تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی - Become a Marketing Specialist

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی - Image of Learn Path Become a Marketing Specialist
تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی Become a Marketing Specialist
مهم نیست که محصول یک شرکت چقدر نوآور است ، بازاریابان باید محصول را در مقابل مشتریان بالقوه مناسب قرار دهند. دانش لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی را به دست آورید و با دانش محکم از بهترین شیوه ها و استراتژی ها آماده ورود به دنیای هیجان انگیز و سریع شوید.
Become a Marketing Specialist
No matter how innovative a company's product is, marketers are a must to get the product in front of the right potential customers. Establish the knowledge you need to become a marketing specialist, and get ready to enter an exciting and fast-paced world with a solid knowledge of best practices and strategies.
مدت زمان: 15h 30m
تعداد دوره ها: 14
مجموع قیمت: (۲۷۷,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۹۳,۹۰۰
تعداد مدرسین: 9
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی - Image of Course Marketing Foundations 49 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی

    Marketing Foundations

    بازاریابی یک بازی پر مخاطره است. این که آیا کار خود را شروع می کنید یا سعی می کنید مهارت های خود را برای کمپین بعدی تقویت کنید، برای پیشرفت به یک پایه قوی نیاز دارید. این دوره عناصر اساسی هر تلاش موفق بازاریابی را آموزش می دهد. مدرس درو بوید، پروفسور و مشاور با 30+ سال تجربه بازاریابی برای مارک های اصلی است. در این دوره، او نقش بازاریابی در سازمان را توضیح می دهد و چارچوبی را برای تجزیه و تحلیل یک تجارت و رقبای آن ارائه می دهد. تدوین استراتژی برای همه چیز از قیمت تا ارتقاء ؛ و ایجاد برنامه های تاکتیکی که استراتژی شما را به کمپین های دنیای واقعی پیوند می دهد. بعلاوه، نکاتی را برای سازماندهی یک تیم موثر چند منظوره، خرید در سراسر سازمان و اندازه گیری نتایج دریافت کنید. اهداف یادگیری جمع آوری تیم خود ایجاد طرح بازاریابی تجزیه و تحلیل تجارت خود تحقیق در مورد مسابقه تقسیم بندی و هدف قرار دادن مشتریان ایجاد محصولات و خدمات تعیین قیمت ها ارسال پیام تبلیغاتی شما اندازه گیری نتایج

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای مارک تجاری - Image of Course Branding Foundations 53 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای مارک تجاری

    Branding Foundations

    مارک های قوی و موثر به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهند و به شما کمک می کنند تا طوفان های رقابت بازار را پشت سر بگذارید. چه یک مارک تجاری دارید و چه یک برند جدید را از ابتدا شروع می کنید، این دوره ابزارها و چارچوب های لازم برای ایجاد ارزش ویژه برند را فراهم می کند. بیاموزید که چگونه ارزشهای اصلی خود را تعریف کنید، آنها را با نام تجاری خود پیوند دهید و مارک را به طور موثر چه در داخل کارمندان و چه در خارج از طریق رسانه های اجتماعی، روابط عمومی، تبلیغات، بسته بندی و کانالهای دیگر راه اندازی و ارتباط برقرار کنید. مربی درو بوید، یک متخصص بازاریابی با بیش از سه دهه تجربه، همچنین نحوه اندازه گیری عملکرد نام تجاری و حفظ ارزش و ارتباط آن با گذشت زمان را توضیح می دهد. موضوعات شامل: - مارک را تعریف کنید. - اهمیت مارک ها را توضیح دهید. - مراحل فرآیند نام تجاری را مشخص کنید. - ارزش ها و هدف اصلی خود را مشخص کنید. - درایورهای مارک ایجاد کنید. - معماری برند خود را طراحی کنید. - مشتریان را شناسایی و درک کنید. - مارک تجاری را به محصول و خدمات پیوند دهید. - ارزش ویژه برند را مدیریت کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: تجزیه و تحلیل بازار رقابتی - Image of Course Marketing Foundations: Competitive Market Analysis 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی: تجزیه و تحلیل بازار رقابتی

