مبانی تبدیل شدن به یک برنامه نویس - Become a Programmer: Foundations

-
1
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرای شروع برنامه نویسی به هر زبانی، دانش اصلی را کسب کنید. در این دوره، مربی آنی دیویس از پایتون برای کشف مفاهیم و ساختار اصلی زبان های برنامه نویسی استفاده می کند و به شما کمک می کند تا آنچه را که در زیر پوشش وجود دارد درک کنید. پس از مرور عبارات و اصطلاحات اساسی در پایتون، Annyce رشته ها، متغیرها و کد شرطی را بررسی می کند - موضوعات مشترک در همه زبان های برنامه نویسی. او همچنین نحوه کار با انواع مختلف داده ها و عیب یابی انواع خطاها را نشان می دهد. در این راه، او نحوه نگارش کد به چندین زبان مختلف را مقایسه می کند و راهنمایی هایی در مورد معیارهای استفاده از آن هنگام انتخاب زبان برنامه نویسی ارائه می دهد. پس از اتمام این دوره، دانش لازم را برای ادامه سفر برنامه نویسی خود به هر زبانی که مورد علاقه شما باشد، خواهید داشت. اهداف یادگیری نوشتن کد منبع بیانیه ها و اصطلاحات اساسی کار با اعداد و رشته ها نوشتن کد شرطی افزایش کارایی خود با عملکردها کار با نظرات تصمیم گیری به صورت کد عیب یابی خطاها یادگیری زبانهای دیگر
-
2
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمانطور که در مفاهیم بنیادی ، شیوه ها و اصطلاحات برنامه نویسی فرو می روید ، سفر رمزگذاری خود را ادامه دهید. در این قسمت از مجموعه برنامه نویسی مبانی ، مدرس ساشا وودنیک فراتر از اصول اساسی می رود ، با استفاده از پایتون برای مقابله با انواع مفاهیم و مهارت های متوسط و پیشرفته که می توانید به برنامه برنامه نویسی خود اضافه کنید. ساشا ایجاد و کار با مجموعه ها و حلقه ها ، ترکیب و دستکاری رشته ها و استفاده از کد خارجی را پوشش می دهد - همه اینها مفاهیم مهم هستند ، صرف نظر از اینکه در نهایت با کدام زبان برنامه نویسی کار می کنید. او چندین فرآیند اساسی مانند انتخاب سبک کد و اشکال زدایی را پشت سر می گذارد. بعلاوه ، او چند مفهوم پیشرفته دیگر از جمله مدیریت حافظه و چند رشته را جستجو می کند.
-
3
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدرک مفاهیم اصلی برنامه نویسی و دلیل استفاده از آنها به اندازه دانستن نحوه نوشتن کد مهم است. برنامه نویسان جدید باید یاد بگیرند که شکاف را پر کنند: نظریه را به عمل وصل کنند. این سری از فیلم های آموزشی مفاهیم اساسی برنامه نویسی را با مرتبط ساختن آنها با اشیا، اقدامات و سناریوهای زندگی واقعی توضیح می دهد. هر ویدئو بر یک قیاس متفاوت تمرکز می کند و عملکرد زنده را با بخش هایی که مفاهیم کد را نشان می دهند ترکیب می کند. به عنوان مثال، بارون استون عملکردها را به دستورالعمل ها، لیست ها را به فضاهای پارکینگ و حلقه ها را به آن کار دائمی متصل می کند: ماشین ظرفشویی. او بیشتر نمونه ها را با استفاده از پایتون نشان می دهد، اما شما می توانید به هر زبانی که انتخاب می کنید، آن را دنبال کنید. تماشا را شروع کنید و با آن آشنا شوید ... استفاده مجدد از توابع متغیرهای محلی در مقابل جهانی ایجاد و نامگذاری اشیاء سفارشی وراثت طبقاتی ماژول ها و بسته ها لیست ها و چند تایی ها صف ها و پشته ها ایجاد و ترکیب مجموعه ها ذخیره داده ها در فرهنگ لغت ها If/else و دستورات را عوض کنید برای حلقه های while مدیریت خطا نظرسنجی و برنامه نویسی رویداد محور
-
