تبدیل شدن به یک مدیر برنامه - Become a Program Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک مدیر برنامه - Image of Learn Path Become a Program Manager
تبدیل شدن به یک مدیر برنامه Become a Program Manager
اکنون که مدیریت پروژه را فرا گرفته اید ، آماده چالش بعدی هستید: مدیریت برنامه. از رهبری تا کسب و کار استراتژیک و مهارتهای چند منظوره ، این مسیر یادگیری می تواند به شما در کسب مهارت برای تبدیل شدن به یک مدیر برنامه استثنایی کمک کند.
Become a Program Manager
Now that you've mastered project management, you're ready for the next challenge: program management. From leadership to strategic business and cross-functional skills, this learning path can help you acquire the skills to become an exceptional program manager.
مدت زمان: 19h 58m
تعداد دوره ها: 19
مجموع قیمت: (۳۴۸,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۴۳,۵۰۰
تعداد مدرسین: 17
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت برنامه چیست؟ - Image of Course What Is Program Management? 16 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت برنامه چیست؟

    What Is Program Management?

    آیا به دنبال درک بهتری از نحوه کار در مدیریت برنامه هستید؟ این دوره مقدمه ای کوتاه و سریع در مورد کی، چیست، چگونه و چرایی نقش ارائه می دهد. مربی کلودین پیت، اصول اولیه، تعریف اصطلاحات، مفاهیم و مسئولیت های کلیدی یک مدیر برنامه معمولی در یک سازمان را به شما نشان می دهد. درباره ماهیت برنامه ها و چرایی نیاز به مدیریت موثر آنها بیشتر بدانید. تمایز بین مدیریت برنامه و مدیریت پروژه و همچنین عوامل مهمی را که برنامه ها برای موفقیت باید به آنها توجه کنند را بررسی کنید. در مورد مسیرهای شغلی، منابع، و ادامه تحصیل و گواهینامه ها مشاوره دریافت کنید. دریابید که چگونه مدیران برنامه می توانند به سازمان شما ارزش بیافزایند، و چه کاری می توانید برای شناسایی، درک و حمایت بهتر از آنها انجام دهید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه: پروژه های بین المللی - Image of Course Project Management: International Projects 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه: پروژه های بین المللی

    Project Management: International Projects

    همکاری و ارتباط عالی عناصر کلیدی هستند که به تیم های پروژه در دستیابی به نتایج موفق کمک می کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که اعضای تیم باید در پیچیدگی های بیشتر محیط های چند فرهنگی و فاصله فیزیکی با یکدیگر تعامل داشته باشند. با یادگیری نحوه درک افراد مختلف از فرهنگ های دیگر، می توانید همکاری و ارتباط را در تیم بین المللی خود تقویت کرده و شانس خود را برای نتایج مثبت پروژه افزایش دهید. در این دوره، مربی سام یانکلویچ تکنیک هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به مدیران پروژه کمک کند تا پروژه ها را در محیط هایی که بازیکنان تیم با فرهنگ، زبان و فاصله از هم جدا هستند، به طور مثر مدیریت کنند. نحوه برقراری ارتباط بهینه با تأمین کنندگان و مشتریان در شرایط جهانی، نحوه تأثیر فاصله قدرت بر تصمیمات و اجرا، نحوه ایجاد اعتماد در زمانی که افرادی که با آنها کار می کنید دور است و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری توضیح دهید که چگونه رفتار رهبری باعث همکاری قوی بین اعضای تیم می شود. سه مهارت را ذکر کنید که به تیم ها کمک می کند با موفقیت همکاری کنند. برخی از تأثیرات منفی که زبان، فرهنگ و فاصله می تواند بر یک پروژه داشته باشد نام ببرید. تعیین کنید که چگونه می توانید تأثیر مناطق زمانی را بر همکاری کاهش دهید. تفاوتهای افراد با زمینه بالا و افراد با زمینه پایین را تشخیص دهید. اصطلاحات "تک رنگ" و "چند ساله" را تعریف کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی رهبری - Image of Course Leadership Foundations 40 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی رهبری

    Leadership Foundations

    رهبری - هنر تأثیرگذاری و توسعه دیگران برای دستیابی به بالاترین پتانسیل - اغلب مهمترین نقش در یک سازمان شناخته می شود. اما رهبری موثر چیست و چگونه آن را پرورش می دهید؟ در این دوره، مشاور رهبری و متخصص نیروی کار جهانی دکتر شرلی دیویس اصول اولیه رهبری خود و دیگران را پوشش می دهد. در طول راه، او شایستگی های مهم و بهترین شیوه ها را برای رهبری موثر امروز و آینده مشخص می کند. بیاموزید که چگونه بر اختلافات غلبه کنید و محیط کار فراگیرتری را پرورش دهید. ایجاد اعتماد ؛ ایجاد روابط بالا، پایین و در سراسر سازمان ؛ هدایت تغییر از طریق چابکی و انعطاف پذیری ؛ مکالمات دشواری داشته باشید ؛ و بیشتر. اهداف یادگیری هدایت خود و دیگران شایستگی های رهبری انتقادی پرورش فرهنگ کار فراگیر ایجاد و حفظ اعتماد پرداختن به شرایط سخت هدایت تغییرات از طریق چابکی و انعطاف پذیری ارتباط با تأثیر ایجاد هوش تجاری

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات سازمانی - Image of Course Organization Communication 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارتباطات سازمانی

    Organization Communication

    سازمانها پیچیده هستند ؛ ارتباطات درون آنها نیز همینطور است. در این دوره، مربی ارتباطات و مربی Brenda Bailey-Hughes به شما کمک می کند تا استراتژی ارتباطی سازمان خود را ارزیابی کرده و بر هفت سوال اصلی تمرکز کنید که قبل از هر پروژه بزرگ و تغییر ابتکار، از خود بپرسید. در طول راه، برندا نشان می دهد که چگونه این سوالات کلیدی در چهار سناریوی دنیای واقعی در سازمان ها با اندازه ها، مکان ها و عملکردهای مختلف اعمال می شود. در پایان دوره، مهارت های لازم برای بهبود استراتژی های ارتباط داخلی و خارجی در شرکت خود را خواهید داشت. اهداف یادگیری هفت سوال ارتباطی را که باید قبل از هر رویداد ارتباطی بپرسید، مشخص کنید. منابع احتمالی سوء ارتباط را کشف کنید. تفاوتهای بین پیام متناسب با مخاطب و پیام عمومی را به خاطر بیاورید. مناسب ترین زمان برای استفاده از نمودار جریان ارتباطی را مشخص کنید. مشکلات احتمالی درخواست بازخورد را کاوش کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای توسعه تجارت - Image of Course Business Development Foundations 55 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای توسعه تجارت

