید و ببینید چگونه می توانید تأثیر تلاش های روابط عمومی خود را اندازه گیری کنید. اهداف یادگیری ارزش ایجاد مشخصات مخاطب را توضیح دهید. مدل SWOT و نحوه استفاده از آن برای شناسایی تهدیدها را توضیح دهید. 4C های توسعه پیام رسانی موثر را نام ببرید و خلاصه کنید. خلاصه کنید که چگونه تفکر مانند یک روزنامه نگار به سازمان کمک می کند تا روابط رسانه ای برقرار کند. اهمیت توسعه جامعه را قبل از وقوع بحران بررسی کنید. بین مسئله و بحران تفاوت قائل شوید. روش هایی برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی ذکر کنید. "پس از مرگ" را تعریف کنید و ارزش آن را برای شناسایی درس های آموخته شده پس از یک بحران شرح دهید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی روابط عمومی: آموزش رسانه - Image of Course Public Relations Foundations: Media Training 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی روابط عمومی: آموزش رسانه

    Public Relations Foundations: Media Training

    با وجود رسانه های سنتی، سایتهای خبری 24 ساعته، توییتر و فیس بوک که همه برای جلب توجه با یکدیگر رقابت می کنند، پیام شما به نحوی که می خواهید پخش و دریافت می شود-می تواند مشکل باشد. در این دوره، Deirdre Breakenridge، متخصص روابط عمومی، ویژگی های یک سخنگوی رسانه ای خوب، آنچه از تعامل با روزنامه نگاران انتظار می رود، چگونه پیام خود را با آمار و صدای صدا تقویت می کند، و چگونه ارائه و پیام خود را به کانال های رسانه ای خاص و مخاطبان ارائه می دهد، مشخص می کند. به مصاحبه ساختگی را در پایان دوره مشاهده کنید و تکنیک ها و استراتژی های Deirdre را در عمل ببینید. اهداف یادگیری انتخاب سخنگوی خود روزنامه نگار خود را بشناسید آمادگی برای مصاحبه مصاحبه در اسکایپ و رسانه های اجتماعی خروج از رکورد

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی - Image of Course Marketing Communications 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی

    Marketing Communications

    در فضای رسانه‌ای امروز، مصرف کنندگان تصمیم می‌گیرند که چگونه و چه زمانی می‌خواهند اطلاعات را دریافت کنند. در نتیجه، برای بازاریابان بسیار مهم است که از نحوه طراحی و اجرای برنامه بازاریابی که مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد - و همچنین نحوه اندازه گیری نتایج، درک خوبی داشته باشند. در این دوره یاد بگیرید که چگونه نقشه راه بازاریابی خود را ترسیم کنید. با Deirdre Breakenridge، متخصص بازاریابی همراه باشید، زیرا او توضیح می‌دهد که چگونه در مورد نیازهای ارتباطی بازاریابی خود تحقیق کنید، یک برنامه بازاریابی ایجاد می‌کنید که به شما کمک می‌کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از استراتژی‌های بازاریابی روابط عمومی، رسانه‌های اجتماعی و ایمیل استفاده کنید. به علاوه، او در مورد چگونگی راه اندازی کمپین شما و پیگیری برنامه شما از طریق داشبورد اندازه گیری بحث می‌کند. موضوعات شامل: تعریف بیانیه موقعیت نام تجاری را به یاد بیاورید. اهمیت تحقیقات بازار را توضیح دهید. تعریف تقسیم بندی بازار را بشناسید. ویژگی های سه نوع رقبا را خلاصه کنید. سه ورودی اصلی یک برنامه ارتباطات بازاریابی را لیست کنید. هنگامی که رقابت زیادی وجود دارد بهترین استراتژی برای برجسته سازی را تعیین کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات در یک بحران - Image of Course Crisis Communication 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارتباطات در یک بحران

    Crisis Communication

    هر سازمانی باید نحوه برقراری ارتباط داخلی و خارجی در صورت بروز بحران را برنامه ریزی کند. در این دوره، کارشناس ارتباطات تجاری لورا برگلس شما را در جریان آماده سازی سازمان شما برای ارتباط با کارکنان، مشتریان، تامین کنندگان، رسانه ها و عموم مردم قرار می دهد. او شناسایی مخاطبان، جمع آوری تیم پاسخگویی به بحران، تهیه بیانیه اولیه و ارزیابی پاسخ شما پس از گذراندن بحران را پوشش می دهد. اهداف یادگیری بحران را تعریف کنید نحوه پاسخ سریع و مطمئن را توضیح دهید. مخاطبان مختلف در بحران را شناسایی کنید. ارزیابی منابع فنی و فیزیکی نحوه ایجاد زنجیره فرمان را توضیح دهید. بیانیه های نگهدارنده را توسعه دهید نحوه اجتناب از اشتباهات رایج در واکنش به بحران را مشخص کنید. پاسخ ارتباطات بحرانی خود را مرور کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری محاسبات ابری: قابلیت مشاهده و عملیات - Image of Course Learning Cloud Computing: Observability and Operations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری محاسبات ابری: قابلیت مشاهده و عملیات