    Marketing Foundations: Competitive Market Analysis

    با گردآوری تجزیه و تحلیل رقابتی، به رقبای خود بینش می دهید تا مزیت و مزیت خود را در بازار مشخص کنید. در این دوره، به همراه دیرد برکنریج، متخصص بازاریابی بپیوندید تا توضیح دهد که چگونه تجزیه و تحلیل رقابتی را برای کسب و کار خود انجام دهید. Deirdre علاوه بر توضیح ارزش تجزیه و تحلیل رقابتی، بهترین روش ها را برای انجام تحقیقات در مورد رقابت شما و تشخیص نقاط قوت و ضعف خود به اشتراک می گذارد. او همچنین در مورد چگونگی تجزیه و تحلیل استراتژی های رقیب خود برای اطلاع از اهداف آینده صحبت می کند. در نهایت، Deirdre به شما نشان می دهد که چگونه می توانید نتیجه تجزیه و تحلیل خود را ارزیابی کنید. اهداف یادگیری مزایای تجزیه و تحلیل رقابتی را توضیح دهید. سه عنصر را که باید در مشخصات رقبا وارد کنید فهرست کنید. هنگام تحقیق در مورد نقاط قوت و ضعف خود، بزرگترین چالش را بشناسید. مزیت دانستن استراتژی های رقیب خود را به خاطر بسپارید. سه عنصر موجود در تجزیه و تحلیل تحقیقات رقبا را مشخص کنید. عناصر تشکیل دهنده چارچوب SOAR را تعریف کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی پیشرفته برندسازی - Image of Course Advanced Branding 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی پیشرفته برندسازی

    Advanced Branding

    چقدر عمیقاً به برند خود فکر کرده اید؟ آیا این کار عمدی است یا فقط یک فکر بعدی است؟ هر مولفه - لوگو، وب سایت، خدمات و حتی فرهنگ شما - چه چیزی به مشتریان می‌گوید؟ برند تجاری پیشرفته به معنای تفکر در مورد آنچه شرکت شما را از بقیه متمایز می‌کند و گنجاندن آن در هر یک از نقاط کسب و کار: طراحی، پیام رسانی، بازاریابی و روابط عمومی و چشم انداز شرکت. در این دوره با متخصص بازاریابی Brad Batesole بیاموزید که برند تجاری واقعاً چیست، چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توانید یک برند رقابتی‌تر بسازید و آن را حفظ کنید. بهترین روشهای تحقیق، توسعه، تجسم و مدیریت نام تجاری خود را کاوش کنید و در مورد ترکیب نام تجاری خود در نقاط مختلف تماس با مشتری و نگه داشتن برگه‌های نام تجاری خود با رشد شرکت اطلاعات کسب کنید. موضوعات شامل: تعریف مارک را توضیح دهید. هدف از یک مارک تجاری را توصیف کنید. هدف از استراتژی نام تجاری را مشخص کنید. مراحل ایجاد بیانیه چشم انداز را خلاصه کنید. هدف از یک نقطه تماس را تعیین کنید. بین دو نوع عامل کاهش دهنده برند تفاوت قائل شوید. عناصر لازم برای دستیابی به ارزش ویژه برند را به یاد بیاورید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: توسعه پیشنهاد ارزش - Image of Course Marketing Foundations: Value Proposition Development 36 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی: توسعه پیشنهاد ارزش