    Business Development Foundations

    توسعه کسب و کار می تواند مرکز نوآوری سازمان شما و حرفه ای هیجان انگیز برای متخصصان بصیر و استراتژیک باشد. این می تواند منبعی از استراتژی ها و مشارکت های مخرب باشد که به شرکت ها کمک می کند تا رقبای خود را جهش کنند. و با این حال، اصطلاح "توسعه تجارت" توسط بسیاری از مدیران که به طور کامل قدرت تغییر آن را درک نمی کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. تیم های توسعه کسب و کار حوزه های فرصت را شناسایی می کنند: محصولات جدید، بازارهای جدید، مشارکت های جدید و کانال های توزیع جدید. شروع با اهداف روشن بسیار مهم است. آیا از توسعه کسب و کار (BD) به عنوان ابزار بازاریابی، کانال فروش، منبع نوآوری یا مرکز توسعه شرکت استفاده می کنید؟ مشاور مدیریتی رابی کلمن باکستر به شما نشان می دهد که چگونه بهترین متخصصان BD تشخیص می دهند و برای ابتکارات جدید شتاب ایجاد می کنند. او همچنین بینش لازم برای راه اندازی عملکرد BD در سازمان خود را به شما می دهد، نحوه مدیریت تیم BD را توضیح می دهد و نحوه مقیاس بندی عملکرد BD با افزایش فرصت های شما را به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری توسعه کسب و کار را تعریف کنید. هدف توسعه کسب و کار را توضیح دهید. توسعه کسب و کار را از سایر عملکردها متمایز کنید. مهارت ها و الزامات شخصیتی را برای نقش توسعه کسب و کار مشخص کنید. عملکرد توسعه کسب و کار را اندازه گیری کنید. گزینه های سازماندهی تیم توسعه کسب و کار را لیست کنید. نحوه ایجاد ارتباط تجاری در سطح C را توضیح دهید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیر پروژه به محرک پروژه: باز کردن قفل اسرار مدیریت پروژه مبتنی بر نقاط قوت - Image of Course Project Manager to Project Motivator: Unlock the Secrets of Strengths-Based Project Management 48 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیر پروژه به محرک پروژه: باز کردن قفل اسرار مدیریت پروژه مبتنی بر نقاط قوت

    Project Manager to Project Motivator: Unlock the Secrets of Strengths-Based Project Management

    به جای اینکه فقط وظایف و یا مدیریت افراد را مدیریت کنید، عالی نیست که واقعا به تیم خود انگیزه دهید که این کار را انجام دهد و بهترین کار آن‌ها باشد؟ مربی Ruth Pearce بنیانگذار و مجری اصلی In In Together Coaching، در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک محرک پروژه به شما کمک می کند. او مزایای ایجاد انگیزه در پروژه را توضیح می دهد و می گوید چگونه می توانید از نقاط قوت خود استفاده کنید و می توانید نقاط قوت شخصیت دیگران را برای توانمندسازی تیم خود در انجام کارها ببینید. او در مورد چگونگی الهام بخشیدن به دیگران برای تلاش برای رسیدن به هدف بحث می کند و به شما نشان می دهد که چگونه تأثیرگذاری بیشتر از قدرت در مورد انگیزه دادن به تیم ها اهمیت دارد. او پس از پوشش شش مرحله برای ایجاد فرهنگ قدردانی، با توصیف استفاده آگاهانه از نقاط قوت شخصیت و شعار محرک پروژه به پایان می رساند: امیدوار، قوی، شجاع و کنجکاو باشید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده ها برای متخصصان کسب و کار - Image of Course Data Analytics for Business Professionals 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده ها برای متخصصان کسب و کار

    Data Analytics for Business Professionals

    تجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای تجارت شما انجام دهد؟ از شرکت هایی مانند زیراکس و UPS درس بگیرید. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به تحویل، تولید پیش بینی ها و تصمیم گیری بهتر کمک کند. در این مرور اجمالی، جانسون و نویسنده اقتصاددان و نویسنده به رهبران و مدیران نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری های داده محور و کسب مزیت رقابتی را نشان می دهد. ابتدا نمونه هایی از تجزیه و تحلیل های واقعی را در عمل مشاهده کنید. سپس تفاوت بین تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و تجویزی را بررسی کنید و نحوه تدوین سوالات را بیابید - روندی که تقریباً به اندازه یافتن پاسخ ها می تواند آشکار باشد. سپس جان نحوه جمع آوری، تمیز کردن و تجمیع داده ها از منابع مختلف در سراسر سازمان خود را نشان می دهد و مشخص می کند که داده ها دارای نقص هستند. سپس نحوه برنامه ریزی و استقرار یک استراتژی تجزیه و تحلیل برای کسب و کار خود را یاد بگیرید، با انواع روشهای ساده شروع کنید: میانگین ها، نمونه برداری، چیدن گیلاس، پیش بینی، و همبستگی و علیت. در نهایت، جان با برخی منابع و مراحل بعدی برای پیشرفت دانش تجزیه و تحلیل شما به پایان می رسد. اهداف یادگیری تعیین کنید که تجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد. انواع مختلف داده ها را تعریف کنید. نحوه محاسبه توصیفات را مشخص کنید. نقش تجزیه و تحلیل پیش بینی در کسب و کار خود را بشناسید. تعریف تجزیه و تحلیل تجویزی را مشخص کنید. موارد اساسی برای ایجاد سوالات بهتر را بررسی کنید. یک مطالعه موردی را برای تعیین سوال صحیح بپرسید. انواع مسائل مربوط به جمع آوری داده ها را که ممکن است ایجاد شود، مشخص کنید. تعیین مراحل انجام خرابی در صورت خرابی داده ها. "برداشت گیلاس" را در تجزیه و تحلیل داده ها تعریف کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مذاکره - Image of Course Negotiation Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مذاکره