4
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمه نرم افزارهای خوب با طراحی عالی شروع می شوند. طراحی شی گرا به توسعه دهندگان کمک می کند تا برنامه های کاربردی را قبل از نوشتن یک خط کد برنامه ریزی کنند و ایده ها را به اجزای قابل استفاده مجدد و قابل نگهداری تقسیم کنند. این دوره بر مفاهیم اساسی تمرکز دارد و آنها را به روشی سرگرم کننده و تعاملی آموزش می دهد تا به شما کمک کند تا به سرعت مهارت های خود را توسعه دهید. تیم تگ Olivia و Barron Stone شما را با مفاهیم و اصطلاحات - اشیا، کلاس ها، انتزاع، وراثت و موارد دیگر - که برای شروع به آن نیاز دارید آشنا می کنند. سپس نشان میدهند که چگونه میتوان الزامات یک برنامه را برآورد، موارد استفاده را شناسایی کرد و کلاسها را با استفاده از زبان مدلسازی جهانی (UML) ترسیم کرد. سپس طرح نهایی را می توان با استفاده از یکی از بسیاری از زبان های برنامه نویسی شی گرا مانند جاوا، سی شارپ، روبی یا پایتون به کد ترجمه کرد. اهداف یادگیری مبانی شی گرا: اشیا، کلاس ها و موارد دیگر کپسوله سازی وراثت تعریف الزامات شناسایی موارد استفاده، بازیگران و سناریوها مدل سازی دامنه شناسایی مسئولیت ها و روابط طبقاتی ایجاد نمودارهای کلاس استفاده از کلاس های انتزاعی کار با ارث توسعه نرم افزار با اصول طراحی شی گرا
-
5
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیالگوریتمها، بلوکهای کلیدی عمومی برنامهنویسی هستند. نرمافزاری را که شما هر روز از آن استفاده میکنید را آنها به قدرت رسانده اند، چه یک صفحه گسترده، یک شبکه اجتماعی، یا یک دستیار رانندگی. الگوریتم ها راهی برای فکر کردن درباره چالشهای برنامهنویسی به زبان انگلیسی ساده، قبل از اینکه به یک زبان خاص مثل #C یا جاوا اسکریپت شوند، ارائه میدهند. در این درس، مدرس Joe Marini، یکی از محبوبترین و پرکاربردترین الگوریتم ها برای جستجو و طبقهبندی اطلاعات، کار با تکنیکهایی مانند بازگشت و درک ساختارهای داده مشترک را توضیح میدهد. او همچنین مفاهیم عملکردی الگوریتم های مختلف و چگونگی ارزیابی عملکرد یک الگوریتم معین را مورد بحث قرار میدهد. هر الگوریتم در عمل در پایتون نشان داده میشود، اما می توان این درسها را به هر زبان برنامهنویسی تعمیم داد. اهداف یادگیری اندازه گیری عملکرد الگوریتم کار با ساختارهای داده مانند آرایه ها، پشته ها و صف ها حلقه و بازگشت مرتب سازی داده ها جستجوی داده ها فیلتر کردن و شمارش مقدار با جداول هش
-
6
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیالگوهای طراحی راه حل های قابل استفاده مجددی هستند که چالش هایی را که توسعه دهندگان نرم افزار بارها و بارها با آن روبرو هستند حل می کنند. به جای اختراع مجدد چرخ، یاد بگیرید که چگونه از این الگوهای اثبات شده و آزمایش شده استفاده کنید که نرم افزار شما را در برابر تغییر انعطاف پذیرتر و انعطاف پذیرتر می کند. این دوره شما را با طراحی الگوها آشنا می کند و شما را با چندین مورد از پرکاربردترین الگوهای شی گرا آشنا می کند. الیزابت رابسون و اریک فریمن، نویسندگان همکار الگوهای طراحی سر اول، نیروهای خود را برای ارائه یک نمای کلی از هر الگو و نمونههایی از الگوی در عمل به یکدیگر ملحق میکنند. الگوهای طراحی برجسته شامل الگوهای استراتژی، آداپتور، مشاهدهگر و دکوراتور است. الیزابت و اریک این مفاهیم را با ارائه دموهای کد در جاوا، با مثال گاه به گاه در پایتون و جاوا اسکریپت، زمینه ای در دنیای واقعی می دهند. اهداف یادگیری الگوهای طراحی چیست؟ کد کپسولهسازی که با الگوی استراتژی متفاوت است محدودیت های ارث با استفاده از الگوی آداپتور پیاده سازی الگوی Observer بسط رفتار با ترکیب و الگوی دکوراتور کپسوله کردن تکرار با الگوی Iterator ایجاد شی با الگوی Factory Method استفاده از اصول طراحی برای هدایت طراحی شی گرا
