تبدیل شدن به یک مدیر برنامه - Become a Program Manager

-
1
16 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا به دنبال درک بهتری از نحوه کار در مدیریت برنامه هستید؟ این دوره مقدمه ای کوتاه و سریع در مورد کی، چیست، چگونه و چرایی نقش ارائه می دهد. مربی کلودین پیت، اصول اولیه، تعریف اصطلاحات، مفاهیم و مسئولیت های کلیدی یک مدیر برنامه معمولی در یک سازمان را به شما نشان می دهد. درباره ماهیت برنامه ها و چرایی نیاز به مدیریت موثر آنها بیشتر بدانید. تمایز بین مدیریت برنامه و مدیریت پروژه و همچنین عوامل مهمی را که برنامه ها برای موفقیت باید به آنها توجه کنند را بررسی کنید. در مورد مسیرهای شغلی، منابع، و ادامه تحصیل و گواهینامه ها مشاوره دریافت کنید. دریابید که چگونه مدیران برنامه می توانند به سازمان شما ارزش بیافزایند، و چه کاری می توانید برای شناسایی، درک و حمایت بهتر از آنها انجام دهید.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمکاری و ارتباط عالی عناصر کلیدی هستند که به تیم های پروژه در دستیابی به نتایج موفق کمک می کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که اعضای تیم باید در پیچیدگی های بیشتر محیط های چند فرهنگی و فاصله فیزیکی با یکدیگر تعامل داشته باشند. با یادگیری نحوه درک افراد مختلف از فرهنگ های دیگر، می توانید همکاری و ارتباط را در تیم بین المللی خود تقویت کرده و شانس خود را برای نتایج مثبت پروژه افزایش دهید. در این دوره، مربی سام یانکلویچ تکنیک هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به مدیران پروژه کمک کند تا پروژه ها را در محیط هایی که بازیکنان تیم با فرهنگ، زبان و فاصله از هم جدا هستند، به طور مثر مدیریت کنند. نحوه برقراری ارتباط بهینه با تأمین کنندگان و مشتریان در شرایط جهانی، نحوه تأثیر فاصله قدرت بر تصمیمات و اجرا، نحوه ایجاد اعتماد در زمانی که افرادی که با آنها کار می کنید دور است و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری توضیح دهید که چگونه رفتار رهبری باعث همکاری قوی بین اعضای تیم می شود. سه مهارت را ذکر کنید که به تیم ها کمک می کند با موفقیت همکاری کنند. برخی از تأثیرات منفی که زبان، فرهنگ و فاصله می تواند بر یک پروژه داشته باشد نام ببرید. تعیین کنید که چگونه می توانید تأثیر مناطق زمانی را بر همکاری کاهش دهید. تفاوتهای افراد با زمینه بالا و افراد با زمینه پایین را تشخیص دهید. اصطلاحات "تک رنگ" و "چند ساله" را تعریف کنید.
-
3
40 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرهبری - هنر تأثیرگذاری و توسعه دیگران برای دستیابی به بالاترین پتانسیل - اغلب مهمترین نقش در یک سازمان شناخته می شود. اما رهبری موثر چیست و چگونه آن را پرورش می دهید؟ در این دوره، مشاور رهبری و متخصص نیروی کار جهانی دکتر شرلی دیویس اصول اولیه رهبری خود و دیگران را پوشش می دهد. در طول راه، او شایستگی های مهم و بهترین شیوه ها را برای رهبری موثر امروز و آینده مشخص می کند. بیاموزید که چگونه بر اختلافات غلبه کنید و محیط کار فراگیرتری را پرورش دهید. ایجاد اعتماد ؛ ایجاد روابط بالا، پایین و در سراسر سازمان ؛ هدایت تغییر از طریق چابکی و انعطاف پذیری ؛ مکالمات دشواری داشته باشید ؛ و بیشتر. اهداف یادگیری هدایت خود و دیگران شایستگی های رهبری انتقادی پرورش فرهنگ کار فراگیر ایجاد و حفظ اعتماد پرداختن به شرایط سخت هدایت تغییرات از طریق چابکی و انعطاف پذیری ارتباط با تأثیر ایجاد هوش تجاری
-
4
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیسازمانها پیچیده هستند ؛ ارتباطات درون آنها نیز همینطور است. در این دوره، مربی ارتباطات و مربی Brenda Bailey-Hughes به شما کمک می کند تا استراتژی ارتباطی سازمان خود را ارزیابی کرده و بر هفت سوال اصلی تمرکز کنید که قبل از هر پروژه بزرگ و تغییر ابتکار، از خود بپرسید. در طول راه، برندا نشان می دهد که چگونه این سوالات کلیدی در چهار سناریوی دنیای واقعی در سازمان ها با اندازه ها، مکان ها و عملکردهای مختلف اعمال می شود. در پایان دوره، مهارت های لازم برای بهبود استراتژی های ارتباط داخلی و خارجی در شرکت خود را خواهید داشت. اهداف یادگیری هفت سوال ارتباطی را که باید قبل از هر رویداد ارتباطی بپرسید، مشخص کنید. منابع احتمالی سوء ارتباط را کشف کنید. تفاوتهای بین پیام متناسب با مخاطب و پیام عمومی را به خاطر بیاورید. مناسب ترین زمان برای استفاده از نمودار جریان ارتباطی را مشخص کنید. مشکلات احتمالی درخواست بازخورد را کاوش کنید.