    Negotiation Foundations

    وقتی صحبت از مذاکره می شود، تغییر ذهنیت خود از "نبردی که باید پیروز شد" به "گفتگوی حل مشکل" می تواند نتایج شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. در این دوره، مربی رهبری، کارشناس مذاکره و نویسنده لیزا گیتس مهارت های اصلی مذاکرات مبتنی بر علاقه را برای دستیابی به نتایج برد-برد هر بار نشان می دهد. یک استراتژی گام به گام برای مذاکره درباره مسائل روزمره محل کار، از درخواست افزایش یا ارتقاء تا طرح ایده ها و حل تعارض را بیاموزید. لیزا تکنیک هایی مانند سوالات تشخیصی، لنگر انداختن، چارچوب بندی و برچسب زدن را پوشش می دهد که به شما کمک می کند تا از بن بست عبور کرده و رضایت را در دو طرف میز مذاکره ایجاد کنید. در طول راه، نحوه آماده شدن برای مذاکره، تقویت نفوذ خود، ورود به منطقه توافق را حتی در مواقعی که باید "نه" بگویید، پیدا کنید و از راه دور از طریق تلفن یا ایمیل مذاکره کنید. لیزا همچنین بهترین نکات و ترفندهای مذاکره خود را به اشتراک می گذارد و کاربرگ هایی برای تمرین مهارت های شما ارائه می دهد. اهداف یادگیری انواع مختلف مذاکره را مشخص کنید. تفاوت بین درخواست و مذاکره را تشخیص دهید. فهرست شیوه های اصلی مذاکره لنگر انداختن و چارچوب بندی برای منافع متقابل را توضیح دهید. همدلی تاکتیکی را شرح دهید. اصول نفوذ را توضیح دهید. طرح نفوذ ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل سبک های تعارض تاکتیک های بحث برانگیز مذاکره را بشناسید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری با هوش عاطفی - Image of Course Leading with Emotional Intelligence 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری با هوش عاطفی

    Leading with Emotional Intelligence

    همه نوع احساسات پیرامون ما در محل کارمان وجود دارد، و برای رهبران مهم است که چطور آن‌ها را مهار کنند تا بهره‌وری و روابط مثبت را پرورش دهند. در این درس، مدرس Britt Andreatta در مورد نحوه بالا بردن میزان هوش عاطفی خود (EQ) برای هدایت بهتر تیم‌ها، همکاری با همسالان و مدیریت آنها، مطالبی را به اشتراک می‌گذارد. یاد بگیرید که هوش هیجانی چیست و چگونه در کار تاثیر می گذارد و تکنیک‌هایی برای بالا بردن هوش هیجانی (عاطفی) خود را کشف کنید. این موضوع شامل درک صحیح، نوع ورزش عاطفی، درک و مدیریت triggers و ایجاد همدلی است. سپس آن درس‌ها را تغییر دهید تا آگاهی خود را از دیگران بسازید و به یک رهبر موثرتر تبدیل شوید. اهداف یادگیری تجزیه و تحلیل علم مغز در پشت هوش هیجانی. احساسات خود را شناسایی و ارزیابی کنید. نحوه اعمال کنترل خود بر احساسات را تعیین کنید. عوامل محرک خود و نحوه پاسخ به آنها را مشخص کنید. نحوه واکنش دیگران در محل کار را ارزیابی کنید. تعیین نحوه به حداکثر رساندن عملکرد تیم با استفاده از هوش هیجانی. کشف کنید که چگونه تغییرات را تحریک کنید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی ساخت تیم‌های دارای عملکرد بالا - Image of Course Building High-Performance Teams 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ساخت تیم‌های دارای عملکرد بالا

    Building High-Performance Teams

    تیم‌های دارای عملکرد بالا، برای حفظ مزیت رقابتی یک سازمان حیاتی هستند. این تیم‌ها به طور مداوم سطوح بالایی از هم‌کاری و نوآوری را نشان می‌دهند، و عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود دارند. در این درس، متخصص آموزش رهبری مدرس Mike Figliuolo به شما نشان می‌دهد که چگونه تیم‌هایی را ایجاد و رهبری کنید که کارهای بیشتری برای سازمان‌های خود انجام میدهند. در مورد هفت عنصر یک تیم عملکرد بالا یاد بگیرید، و تکنیک‌های لازم برای تعیین جهت، جمع‌آوری و استقرار منابع مناسب، اولویت‌بندی کار، انگیزه دادن به کارکنان، و کمک به اعضای تیم برای توسعه نقاط قوت فردی خود را یادبگیرید. اهداف یادگیری یک دیدگاه و ماموریت قانع کننده برای تیم خود ایجاد کنید. مراحل انجام فعالیتهای برنامه ریزی استراتژیک را لیست کنید. منابعی را که تیم ها برای موفقیت نیاز دارند را مشخص کنید. تعیین مهارت هایی که رهبران هنگام جذب تیم های با عملکرد بالا باید به دنبال آن باشند. نحوه ایجاد فرصت های کشش برای کارکنان را توضیح دهید. اجزای اصلی حل تعارض را شرح دهید. برنامه های قدرت و جانشینی را بسازید.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی تأثیرگذاشتن بر دیگران - Image of Course Influencing Others 41 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تأثیرگذاشتن بر دیگران

    Influencing Others

    آیا تا به حال برای متقاعد کردن کسی به انجام کاری، حتی اگر به نفع او بوده، مشکل داشته اید؟ گاهی اوقات مردم تکان نمی خورند، اما خوشبختانه شما بیش از پاداش و مجازات در اختیار دارید. با جان اولمن، دکترای تخصصی، همراه باشید تا نحوه استفاده از دیگران را هنگامی که در "نقطه محوری تأثیر" قرار دارید، با استفاده از 18 روش تأیید شده علمی، توضیح دهد. چه در محل کار و چه در خانه تأثیرگذار باشید، می توانید بیاموزید که بهترین تأثیرگذاران قبل از تأثیرگذاری چه می کنند و می بینید که چگونه بهترین مراحل را برای موقعیت خود انتخاب کنید و از مردم بخواهید تحت تأثیر شما قرار گیرند. اهداف یادگیری حسی را نام ببرید که ممکن است شما را از تأثیرات مبتنی بر الهام باز دارد. نحوه توازن مناسب بین نتایج کوتاه مدت و بلند مدت را توضیح دهید. ارزیابی کنید که چرا "دردها و دستاوردها" یک انگیزه قوی است. مراحل تکنیک تأثیرگذاری مشاوره را فهرست کنید. اولین کاری را که هنگام استفاده از اثبات اجتماعی انجام می دهید مشخص کنید.