    Marketing Foundations: Value Proposition Development

    پیشنهاد ارزشمند شما - که به وضوح مشخص می کند چه چیزی پیشنهاد شما را منحصر به فرد می کند و مشتریان را برای خرید وفادار نگه می دارد - یکی از مهمترین اجزای بازاریابی شما است. در این دوره، با کریس گوارد همراه باشید تا او در مورد نحوه ایجاد یک پیشنهاد ارزشمند صحبت کند. کریس ابتدا اهمیت پیشنهاد ارزش را مورد بحث قرار می دهد و به شما کمک می کند تا نحوه درک مشتریان بالقوه از ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات خود را تعیین کنید. او همچنین اجزای یک پیشنهاد ارزشمند را با تعریف ویژگی های ملموس آن نشان می دهد و نمونه هایی از نحوه استفاده از تاکتیک های سود نامشهود برای پیشبرد بازاریابی رشد خود را نشان می دهد. به علاوه، او به اهمیت درک قیمت، هزینه و قدرت رایگان می پردازد. در پایان این دوره، شما چارچوبی برای ایجاد پیشنهادات ارزشمند استثنایی خود خواهید داشت.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: رفتار مصرف کننده - Image of Course Marketing Foundations: Consumer Behavior 42 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی: رفتار مصرف کننده

    Marketing Foundations: Consumer Behavior

    بازاریابان عالی می دانند که مشتریانشان چگونه فکر می کنند و چگونه عمل می کنند. آنها توجه بیشتری به رفتار مصرف کننده دارند: نحوه خرید و استفاده مردم از محصولات و خدمات. درک رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند تا در ذهن مشتری بچرخید و در بازاریابی ، طراحی ، بسته بندی ، تولید محصول و هر ابتکار دیگری که بر خریدار شما تأثیر می گذارد موثرتر باشد. با استاد بازاریابی درو بوید همراه باشید تا نگاهی بیندازید که چگونه عوامل روانی مانند انگیزه ، اشتهای ریسک ، درک از خود و وضعیت اجتماعی بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارند. درو همچنین در مورد چگونگی خرید محصولات و خدمات توسط هر مصرف کننده در مقایسه با سازمان بحث می کند و توضیح می دهد که چگونه می توان یافته های خود را در کمپین بازاریابی بعدی خود اعمال کرد.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: سیر تصمیم گیری مشتری - Image of Course Marketing Foundations: Customer Decision Journey 48 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی: سیر تصمیم گیری مشتری

    Marketing Foundations: Customer Decision Journey

    سیر تصمیم گیری مشتری ابزاری است که با آزمایش زمان انجام می شود تا برند شما با مشتری ارتباط برقرار کند و شرکت شما را از رقابت متمایز کند. اما مانند هر ابزاری، با گذشت زمان تکامل یافته است. بیاموزید که سیر تصمیم با کاتالیزور دیجیتال چگونه توسعه یافته است و چرا برای تجارت شما حیاتی تر از همیشه است. Dina Shapiro شما را در روند ایجاد شخصیت های خریدار، تعریف و نقشه برداری از نقاط تماس مشتری و همسویی پیام بازاریابی شما با سیر تصمیم مشتری راهنمایی می کند. این چارچوب به شما کمک می کند تا کمپین ها و تجربیات مشتری مداری را با اتصال برند خود به مشتریان در مهمترین نقاط تأثیرگذار در طول سفر تصمیم گیری، ایجاد کنید. موضوعات شامل: چگونه سیر تصمیم تکامل یافته است تعریف و استفاده از شخصیت های خریدار توسعه مراحل سیر مبتنی بر بینش انتخاب نقاط تماس از نظر استراتژیک همسان سازی پیام رسانی در نقاط تماس برند

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: قیف بازاریابی - Image of Course Marketing Foundations: The Marketing Funnel 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی: قیف بازاریابی

