تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی - Become a Marketing Manager

-
1
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر فضای رسانهای امروز، مصرف کنندگان تصمیم میگیرند که چگونه و چه زمانی میخواهند اطلاعات را دریافت کنند. در نتیجه، برای بازاریابان بسیار مهم است که از نحوه طراحی و اجرای برنامه بازاریابی که مورد توجه مخاطبان قرار میگیرد - و همچنین نحوه اندازه گیری نتایج، درک خوبی داشته باشند. در این دوره یاد بگیرید که چگونه نقشه راه بازاریابی خود را ترسیم کنید. با Deirdre Breakenridge، متخصص بازاریابی همراه باشید، زیرا او توضیح میدهد که چگونه در مورد نیازهای ارتباطی بازاریابی خود تحقیق کنید، یک برنامه بازاریابی ایجاد میکنید که به شما کمک میکند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از استراتژیهای بازاریابی روابط عمومی، رسانههای اجتماعی و ایمیل استفاده کنید. به علاوه، او در مورد چگونگی راه اندازی کمپین شما و پیگیری برنامه شما از طریق داشبورد اندازه گیری بحث میکند. موضوعات شامل: تعریف بیانیه موقعیت نام تجاری را به یاد بیاورید. اهمیت تحقیقات بازار را توضیح دهید. تعریف تقسیم بندی بازار را بشناسید. ویژگی های سه نوع رقبا را خلاصه کنید. سه ورودی اصلی یک برنامه ارتباطات بازاریابی را لیست کنید. هنگامی که رقابت زیادی وجود دارد بهترین استراتژی برای برجسته سازی را تعیین کنید.
-
2
47 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا آنچه را که لازم است برای هدایت تیم بازاریابی خود به بزرگی - کمپین های عالی، همکاری های عالی و نتایج عالی انجام دهید، دارید؟ در این دوره با درو بید، متخصص بازاریابی، نحوه ایفای نقش مدیریت بازاریابی جدید را بیاموزید. درو به شما کمک می کند موقعیت جدید، تیم و منابع خود را بشناسید و یک استراتژی برای تحقق اهداف بازاریابی سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توانید تیم خود را در مسیر درست حرکت دهید و استعدادهای جدیدی را جذب کنید. به علاوه، نکاتی را برای اداره مشاغل روزانه و توسعه مستمر مهارت های مدیریتی خود دریافت کنید. اهداف یادگیری درک انتظارات رئیس خود ایجاد روابط شناخت منابع خود تعیین اهداف بازاریابی ساختن تیم جذب بهترین استعدادها اندازه گیری نتایج
-
3
48 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتعیین اهداف موثر مستلزم آن است که رهبران اهداف شرکت های سطح بالا را به واحد تجاری ترجمه کرده و سپس آنها را حتی بیشتر به اهداف تیمی و فردی تقسیم کنند. به این ترتیب، کارکنان می توانند بفهمند که عملکرد آنها چگونه با استراتژی شرکت، نتایج مالی و مشوق ها ارتباط دارد. در این دوره، مشاور رهبری مایک فیگلیولو نحوه تعیین انواع مختلف اهداف تجاری را مشخص می کند: اهداف کمی، کیفی، متعهد و گسترده. وی علاوه بر ارتباط اهداف با استراتژی، بر اهمیت تعیین اهداف دست یافتنی، بیان واضح آنها و تأمین منابع برای تحقق اهداف تأکید می کند. در آخر، او راهنمایی هایی در زمینه مدیریت عملکرد هدف و تعدیل اهداف با تغییر نیازها و منابع تجاری ارائه می دهد. اهداف یادگیری اهداف شرکت و واحد تجاری را تعیین کنید. معیارهای راننده را تعریف کنید مفهوم حمایت از اهداف را توضیح دهید. مزایای پیوند دادن اهداف به استراتژی و مشوق ها را مشخص کنید. روشهای عیب یابی و برقراری ارتباط با اهداف را ذکر کنید. نحوه پاسخگویی دیگران و اجتناب از مشکلات را توضیح دهید.