    Learning Cloud Computing: Observability and Operations

    داشتن عملیات محاسبات ابری بهینه برای ارائه دید و کنترل، بخش مهمی از استقرار موفق ابر و ارائه ارزش مداوم به کسب و کار است. اما بسیاری از شرکت‌ها یا سازمان‌ها عملیات رایانش ابری را در محل ندارند، و بنابراین درک درستی از نحوه انجام عملیات ابری که قابلیت مشاهده را افزایش می‌دهند، ندارند. در این دوره، دیوید لینتیکوم، متخصص ابر، جنبه‌های متعددی از نظارت و مشاهده‌پذیری ابر را در پشتیبانی از عملیات ابری، با تمرکز بر بهترین شیوه‌ها و انتخاب‌های فناوری که یک برنامه مشاهده، نظارت و عملیات ابر موفق را تشکیل می‌دهند، معرفی می‌کند. این شامل تغییرات فرهنگی و ارتقای مهارت هایی است که ممکن است مورد نیاز باشد. او ابزارهای مختلف نظارت و مشاهده را بررسی می کند، به شما نشان می دهد که چگونه نیازهای خود را شناسایی کنید، و چگونه ابزارهایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کنند. دیوید همچنین توضیح می دهد که چگونه نظارت و قابلیت مشاهده بر امنیت، حاکمیت و عملکرد در ابر تأثیر می گذارد.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی نظارت بر شبکه‌های اجتماعی: استراتژی‌ها و مهارت‌ها - Image of Course Social Media Monitoring: Strategies and Skills 37 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نظارت بر شبکه‌های اجتماعی: استراتژی‌ها و مهارت‌ها

    Social Media Monitoring: Strategies and Skills

    رسانه‌های اجتماعی می‌توانند اطلاعات زیادی در مورد آنچه مشتریان و رقبا واقعا در مورد سازمان شما فکر می‌کنند در اختیار شرکت شما قرار دهند. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه نظارت بر رسانه‌های اجتماعی را در استراتژی بازاریابی سازمان خود بگنجانید. با مربی Martin Waxman، استراتژیست رسانه‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی همراه باشید، زیرا او برنامه‌های اصلی گوش دادن و نظارت اجتماعی را مقایسه می‌کند و توصیف می‌کند که هرکدام چه کاری می‌توانند برای تجارت شما انجام دهند و همچنین نحوه ایجاد پلتفرمهایی مانند Hootsuite مرکز فرماندهی گوش دادن اجتماعی شما را توضیح میدهد. او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از نظارت بر شبکه‌های اجتماعی برای خدمات به مشتری، یافتن تأثیرگذار و کشف بینش‌هایی که می‌توانند منجر به محصولات و فرصت‌های جدید شوند، استفاده کرد. و او به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید مسائل و شرایط بحرانی را که ممکن است اعتبار شرکت شما را در معرض خطر قرار دهند، را شناسایی کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای مارک تجاری - Image of Course Branding Foundations 53 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای مارک تجاری

    Branding Foundations

    مارک های قوی و موثر به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهند و به شما کمک می کنند تا طوفان های رقابت بازار را پشت سر بگذارید. چه یک مارک تجاری دارید و چه یک برند جدید را از ابتدا شروع می کنید، این دوره ابزارها و چارچوب های لازم برای ایجاد ارزش ویژه برند را فراهم می کند. بیاموزید که چگونه ارزشهای اصلی خود را تعریف کنید، آنها را با نام تجاری خود پیوند دهید و مارک را به طور موثر چه در داخل کارمندان و چه در خارج از طریق رسانه های اجتماعی، روابط عمومی، تبلیغات، بسته بندی و کانالهای دیگر راه اندازی و ارتباط برقرار کنید. مربی درو بوید، یک متخصص بازاریابی با بیش از سه دهه تجربه، همچنین نحوه اندازه گیری عملکرد نام تجاری و حفظ ارزش و ارتباط آن با گذشت زمان را توضیح می دهد. موضوعات شامل: - مارک را تعریف کنید. - اهمیت مارک ها را توضیح دهید. - مراحل فرآیند نام تجاری را مشخص کنید. - ارزش ها و هدف اصلی خود را مشخص کنید. - درایورهای مارک ایجاد کنید. - معماری برند خود را طراحی کنید. - مشتریان را شناسایی و درک کنید. - مارک تجاری را به محصول و خدمات پیوند دهید. - ارزش ویژه برند را مدیریت کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی پیشرفته برندسازی - Image of Course Advanced Branding 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی پیشرفته برندسازی