    Marketing Foundations: The Marketing Funnel

    هدف شما به عنوان یک بازاریاب تبدیل مشتریان احتمالی به خریدار است. اما وقتی صحبت از بازاریابی می شود، چیزهای بیشتری فراتر از تبدیل وجود دارد. به همین دلیل است که قیف بازاریابی نمایانگر محبوب تجربه مشتری است. قیف پایه ای است برای درک سفر مشتری در مسیر خرید. این مدلی است که همه مشتریان تجربه می کنند و برای بنیاد بازاریابی شما فوق العاده مهم است. در این دوره، براد باتسول، متخصص، قیف بازاریابی را حذف می کند و نحوه استفاده از آن را به عنوان ابزاری برای موفقیت کمپین های شما نشان می دهد. با پنج بخش منحصر به فرد قیف آشنا شوید: آگاهی، علاقه، میل، عمل و وفاداری. نقاط تماس را کاوش کرده و نحوه ایجاد کمپین هایی را که مشتریان را از طریق قیف هدایت می کند کشف کنید. به علاوه، نحوه بهبود عملکرد قیف خود و توسعه آن را برای پاسخگویی به نیازهای متغیر کسب و کار و خریدار خود بیاموزید. اهداف یادگیری قیف بازاریابی چیست؟ تقسیم بندی قیف بازاریابی نقشه برداری از سفر خریدار ایجاد توالی بازاریابی تبدیل: حرکت از طریق قیف بهبود قیف تکامل قیف

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایده هایی برای بازاریابان - Image of Course Ideation for Marketers 47 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایده هایی برای بازاریابان

    Ideation for Marketers

    چگونه می توانید بازاریابی خود را تازه نگه دارید - ایده ها و رویکردهای جدیدی ایجاد کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید؟ در این دوره، Brad Batesole، متخصص بازاریابی، تکنیک های ایده پردازی را به اشتراک می گذارد که می توانید از آنها برای بالا بردن جلسات ایده پردازی فردی و تیمی استفاده کنید. او با تعریف ایده پردازی، شرح نحوه عملکرد آن و ارائه برخی اصول اولیه در مورد نحوه اجرای موفق جلسه طوفان فکری شروع می کند. سپس او بیش از دوازده تکنیک ایده پردازی، از جمله نقشه برداری ذهنی، داستان نویسی، مرتب سازی کارت و موارد دیگر را به شما معرفی می کند. در پایان این دوره، شما و تیم خود مجهز به ابزارهایی برای ایجاد ایده های بازاریابی تازه و جذاب خواهید بود. اهداف یادگیری تکنیک های طوفان مغزی برگزاری جلسات طوفان فکری ایده های نقشه برداری ذهن رتبه بندی اجباری داستان نویسی مرتب سازی کارت پرسیدن سوالات سخت طوفان مغزی معکوس مراحل حل مسئله

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: استراتژی های بازاریابی یکپارچه - Image of Course Marketing Foundations: Integrated Marketing Strategies 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی: استراتژی های بازاریابی یکپارچه

    Marketing Foundations: Integrated Marketing Strategies

    چشم انداز رسانه ای در حال تحول منجر به مصرف کننده همه کانال ها شده است که از رسانه های سنتی، دیجیتالی و اجتماعی استفاده می کند. بازاریابی یکپارچه این است که چگونه بازاریابان می توانند از بهترین این کانال ها برای جذب مشتریان خود استفاده کنند. بیاموزید که چگونه رقص شناسی برند، یک چارچوب ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC)، می تواند به تلاش های بازاریابی شما روح تازه ای ببخشد. مارک برگس، سخنران و نویسنده TEDx به شما کمک می کند تا از رقص مارک-و بهترین شیوه های دنیای واقعی که توسط مارک های برجسته ایجاد شده است-استفاده کنید تا پیام مناسب، به مشتریان مناسب، در مکان و زمان مناسب ارسال شود. با پیشنهادات ارزش برند، موقعیت استراتژیک، شخصیت های خریدار، آخرین تفکر در مورد بازاریابی محتوا و ابزارهای بازاریابی سنتی، دیجیتال، تلفن همراه و اجتماعی آشنا شوید. کشف کنید که چگونه معیارها می توانند به شما در تصمیم گیری بهتر مبتنی بر داده کمک کنند. بیاموزید که چگونه کمپین های یکپارچه ای را توسعه دهید که تجربه مشتری بهتر و بازگشت سرمایه بهتر را ارائه می دهند. اهداف یادگیری برندسازی هفت مرحله ای تجزیه و تحلیل SWOT ایجاد پیشنهاد ارزش برای نام تجاری شما ایجاد شخصیت های خریدار ایجاد محتوای جذاب (بازاریابی محتوا) مدیریت کانال های ارتباطی و رسانه ای ترسیم تجربه مشتری مشارکت کارکنان اجتماعی بازاریابی در زمان واقعی و بازاریابی عصبی