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات درون تیم ها - Image of Course Communication within Teams 44 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارتباطات درون تیم ها

    Communication within Teams

    ارتباط بخشی جدایی ناپذیر از کار تیمی قوی است. در این دوره، استاد دانشگاه دوک، دکتر Daisy Lovelace، شما را در چگونگی پرورش شیوه‌های ارتباطی تیم‌های با عملکرد بالا راهنمایی می‌کند. او پایه‌های تیم‌های موفق را برجسته می‌کند، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان یک منشور تیمی ایجاد کرد تا هنجارهایی را برای نحوه همکاری شما به عنوان یک گروه منسجم تعیین کند. او همچنین در مورد عناصر اساسی ارتباط تیمی - مانند ایجاد اعتماد و پاسخگویی به هم تیمی‌ها - صحبت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه در محیط‌های مختلف با تیم خود بهترین ارتباط برقرار کنید.

  • 13
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری مدیریت برنامه - Image of Course Learning Program Management 51 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری مدیریت برنامه

    Learning Program Management

    تفاوت بین یک پروژه و یک برنامه چیست؟ مدیران برنامه چه می کنند؟ این سوالات و سایر سوالات در این دوره که ملزومات مدیریت برنامه را پوشش می دهد، پاسخ داده شده است. با مهارت های مورد نیاز برای مدیر برنامه آشنا شوید. مراحل و مراحل درگیر در چرخه زندگی یک برنامه - از برنامه ریزی تا تحویل و فراتر از آن را کشف کنید. نحوه مدیریت برنامه ها، همسویی برنامه ها با استراتژی های کسب و کار، ارائه نتایج مفید، ارتباط با ذینفعان، اداره فعالیت های برنامه، نقشه برنامه های برنامه و پشتیبانی از فرآیندهای یکپارچه برنامه را بیاموزید. اهداف یادگیری توضیح دهید که برنامه چیست. شرح دهید که مدیر برنامه چه می کند. هدفی را که بیانیه چشم انداز در خدمت آن است نام ببرید. نحوه اطلاع از پایان برنامه را به طور خلاصه بیان کنید. به نقش مدیریت مالی برنامه در ایجاد بودجه اشاره کنید.

  • 14
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مدیریت برنامه - Image of Course Program Management Foundations 55 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مدیریت برنامه

    Program Management Foundations

    مدیریت برنامه یک تلاش کاملاً پیچیده است. و در حالی که اهداف یک مدیر برنامه - که شامل ارتباط موفق با ذینفعان و رفع موانع می شود - مشابه مدیران پروژه است، فرآیندهای مشابه به سادگی قابل اجرا نیست. در این دوره، مدرس کلودین پیت با رعایت نکات اساسی مدیریت برنامه، راهنمایی های خاصی را در مورد مراحل مورد نیاز برای رساندن یک برنامه به خط پایان ارائه می دهد. کلودین پس از تعریف برنامه و چگونگی تدوین برنامه برنامه، بهترین شیوه ها را در مورد نحوه مدیریت مراحل برنامه، انجام انتقال و بستن برنامه به اشتراک می گذارد. این که آیا شما یک مدیر پروژه هستید و مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت برنامه هستید - یا مدیر برنامه ای هستید که می خواهید اصول اولیه را رعایت کنید - این دوره می تواند به شما در موفقیت کمک کند. اهداف یادگیری سه عنصر یک برنامه را بشناسید. اطلاعات ارائه شده توسط مدل عامل هدف (TOM) را به یاد بیاورید. مرحله ای که در آن پرونده تجاری برنامه بررسی می شود را مشخص کنید. عامل اصلی مورد استفاده برای تصمیم گیری در مورد هر مرحله از یک برنامه را نام ببرید. نقش مدیر پروژه را خلاصه کنید. مسئولیت های گروه حامی را به تفصیل شرح دهید. توضیح دهید که تکمیل فعالیتهای پس از گذارندگی برای یک برنامه چه چیزی را فراهم می کند.

  • 15
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت برنامه برای متخصصان فناوری اطلاعات - Image of Course Program Management for IT Professionals 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت برنامه برای متخصصان فناوری اطلاعات

    Program Management for IT Professionals

    شکست پروژه های بزرگ فناوری اطلاعات می تواند خسارات مالی زیادی را بر مالی شرکت و همچنین روحیه کارکنان وارد کند. مدیران برنامه - با استفاده از ترکیب منحصر به فرد خود در زمینه مدیریت پروژه و افراد - با مدیریت موثر خطرات و تجزیه پروژه های سخت به وظایف قابل مدیریت، از اجتناب از چنین پروژه های خراب جلوگیری می کنند. در این دوره، نحوه مدیریت موفقیت آمیز پروژه های بزرگ فناوری اطلاعات - از مراحل برنامه ریزی تا انتشار پروژه - را با یادگیری اصول مدیریت برنامه بیاموزید. مربی هاببرت اسمیت به شما کمک می کند تا مهارتهای سخت و نرم مورد نیاز خود را برای پیشرفت در این حرفه پر چالش و پر تقاضا، مجهز کنید. در طول این دوره، هاببرت در حال گذراندن هر یک از مراحل مدیریت برنامه، از توسعه مفهوم تا ارائه و انتشار، نمونه های واقعی را به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری مهارتهای سخت و مهارتهای نرم مورد نیاز برای مدیریت برنامه گزارش و مدیریت ریسک مراحل مدیریت برنامه درک مشتریان برگزاری جلسات موثر تیمی کار با شرکا مهندسی، معماری، طراحی و بررسی کد مدیریت تحویل و انتشار تحلیل رقابتی اندازه گیری نتایج

  • 16
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت منابع در تیم های پروژه - Image of Course Managing Resources Across Project Teams 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت منابع در تیم های پروژه

    Managing Resources Across Project Teams

    آیا پروژه های شما در زمینه منابع رقابت می کنند؟ مدیریت منابع حوزه ای است که کمتر درک شده است، اما یکی از بزرگترین دلایلی است که باعث تاخیر پروژه ها می شود، که عامل عظیمی از استرس و هرج و مرج در سازمان ها است. این دوره برای مدیران برنامه و مدیران پروژه است که بیش از یک پروژه را مدیریت می کنند (که اکثر آنها هستند!). دقیقاً بیاموزید که منبع چیست، چگونه پروژه ها را بر اساس در دسترس بودن اولویت بندی کنید و چگونه افراد مورد نظر خود را در پروژه های خود مجاب کنید. بیاموزید که چگونه می توان یک برنامه منابع ایجاد کرد که مطمئن شود هیچ منبعی بیش از حد مورد استفاده قرار نمی گیرد یا کم استفاده می شود، تنگناها و کمبودها را مشخص می کند و وابستگی های متقابل را در "مکعب" منابع، پروژه ها و زمان کنترل می کند. به علاوه، نحوه مدیریت تغییرات برنامه را بیابید و تیم های خود سازماندهی کنید تا مدیریت برنامه را ساده کرده و به اعضای تیم انگیزه دهید. اهداف یادگیری مدیریت برنامه چیست؟ برنامه ریزی از پایین به بالا در مقابل بالا به پایین برنامه ریزی منابع مدیریت پروژه ها، منابع و زمان به دست آوردن پرسنل مورد نیاز تیم های خود سازماندهی