-
5
55 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتوسعه کسب و کار می تواند مرکز نوآوری سازمان شما و حرفه ای هیجان انگیز برای متخصصان بصیر و استراتژیک باشد. این می تواند منبعی از استراتژی ها و مشارکت های مخرب باشد که به شرکت ها کمک می کند تا رقبای خود را جهش کنند. و با این حال، اصطلاح "توسعه تجارت" توسط بسیاری از مدیران که به طور کامل قدرت تغییر آن را درک نمی کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. تیم های توسعه کسب و کار حوزه های فرصت را شناسایی می کنند: محصولات جدید، بازارهای جدید، مشارکت های جدید و کانال های توزیع جدید. شروع با اهداف روشن بسیار مهم است. آیا از توسعه کسب و کار (BD) به عنوان ابزار بازاریابی، کانال فروش، منبع نوآوری یا مرکز توسعه شرکت استفاده می کنید؟ مشاور مدیریتی رابی کلمن باکستر به شما نشان می دهد که چگونه بهترین متخصصان BD تشخیص می دهند و برای ابتکارات جدید شتاب ایجاد می کنند. او همچنین بینش لازم برای راه اندازی عملکرد BD در سازمان خود را به شما می دهد، نحوه مدیریت تیم BD را توضیح می دهد و نحوه مقیاس بندی عملکرد BD با افزایش فرصت های شما را به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری توسعه کسب و کار را تعریف کنید. هدف توسعه کسب و کار را توضیح دهید. توسعه کسب و کار را از سایر عملکردها متمایز کنید. مهارت ها و الزامات شخصیتی را برای نقش توسعه کسب و کار مشخص کنید. عملکرد توسعه کسب و کار را اندازه گیری کنید. گزینه های سازماندهی تیم توسعه کسب و کار را لیست کنید. نحوه ایجاد ارتباط تجاری در سطح C را توضیح دهید.
-
6
48 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه جای اینکه فقط وظایف و یا مدیریت افراد را مدیریت کنید، عالی نیست که واقعا به تیم خود انگیزه دهید که این کار را انجام دهد و بهترین کار آنها باشد؟ مربی Ruth Pearce بنیانگذار و مجری اصلی In In Together Coaching، در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک محرک پروژه به شما کمک می کند. او مزایای ایجاد انگیزه در پروژه را توضیح می دهد و می گوید چگونه می توانید از نقاط قوت خود استفاده کنید و می توانید نقاط قوت شخصیت دیگران را برای توانمندسازی تیم خود در انجام کارها ببینید. او در مورد چگونگی الهام بخشیدن به دیگران برای تلاش برای رسیدن به هدف بحث می کند و به شما نشان می دهد که چگونه تأثیرگذاری بیشتر از قدرت در مورد انگیزه دادن به تیم ها اهمیت دارد. او پس از پوشش شش مرحله برای ایجاد فرهنگ قدردانی، با توصیف استفاده آگاهانه از نقاط قوت شخصیت و شعار محرک پروژه به پایان می رساند: امیدوار، قوی، شجاع و کنجکاو باشید.