-
4
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر حالی که بازاریابی دیجیتال به بلوغ رسیده است، اما از پیچیدگی بیشتری نیز برخوردار است و بازاریابان باید به بسیاری از اجزای آن به طور کلی فکر کنند. یک فناوری بازاریابی یا Martech، مجموعه ابزارهایی است که تیم بازاریابی شما برای برنامه ریزی، اجرا و اندازه گیری تمام جنبههای اهداف بازاریابی دیجیتال خود استفاده میکند. با انفجار قابلیتهای جدید، فروشندگان، پلتفرمها و فناوریهای موجود در این فضا، مهمتر از هر زمان دیگری انتخاب دقیق قطعات و ساخت پشته مناسب سازمان شماست. در این دوره، مربی David Booth شما را با فریمورکی آشنا میکند که نقشها و مزایای هر لایه در پشته را بررسی میکند - کسب از طریق بازاریابی و تبلیغات، تجربیات دیجیتال و اندازه گیری جریان کلیک، عملکردهای پشت دفتر و تجزیه و تحلیل. بیاموزید که این فناوریها چگونه میتوانند به شما در ایجاد تعامل، اندازه گیری نتایج، افزایش فروش و بهبود روابط مشتری کمک کنند. توجه: در حالی که نرمافزار خاص و پلتفرمها تأیید نشده است، شما میتوانید ببینید که ابزارهایی مانند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، تجزیه و تحلیل وب و موارد دیگر در یک بازاریابی موفق چگونه کار میکنند. موضوعات شامل: بررسی اجمالی martech داده های بازاریابی بازاریابی با موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی CRM اهرمی ساخت CMS پیگیری با تجزیه و تحلیل وب آزمایش و شخصی سازی تجربیات استفاده از DMP ها و CDP ها برقراری ارتباط داده ها با داشبورد مدل سازی و تجسم داده ها
-
5
39 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیخلاقیت یک مهارت فزاینده ارزشمند است-حتی در گزارش یادگیری محل کار LinkedIn، متقاضی ترین کیفیت نامیده شده است. اما خلاقیت استعدادی نیست که فقط متعلق به هنرمندان، نوازندگان و طراحان باشد. با ابزارهای مناسب و ذهن باز، هر کسی می تواند خلاق باشد. در این دوره، تکنیک های داخلی را برای خلاقیت از خود و تیم های خود کشف کنید. لیزا بودل، رهبر نوآوری و نویسنده پرفروش، به شما کمک می کند تا روال عادی و طرز فکر خود را تغییر دهید، رویکردهای نوآورانه را برای چالش های شغلی مشترک به کار بگیرید و از تفکر خلاق برای شناسایی فرصت های رشد برای تیم و کسب و کار خود استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک ها، می توانید چابکی تیم خود را تحت فشار افزایش دهید یا حتی ایده مخرب بعدی خود را جرقه بزنید.
-
6
37 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیقسمت اصلی کار شما به عنوان مدیر ، ارائه نتایج است. چگونه این کار را به طور موثر صفر می کنید؟ چه ویژگی هایی لازم است بدانید؟ در این دوره ، مدیر مدیریت Kevin Eikenberry نقش مدیر را بر عهده می گیرد ، و نکات تخصصی را برای گرفتن نتایج عالی از کارمندان منفرد و تیم کلی شما به اشتراک می گذارد. کوین به ارزش تعهد نسبت به انطباق توجه می کند. او نحوه برقراری ارتباط نتایج در متن هدف تیم شما را به اشتراک می گذارد و به گزارش های مستقیم کمک می کند تا بین اهداف سازمانی و کار آنها ارتباط برقرار شود. به علاوه ، او چگونگی تعیین اهداف و معیارهای مشخص و مقابله با بلوک های قابل پیش بینی را که ممکن است مانع شما شود ، می کند: مدیریت ریز ، از بین بردن ردیابی تصویر کلی و موارد دیگر.