  • 17
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه های محدود به زمان با Microsoft Project - Image of Course Managing Time-Constrained Projects with Microsoft Project 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه های محدود به زمان با Microsoft Project

    Managing Time-Constrained Projects with Microsoft Project

    با نحوه مدیریت پروژه ها با محدودیت زمانی و برنامه های سریع با Microsoft Project آشنا شوید. این دوره، که توسط مدیر پروژه جان ریوپل آموزش داده می شود، نحوه تأیید برنامه های پروژه را با بررسی پیوندهای وظیفه، بررسی فاصله بین کارها، حذف محدودیت های غیر ضروری تاریخ و موارد دیگر نشان می دهد. وی سپس نحوه بررسی برنامه و نمایش مسیر حیاتی، استفاده از چندین مسیر حیاتی و یافتن مسیرهای ناقص را نشان می دهد. سپس بیاموزید که چگونه با انجام کارهای سریع، کوتاه کردن زمان تأخیر، استفاده از خرابی، کاهش دامنه و اختصاص وقت اضافه، برنامه را کوتاه کنید. در آخر، بیاموزید که چگونه برنامه را به بهترین شکل انجام دهید، یک خط مبنا تنظیم کنید و موارد واقعی را برای پروژه وارد کنید. موضوعات شامل: مدت یک نقطه عطف را تعیین کنید. توضیح دهید که چگونه یک Lead را به یک کار اضافه کنید. تفاوت بین مهلت و محدودیت را مشخص کنید. تشخیص چگونگی قرار دادن وظایف به ترتیب. نحوه همپوشانی دو کار را به یاد بیاورید. نحوه تغییر زمان کار موجود برای یک کار را توضیح دهید.

  • 18
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت منابع پروژه - Image of Course Project Resource Management 50 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت منابع پروژه

    Project Resource Management

    مدیریت منابع می تواند پروژه شما را خراب یا خراب کند. پول، تجهیزات، یا مهمتر از همه، کارکنان را تأمین کنید و برنامه های شما به سرعت به هم می خورد. در این دوره، مدرس کلودین پیت یک فرآیند گام به گام برای مدیریت موثر منابع در طول چرخه عمر پروژه را به اشتراک می گذارد. با نقش های مورد نیاز برای تیم پروژه و همچنین نحوه تعیین تیم خود برای موفقیت با تعریف رویکرد مدیریت منابع متناسب با پروژه شما آشنا شوید. نکاتی را برای مذاکره در مورد تعهد منابع، دستیابی به منابع خارجی و ایجاد یک منشور تیمی دریافت کنید که به همه اعضای تیم در درک مسئولیت های خود کمک کند. سپس، نحوه انجام ارزیابی توانمندی منابع را کشف کرده و فرصت های آموزشی و توسعه ای را شناسایی کنید که می تواند شکاف مهارت ها را برطرف کند. کلودین با توضیح نحوه پیگیری پیشرفت خود، برخورد با درگیری و انحلال تیم پس از اتمام پروژه، دوره را به پایان می رساند.

  • 19
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری مایکروسافت پروژه - Image of Course Learning Microsoft Project 55 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری مایکروسافت پروژه

    Learning Microsoft Project

    Microsoft Project ابزاری قدرتمند برای مدیریت مهلت ها ، وظایف و منابع پروژه است. یک دوره سریع خرابی را با Project Management Professional (PMP) Bonnie Biafore دریافت کنید. بونی با نشان دادن چگونگی ایجاد یک پروژه اساسی و تنظیم تقویم کاری خود شروع می کند. بعد ، او از طریق ایجاد و اصلاح وظایف - عناصر سازنده هر پروژه - گام برمی دارد. بانی همچنین چگونگی تخصیص منابع به پروژه شما و آدرس دهی به کل مشاغل منابع را بیان می کند. سرانجام ، بیاموزید که چگونه با استفاده از گزارش ها و تجسم های داخلی ، مانند نمودارهای باران داون با یک کلیک ، برنامه خود را برقرار کنید. موضوعات مورد بحث عبارتند از : - ایجاد یک پروژه جدید - ورود به وظایف و نقاط عطف - تخصیص منابع - به روزرسانی برنامه پروژه - تهیه گزارشات پروژه

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Bonnie Biafore - Image of Author Bonnie Biafore

Bonnie Biafore

PMP/ مهندس/ نویسنده پرفروش ترین کتابها "بانی بیافور" بیش از 25 سال سابقه ساخت و توسعه نرم افزار و مدیریت پروژه دارد. "بانی بیافور" یک حرفه ای در مدیریت پروژه (به اختصار PMP) و مهندسی است با بیش از 25 سال سابقه مدیریت ساخت و توسعه و اجرای پروژه هایی درحوزه های مخابرات، صنایع همگانی و صنایع IT. وی همچنین بیش از 25 کتاب برنده جایزه نوشته است، از جمله میکروسافت پروژه 2013: راهنمای گمشده، مدیریت موفق پروژه ( برنده جایزه سال 2012 در رقابت بین المللی STC 2012)، کتاب های جیبی 2015: راهنمای گمشده 2015 (راهنمای رسمی تعلیم برای Quickbookها)، و کتاب مربی مدیریت پروژه شما. رمان او، به نام Fresh Squeezed هم اکنون در آمازون و سایر مراکز تجاری در دسترس است. او همچنین وقتی پشت کامپیوترش نباشد ، خدمات مدیریت پروژه و مستند سازی فنی ارائه می کند، وی با دو سگ کوهی اش در کوه پیاده روی می کند، کلاس های رقص هوایی می رود، و غذاهای ماهرانه ای می پزد. می توانید او را در LinkedIn به آدرس https://www.linkedin.com/in/bonniebiafore پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Britt Andreatta - Image of Author Britt Andreatta

