تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی - Become a Marketing Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی - Image of Learn Path Become a Marketing Manager
تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی Become a Marketing Manager
مدیر بازاریابی به این معنی است که دو کار را همزمان انجام دهید: اطمینان از موفقیت تیم خود در حالی که استراتژی بازاریابی را برای سازمان خود ایجاد می کنید. بر این مهارت ها مسلط باشید و اطمینان حاصل کنید که آماده هستید تا تیم بازاریابی خود را به سمت موفقیت هدایت کنید.
Become a Marketing Manager
Being a marketing manager means doing two jobs at once: ensuring the success of your team while creating the marketing strategy for your organization. Master these skills and ensure that you are prepared to lead your marketing team to success.
مدت زمان: 8h 45m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۱۷۲,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۲۰,۳۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی - Image of Course Marketing Communications 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی

    Marketing Communications

    در فضای رسانه‌ای امروز، مصرف کنندگان تصمیم می‌گیرند که چگونه و چه زمانی می‌خواهند اطلاعات را دریافت کنند. در نتیجه، برای بازاریابان بسیار مهم است که از نحوه طراحی و اجرای برنامه بازاریابی که مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد - و همچنین نحوه اندازه گیری نتایج، درک خوبی داشته باشند. در این دوره یاد بگیرید که چگونه نقشه راه بازاریابی خود را ترسیم کنید. با Deirdre Breakenridge، متخصص بازاریابی همراه باشید، زیرا او توضیح می‌دهد که چگونه در مورد نیازهای ارتباطی بازاریابی خود تحقیق کنید، یک برنامه بازاریابی ایجاد می‌کنید که به شما کمک می‌کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از استراتژی‌های بازاریابی روابط عمومی، رسانه‌های اجتماعی و ایمیل استفاده کنید. به علاوه، او در مورد چگونگی راه اندازی کمپین شما و پیگیری برنامه شما از طریق داشبورد اندازه گیری بحث می‌کند. موضوعات شامل: تعریف بیانیه موقعیت نام تجاری را به یاد بیاورید. اهمیت تحقیقات بازار را توضیح دهید. تعریف تقسیم بندی بازار را بشناسید. ویژگی های سه نوع رقبا را خلاصه کنید. سه ورودی اصلی یک برنامه ارتباطات بازاریابی را لیست کنید. هنگامی که رقابت زیادی وجود دارد بهترین استراتژی برای برجسته سازی را تعیین کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری یک تیم بازاریابی - Image of Course Leading a Marketing Team 47 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری یک تیم بازاریابی

    Leading a Marketing Team

    آیا آنچه را که لازم است برای هدایت تیم بازاریابی خود به بزرگی - کمپین های عالی، همکاری های عالی و نتایج عالی انجام دهید، دارید؟ در این دوره با درو بید، متخصص بازاریابی، نحوه ایفای نقش مدیریت بازاریابی جدید را بیاموزید. درو به شما کمک می کند موقعیت جدید، تیم و منابع خود را بشناسید و یک استراتژی برای تحقق اهداف بازاریابی سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توانید تیم خود را در مسیر درست حرکت دهید و استعدادهای جدیدی را جذب کنید. به علاوه، نکاتی را برای اداره مشاغل روزانه و توسعه مستمر مهارت های مدیریتی خود دریافت کنید. اهداف یادگیری درک انتظارات رئیس خود ایجاد روابط شناخت منابع خود تعیین اهداف بازاریابی ساختن تیم جذب بهترین استعدادها اندازه گیری نتایج

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی تعیین اهداف واحد تجاری - Image of Course Setting Business Unit Goals 48 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تعیین اهداف واحد تجاری

    Setting Business Unit Goals

    تعیین اهداف موثر مستلزم آن است که رهبران اهداف شرکت های سطح بالا را به واحد تجاری ترجمه کرده و سپس آنها را حتی بیشتر به اهداف تیمی و فردی تقسیم کنند. به این ترتیب، کارکنان می توانند بفهمند که عملکرد آنها چگونه با استراتژی شرکت، نتایج مالی و مشوق ها ارتباط دارد. در این دوره، مشاور رهبری مایک فیگلیولو نحوه تعیین انواع مختلف اهداف تجاری را مشخص می کند: اهداف کمی، کیفی، متعهد و گسترده. وی علاوه بر ارتباط اهداف با استراتژی، بر اهمیت تعیین اهداف دست یافتنی، بیان واضح آنها و تأمین منابع برای تحقق اهداف تأکید می کند. در آخر، او راهنمایی هایی در زمینه مدیریت عملکرد هدف و تعدیل اهداف با تغییر نیازها و منابع تجاری ارائه می دهد. اهداف یادگیری اهداف شرکت و واحد تجاری را تعیین کنید. معیارهای راننده را تعریف کنید مفهوم حمایت از اهداف را توضیح دهید. مزایای پیوند دادن اهداف به استراتژی و مشوق ها را مشخص کنید. روشهای عیب یابی و برقراری ارتباط با اهداف را ذکر کنید. نحوه پاسخگویی دیگران و اجتناب از مشکلات را توضیح دهید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی ساخت پشتوانه فناوری بازاریابی خود - Image of Course Building Your Marketing Technology Stack 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ساخت پشتوانه فناوری بازاریابی خود