-
7
38 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهیچ سفر موفقی بدون نقشه راه شروع نمی شود و هیچ تلاش موفق بازاریابی بدون برنامه شروع نمی شود. این دوره به هر کسی - از حرفه ای های بازاریابی گرفته تا صاحبان مشاغل کوچک - کمک می کند تا برنامه های بازاریابی موثر بنویسند. بیاموزید که چگونه یک تیم متقابل جمع آوری کنید، یک بازار موجود را تجزیه و تحلیل کنید، و اجزای برنامه را به بخش های متمرکز تقسیم کنید، که استراتژی و اجرای تاکتیکی را پوشش می دهد. مربی درو بوید همچنین توصیه هایی را در مورد بهترین نحوه ارائه و استفاده از طرح در سراسر سازمان ارائه می دهد. اهداف یادگیری آماده سازی تیم و داده های خود نوشتن بخش های استراتژی و تاکتیکی نوشتن تحلیل بازار نوشتن تجزیه و تحلیل محصول یا خدمات نوشتن طرح محصول یا خدمات نوشتن طرح تبلیغاتی نوشتن طرح اجرا
-
8
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی مفهوم ادغام بازاریابی مطرح میشود، بسیاری از مردم به طور خودکار در مورد بازاریابی مشتری خارجی فکر میکنند. با این حال، رویکردهای خارجی - به عنوان مثال تبلیغات، رسانههای اجتماعی و بازاریابی رویدادها - تنها بخشی از این معما هستند. در این دوره، مربی Dina Shapiro یک رویکرد جامع تجاری و بازاریابی را پوشش میدهد که تمام ذینفعان و نقاط تماس خارجی و داخلی را در بر میگیرد. او همزمان با بازاریابی خارجی، سه نوع مهم دیگر را نیز شامل میشود: عمودی، افقی و داخلی. او همچنین موانع معمول بازدید را نشان میدهد و نشان میدهد که چگونه میتوان استراتژیهای ادغام را در شرکت خود وارد کرد. موضوعات شامل: یکپارچه سازی افقی را تعریف کنید. مشخص کنید که کجا اهداف بازاریابی را در یک چارچوب ادغام عمودی قرار دهید. تشخیص دهید که چگونه نقشه سفر تصمیم مشتری می تواند تلاش های بازاریابی را بهبود بخشد. معنای یک نام تجاری را به عنوان تجربه تجاری و ارتباطات بازاریابی مرتبط بدانید. مزایای اشتراک داستان تغییر را با کارمندان مشخص کنید. مراحل مربوط به توسعه فرآیند ادغام را مرور کنید.
-
9
47 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچگونه می توانید بازاریابی خود را تازه نگه دارید - ایده ها و رویکردهای جدیدی ایجاد کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید؟ در این دوره، Brad Batesole، متخصص بازاریابی، تکنیک های ایده پردازی را به اشتراک می گذارد که می توانید از آنها برای بالا بردن جلسات ایده پردازی فردی و تیمی استفاده کنید. او با تعریف ایده پردازی، شرح نحوه عملکرد آن و ارائه برخی اصول اولیه در مورد نحوه اجرای موفق جلسه طوفان فکری شروع می کند. سپس او بیش از دوازده تکنیک ایده پردازی، از جمله نقشه برداری ذهنی، داستان نویسی، مرتب سازی کارت و موارد دیگر را به شما معرفی می کند. در پایان این دوره، شما و تیم خود مجهز به ابزارهایی برای ایجاد ایده های بازاریابی تازه و جذاب خواهید بود. اهداف یادگیری تکنیک های طوفان مغزی برگزاری جلسات طوفان فکری ایده های نقشه برداری ذهن رتبه بندی اجباری داستان نویسی مرتب سازی کارت پرسیدن سوالات سخت طوفان مغزی معکوس مراحل حل مسئله