    Advanced Branding

    چقدر عمیقاً به برند خود فکر کرده اید؟ آیا این کار عمدی است یا فقط یک فکر بعدی است؟ هر مولفه - لوگو، وب سایت، خدمات و حتی فرهنگ شما - چه چیزی به مشتریان می‌گوید؟ برند تجاری پیشرفته به معنای تفکر در مورد آنچه شرکت شما را از بقیه متمایز می‌کند و گنجاندن آن در هر یک از نقاط کسب و کار: طراحی، پیام رسانی، بازاریابی و روابط عمومی و چشم انداز شرکت. در این دوره با متخصص بازاریابی Brad Batesole بیاموزید که برند تجاری واقعاً چیست، چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توانید یک برند رقابتی‌تر بسازید و آن را حفظ کنید. بهترین روشهای تحقیق، توسعه، تجسم و مدیریت نام تجاری خود را کاوش کنید و در مورد ترکیب نام تجاری خود در نقاط مختلف تماس با مشتری و نگه داشتن برگه‌های نام تجاری خود با رشد شرکت اطلاعات کسب کنید. موضوعات شامل: تعریف مارک را توضیح دهید. هدف از یک مارک تجاری را توصیف کنید. هدف از استراتژی نام تجاری را مشخص کنید. مراحل ایجاد بیانیه چشم انداز را خلاصه کنید. هدف از یک نقطه تماس را تعیین کنید. بین دو نوع عامل کاهش دهنده برند تفاوت قائل شوید. عناصر لازم برای دستیابی به ارزش ویژه برند را به یاد بیاورید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازسازی شهرت شما - Image of Course Repairing Your Reputation 30 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازسازی شهرت شما

    Repairing Your Reputation

    همه ما اشتباه کرده ایم. اما شهرت بد می تواند به حرفه شما آسیب برساند. چه ناشی از اشتباه عمومی ، مشکلات حقوقی ، خرابکاری یا شایعات باشد ، این آسیب می تواند تأثیرات طولانی مدت بر توانایی کار شما داشته باشد. کنترل موقعیت را در دست بگیرید و بیاموزید که چگونه شهرت منفی را ترمیم کنید. یک فرآیند سه مرحله ای برای ارزیابی آسیب ، ایجاد برنامه و پاسخ با تمرکز انجام دهید. این تکنیک ها از جمله تکنیک هایی است که لیدا سیتروئن در شرکت مدیریت شهرت خود ، LIDA360 ، استفاده می کند تا به مشتریان خود کمک کند تا از مطبوعات بد خارج شوند و نام خوب خود را به دست آورند.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی داستان سرایی توسط Shane Snow - Image of Course Shane Snow on Storytelling 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی داستان سرایی توسط Shane Snow

    Shane Snow on Storytelling

    داستان سرایی، روشی قدرتمند است که باعث می‌شود مردم به محصولات، مارک‌ها و دلایل اهمیت دهند. این می‌تواند فروش، بازاریابی، ارائه‌ها و هر وظیفه دیگری را که به ارتباط انسانی نیاز دارد، تسهیل کند. نویسنده پرفروش، Shane Snow، رویکرد خود را در ساخت داستان‌های جذاب به اشتراک می‌گذارد. بیاموزید که چگونه با استفاده از عناصر اصلی روایت و فریمورک‌‌های قصه گوی ثابت داستان، به داستان‌های شخصی، داستان‌های تجاری یا هر نوع داستان دیگر توجه کنید. بیاموزید که چگونه ارتباطات خود را با مخاطبان خود به حداکثر برسانید و فرهنگ داستان سرایی را در کل سازمان خود ایجاد کنید. موضوعات شامل: علم داستانهای بزرگ عناصر داستان سرایی موثر ایجاد روابط از طریق داستان سرایی فروش با قصه گویی ایجاد و جذب مخاطب استفاده از چارچوب های داستان سرایی مانند روش بن فرانکلین

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Shane Snow - Image of Author Shane Snow