Britt Andreatta

دکتر بریت آندریتا، یک رهبر فکری شناخته‌شده بین‌المللی در رهبری و یادگیری است. بریت، یک متخصص باتجربه با بیش از ۲۵ سال سابقه مشاوره با کسب و کارها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی است. مشتریان شرکتی شامل Fortune ۱۰۰ شرکتهایی مانند Comcast و Apple و همچنین شرکت‌هایی مانند Avvo, LinkedIn, Franklin Covey, Alter Eco Foods, DPR Construction, و 15Five می‌باشند. او همچنین با موسسات آموزشی بزرگ مانند دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Dartmouth و دانشگاه نیو مکزیکو و نیز سازمان‌های غیر انتفاعی مانند YMCA و Norton Healthcare هم‌کاری کرده‌است. بریت، چندین عنوان در زمینه یادگیری و رهبری منتشر کرده‌است، از جمله کتابهایش که به منظور رشد و پیشرفت علم مغز به کار می رود: "Harness the Power of Brain Science to Master Any Skill and Wired to Resist" و "The Brain Science of Why Change Fails and a New Model for Driving Success" او بیش از ۴ میلیون بیننده در سراسر جهان از دوره‌های آموزشی از Lynda.com و LinkedIn Learning دریافت کرده‌است. عناوین او عبارتند از: "Leading Change, Having Difficult Conversations" و "Leading with Emotional Intelligence" بریت، یک سخنرانی TEDx را ایراد کرد تحت عنوان: "گذشته شما برای آینده شما چگونه است" و او به طور مرتب در رویدادهای شرکتی و کنفرانس‌های بین‌المللی صحبت می‌کند مانند "بهترین سخنگوی کنفرانس". بریت، به عنوان استاد و رئیس دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Antioch و چندین مدرسه فارغ‌التحصیلی، خدمت کرده‌است. او به طور مرتب با مدیران و سازمان‌ها درباره نحوه به حداکثر رساندن پتانسیل خود مشورت می‌کند. بریت، برنده چندین جایزه معتبر از جمله جایزه رهبری آموزشی و توسعه جهانی 2016 از کنگره آموزش و توسعه جهانی شده‌است. او جایزه مدال طلا را برای جایزه Chief Trailblazer دریافت کرد و همچنین نامزد جایزه CLO Strategy Award شد. او به عنوان افسر آموزش عالی برای Lynda.com و مشاور آموزش عالی برای مدیریت جهانی و توسعه استعداد در LinkedIn خدمت کرده‌است. او به هم‌کاری با Lynda.com و LinkedIn به عنوان یک نویسنده و رهبر فکری برای یادگیری و رهبری ادامه می‌دهد. دکتر Britt Andreatta مدیر عامل و رئیس شرکت مشاوره Andreatta Consulting است و راه‌حل‌هایی برای حل چالش‌های محیط کار ارایه می‌دهد. برای یادگیری بیشتر، از وب سایت او و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دیدن کنید: www.BrittAndreatta.com www.linkedin.com/in/brittandreatta/ https://twitter.com/BrittAndreatta

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Gates - Image of Author Lisa Gates

Lisa Gates

لیزا گیتس مشاور مذاکره و مربی اجرایی است که به افراد با پتانسیل بالا برای مذاکرات قدرتمند کمک می‌کند. او همچنین به عنوان یکی از موسسین شرکت‌ها، برنامه‌هایی را طراحی می‌کند که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا به زنان در موضوعاتی مانند مذاکره، حل اختلاف و هنر آموزش در محل کار کمک کنند. او یکی از نویسندگان مکرر مجله فوربس، The Muse، و LinkedIn است و کاره‌ای او در NPR و سی ان ان، و در نیویورک‌تایمز، مجله وال استریت، مجله More، و Real Simple ، در میان دیگر نشریات مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John Ullmen - Image of Author John Ullmen

John Ullmen

دکتر جان اولمن یک مربی اجرایی و استاد دانشکده مدیریت دانشگاه UCLA است. جان اولمن، دارای دکترای حرفه‌ای، یک مربی اجرایی بین‌المللی است که بر MotivationRules.com نظارت می‌کند و در دانشکده مدیریت دانشگاه UCLA اندرسون تحصیل می‌کند، جایی که دوره او در ارتباط بین فردی توسط دانش آموزان به عنوان یکی از ۱۰ تجربه برتر در برنامه فارغ‌التحصیلی خود انتخاب شده‌است. دکتر اولمن، یک سخنران اصلی در مورد نحوه تاثیر گذاری بر نتایج بدون توسل به قدرت یا اتکا به پاداش‌ها و مجازات‌ها است. آخرین کتاب او، (Real Influence: Persuade without Pushing and Gain without Giving In (Amacom, 2013 در بسیاری از زبان‌ها چاپ شده‌است، و به عنوان یکی از ۳۰ کتاب برتر در کسب‌وکار برای سال ۲۰۱۳ توسط Soundview Executive Book Summaries انتخاب شد. با استفاده از طیف گسترده ای از صنایع ، مشتری های وی شامل رهبران صنعت مانند: Apple, Bain & Co., Cisco, Deloitte, Disney, Genentech, Frito-Lay, Johnson & Johnson, Merrill Lynch, NASA, Nike, Oreck, Raytheon, St. Jude Children's Research Hospital, UBS, Verizon, Yamaha و بسیاری دیگر بوده اند. دکتر اولمن، همچنین با تیم‌های رهبری ارشد کار می‌کند و یکی از برنامه‌هایی که او برای یک شرکت جهانی پیشرو ایجاد کرد، در مطالعه موردی مدرسه کسب وکار هاروارد درباب تغییر استراتژیک موفق و سرمایه انسانی مورد استفاده قرار گرفت. وی لیسانس خود را از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده ، کارشناسی ارشد سیاست عمومی را از دانشگاه هاروارد و دکترای رفتار سازمانی را از UCLA دریافت کرد. وی فعالیت خود را به عنوان افسر در نیروی هوایی ایالات متحده آغاز کرد، که در آن در یک برنامه اطلاعاتی فوق سری جهانی و بعدها در مرکز آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده برای توسعه منش و رهبری خدمت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brenda Bailey-Hughes - Image of Author Brenda Bailey-Hughes