-
7
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهنگامی که از برنامههای ساده با یک یا دو متغیر استفاده میکنید، از ساختارهای دادهای برای ذخیره مقادیر در برنامه های خود استفاده خواهید کرد. ساختارهای داده مانند ظروف هستند که یکی برای هر نوع داده وجود دارد. در حالی که ساختارهایی مثل آرایههای و صفها (arrays and queues) گاهی اوقات بدیهی تلقی میشوند، درک عمیقتر برای هر برنامهنویس که میخواهد بداند در لایه های زیرین این فرایند، چه میگذرد، حیاتی است و درک چگونگی انتخاب آنها را در عملکرد و کارایی برنامه های خود، موثر می داند. در این درس، مدرس Kathryn Hodge یک مرور عمیق از مهمترین ساختارهای داده برای برنامهنویسی مدرن ارایه میدهد. با شروع با روشهای ساده دستهبندی دادهها، مثل آرایه و structs، او به تدریج ساختارهای دادههای پیچیده تری را معرفی میکند، مانند فهرستهای متصل، پشته و صف، جداول هش، و ساختار درختی و نمودار. هر درس با دنیای واقعی و عملی همراه است که ساختارهای دادهای را در عمل نشان میدهد. وقتی کارتان تمام شد، شما درک روشنی از ساختارهای داده خواهید داشت و نحوه استفاده از آنها را درک خواهید کرد - به هر زبانی که در آن برنامهنویسی میکنید: #C، سوئیفت، جاوا اسکریپت، جاوا، پایتون، و غیره. اهداف یادگیری انواع داده ها: بولی، اعداد، رشته ها و موارد دیگر آرایه های چند بعدی آرایه های دندانه دار جستجو و مرتب سازی آرایه ها لیست های پیوندی پشته ها و صف ها توابع هش و جداول هش درختان و نمودارها
-
8
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهنگامی که از برنامه نویسی اولیه فراتر رفتید، به یک پایگاه داده نیاز دارید. پایگاه داده ها یک ساختار منظم و سازمان یافته برای ذخیره و بازیابی حجم زیادی از داده ها را ارائه می دهند. آنها به برنامه نویسان اجازه می دهند برنامه های پیچیده تری بسازند که می توانند سفارش بگیرند، پرداخت ها را پردازش کنند، توصیه هایی ارائه دهند، کاربران را احراز هویت کنند و موارد دیگر. این دوره پایه و اساس لازم برای شروع برنامه نویسی پایگاه داده را فراهم می کند. اصطلاحات را بررسی کنید: اشکال عادی، ACID و CRUD، یکپارچگی مرجع، معاملات، سوابق و جداول. بیاموزید که کلیدها و ارزشهای منحصر به فرد در یک مدل رابطه ای چه نقشی دارند. کشف کنید که چگونه بهترین سیستم را برای ذخیره اطلاعات خود طراحی کنید، با جداول و روابط در هسته پایگاه داده خود شروع کنید. نحوه نوشتن پرس و جو برای استخراج داده های مورد نیاز خود و نحوه تنظیم نیازهای مختلف ذخیره سازی، دسترسی، عملکرد و امنیت را بیاموزید. مربی اسکات سیمپسون نمونه های کاربردی و توضیحات واضحی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند پایگاه های داده ای طراحی کنید که بتواند نیازهای برنامه های کاربردی، داده ها و کاربران شما را تحمل کند. اهداف یادگیری پایگاه های اطلاعاتی رابطه ای کلیدها و ارزشهای منحصر به فرد برنامه ریزی پایگاه داده ایجاد جداول تعریف روابط عادی سازی و عادی سازی نوشتن پرس و جو مرتب سازی نتایج پیوستن به جداول اصلاح داده ها