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه ساده شده - Image of Course Project Management Simplified 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه ساده شده

    Project Management Simplified

    تقریباً هر کاری که در محیط کار انجام می دهید یک پروژه است، از کوچکترین کار تا بزرگترین تلاش. همه این کارها می تواند از برخی مهارت های اساسی مدیریت پروژه بهره مند شود. پس از تسلط، قادر خواهید بود این مهارت با ارزش را به هر پروژه، از هر اندازه و در هر صنعت منتقل کنید. در این دوره، مربی مدیریت کریس کرافت دوازده مرحله برای مدیریت پروژه ها بدون ایجاد هزینه های اضافی اضافی را بیان می کند و نحوه استفاده از ابزارهای سنتی مدیریت پروژه - مانند نمودارهای گانت و نمودارهای شبکه - را برای موفقیت در شما نشان می دهد. بیاموزید که چگونه یک پروژه را برنامه ریزی کنید، منابع را مدیریت کنید، پیشرفت را نظارت کنید و پروژه خود را به موقع و با بودجه تحویل دهید. موضوعات شامل: - پروژه و محدودیت های آن را توصیف کنید. - سطح مناسب دانه بندی کارها را تفسیر کنید. - اهمیت مسیر مهم پروژه را تعیین کنید. - نحوه محاسبه و افزودن احتمالی به پروژه را توضیح دهید. - داده ها را در نمودار خطر تجزیه و تحلیل کنید. - چالش های نظارت بر هزینه ها و تعیین زمان تنظیم برنامه پروژه را تفسیر کنید.

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری نوشتن کپی بازاریابی - Image of Course Learning to Write Marketing Copy 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری نوشتن کپی بازاریابی

    Learning to Write Marketing Copy

    کپی قلب و روح تقریباً هر تلاش بازاریابی است. با این دوره یک پایه عالی برای همه مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید. Ian Lurie نحوه نوشتن کپی را نشان می دهد که داستان شما را روایت می کند و محصول یا مارک شما را می فروشد. با انواع مختلف کپی نویسی، مزایای پیش نویس روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قوانین کلی، نوشتن سرفصل ها، فروش صفحه و بازنویسی نسخه موجود برای بهینه سازی آن برای رسانه ها و سیستم عامل های مختلف آشنا شوید. ایان نحوه مدیریت تیم کپی، صدای مارک تجاری و تقویم سرمقاله را نشان می دهد. اهداف یادگیری کپی رایتینگ چیست؟ نوشتن اولین پیش نویس نوشتن و تست سرفصل ها ساختار ساختار برای چاپ در مقابل تحویل آنلاین استفاده موثر از تایپوگرافی بازنویسی کپی مدیریت تیم کپی رایتر

  • 13
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای هک رشد - Image of Course Growth Hacking Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای هک رشد

    Growth Hacking Foundations

    هک رشد یک تکنیک نوظهور است که به بازاریابان کمک می کند تا ایده های جدیدی را ایجاد کرده و فروش و جذب مشتری را تسریع کنند. هک رشد مستلزم کار است - شرکتها باید در تیمها، کسب و کار و مشتریان خود تجدید نظر کنند - اما این نتیجه می دهد. این دوره تکنیک های هک رشد متداول را معرفی می کند تا استراتژی بازاریابی شما را بیش از حد شارژ کند. نحوه ایجاد یک تیم رشد، بازتعریف سفر مشتری و اهرم ها و حلقه های رشد هویت را بیاموزید: بهینه سازی های کوچک که می توانند تأثیر زیادی بر تلاش های بازاریابی و بازگشت سرمایه شما داشته باشند. سپس نحوه شروع روند رشد، زنده ماندن از دردهای رو به رشد و استفاده از فرصت ها مانند پایگاه مشتری فعلی خود را بیاموزید. براد باتسول، مدرس نحوه استفاده از SEO، اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موارد دیگر را برای تقویت رشد خود توضیح می دهد. در نهایت، معیارهای کلیدی را که باید برای ردیابی روند رشد و موفقیت خود اندازه گیری کنید، بیاموزید. اهداف یادگیری تعریف هک رشد ایجاد تیم های رشد شناسایی مشتریان خود ایجاد OKR ها تهیه بوم بدون چربی نقشه برداری از سفر مشتری مدیریت چرخه عمر محصول تولید ایده بازگشت از شکست شناسایی فرصت های رشد حفظ کاربران ضبط داده ها