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد؟ از شرکت هایی مانند زیراکس و یو پی اس با مثال های کمی و کیفی در این مسیر درس بگیرید. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به تحویل، ایجاد پیش بینی و بهبود نتایج برای کسب و کار شما در طول زمان کمک کند. در این دوره مقدماتی، اقتصاددان و نویسنده جان جانسون به شما نشان می دهد که چگونه از تجزیه و تحلیل برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده و کسب مزیت رقابتی استفاده کنید. نمونههایی از تجزیه و تحلیلهای واقعی زندگی را در عمل کاوش کنید، بین رویکردهای پیشبینیکننده و تجویزی تمایز قائل شوید، و یاد بگیرید که چگونه سؤالات خود را فرمولبندی و طرح کنید. نحوه جمعآوری، پاکسازی و جمعآوری دادهها را از منابع مختلف در سراسر سازمان خود بیابید و شناسایی کنید که چه زمانی دادهها ناقص هستند. جان به شما نکاتی را در مورد برنامه ریزی و استقرار یک استراتژی تحلیلی که متناسب با نیازهای خاص کسب و کار شما است، ارائه می دهد که شامل انواع تکنیک های ساده می شود: میانگین ها، نمونه گیری، چیدن گیلاس، پیش بینی، همبستگی، علیت و موارد دیگر.
-
8
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی صحبت از مذاکره می شود، تغییر ذهنیت خود از "نبردی که باید پیروز شد" به "گفتگوی حل مشکل" می تواند نتایج شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. در این دوره، مربی رهبری، کارشناس مذاکره و نویسنده لیزا گیتس مهارت های اصلی مذاکرات مبتنی بر علاقه را برای دستیابی به نتایج برد-برد هر بار نشان می دهد. یک استراتژی گام به گام برای مذاکره درباره مسائل روزمره محل کار، از درخواست افزایش یا ارتقاء تا طرح ایده ها و حل تعارض را بیاموزید. لیزا تکنیک هایی مانند سوالات تشخیصی، لنگر انداختن، چارچوب بندی و برچسب زدن را پوشش می دهد که به شما کمک می کند تا از بن بست عبور کرده و رضایت را در دو طرف میز مذاکره ایجاد کنید. در طول راه، نحوه آماده شدن برای مذاکره، تقویت نفوذ خود، ورود به منطقه توافق را حتی در مواقعی که باید "نه" بگویید، پیدا کنید و از راه دور از طریق تلفن یا ایمیل مذاکره کنید. لیزا همچنین بهترین نکات و ترفندهای مذاکره خود را به اشتراک می گذارد و کاربرگ هایی برای تمرین مهارت های شما ارائه می دهد. اهداف یادگیری انواع مختلف مذاکره را مشخص کنید. تفاوت بین درخواست و مذاکره را تشخیص دهید. فهرست شیوه های اصلی مذاکره لنگر انداختن و چارچوب بندی برای منافع متقابل را توضیح دهید. همدلی تاکتیکی را شرح دهید. اصول نفوذ را توضیح دهید. طرح نفوذ ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل سبک های تعارض تاکتیک های بحث برانگیز مذاکره را بشناسید.
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمه نوع احساسات پیرامون ما در محل کارمان وجود دارد، و برای رهبران مهم است که چطور آنها را مهار کنند تا بهرهوری و روابط مثبت را پرورش دهند. در این درس، مدرس Britt Andreatta در مورد نحوه بالا بردن میزان هوش عاطفی خود (EQ) برای هدایت بهتر تیمها، همکاری با همسالان و مدیریت آنها، مطالبی را به اشتراک میگذارد. یاد بگیرید که هوش هیجانی چیست و چگونه در کار تاثیر می گذارد و تکنیکهایی برای بالا بردن هوش هیجانی (عاطفی) خود را کشف کنید. این موضوع شامل درک صحیح، نوع ورزش عاطفی، درک و مدیریت triggers و ایجاد همدلی است. سپس آن درسها را تغییر دهید تا آگاهی خود را از دیگران بسازید و به یک رهبر موثرتر تبدیل شوید. اهداف یادگیری تجزیه و تحلیل علم مغز در پشت هوش هیجانی. احساسات خود را شناسایی و ارزیابی کنید. نحوه اعمال کنترل خود بر احساسات را تعیین کنید. عوامل محرک خود و نحوه پاسخ به آنها را مشخص کنید. نحوه واکنش دیگران در محل کار را ارزیابی کنید. تعیین نحوه به حداکثر رساندن عملکرد تیم با استفاده از هوش هیجانی. کشف کنید که چگونه تغییرات را تحریک کنید.