Shane Snow

شانی اسنو، روزنامه نگار و بنیانگذار مطالب محتوایی است. Contently پیشروترین پلت فرم نرم افزار بازاریابی محتوا و شبکه روزنامه نگاران مستقل برای استخدام است. نوشته های او در Wired ، Fast Company ، New Yorker و Time دیده شده است. شانی در شهر نیویورک زندگی می کند و نویسنده Smartcuts: The Breakthrough Power of Lateral Thinking است. برای اطلاعات بیشتر به سایت shanesnow.com مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Laura Bergells - Image of Author Laura Bergells

Laura Bergells

لورا برگلز بيش از 14 سال تجربه را به عنوان سخنران حرفه اي و سازنده اجتماعي دارد. لورا به کسب و کارهاي در حال رشد کمک مي کند تا پيام هاي خود را از طريق سخنراني هاي عمومي، ارائه ها، وب سايت ها، وبلاگ ها و رسانه هاي اجتماعي به اشتراک بگذارد. او به طور گسترده با متخصصان کسب و کار ، کار مي کند تا آنها را در مهارت هاي ارتباطي خود، به ويژه درحرکت فراتر از پاورپوينت، آموزش دهد و اغلب در رسانه هاي منطقه اي به عنوان يک متخصص ارتباطات و بازاريابي نقل مکان مي کند. وبلاگ محبوب او ، Maniactive.com ، براي کساني که ارائه‌ها را به مخاطبان مدرن ، رسانه‌اي - آگاه تحويل مي‌دهند ، ضروري است. لورا استاد راهنما در دانشکده تجارت Seidman در دانشگاه دولتي ايالت Grand Valley است و فارغ التحصيل دانشگاه ايالتي ميشيگان است و داراي مدرک ليسانس در زمينه ارتباطات و جامعه شناسي است. او مدرک کارشناسي ارشد خود را از دانشگاه ايالتي ايالت Grand Valley به دست آورد. شما مي توانيد او را در توييتر maniactive@ پيدا کنيد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Drew Boyd - Image of Author Drew Boyd

Drew Boyd

درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است. او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند. پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با "United Airlines"، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد. او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است. او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است. او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lida Citroën - Image of Author Lida Citroën

Lida Citroën

لیدا سیتروئن یک متخصص برندسازی بین المللی است که هویت ها را طراحی می کند و برندسازی شخصی را آموزش می دهد. لیدا مدیر LIDA360 مستقر در دنور، و یک سخنران و نویسنده ماهر است که اغلب در رسانه ها از جمله MSNBC، Entrepreneur، US News & World Report، Fortune، Forbes.com، Harvard Business Review و CBS MoneyWatch به نمایش گذاشته می شود. او همچنین نویسنده دو کتاب است: ماموریت بعدی شما: راهنمای برندسازی شخصی برای انتقال نظامی به غیرنظامی، که ابزارهای برندسازی شخصی، شغلی و حرفه ای و راهنمایی هایی را برای کهنه سربازان نظامی در حال گذار ارائه می دهد و شهرت 360: ایجاد قدرت از طریق برندسازی شخصی، راهنمای پرفروش برای به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق مدیریت شهرت. لیدا اوقات فراغت خود را صرف کمک به کهنه سربازان در گذار از مشاغل نظامی به غیرنظامی می کند. او برای Military.com می نویسد، یک داوطلب برای پشتیبانی کارفرما از گارد و رزرو (ESGR) است، در رویدادهای ملی در مورد استخدام سربازان صحبت می کند، و از سال 2010 با بنیاد جنگجویان وال استریت کار می کند. او همچنین کارگاه‌ها، سمینارهای آموزشی، و وبینارها را برای آگاه کردن جانبازان در حال گذار در مورد چالش‌ها، فرصت‌ها و مزایایی که در بخش غیرنظامی به دست می‌آید برگزار می‌کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Deirdre Breakenridge - Image of Author Deirdre Breakenridge