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیسرویس های وب سالهاست که هسته اصلی معماری برنامه های کاربردی مدرن هستند. صرف نظر از این که توسعه دهنده از چه زبان یا پلتفرمی استفاده می کند، درک نحوه عملکرد سرویس های وب و نحوه پیاده سازی آنها مهارت های مهمی است. در این دوره، معلم کشا ویلیامز نحوه کار با چندین فناوری محبوب را برای ایجاد خدمات وب گام می گذارد. کشا با ایجاد زمینه برای دوره، توضیح می دهد که خدمات وب چیست و مزایایی که آنها ارائه می دهند. سپس او مقایسه ای با چندین فناوری سرویس وب معروف- REST، SOAP و GraphQL- ارائه می دهد که فرمت های پیام رسانی هر فناوری را به تفصیل شرح می دهد، به همراه نمونه هایی از کدگذاری به چندین زبان با استفاده از انواع پیاده سازی های مبتنی بر سرور و مشتری. به علاوه، گزیده برنامه نویسی را در جاوا، پایتون و Swift دریافت کنید. اهداف یادگیری وب سرویس چیست؟ ایمن سازی خدمات وب مصرف و ایجاد RESTful API مستندسازی API ایجاد وب سرویس مصرف وب سرویس SOAP توسعه API ها با استفاده از GraphQL
-
10
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا مهمترین دغدغه های امنیتی هنگام توسعه وب سایت ها آشنا شوید و بدانید که برای محافظت از سرورها، نرم افزارها و داده های خود در برابر آسیب ها چه کار می توانید انجام دهید. مربی کوین اسکوگلند توضیح می دهد که انگیزه هکرها و رایج ترین روش های حمله آنها چیست و سپس تکنیک ها و طرز فکر مورد نیاز برای ایجاد راه حل برای این چالش های امنیت وب را توضیح می دهد. هشت اصل اساسی که زیربنای همه تلاش های امنیتی، اهمیت فیلتر کردن ورودی و کنترل خروجی و نحوه دفاع در برابر رایج ترین انواع حملات است را بیاموزید. این دوره برای توسعه دهندگانی که می خواهند وب سایت های خود را ایمن کنند و برای هر کس دیگری که می خواهد در مورد امنیت وب اطلاعات بیشتری کسب کند، ضروری است. اهداف یادگیری مدلهای تهدید حداقل امتیاز دفاع در عمق اعتبارسنجی و ضدعفونی کردن ورودی حملات اعتباری تزریق SQL اسکریپت نویسی بین سایت
-
11
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرنامه نویسان نباید حدس بزنند که آیا نرمافزار درست کار میکند یا نه. آنها باید بتوانند در هر مرحله آن را ثابت کنند. فرآیند توسعه رسمی (TDD) به شما این امکان را میدهد که برنامه روتین روزمره خود را انجام دهید. شما میتوانید چندین بار در روز آزمایشها را اجرا کنید و بازخورد فوری خود را در مورد کیفیت کد خود دریافت کنید. این درس توضیح میدهد که چگونه یک طرز فکر TDD و مهارتهای فرآیند حیاتی را برای همه توسعه دهندگان نرمافزارهای مدرن اتخاذ کنید. ببینید چه چیزی یک آزمون خوب را انجام میدهد، چرا شما باید بیشتر به شکست نسبت به موفقیت علاقهمند باشید، و اینکه چگونه تستهای مکرر را اندازهگیری و اجرا کنید. سپس اصطلاحات فنی را بررسی کنید: suites تست، harnesses تست، اشیاء mock and stub و غیره. در نهایت، به این که چگونه TDD در رایجترین زبانها و محیطهای برنامهنویسی مورد استفاده قرار میگیرد، نگاه کنید و اینکه چه ابزارها و فریمورکهایی برای کمک به موفقیت شما وجود دارند. مدرس Neelam Dwivedi هر موضوعی را از دید یک برنامهنویس با تاکید بر زمان و صرفهجویی در هزینه که یک جریان کار TDD خوب میتواند فراهم کند، بررسی میکند. اهداف یادگیری توسعه آزمون محور چیست؟ نوشتن موارد آزمون روش شناسی TDD بازسازی ساختار و نحو را آزمایش کنید ابزارها و چارچوب های TDD مسخره
