تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی - Become a Marketing Specialist

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتا به حال به این فکر کرده اید که برای فکر کردن مانند یک بازاریاب چه چیزی لازم است؟ شما باید در زمینه های مختلف به طور تحلیلی فکر کنید و داستانی قانع کننده بگویید که مشتریان را با برند شما و همچنین مخاطبان داخلی سازمان شما درگیر کند. در این دوره، کارشناس بازاریابی، نویسنده و استاد مارتا داپنا-بارون، بینش هایی را در مورد مفاهیم اصلی و مهارت های اساسی که هر بازاریاب جدید باید در روز اول یاد بگیرد، به اشتراک می گذارد. این دوره به شما می آموزد که از یک چارچوب ارزشمند برای تجزیه و تحلیل فعالیت های تجاری هر سازمانی که دارای برند و مشتری است استفاده کنید. بلوکهای اساسی یک کمپین بازاریابی، از جمله برندها، دستهبندی کسبوکار، مشتریان، ارزش پیشنهادی و عناصری که برای ایجاد یک تجربه مؤثر از برند مشتری به آن نیاز دارید، کاوش کنید. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود تا مهارت های جدید خود را به عنوان یک بازاریاب به کار بگیرید و یک برنامه استراتژیک که داستانی قانع کننده را روایت می کند، ایجاد کنید.
-
2
53 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمارک های قوی و موثر به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهند و به شما کمک می کنند تا طوفان های رقابت بازار را پشت سر بگذارید. چه یک مارک تجاری دارید و چه یک برند جدید را از ابتدا شروع می کنید، این دوره ابزارها و چارچوب های لازم برای ایجاد ارزش ویژه برند را فراهم می کند. بیاموزید که چگونه ارزشهای اصلی خود را تعریف کنید، آنها را با نام تجاری خود پیوند دهید و مارک را به طور موثر چه در داخل کارمندان و چه در خارج از طریق رسانه های اجتماعی، روابط عمومی، تبلیغات، بسته بندی و کانالهای دیگر راه اندازی و ارتباط برقرار کنید. مربی درو بوید، یک متخصص بازاریابی با بیش از سه دهه تجربه، همچنین نحوه اندازه گیری عملکرد نام تجاری و حفظ ارزش و ارتباط آن با گذشت زمان را توضیح می دهد. موضوعات شامل: - مارک را تعریف کنید. - اهمیت مارک ها را توضیح دهید. - مراحل فرآیند نام تجاری را مشخص کنید. - ارزش ها و هدف اصلی خود را مشخص کنید. - درایورهای مارک ایجاد کنید. - معماری برند خود را طراحی کنید. - مشتریان را شناسایی و درک کنید. - مارک تجاری را به محصول و خدمات پیوند دهید. - ارزش ویژه برند را مدیریت کنید.
-
3
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچقدر عمیقاً به برند خود فکر کرده اید؟ آیا این کار عمدی است یا فقط یک فکر بعدی است؟ هر مولفه - لوگو، وب سایت، خدمات و حتی فرهنگ شما - چه چیزی به مشتریان میگوید؟ برند تجاری پیشرفته به معنای تفکر در مورد آنچه شرکت شما را از بقیه متمایز میکند و گنجاندن آن در هر یک از نقاط کسب و کار: طراحی، پیام رسانی، بازاریابی و روابط عمومی و چشم انداز شرکت. در این دوره با متخصص بازاریابی Brad Batesole بیاموزید که برند تجاری واقعاً چیست، چگونه کار میکند و چگونه میتوانید یک برند رقابتیتر بسازید و آن را حفظ کنید. بهترین روشهای تحقیق، توسعه، تجسم و مدیریت نام تجاری خود را کاوش کنید و در مورد ترکیب نام تجاری خود در نقاط مختلف تماس با مشتری و نگه داشتن برگههای نام تجاری خود با رشد شرکت اطلاعات کسب کنید. موضوعات شامل: تعریف مارک را توضیح دهید. هدف از یک مارک تجاری را توصیف کنید. هدف از استراتژی نام تجاری را مشخص کنید. مراحل ایجاد بیانیه چشم انداز را خلاصه کنید. هدف از یک نقطه تماس را تعیین کنید. بین دو نوع عامل کاهش دهنده برند تفاوت قائل شوید. عناصر لازم برای دستیابی به ارزش ویژه برند را به یاد بیاورید.