Brenda Bailey-Hughes

برندا بیلی هیوز یک مدرس ارشد دانشکده بازرگانی کلی است که مدیران اجرایی را در زمینه ارتباطات مربی می کند. برندا به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده کسب و کار کلی رتبه ملی در دانشگاه ایندیانا، دوره های ارتباطی در مقطع کارشناسی، دوره های مشاوره کلی MBA مستقیم و دوره های رهبری جهانی را تدریس می کند و در برنامه مشارکت اجرایی MBA بین دانشکده بازرگانی کلی و دانشگاه سونگ کیونکوان در سئول کار می کند. کره جنوبی. پروفسور بیلی هیوز از طرفداران تدریس دیدگاه های جهانی در محیط کسب و کار است و یک مربی مجاز برای دانشجویان و متخصصان تجاری است که به دنبال بهبود شایستگی های بین المللی خود هستند. برندا سخنران مورد علاقه ای است که به طور مرتب در کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی در مورد موضوعات مختلف از جمله مدیریت تغییر، مهارت های ارائه، ارتباطات بین فرهنگی، ارتباطات تأثیرگذار و خدمات مشتری ارائه می دهد. برندا به عنوان یکی از مالکان Team Performance، یک شرکت مشاوره و آموزش، در آموزش ارتباطات تخصص دارد و مدیران بسیاری از شرکت های Fortune 500 را مربیگری کرده است. برندا دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در ارتباطات سازمانی و توسعه حرفه ای است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Chris Croft - Image of Author Chris Croft

Chris Croft

کریس کرافت، رهبر فکری، بیش از 80،000 نفر را در مدیریت و رهبری پروژه آموزش داده است. کریس همچنین آموزش های مربوط به مدیریت زمان و مذاکرات را ارائه کرده است و دو میلیون نفر را در Lynda.com و Learning LinkedIn آموزش داده است. او دارای یک سابقه عملیاتی درخشان است، با کسب مدرک مهندسی از کمبریج، واجد شرایط به عنوان یک مهندس ارشد و 10 سال به عنوان مدیر ارشد در تولید کار می کند. او مدرک MBA را به دست آورد و چهار سال قبل از شروع شرکت آموزشی خود در سال 1974 به عنوان مدرس دانشگاه در مدرسه کسب و کار دانشگاه بورنموث مشغول به کار است. از آن زمان، او به عنوان سخنران به طور مداوم سخنرانی کرده است و راهنمایی های ایمیلی رایگان خود را به بیش از 20،000 نفر ارسال کرده است. وب سایت او، www.chriscroft.co.uk، یک ایمیل رایگان آموزشی در ماه، و راهنمایی های فوری رایگان ارائه می دهد. کریس همچنین بسیاری از برنامه های آیفون و اندروید رایگان را ایجاد کرده است، مخصوصا برنامه شغل خود را برای آن و برنامه روزانه Happiness Tips خود. مدیریت BookTime او در آمازون و بیشتر کتابفروشی ها موجود است. او دارای 11 مینی کتاب راهنمای سریع در www.lulu.com و در فروشگاه Kindle Amazon است و اخیرا The Book of Happiness برای Kindle و همچنین Management Vegetables را منتشر کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John Riopel - Image of Author John Riopel

John Riopel

جان ريپل بيش از بيست و پنج سال تجربه را به عنوان مدير برنامه / پروژه در خدمات و صنايع دولتي، اجراي و مديريت پروژه هاي داخلي، تجاري و دولتي تجربه کرده است. او حرفه اي مايکروسافت در پروژه مديريت پروژه است و يک حرفه مديريت پروژه (PMP) است. او مهارت هاي مديريت برنامه / پروژه را به نيروي دريايي، ارتش، فدرال و مدني، همراه با بخش هاي بانکي، ارتباطات راه دور، خرده فروشي و سرگرمي و ساير مشتريان تجاري ارائه داده است. او دوره هاي آموزشي در مورد نظريه مديريت پروژه را برگزار مي کند و مشاوره گسترده اي را در زمينه استفاده از ابزار و تکنيک هاي مديريت پروژه انجام مي دهد. او فعالانه در هيئت مديره گروه مايکروسافت پروژه (MPUG) و بخش PMI CMass شرکت کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Claudine Peet - Image of Author Claudine Peet

Claudine Peet

کلودین پیت، موسس و مالک IT Explained، یک شرکت مشاوره آموزشی مستقر در Southampton انگلستان است. او مشاوره و ارزیابی الزامات آموزش را ارائه می‌دهد، مواد آموزشی را توسعه می‌دهد و دوره‌های آموزشی مناسب را ارایه می‌کند. او آموزش در مایکروسافت آفیس و مایکروسافت پروجکت، MSP، PRINCE۲، مدیریت تغییر، مدیریت پروژه، مهارت‌های مشارکتی، مهارت‌های نوشتن گزارشهای موثر، مهارت‌های مدیریتی، مهارت‌های مذاکره، مدیریت زمان، و مدیریت استرس، همچنین آموزش مربیان و آموزش مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات را ارایه می‌دهد. او در پروژه و مدیریت برنامه ریزی برای چند سال پیش از پرداختن به آموزش، کار می‌کرد و برای ارائه دهندگان بزرگ آموزشی مانند KnowledgePool, Bray Leino, Maven Training, New Horizons, Spring IT, Parity, Insight Training, Silicon Beach Training, Advantage Learning, و Active Learning با تجربه گسترش‌یافته از MOD تا دولت محلی و بخش خصوصی، کار کرده‌است. در سال ۲۰۰۰، کلودین گواهی‌نامه TAD را از سوی موسسه آموزش مربیان فن‌آوری اطلاعات به دست آورد، که مربیان را به چگونگی تعامل با یادگیرندگان با نمایندگان آموزش می دهد. او در سال ۲۰۰۶ از APM Group عنوان مربیگری PRINCE۲ را به دست آورد. او همچنین یک مدرک کارشناسی مدیریت تغییرات و گواهینامه مربیگری معتبر در مدیریت برنامه‌های موفق (Managing Successful Programmes (MSP و PRINCE۲ مدیریت تغییر، و APMP دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Daisy Lovelace - Image of Author Daisy Lovelace

Daisy Lovelace

دکتر دیزی لاولیس استاد دانشکده تجارت Kelley است. پیش از پیوستن به دانشکده در دانشکده تجارت Kelley، -مدرسه کسب و کار دانشگاه ایندیانا- او به عنوان مدیر توسعه و برنامه نویسی در دانشگاه ویرجینیا کار میکرد و در آنجا مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را به دست آورد. او همچنین در دانشگاه پرینستون و دانشگاه SungKyunKwan در کره تدریس کرده است. تخصص او شامل ارتباطات استراتژیک، سخنرانی عمومی، توسعه اجرایی، برتری فراگیر و رهبری تیم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Robbie Kellman Baxter - Image of Author Robbie Kellman Baxter