-
10
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتیمهای دارای عملکرد بالا، برای حفظ مزیت رقابتی یک سازمان حیاتی هستند. این تیمها به طور مداوم سطوح بالایی از همکاری و نوآوری را نشان میدهند، و عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود دارند. در این درس، متخصص آموزش رهبری مدرس Mike Figliuolo به شما نشان میدهد که چگونه تیمهایی را ایجاد و رهبری کنید که کارهای بیشتری برای سازمانهای خود انجام میدهند. در مورد هفت عنصر یک تیم عملکرد بالا یاد بگیرید، و تکنیکهای لازم برای تعیین جهت، جمعآوری و استقرار منابع مناسب، اولویتبندی کار، انگیزه دادن به کارکنان، و کمک به اعضای تیم برای توسعه نقاط قوت فردی خود را یادبگیرید. اهداف یادگیری یک دیدگاه و ماموریت قانع کننده برای تیم خود ایجاد کنید. مراحل انجام فعالیتهای برنامه ریزی استراتژیک را لیست کنید. منابعی را که تیم ها برای موفقیت نیاز دارند را مشخص کنید. تعیین مهارت هایی که رهبران هنگام جذب تیم های با عملکرد بالا باید به دنبال آن باشند. نحوه ایجاد فرصت های کشش برای کارکنان را توضیح دهید. اجزای اصلی حل تعارض را شرح دهید. برنامه های قدرت و جانشینی را بسازید.
-
11
41 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا تا به حال برای متقاعد کردن کسی به انجام کاری، حتی اگر به نفع او بوده، مشکل داشته اید؟ گاهی اوقات مردم تکان نمی خورند، اما خوشبختانه شما بیش از پاداش و مجازات در اختیار دارید. با جان اولمن، دکترای تخصصی، همراه باشید تا نحوه استفاده از دیگران را هنگامی که در "نقطه محوری تأثیر" قرار دارید، با استفاده از 18 روش تأیید شده علمی، توضیح دهد. چه در محل کار و چه در خانه تأثیرگذار باشید، می توانید بیاموزید که بهترین تأثیرگذاران قبل از تأثیرگذاری چه می کنند و می بینید که چگونه بهترین مراحل را برای موقعیت خود انتخاب کنید و از مردم بخواهید تحت تأثیر شما قرار گیرند. اهداف یادگیری حسی را نام ببرید که ممکن است شما را از تأثیرات مبتنی بر الهام باز دارد. نحوه توازن مناسب بین نتایج کوتاه مدت و بلند مدت را توضیح دهید. ارزیابی کنید که چرا "دردها و دستاوردها" یک انگیزه قوی است. مراحل تکنیک تأثیرگذاری مشاوره را فهرست کنید. اولین کاری را که هنگام استفاده از اثبات اجتماعی انجام می دهید مشخص کنید.
-
12
44 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیارتباط بخشی جدایی ناپذیر از کار تیمی قوی است. در این دوره، استاد دانشگاه دوک، دکتر Daisy Lovelace، شما را در چگونگی پرورش شیوههای ارتباطی تیمهای با عملکرد بالا راهنمایی میکند. او پایههای تیمهای موفق را برجسته میکند، و توضیح میدهد که چگونه میتوان یک منشور تیمی ایجاد کرد تا هنجارهایی را برای نحوه همکاری شما به عنوان یک گروه منسجم تعیین کند. او همچنین در مورد عناصر اساسی ارتباط تیمی - مانند ایجاد اعتماد و پاسخگویی به هم تیمیها - صحبت میکند و نشان میدهد که چگونه در محیطهای مختلف با تیم خود بهترین ارتباط برقرار کنید.
-
13
51 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتفاوت بین یک پروژه و یک برنامه چیست؟ مدیران برنامه چه می کنند؟ این سوالات و سایر سوالات در این دوره که ملزومات مدیریت برنامه را پوشش می دهد، پاسخ داده شده است. با مهارت های مورد نیاز برای مدیر برنامه آشنا شوید. مراحل و مراحل درگیر در چرخه زندگی یک برنامه - از برنامه ریزی تا تحویل و فراتر از آن را کشف کنید. نحوه مدیریت برنامه ها، همسویی برنامه ها با استراتژی های کسب و کار، ارائه نتایج مفید، ارتباط با ذینفعان، اداره فعالیت های برنامه، نقشه برنامه های برنامه و پشتیبانی از فرآیندهای یکپارچه برنامه را بیاموزید. اهداف یادگیری توضیح دهید که برنامه چیست. شرح دهید که مدیر برنامه چه می کند. هدفی را که بیانیه چشم انداز در خدمت آن است نام ببرید. نحوه اطلاع از پایان برنامه را به طور خلاصه بیان کنید. به نقش مدیریت مالی برنامه در ایجاد بودجه اشاره کنید.