-
4
36 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیپیشنهاد ارزشمند شما - که به وضوح مشخص می کند چه چیزی پیشنهاد شما را منحصر به فرد می کند و مشتریان را برای خرید وفادار نگه می دارد - یکی از مهمترین اجزای بازاریابی شما است. در این دوره، با کریس گوارد همراه باشید تا او در مورد نحوه ایجاد یک پیشنهاد ارزشمند صحبت کند. کریس ابتدا اهمیت پیشنهاد ارزش را مورد بحث قرار می دهد و به شما کمک می کند تا نحوه درک مشتریان بالقوه از ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات خود را تعیین کنید. او همچنین اجزای یک پیشنهاد ارزشمند را با تعریف ویژگی های ملموس آن نشان می دهد و نمونه هایی از نحوه استفاده از تاکتیک های سود نامشهود برای پیشبرد بازاریابی رشد خود را نشان می دهد. به علاوه، او به اهمیت درک قیمت، هزینه و قدرت رایگان می پردازد. در پایان این دوره، شما چارچوبی برای ایجاد پیشنهادات ارزشمند استثنایی خود خواهید داشت.
-
5
42 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبازاریابان عالی می دانند که مشتریانشان چگونه فکر می کنند و چگونه عمل می کنند. آنها توجه بیشتری به رفتار مصرف کننده دارند: نحوه خرید و استفاده مردم از محصولات و خدمات. درک رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند تا در ذهن مشتری بچرخید و در بازاریابی ، طراحی ، بسته بندی ، تولید محصول و هر ابتکار دیگری که بر خریدار شما تأثیر می گذارد موثرتر باشد. با استاد بازاریابی درو بوید همراه باشید تا نگاهی بیندازید که چگونه عوامل روانی مانند انگیزه ، اشتهای ریسک ، درک از خود و وضعیت اجتماعی بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارند. درو همچنین در مورد چگونگی خرید محصولات و خدمات توسط هر مصرف کننده در مقایسه با سازمان بحث می کند و توضیح می دهد که چگونه می توان یافته های خود را در کمپین بازاریابی بعدی خود اعمال کرد.
-
6
48 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیسیر تصمیم گیری مشتری ابزاری است که با آزمایش زمان انجام می شود تا برند شما با مشتری ارتباط برقرار کند و شرکت شما را از رقابت متمایز کند. اما مانند هر ابزاری، با گذشت زمان تکامل یافته است. بیاموزید که سیر تصمیم با کاتالیزور دیجیتال چگونه توسعه یافته است و چرا برای تجارت شما حیاتی تر از همیشه است. Dina Shapiro شما را در روند ایجاد شخصیت های خریدار، تعریف و نقشه برداری از نقاط تماس مشتری و همسویی پیام بازاریابی شما با سیر تصمیم مشتری راهنمایی می کند. این چارچوب به شما کمک می کند تا کمپین ها و تجربیات مشتری مداری را با اتصال برند خود به مشتریان در مهمترین نقاط تأثیرگذار در طول سفر تصمیم گیری، ایجاد کنید. موضوعات شامل: چگونه سیر تصمیم تکامل یافته است تعریف و استفاده از شخصیت های خریدار توسعه مراحل سیر مبتنی بر بینش انتخاب نقاط تماس از نظر استراتژیک همسان سازی پیام رسانی در نقاط تماس برند
-
7
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهدف شما به عنوان یک بازاریاب تبدیل مشتریان احتمالی به خریدار است. اما وقتی صحبت از بازاریابی می شود، چیزهای بیشتری فراتر از تبدیل وجود دارد. به همین دلیل است که قیف بازاریابی نمایانگر محبوب تجربه مشتری است. قیف پایه ای است برای درک سفر مشتری در مسیر خرید. این مدلی است که همه مشتریان تجربه می کنند و برای بنیاد بازاریابی شما فوق العاده مهم است. در این دوره، براد باتسول، متخصص، قیف بازاریابی را حذف می کند و نحوه استفاده از آن را به عنوان ابزاری برای موفقیت کمپین های شما نشان می دهد. با پنج بخش منحصر به فرد قیف آشنا شوید: آگاهی، علاقه، میل، عمل و وفاداری. نقاط تماس را کاوش کرده و نحوه ایجاد کمپین هایی را که مشتریان را از طریق قیف هدایت می کند کشف کنید. به علاوه، نحوه بهبود عملکرد قیف خود و توسعه آن را برای پاسخگویی به نیازهای متغیر کسب و کار و خریدار خود بیاموزید. اهداف یادگیری قیف بازاریابی چیست؟ تقسیم بندی قیف بازاریابی نقشه برداری از سفر خریدار ایجاد توالی بازاریابی تبدیل: حرکت از طریق قیف بهبود قیف تکامل قیف