  • 14
    دوره آموزشی دوره آموزشی نوشتن یک طرح و برنامه بازاریابی - Image of Course Writing a Marketing Plan 38 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نوشتن یک طرح و برنامه بازاریابی

    Writing a Marketing Plan

    هیچ سفر موفقی بدون نقشه راه شروع نمی شود و هیچ تلاش موفق بازاریابی بدون برنامه شروع نمی شود. این دوره به هر کسی - از حرفه ای های بازاریابی گرفته تا صاحبان مشاغل کوچک - کمک می کند تا برنامه های بازاریابی موثر بنویسند. بیاموزید که چگونه یک تیم متقابل جمع آوری کنید، یک بازار موجود را تجزیه و تحلیل کنید، و اجزای برنامه را به بخش های متمرکز تقسیم کنید، که استراتژی و اجرای تاکتیکی را پوشش می دهد. مربی درو بوید همچنین توصیه هایی را در مورد بهترین نحوه ارائه و استفاده از طرح در سراسر سازمان ارائه می دهد. اهداف یادگیری آماده سازی تیم و داده های خود نوشتن بخش های استراتژی و تاکتیکی نوشتن تحلیل بازار نوشتن تجزیه و تحلیل محصول یا خدمات نوشتن طرح محصول یا خدمات نوشتن طرح تبلیغاتی نوشتن طرح اجرا

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Drew Boyd - Image of Author Drew Boyd

Drew Boyd

درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است. او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند. پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با "United Airlines"، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد. او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است. او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است. او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Ian Lurie - Image of Author Ian Lurie

Ian Lurie

متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Chris Goward - Image of Author Chris Goward

Chris Goward

کریس گوارد، نویسنده ، سخنران ، رهبر بهینه سازی تبدیل و بنیانگذار و مدیرعامل WiderFunnel است. وقتی شرکت هایی مانند Google ، Electronic Arts ، eBay ، Magento ، DMV.org و BuildDirect.com خواهان نتایج عالی بهینه سازی بازاریابی هستند ، با کریس گوارد تماس می گیرند. کریس WiderFunnel را با این اعتقاد تأسیس کرد که آژانس های بازاریابی باید ارزش خود را ثابت کنند. او مغز روشهای LIFT و Kaizen استراتژیهای بهینه سازی تبدیل است که به طور مداوم نتایج را برای شرکتهای پیشرو افزایش می دهد. او کتاب "شما باید آزمایش کنید" را نوشت! (Wiley Sybex) ، که بهینه سازی تبدیل را دوباره تعریف می کند و نحوه ایجاد پیشرفت چشمگیر در تجارت را نشان می دهد. اطلاعات بیشتر را می توانید در http://widerfunnel.com و در twitterchrisgoward پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Chris Croft - Image of Author Chris Croft