    Building Your Marketing Technology Stack

    در حالی که بازاریابی دیجیتال به بلوغ رسیده است، اما از پیچیدگی بیشتری نیز برخوردار است و بازاریابان باید به بسیاری از اجزای آن به طور کلی فکر کنند. یک فناوری بازاریابی یا Martech، مجموعه ابزارهایی است که تیم بازاریابی شما برای برنامه ریزی، اجرا و اندازه گیری تمام جنبه‌های اهداف بازاریابی دیجیتال خود استفاده می‌کند. با انفجار قابلیت‌های جدید، فروشندگان، پلتفرمها و فناوری‌های موجود در این فضا، مهمتر از هر زمان دیگری انتخاب دقیق قطعات و ساخت پشته مناسب سازمان شماست. در این دوره، مربی David Booth شما را با فریمورکی آشنا می‌کند که نقش‌ها و مزایای هر لایه در پشته را بررسی می‌کند - کسب از طریق بازاریابی و تبلیغات، تجربیات دیجیتال و اندازه گیری جریان کلیک، عملکردهای پشت دفتر و تجزیه و تحلیل. بیاموزید که این فناوری‌ها چگونه می‌توانند به شما در ایجاد تعامل، اندازه گیری نتایج، افزایش فروش و بهبود روابط مشتری کمک کنند. توجه: در حالی که نرم‌افزار خاص و پلتفرمها تأیید نشده است، شما می‌توانید ببینید که ابزارهایی مانند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، تجزیه و تحلیل وب و موارد دیگر در یک بازاریابی موفق چگونه کار می‌کنند. موضوعات شامل: بررسی اجمالی martech داده های بازاریابی بازاریابی با موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی CRM اهرمی ساخت CMS پیگیری با تجزیه و تحلیل وب آزمایش و شخصی سازی تجربیات استفاده از DMP ها و CDP ها برقراری ارتباط داده ها با داشبورد مدل سازی و تجسم داده ها

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی شکوفا کردن خلاقیت در تیم - Image of Course Unlock Your Team's Creativity 39 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی شکوفا کردن خلاقیت در تیم

    Unlock Your Team's Creativity

    خلاقیت یک مهارت فزاینده ارزشمند است-حتی در گزارش یادگیری محل کار LinkedIn، متقاضی ترین کیفیت نامیده شده است. اما خلاقیت استعدادی نیست که فقط متعلق به هنرمندان، نوازندگان و طراحان باشد. با ابزارهای مناسب و ذهن باز، هر کسی می تواند خلاق باشد. در این دوره، تکنیک های داخلی را برای خلاقیت از خود و تیم های خود کشف کنید. لیزا بودل، رهبر نوآوری و نویسنده پرفروش، به شما کمک می کند تا روال عادی و طرز فکر خود را تغییر دهید، رویکردهای نوآورانه را برای چالش های شغلی مشترک به کار بگیرید و از تفکر خلاق برای شناسایی فرصت های رشد برای تیم و کسب و کار خود استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک ها، می توانید چابکی تیم خود را تحت فشار افزایش دهید یا حتی ایده مخرب بعدی خود را جرقه بزنید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت کردن نتایج - Image of Course Managing for Results 37 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت کردن نتایج