-
8
47 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچگونه می توانید بازاریابی خود را تازه نگه دارید - ایده ها و رویکردهای جدیدی ایجاد کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید؟ در این دوره، Brad Batesole، متخصص بازاریابی، تکنیک های ایده پردازی را به اشتراک می گذارد که می توانید از آنها برای بالا بردن جلسات ایده پردازی فردی و تیمی استفاده کنید. او با تعریف ایده پردازی، شرح نحوه عملکرد آن و ارائه برخی اصول اولیه در مورد نحوه اجرای موفق جلسه طوفان فکری شروع می کند. سپس او بیش از دوازده تکنیک ایده پردازی، از جمله نقشه برداری ذهنی، داستان نویسی، مرتب سازی کارت و موارد دیگر را به شما معرفی می کند. در پایان این دوره، شما و تیم خود مجهز به ابزارهایی برای ایجاد ایده های بازاریابی تازه و جذاب خواهید بود. اهداف یادگیری تکنیک های طوفان مغزی برگزاری جلسات طوفان فکری ایده های نقشه برداری ذهن رتبه بندی اجباری داستان نویسی مرتب سازی کارت پرسیدن سوالات سخت طوفان مغزی معکوس مراحل حل مسئله
-
9
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچشم انداز رسانه ای در حال تحول منجر به مصرف کننده همه کانال ها شده است که از رسانه های سنتی، دیجیتالی و اجتماعی استفاده می کند. بازاریابی یکپارچه این است که چگونه بازاریابان می توانند از بهترین این کانال ها برای جذب مشتریان خود استفاده کنند. بیاموزید که چگونه رقص شناسی برند، یک چارچوب ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC)، می تواند به تلاش های بازاریابی شما روح تازه ای ببخشد. مارک برگس، سخنران و نویسنده TEDx به شما کمک می کند تا از رقص مارک-و بهترین شیوه های دنیای واقعی که توسط مارک های برجسته ایجاد شده است-استفاده کنید تا پیام مناسب، به مشتریان مناسب، در مکان و زمان مناسب ارسال شود. با پیشنهادات ارزش برند، موقعیت استراتژیک، شخصیت های خریدار، آخرین تفکر در مورد بازاریابی محتوا و ابزارهای بازاریابی سنتی، دیجیتال، تلفن همراه و اجتماعی آشنا شوید. کشف کنید که چگونه معیارها می توانند به شما در تصمیم گیری بهتر مبتنی بر داده کمک کنند. بیاموزید که چگونه کمپین های یکپارچه ای را توسعه دهید که تجربه مشتری بهتر و بازگشت سرمایه بهتر را ارائه می دهند. اهداف یادگیری برندسازی هفت مرحله ای تجزیه و تحلیل SWOT ایجاد پیشنهاد ارزش برای نام تجاری شما ایجاد شخصیت های خریدار ایجاد محتوای جذاب (بازاریابی محتوا) مدیریت کانال های ارتباطی و رسانه ای ترسیم تجربه مشتری مشارکت کارکنان اجتماعی بازاریابی در زمان واقعی و بازاریابی عصبی
-
10
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتقریباً هر کاری که در محیط کار انجام می دهید یک پروژه است، از کوچکترین کار تا بزرگترین تلاش. همه این کارها می تواند از برخی مهارت های اساسی مدیریت پروژه بهره مند شود. پس از تسلط، قادر خواهید بود این مهارت با ارزش را به هر پروژه، از هر اندازه و در هر صنعت منتقل کنید. در این دوره، مربی مدیریت کریس کرافت دوازده مرحله برای مدیریت پروژه ها بدون ایجاد هزینه های اضافی اضافی را بیان می کند و نحوه استفاده از ابزارهای سنتی مدیریت پروژه - مانند نمودارهای گانت و نمودارهای شبکه - را برای موفقیت در شما نشان می دهد. بیاموزید که چگونه یک پروژه را برنامه ریزی کنید، منابع را مدیریت کنید، پیشرفت را نظارت کنید و پروژه خود را به موقع و با بودجه تحویل دهید. موضوعات شامل: - پروژه و محدودیت های آن را توصیف کنید. - سطح مناسب دانه بندی کارها را تفسیر کنید. - اهمیت مسیر مهم پروژه را تعیین کنید. - نحوه محاسبه و افزودن احتمالی به پروژه را توضیح دهید. - داده ها را در نمودار خطر تجزیه و تحلیل کنید. - چالش های نظارت بر هزینه ها و تعیین زمان تنظیم برنامه پروژه را تفسیر کنید.