Chris Croft

کریس کرافت، رهبر فکری، بیش از 80،000 نفر را در مدیریت و رهبری پروژه آموزش داده است. کریس همچنین آموزش های مربوط به مدیریت زمان و مذاکرات را ارائه کرده است و دو میلیون نفر را در Lynda.com و Learning LinkedIn آموزش داده است. او دارای یک سابقه عملیاتی درخشان است، با کسب مدرک مهندسی از کمبریج، واجد شرایط به عنوان یک مهندس ارشد و 10 سال به عنوان مدیر ارشد در تولید کار می کند. او مدرک MBA را به دست آورد و چهار سال قبل از شروع شرکت آموزشی خود در سال 1974 به عنوان مدرس دانشگاه در مدرسه کسب و کار دانشگاه بورنموث مشغول به کار است. از آن زمان، او به عنوان سخنران به طور مداوم سخنرانی کرده است و راهنمایی های ایمیلی رایگان خود را به بیش از 20،000 نفر ارسال کرده است. وب سایت او، www.chriscroft.co.uk، یک ایمیل رایگان آموزشی در ماه، و راهنمایی های فوری رایگان ارائه می دهد. کریس همچنین بسیاری از برنامه های آیفون و اندروید رایگان را ایجاد کرده است، مخصوصا برنامه شغل خود را برای آن و برنامه روزانه Happiness Tips خود. مدیریت BookTime او در آمازون و بیشتر کتابفروشی ها موجود است. او دارای 11 مینی کتاب راهنمای سریع در www.lulu.com و در فروشگاه Kindle Amazon است و اخیرا The Book of Happiness برای Kindle و همچنین Management Vegetables را منتشر کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Deirdre Breakenridge - Image of Author Deirdre Breakenridge

Deirdre Breakenridge

Deirdre K. Breakenridge سرپرست اجرایی در Pure Performance Communications می باشد. به عنوان یک کارشناس PR و بازاریابی او در اجرای عملیات سطح بالا به سازمان هایی از جمله Academy of Nutrition and Dietetics، Blue Star Veterans Network، JVC, Marketwired, the Public Relations Society of America (PRSA) مشاوره داده است. او نویسنده ی پنج کتاب اقتصادی Times می باشد. آخرین کتاب او Social Media and Public Relations: Eight New Practices for the PR Professional درسال 2012 ماه می در تمام فرمت ها انتشار یافته است سایر کتاب های او عبارتند از: Putting the Public Back in Public Relations, PR 2.0: New Media, New Tools, New Audiences, The New PR Toolkit, and Cyberbranding: Brand Building in the Digital Economy می باشد. Breakenridge پروفسور در دانشگاه (New York University (NYU و مربی آنلاین برای UMass at Amherst journalism department می باشد که در مورد موضوعات PR، بازار یابی و social media communications بصورت بین المللی ارائه می دهد. او عضو PRSA بوده و در New Jersey Advertising Club کارکرده است. او هم چنین در Social Network Association و برنامه ی 50Shows# کار کرده و به زنان انگیزه و فرصت بیان در رسانه را ایجاد کرده است. او در بین بیست و پنج بازار یاب مجازی رتبه ی اول را داشته و Traackr او را بین بهترین های جذاب و درگیر کننده در سال 2014 می داند. وبلاگ های او در مورد تغییرات رسانه و تکنولوژی مشارکتی در PR Expanded و موسس #PRStudChat می باشد که یک بحث دینامیکی در Twitter به صورت ماهانه برای دانش اوزان PR، مربیان و افراد حرفه ای برگذار می شود.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dina Shapiro - Image of Author Dina Shapiro