    Managing for Results

    قسمت اصلی کار شما به عنوان مدیر ، ارائه نتایج است. چگونه این کار را به طور موثر صفر می کنید؟ چه ویژگی هایی لازم است بدانید؟ در این دوره ، مدیر مدیریت Kevin Eikenberry نقش مدیر را بر عهده می گیرد ، و نکات تخصصی را برای گرفتن نتایج عالی از کارمندان منفرد و تیم کلی شما به اشتراک می گذارد. کوین به ارزش تعهد نسبت به انطباق توجه می کند. او نحوه برقراری ارتباط نتایج در متن هدف تیم شما را به اشتراک می گذارد و به گزارش های مستقیم کمک می کند تا بین اهداف سازمانی و کار آنها ارتباط برقرار شود. به علاوه ، او چگونگی تعیین اهداف و معیارهای مشخص و مقابله با بلوک های قابل پیش بینی را که ممکن است مانع شما شود ، می کند: مدیریت ریز ، از بین بردن ردیابی تصویر کلی و موارد دیگر.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی نوشتن یک طرح و برنامه بازاریابی - Image of Course Writing a Marketing Plan 38 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نوشتن یک طرح و برنامه بازاریابی

    Writing a Marketing Plan

    هیچ سفر موفقی بدون نقشه راه شروع نمی شود و هیچ تلاش موفق بازاریابی بدون برنامه شروع نمی شود. این دوره به هر کسی - از حرفه ای های بازاریابی گرفته تا صاحبان مشاغل کوچک - کمک می کند تا برنامه های بازاریابی موثر بنویسند. بیاموزید که چگونه یک تیم متقابل جمع آوری کنید، یک بازار موجود را تجزیه و تحلیل کنید، و اجزای برنامه را به بخش های متمرکز تقسیم کنید، که استراتژی و اجرای تاکتیکی را پوشش می دهد. مربی درو بوید همچنین توصیه هایی را در مورد بهترین نحوه ارائه و استفاده از طرح در سراسر سازمان ارائه می دهد. اهداف یادگیری آماده سازی تیم و داده های خود نوشتن بخش های استراتژی و تاکتیکی نوشتن تحلیل بازار نوشتن تجزیه و تحلیل محصول یا خدمات نوشتن طرح محصول یا خدمات نوشتن طرح تبلیغاتی نوشتن طرح اجرا

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی ادغام برند و بازاریابی - Image of Course Brand and Marketing Integration 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ادغام برند و بازاریابی

    Brand and Marketing Integration

    وقتی مفهوم ادغام بازاریابی مطرح می‌شود، بسیاری از مردم به طور خودکار در مورد بازاریابی مشتری خارجی فکر می‌کنند. با این حال، رویکردهای خارجی - به عنوان مثال تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی رویدادها - تنها بخشی از این معما هستند. در این دوره، مربی Dina Shapiro یک رویکرد جامع تجاری و بازاریابی را پوشش میدهد که تمام ذینفعان و نقاط تماس خارجی و داخلی را در بر می‌گیرد. او همزمان با بازاریابی خارجی، سه نوع مهم دیگر را نیز شامل می‌شود: عمودی، افقی و داخلی. او همچنین موانع معمول بازدید را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان استراتژی‌های ادغام را در شرکت خود وارد کرد. موضوعات شامل: یکپارچه سازی افقی را تعریف کنید. مشخص کنید که کجا اهداف بازاریابی را در یک چارچوب ادغام عمودی قرار دهید. تشخیص دهید که چگونه نقشه سفر تصمیم مشتری می تواند تلاش های بازاریابی را بهبود بخشد. معنای یک نام تجاری را به عنوان تجربه تجاری و ارتباطات بازاریابی مرتبط بدانید. مزایای اشتراک داستان تغییر را با کارمندان مشخص کنید. مراحل مربوط به توسعه فرآیند ادغام را مرور کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایده هایی برای بازاریابان - Image of Course Ideation for Marketers 47 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایده هایی برای بازاریابان

    Ideation for Marketers

    چگونه می توانید بازاریابی خود را تازه نگه دارید - ایده ها و رویکردهای جدیدی ایجاد کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید؟ در این دوره، Brad Batesole، متخصص بازاریابی، تکنیک های ایده پردازی را به اشتراک می گذارد که می توانید از آنها برای بالا بردن جلسات ایده پردازی فردی و تیمی استفاده کنید. او با تعریف ایده پردازی، شرح نحوه عملکرد آن و ارائه برخی اصول اولیه در مورد نحوه اجرای موفق جلسه طوفان فکری شروع می کند. سپس او بیش از دوازده تکنیک ایده پردازی، از جمله نقشه برداری ذهنی، داستان نویسی، مرتب سازی کارت و موارد دیگر را به شما معرفی می کند. در پایان این دوره، شما و تیم خود مجهز به ابزارهایی برای ایجاد ایده های بازاریابی تازه و جذاب خواهید بود. اهداف یادگیری تکنیک های طوفان مغزی برگزاری جلسات طوفان فکری ایده های نقشه برداری ذهن رتبه بندی اجباری داستان نویسی مرتب سازی کارت پرسیدن سوالات سخت طوفان مغزی معکوس مراحل حل مسئله