Deirdre Breakenridge

Deirdre K. Breakenridge سرپرست اجرایی در Pure Performance Communications می باشد. به عنوان یک کارشناس PR و بازاریابی او در اجرای عملیات سطح بالا به سازمان هایی از جمله Academy of Nutrition and Dietetics، Blue Star Veterans Network، JVC, Marketwired, the Public Relations Society of America (PRSA) مشاوره داده است. او نویسنده ی پنج کتاب اقتصادی Times می باشد. آخرین کتاب او Social Media and Public Relations: Eight New Practices for the PR Professional درسال 2012 ماه می در تمام فرمت ها انتشار یافته است سایر کتاب های او عبارتند از: Putting the Public Back in Public Relations, PR 2.0: New Media, New Tools, New Audiences, The New PR Toolkit, and Cyberbranding: Brand Building in the Digital Economy می باشد. Breakenridge پروفسور در دانشگاه (New York University (NYU و مربی آنلاین برای UMass at Amherst journalism department می باشد که در مورد موضوعات PR، بازار یابی و social media communications بصورت بین المللی ارائه می دهد. او عضو PRSA بوده و در New Jersey Advertising Club کارکرده است. او هم چنین در Social Network Association و برنامه ی 50Shows# کار کرده و به زنان انگیزه و فرصت بیان در رسانه را ایجاد کرده است. او در بین بیست و پنج بازار یاب مجازی رتبه ی اول را داشته و Traackr او را بین بهترین های جذاب و درگیر کننده در سال 2014 می داند. وبلاگ های او در مورد تغییرات رسانه و تکنولوژی مشارکتی در PR Expanded و موسس #PRStudChat می باشد که یک بحث دینامیکی در Twitter به صورت ماهانه برای دانش اوزان PR، مربیان و افراد حرفه ای برگذار می شود.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Martin Waxman - Image of Author Martin Waxman

Martin Waxman

مارتین واکسمن یک استراتژیست محتوا و ارتباطاتی است که استراتژی دیجیتال و رسانه های اجتماعی را آموزش می دهد. او مؤسس سه آژانس PR، رئيس شرکت مشاوره، Martin Waxman Communications است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین یک ستون ماهانه در زمینه های اجتماعی و دیجیتال برای مجله بازاریابی می نویسد و یکی از میزبان های پادکست Inside PR است. او همچنین رئیس صندوق مشاوره PRSA سال 2016، عضو کمیته برنامه ریزی تعاملی SXSW و عضو هیئت مشورتی هیات اجتماعی رسانه تورنتو است. مارتین گواهی در استراتژی دیجیتالی و مدیریت ارتباطات دانشگاه تورنتو را تأسیس کرد و چندین دوره را در آنجا آموزش می دهد. او همچنین یک رسانه اجتماعی و استادیار PR در کالج Seneca در تورنتو، انتاریو است. او به طور منظم در کنفرانس های سراسر آمریكای شمالی سخنرانی می كند و سخنران مهمان در ارتباطات PR و دیجیتال است. مارتین دو کتاب تخیلی و داستان را در مورد داستان سرایی چند رسانه ای منتشر کرده است. او یک نویسنده استندآپ کمدی MC و نویسنده فیلم و تلویزیون و روزنامه نگار آزاد است. برای اطلاعات بیشتر، با Martin در توییتر martinwaxman@ یا در LinkedIn ارتباط برقرار کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Linthicum - Image of Author David Linthicum

David Linthicum

David Linthicum یک SVP در Cloud Technology Partners است و اخیرا در گزارشی از Apollo Research به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیای cloud معرفی شد. David رهبر، مدیر اجرایی، مشاور، مولف و سخنران cloud computing هست. او در ۲۵ سال گذشته، ۵ بار هم برای شرکت های عمومی و هم خصوصی به عنوان CTO و ۳ بار در سمت CEO فعالیت کرده است. افراد معدودی به عنوان غول های واقعی cloud computing به حساب می آیند ، ولی دست آورد ها، احترام و قدرت رهبری که David دارد، باعث ایجاد یک موقعیت بلند پایه برای او در این صنعت شده است. اینگونه نیست که او فقط رهبر فکری در دنیای cloud computing باشد، بلکه او یک چهره ی معروف است که رسانه های بزرگ از او دعوت می کنند تا به بینندگان، شنوندگان و یا خوانندگان خود گوشه ای از تکنولوژی که امروزه در حال تغییر دادن تجارت است را نشان دهند. با بیش از ۱۳ کتاب در مورد محاسبات و بیش از ۵۰۰۰ مقاله ی منتشر شده، بیش از ۵۰۰ ارائه ی کنفرانس و چندین حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، دیوید بیش از ۲۰ سال را در رهبری ، راهنمایی و تدریس نحوه ی استفاده ی بهینه تر از منابع و نوآوری را سپری کرده است. او هم دیدگاه استارت آپ ها و هم شرکت های با سابقه را نسبت به اهداف قابل دسترس و امکان پذیر گسترش داده است. دیوید یک آنالیزور Gigaom است و به صورت مستمر برای InfoWorld به عنوان یک cloud computing blogger مطلب می نویسد. دیوید همچنین با IEEE Cloud Computing ، Tech Target's SearchCloud و SearchAWS همکاری دارد و در انتشارات بزرگ از جمله Forbes، Business Week، the Wall Street Journal، the LA Times از او نقل قول میشود. دیوید چندین بار در NPR به عنوان مفسر صنعت computing ظاهر شده و یک پادکست هفتگی در مورد cloud computing دارد.

مشاهده پروفایل