Dina Shapiro

دینا شاپیرو، یک استراتژیست و مدیر بازاریابی قبل از تاسیس شرکت خود، Yorkville بود. دینا شاپیرو از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مشاوره Yorkville است که برای کمک به رشد برند، ایجاد تیم‌های بازاریابی با عملکرد بالا و استخدام کارکنان، آموزش بازاریابی کلاسی را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. شرکت مشاوره او یک شرکت دارای مجوز WBENC است. علاوه بر کار با مشتریان خصوصی، دینا به دانشگاه ملی بازاریابی ANA و دانشگاه New York University's M.S، مدرک کارشناسی‌ارشد بازاریابی را تذریس میکند. قبل از تبدیل شدن به یک مشاور، دینا یک استراتژیست تجاری و اجرایی بازاریابی یکپارچه در Fortune ۱۲۵ و آژانس‌های برتر جهانی بود. او برنده چندین جایزه در رهبری، کمپین های یکپارچه برای علامت های تجاری و برندهای جهانی است. او یک M.B.A از دانشگاه بوستون و یک کارشناسی در رشته اقتصاد از دانشگاه جرج واشنگتن دارد. دینا همیشه با یک کنجکاوی و دیدگاه جدید به کسب و کار و نام تجاری نگاه می کند، تا مشتریان را از هر روز خود جلوتر ببرد و نگرش آنها را به ارتباطات جدید و مرتبط باز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه چگونه ممکن است به شما کمک کند، به www.YorkvilleConsulting.com مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mark Burgess - Image of Author Mark Burgess

Mark Burgess

مارک برگس یک نویسنده ، سخنران TEDx و کارشناس بازاریابی پرفروش است. مارک رئیس Blue Focus Marketing ، یک مشاوره برتر در زمینه تجربه مشتری ، ارائه دهنده بازاریابی محتوا و راه حل های بازاریابی یکپارچه به سازمانهای مشتری محور است. در دوره تحول بازاریابی ، برندها باید بر روی ادغام استراتژیک تمام نقاط تماس ارتباطی بازاریابی متمرکز شوند. چارچوب وی برای حل چالش های IMC که امروزه با برندهای تجاری روبرو هستند ، رقص تجاری نامیده می شود. مارک نویسنده کتاب پرفروش "کارمند اجتماعی" است: "چگونه شرکت های بزرگ باعث ایجاد رسانه های اجتماعی می شوند". او یک بازاریاب دیجیتال با تجربه ، استراتژیست بازاریابی محتوا ، سخنران و مربی است. وی یک سخنرانی TEDx ارائه داد: "ظهور کارمند اجتماعی" و مقاله ای تأثیرگذار در Rutgers Business Review با موضوع "شکل دادن به آینده: اکوسیستم جدید اجتماعی" منتشر کرد. حرفه مارک شامل بازاریابی ، مشاوره خدمات حرفه ای و آموزش ، از جمله نقش های ارشد بازاریابی در PwC ، McCann و AT&T است. وی در لیست Forbes Must Follow Market Minds ذکر شده است و یکی از 50 تأثیرگذار برتر در بازاریابی محتوا است. علاوه بر این ، مارک یک مربی متخصص برای انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) - ارائه کارگاه های بازاریابی محتوا و بازاریابی یکپارچه - و همچنین یک استاد "بازاریابی الحاقی" است که دوره های MBA را در آموزش اجرایی مدرسه Rutgers Business School تدریس می کند. وی همچنین یکی از مشارکت کنندگان در پروژه تبلیغات Wharton در سال 2020 است و برای برتری در بازاریابی موفق به کسب دو جایزه EFFIE شده است. او را در توییتر mnburgess ، @SocialEmployee@ و BlueFocus@ دنبال کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Madecraft - Image of Author Madecraft

Madecraft

Madecraft یک شرکت کامل با محتوای یادگیری است که در سانتا باربارا ، کالیفرنیا مستقر است. خط تولید برنده جایزه این شرکت ، در حال ایجاد نسل بعدی محتوای یادگیری است که مهارت های دنیای واقعی را آموزش و ارائه می کند. Madecraft بهترین استعدادهای صنعت و شرکای قابل اعتماد را با یک دیدگاه تشکیل میدهد: به مشتریان مطالب یادگیری برتر با صدای برند خود را یاد بدهید. تیم Madecraft متعهد است تا مهارت های هنری را با محتوا کارآمد و مقیاس پذیر مطابق با مشخصات مشتری ایجاد کند و ساخته شده است تا با مشتری تعامل کند و آنها را توانمند سازد. اگر شما یا شرکتتان به دنبال تیمی برای ساخت دوره های آنلاین هستید ، از سایت Madecraft در onlymadecraft.com دیدن کنید.

مشاهده پروفایل