-
12
53 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمهندسی تضمین کیفیت (QA) می تواند معانی مختلفی برای افراد مختلف داشته باشد. در این دوره، در مورد شیوه های QA در چارچوب یک پروژه مهندسی نرم افزار بیاموزید. مربی Meaghan Lewis انواع مختلف آزمایش QA را نشان می دهد که بر روی آن تمرکز می کند و چگونه QA در چرخه عمر توسعه نرم افزار (SDLC) قرار می گیرد. Meaghan مناطقی را که احتمالاً می خواهید آزمایش کنید و به طور مداوم نظارت کنید را بررسی می کند تا از بهبود روزافزون محصول خود اطمینان حاصل کند. به علاوه، او برخی از مکانیسمهای مورد استفاده برای برقراری ارتباط با سلامت کلی یک محصول را بررسی میکند. پس از پایان دادن به این دوره، میتوانید به هر چیزی که روی آن کار میکنید نگاه کنید، به طرز انتقادی در مورد اینکه چگونه قطعات با هم قرار میگیرند فکر کنید، و راههایی را برای کمک به تیم خود برای رسیدن به اهداف کیفیت با هر نسخه شناسایی کنید. اهداف یادگیری چگونه QA در چرخه عمر توسعه نرم افزار (SDLC) قرار می گیرد تعیین انتظارات و اهداف تهیه طرح تست گنجاندن تست جعبه در فرآیند شما اجرای تست دستی استفاده از تست اتوماسیون UI شناسایی، گزارش و اولویت بندی باگ ها
-
13
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسییاد بگیرید که چگونه امنیت را در چرخه عمر توسعه نرم افزار بگنجانید. با شناسایی مشکلات رایج کد ناامن و پذیرش طرز فکر یک متخصص امنیتی، امنیت را به مراحل طراحی و ساخت خود منتقل کنید. در این دوره، معمار امنیتی فرانک مولی، درک اساسی از شیوه های کدگذاری امن را ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه مهاجمان و خطرات خود را درک کنید و مشکلات را در مقاطع مهم در کد خود کاهش دهید، از جمله تعاملات ضخیم برنامه، مشتری و سرور. به علاوه، نحوه جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و نشت داده ها با احراز هویت و رمزنگاری را بررسی کنید. فرانک با مروری بر امنیت در هر مرحله از چرخه عمر توسعه نرمافزار و گامهای بعدی برای تقویت وضعیت امنیتی برنامههای شما پایان میدهد. اهداف یادگیری درک مهاجمان و خطرات مستندسازی ریسک های خود مسائل مربوط به تعامل وب سرویس گیرنده و سرور مسائل مربوط به تعامل برنامه و مشتری و سرور مسائل مربوط به مجوز و رمزنگاری پیاده سازی امنیت در هر مرحله از چرخه عمر توسعه نرم افزار
-
14
41 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاکثر برنامه نویسی های مدرن مبتنی بر منطق دقیق هستند: سیاه یا سفید، بله یا نه، درست یا غلط، 0 یا 1. با این حال، ما در دنیایی از حقایق جزئی و سایه های خاکستری زندگی می کنیم. منطق فازی برای رسیدگی به این ابهام طراحی شده است و به رایانه ها کمک می کند تا استدلال های انسانی را بیشتر تقریب کنند. در این دوره، دکتر ارین کالوین منطق فازی، مزایای آن و سهم آن در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را معرفی می کند. در مورد مفاهیم مرتبط مانند تئوری مجموعه های فازی و استنتاج فازی، با مثال های عملی از کاربردهای دنیای واقعی فناوری اطلاعات کسب کنید.