-
11
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیکپی قلب و روح تقریباً هر تلاش بازاریابی است. با این دوره یک پایه عالی برای همه مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید. Ian Lurie نحوه نوشتن کپی را نشان می دهد که داستان شما را روایت می کند و محصول یا مارک شما را می فروشد. با انواع مختلف کپی نویسی، مزایای پیش نویس روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قوانین کلی، نوشتن سرفصل ها، فروش صفحه و بازنویسی نسخه موجود برای بهینه سازی آن برای رسانه ها و سیستم عامل های مختلف آشنا شوید. ایان نحوه مدیریت تیم کپی، صدای مارک تجاری و تقویم سرمقاله را نشان می دهد. اهداف یادگیری کپی رایتینگ چیست؟ نوشتن اولین پیش نویس نوشتن و تست سرفصل ها ساختار ساختار برای چاپ در مقابل تحویل آنلاین استفاده موثر از تایپوگرافی بازنویسی کپی مدیریت تیم کپی رایتر
-
12
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهک رشد یک تکنیک نوظهور است که به بازاریابان کمک می کند تا ایده های جدیدی را ایجاد کرده و فروش و جذب مشتری را تسریع کنند. هک رشد مستلزم کار است - شرکتها باید در تیمها، کسب و کار و مشتریان خود تجدید نظر کنند - اما این نتیجه می دهد. این دوره تکنیک های هک رشد متداول را معرفی می کند تا استراتژی بازاریابی شما را بیش از حد شارژ کند. نحوه ایجاد یک تیم رشد، بازتعریف سفر مشتری و اهرم ها و حلقه های رشد هویت را بیاموزید: بهینه سازی های کوچک که می توانند تأثیر زیادی بر تلاش های بازاریابی و بازگشت سرمایه شما داشته باشند. سپس نحوه شروع روند رشد، زنده ماندن از دردهای رو به رشد و استفاده از فرصت ها مانند پایگاه مشتری فعلی خود را بیاموزید. براد باتسول، مدرس نحوه استفاده از SEO، اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موارد دیگر را برای تقویت رشد خود توضیح می دهد. در نهایت، معیارهای کلیدی را که باید برای ردیابی روند رشد و موفقیت خود اندازه گیری کنید، بیاموزید. اهداف یادگیری تعریف هک رشد ایجاد تیم های رشد شناسایی مشتریان خود ایجاد OKR ها تهیه بوم بدون چربی نقشه برداری از سفر مشتری مدیریت چرخه عمر محصول تولید ایده بازگشت از شکست شناسایی فرصت های رشد حفظ کاربران ضبط داده ها
-
13
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهر کمپین بازاریابی موفق با یک نقشه راه، یک ایده و یک برنامه برای اجرا شروع می شود. در این دوره، گلدی چان، متخصص و مدرس دیجیتال مارکتینگ، به شما می آموزد – چه یک حرفه ای بازاریابی باشید و چه صاحب کسب و کار کوچک – چگونه یک برنامه بازاریابی موثر و هدفمند، از ایده اولیه تا اجرای موفقیت آمیز آن بنویسید. بیاموزید که یک تیم متقابل جمع آوری کنید، تجزیه و تحلیل بازار انجام دهید، برند خود را تعیین کنید و اهداف خود را تعیین کنید، و اجزای اساسی برنامه خود را به بخش های واضح و متمرکز تقسیم کنید. نکاتی را از گلدی در مورد بهترین شیوهها برای اجرای تاکتیکی، با استراتژیهای مبتنی بر عمل برگرفته از مطالعات و نمونههای دنیای واقعی دریافت کنید. در طول مسیر، نحوه اندازهگیری شاخصهای عملکرد کلیدی (KPI)، ردیابی پیشرفت خود، و استفاده از ابزارهای زمانبندی رسانههای اجتماعی مانند Agorapulse و HubSpot را برای دستهبندی محتوا، برونسپاری تولید محتوا و اصلاح برنامهتان در حین حرکت بیاموزید.