Robbie Kellman Baxter

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب "عضویت در اقتصاد"، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John Johnson - Image of Author John Johnson

John Johnson

جان جانسون یک اقتصاددان حرفه ای، نویسنده و سخنران است. او به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت Edgeworth Economics، خدمات مشاوره ای اقتصادی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. دکتر جانسون به خاطر توانایی در توضیح مفاهیم بسیار پیچیده ، در یک روش ساده و روشن ، در سطح بین المللی شناخته شده است و این مهارت را در مشاوره، نوشتن و صحبت کردن بکار میبرد. در Edgeworth، دکتر جانسون گواهی مشاوره و کارشناسی را برای مشتریان فورچون 100، گروه های تجاری و سازمان های دولتی ارائه می دهد. در کار حقوقی، او شرکت ها و مشاوران خارجی را در استفاده مناسب و تفسیر مجموعه داده های پیچیده ، هدایت می کند و به عنوان متخصص گواهی در برخی از موارد حقوقی بسیار رده بالا شرکت کرده‌است. در بخش تجزیه و تحلیل کسب و کار، دکتر جانسون کمک می کند تا شرکتها ، مجموعه داده های پیچیده داخلی خود را به اطلاعات استراتژیک و عملی در سراسر مجموعه ای از تنظیمات کسب و کار از جمله منابع انسانی، مالی، بازاریابی، تولید و هوش کسب و کار، تبدیل کنند. هر دو جنبه نیاز به درک و استفاده صحیح از مجموعه پیچیده داده‌ها را دارند. او این مهارت را به مقالات و سخنرانیهای خود اعمال می کند، جایی که وی به مخاطبان کمک می کند تا از شایع ترین مشکلات مردم ، هنگام مواجه شدن با داده ها جلوگیری کنند، به طوری که آنها می توانند مصرف کنندگان داده ها را با اعتماد و اطمینان بیشتر مورد توجه قرار دهند و تصمیمات بهتر در زندگی حرفه ای و شخصی خود بگیرند. دکتر جانسون مجری دائمی در موضوعات اقتصادی و استفاده از داده ها است و همکار نویسنده EVERYDATA: "اطلاعات نادرست در داده های کوچکی که هر روز مصرف می کنید مخفی شده است". او همچنین مقالات متعددی را در زمینه تخصصش در زمینه های مختلف نوشته است. دکتر جانسون دکترا در اقتصاد را از موسسه فناوری ماساچوست و مدرک کارشناسی ارشد خود در اقتصاد با بالاترین امتیاز از دانشگاه راچستر دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dr. Shirley Davis - Image of Author Dr. Shirley Davis

Dr. Shirley Davis

دکتر شیرلی دیویس یک سخنران ، رئیس اجرایی شرکت و کارشناس مدیریت نیروی کار است. دکتر دیویس مدیر عامل شرکت SDS Global Enterprises، که یک شرکت راه حل توسعه استراتژیک است و راهبردهای چگونگی کار، هدایت و موفقیت در نیروی کار متنوع و جهانی را آموزش می دهد. او بیش از 20 سال تجربه را به عنوان مدیر اجرایی در مدیریت استعداد، استراتژی HR، توسعه رهبری و تنوع جهانی را دارد . او در چندین شركت جهانی Fortune 100، و همچنین با سازمان های دولتی، آموزش عالی و سازمان های اجتماعی مشغول به كار بوده است. اخیرا - به مدت هشت سال - او رئیس تنوع و گرایش بزرگ جهانی در بزرگترین انجمن منابع انسانی (سازمان مدیریت منابع انسانی) (SHRM) در جهان بوده است. او یک رهبر فکری است که به شدت به دنبال آن است، سخنران و مشاور اصلی ، و مربی اجرایی بین المللی، و نویسنده چندین کتاب است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Hubbert Smith - Image of Author Hubbert Smith

Hubbert Smith

هوببرت اسميت، مدير توسعه استراتژي و کسب و کار در سامسونگ و يک نويسنده است. هوببرت در نقش رهبري ، در واحد کسب و کار حافظه سامسونگ ، بر روي شرکت هاي SSD و راه حل هاي ذخيره سازي سازماني، استراتژي، پيشرفته، و توسعه اکوسيستم و راه حل تمرکز مي کند.او در چندين روش بر صنعت خود تاثير گذاشته‌است، از جمله از طريق ايجاد بخش سازماني SATA، و همچنين با نوشتن 13 موارد استفاده اوليه از SATA که بر مسير ويژگي‌هاي SATA تاثير مي‌گذارند. هوببرت همچنين يک دارنده حق ثبت اختراع و يک عضو هيات مديره شبکه هاي ذخيره سازي (SNIA) است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sam Yankelevitch - Image of Author Sam Yankelevitch

Sam Yankelevitch

سام یانکلویچ نویسنده، مربی و سخنران کنفرانس بین المللی است. سام به سازمان های متعدد کمک کرده است تا مبارزه خود را با هزینه ناخواسته ناشی از سوء تفاهم به پایان برسانند. او یک مربی آموزشی LinkedIn است و نویسنده کتاب "Lean Potion #9 – Communication". سام تیم‌های محلی و جهانی را با ترکیب درک غنی از زمینه‌های چند فرهنگی با روش‌های بهبود کیفیت و مستمر همسو می‌کند. در SamYankelevitch.com بیشتر بدانید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Ruth Pearce - Image of Author Ruth Pearce

Ruth Pearce

روت پیرس به عنوان مربی آموزش دیده است تا رویای خود را برای کمک به دیگران در بهترین حالت خود دنبال کند. در ابتدا متقاعد شده بود که او عمدتا مربیگری 1: 1 را انجام می دهد، با گذشت زمان، روت قدرت گروه را کشف کرد و گروه مورد نیاز خود را برای راه اندازی In It Together Coaching جمع آوری کرد. او عاشق این است که تیم ها بتوانند در اوج کار کنند، و این عشق به راحتی گسترش یافت و شامل صحبت کردن، کارگاه ها و آموزش های گروهی شد. روت توسط Thinkers360 به عنوان یکی از 10 رهبر برتر فکری در زمینه سلامت روان و آینده کار و همچنین 25 نفر برتر در موضوع رهبری رتبه بندی شده است.

مشاهده پروفایل