-
14
55 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیریت برنامه یک تلاش کاملاً پیچیده است. و در حالی که اهداف یک مدیر برنامه - که شامل ارتباط موفق با ذینفعان و رفع موانع می شود - مشابه مدیران پروژه است، فرآیندهای مشابه به سادگی قابل اجرا نیست. در این دوره، مدرس کلودین پیت با رعایت نکات اساسی مدیریت برنامه، راهنمایی های خاصی را در مورد مراحل مورد نیاز برای رساندن یک برنامه به خط پایان ارائه می دهد. کلودین پس از تعریف برنامه و چگونگی تدوین برنامه برنامه، بهترین شیوه ها را در مورد نحوه مدیریت مراحل برنامه، انجام انتقال و بستن برنامه به اشتراک می گذارد. این که آیا شما یک مدیر پروژه هستید و مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت برنامه هستید - یا مدیر برنامه ای هستید که می خواهید اصول اولیه را رعایت کنید - این دوره می تواند به شما در موفقیت کمک کند. اهداف یادگیری سه عنصر یک برنامه را بشناسید. اطلاعات ارائه شده توسط مدل عامل هدف (TOM) را به یاد بیاورید. مرحله ای که در آن پرونده تجاری برنامه بررسی می شود را مشخص کنید. عامل اصلی مورد استفاده برای تصمیم گیری در مورد هر مرحله از یک برنامه را نام ببرید. نقش مدیر پروژه را خلاصه کنید. مسئولیت های گروه حامی را به تفصیل شرح دهید. توضیح دهید که تکمیل فعالیتهای پس از گذارندگی برای یک برنامه چه چیزی را فراهم می کند.
-
15
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیشکست پروژه های بزرگ فناوری اطلاعات می تواند خسارات مالی زیادی را بر مالی شرکت و همچنین روحیه کارکنان وارد کند. مدیران برنامه - با استفاده از ترکیب منحصر به فرد خود در زمینه مدیریت پروژه و افراد - با مدیریت موثر خطرات و تجزیه پروژه های سخت به وظایف قابل مدیریت، از اجتناب از چنین پروژه های خراب جلوگیری می کنند. در این دوره، نحوه مدیریت موفقیت آمیز پروژه های بزرگ فناوری اطلاعات - از مراحل برنامه ریزی تا انتشار پروژه - را با یادگیری اصول مدیریت برنامه بیاموزید. مربی هاببرت اسمیت به شما کمک می کند تا مهارتهای سخت و نرم مورد نیاز خود را برای پیشرفت در این حرفه پر چالش و پر تقاضا، مجهز کنید. در طول این دوره، هاببرت در حال گذراندن هر یک از مراحل مدیریت برنامه، از توسعه مفهوم تا ارائه و انتشار، نمونه های واقعی را به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری مهارتهای سخت و مهارتهای نرم مورد نیاز برای مدیریت برنامه گزارش و مدیریت ریسک مراحل مدیریت برنامه درک مشتریان برگزاری جلسات موثر تیمی کار با شرکا مهندسی، معماری، طراحی و بررسی کد مدیریت تحویل و انتشار تحلیل رقابتی اندازه گیری نتایج
-
16
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا پروژه های شما در زمینه منابع رقابت می کنند؟ مدیریت منابع حوزه ای است که کمتر درک شده است، اما یکی از بزرگترین دلایلی است که باعث تاخیر پروژه ها می شود، که عامل عظیمی از استرس و هرج و مرج در سازمان ها است. این دوره برای مدیران برنامه و مدیران پروژه است که بیش از یک پروژه را مدیریت می کنند (که اکثر آنها هستند!). دقیقاً بیاموزید که منبع چیست، چگونه پروژه ها را بر اساس در دسترس بودن اولویت بندی کنید و چگونه افراد مورد نظر خود را در پروژه های خود مجاب کنید. بیاموزید که چگونه می توان یک برنامه منابع ایجاد کرد که مطمئن شود هیچ منبعی بیش از حد مورد استفاده قرار نمی گیرد یا کم استفاده می شود، تنگناها و کمبودها را مشخص می کند و وابستگی های متقابل را در "مکعب" منابع، پروژه ها و زمان کنترل می کند. به علاوه، نحوه مدیریت تغییرات برنامه را بیابید و تیم های خود سازماندهی کنید تا مدیریت برنامه را ساده کرده و به اعضای تیم انگیزه دهید. اهداف یادگیری مدیریت برنامه چیست؟ برنامه ریزی از پایین به بالا در مقابل بالا به پایین برنامه ریزی منابع مدیریت پروژه ها، منابع و زمان به دست آوردن پرسنل مورد نیاز تیم های خود سازماندهی
-
17
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا نحوه مدیریت پروژه ها با محدودیت زمانی و برنامه های سریع با Microsoft Project آشنا شوید. این دوره، که توسط مدیر پروژه جان ریوپل آموزش داده می شود، نحوه تأیید برنامه های پروژه را با بررسی پیوندهای وظیفه، بررسی فاصله بین کارها، حذف محدودیت های غیر ضروری تاریخ و موارد دیگر نشان می دهد. وی سپس نحوه بررسی برنامه و نمایش مسیر حیاتی، استفاده از چندین مسیر حیاتی و یافتن مسیرهای ناقص را نشان می دهد. سپس بیاموزید که چگونه با انجام کارهای سریع، کوتاه کردن زمان تأخیر، استفاده از خرابی، کاهش دامنه و اختصاص وقت اضافه، برنامه را کوتاه کنید. در آخر، بیاموزید که چگونه برنامه را به بهترین شکل انجام دهید، یک خط مبنا تنظیم کنید و موارد واقعی را برای پروژه وارد کنید. موضوعات شامل: مدت یک نقطه عطف را تعیین کنید. توضیح دهید که چگونه یک Lead را به یک کار اضافه کنید. تفاوت بین مهلت و محدودیت را مشخص کنید. تشخیص چگونگی قرار دادن وظایف به ترتیب. نحوه همپوشانی دو کار را به یاد بیاورید. نحوه تغییر زمان کار موجود برای یک کار را توضیح دهید.
-
18
50 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیریت منابع می تواند پروژه شما را خراب یا خراب کند. پول، تجهیزات، یا مهمتر از همه، کارکنان را تأمین کنید و برنامه های شما به سرعت به هم می خورد. در این دوره، مدرس کلودین پیت یک فرآیند گام به گام برای مدیریت موثر منابع در طول چرخه عمر پروژه را به اشتراک می گذارد. با نقش های مورد نیاز برای تیم پروژه و همچنین نحوه تعیین تیم خود برای موفقیت با تعریف رویکرد مدیریت منابع متناسب با پروژه شما آشنا شوید. نکاتی را برای مذاکره در مورد تعهد منابع، دستیابی به منابع خارجی و ایجاد یک منشور تیمی دریافت کنید که به همه اعضای تیم در درک مسئولیت های خود کمک کند. سپس، نحوه انجام ارزیابی توانمندی منابع را کشف کرده و فرصت های آموزشی و توسعه ای را شناسایی کنید که می تواند شکاف مهارت ها را برطرف کند. کلودین با توضیح نحوه پیگیری پیشرفت خود، برخورد با درگیری و انحلال تیم پس از اتمام پروژه، دوره را به پایان می رساند.
-
19
55 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیMicrosoft Project ابزاری قدرتمند برای مدیریت مهلت ها ، وظایف و منابع پروژه است. یک دوره سریع خرابی را با Project Management Professional (PMP) Bonnie Biafore دریافت کنید. بونی با نشان دادن چگونگی ایجاد یک پروژه اساسی و تنظیم تقویم کاری خود شروع می کند. بعد ، او از طریق ایجاد و اصلاح وظایف - عناصر سازنده هر پروژه - گام برمی دارد. بانی همچنین چگونگی تخصیص منابع به پروژه شما و آدرس دهی به کل مشاغل منابع را بیان می کند. سرانجام ، بیاموزید که چگونه با استفاده از گزارش ها و تجسم های داخلی ، مانند نمودارهای باران داون با یک کلیک ، برنامه خود را برقرار کنید. موضوعات مورد بحث عبارتند از : - ایجاد یک پروژه جدید - ورود به وظایف و نقاط عطف - تخصیص منابع - به روزرسانی برنامه پروژه - تهیه گزارشات پروژه