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس David Booth - Image of Author David Booth

David Booth

David Booth انالیزور گوگل و مربی تایید شده ی AdWords است. شرکت او مشاوره هایی در مورد انالیز وب و بازار یابی ارائه میدهد. David یک مشاور و یک استاد و یکی از شرکای تاسیس کننده ی Cardinal Path است. او بیش از ۱۰ سال است که به شرکتها و سازمان ها در امریکای شمالی و مرکزی در مورد طراحی وب، انتخاب تکنولوژی و استفاده از ان، بازاریابی موتورهای جستجو، انالیز و هوش تجارت، انالیزهای اماری و ازمون های تبدیل، مشاوره هایی ارائه میدهد. David سمینارها، دوره هی اموزشی، و جلساتی را در مورد انالیز وب سایت و جستجو و بازایابی برای مخاطبانی از مدیران ارشد گرفته تا تیم های عملیات اجرایی برگزار کرده است. او در توسعه ی برنامه ی تحت وب به عنوان یک مهندس و مشاور از سال ۱۹۹۸ شرکت کرده است، که شروع حرفه ی او به عنوان یک مهندس فنی بازاریابی در intel بود. او همچنین دو سال با Peace Corpها سپری کرد، در این مدت مشغول توسعه و ایجاد وب سایتهایی برای جذب کمک هزینه ها و حمایتهای بین المللی NGOهای گواتمالا و سازمانهای توسعه دهنده ی محلی بود. David یک انالیزور گوگل و AdWords و یک مربی تایید شده ی Website Optimizer هست و شرکت او شریک Google Analytics, AdWords, Website Optimizer, و Urchin هست. David مدرک MBA مدیریت بین المللی خود را از Monterey Institute of International Studies گرفت. و دارای مدرک کارشناسی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک از دانشگاه Illinois در Urbana-Champaign است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Drew Boyd - Image of Author Drew Boyd

Drew Boyd

درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است. او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند. پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با "United Airlines"، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد. او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است. او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است. او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Deirdre Breakenridge - Image of Author Deirdre Breakenridge

Deirdre Breakenridge

Deirdre K. Breakenridge سرپرست اجرایی در Pure Performance Communications می باشد. به عنوان یک کارشناس PR و بازاریابی او در اجرای عملیات سطح بالا به سازمان هایی از جمله Academy of Nutrition and Dietetics، Blue Star Veterans Network، JVC, Marketwired, the Public Relations Society of America (PRSA) مشاوره داده است. او نویسنده ی پنج کتاب اقتصادی Times می باشد. آخرین کتاب او Social Media and Public Relations: Eight New Practices for the PR Professional درسال 2012 ماه می در تمام فرمت ها انتشار یافته است سایر کتاب های او عبارتند از: Putting the Public Back in Public Relations, PR 2.0: New Media, New Tools, New Audiences, The New PR Toolkit, and Cyberbranding: Brand Building in the Digital Economy می باشد. Breakenridge پروفسور در دانشگاه (New York University (NYU و مربی آنلاین برای UMass at Amherst journalism department می باشد که در مورد موضوعات PR، بازار یابی و social media communications بصورت بین المللی ارائه می دهد. او عضو PRSA بوده و در New Jersey Advertising Club کارکرده است. او هم چنین در Social Network Association و برنامه ی 50Shows# کار کرده و به زنان انگیزه و فرصت بیان در رسانه را ایجاد کرده است. او در بین بیست و پنج بازار یاب مجازی رتبه ی اول را داشته و Traackr او را بین بهترین های جذاب و درگیر کننده در سال 2014 می داند. وبلاگ های او در مورد تغییرات رسانه و تکنولوژی مشارکتی در PR Expanded و موسس #PRStudChat می باشد که یک بحث دینامیکی در Twitter به صورت ماهانه برای دانش اوزان PR، مربیان و افراد حرفه ای برگذار می شود.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dina Shapiro - Image of Author Dina Shapiro

Dina Shapiro

دینا شاپیرو، یک استراتژیست و مدیر بازاریابی قبل از تاسیس شرکت خود، Yorkville بود. دینا شاپیرو از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مشاوره Yorkville است که برای کمک به رشد برند، ایجاد تیم‌های بازاریابی با عملکرد بالا و استخدام کارکنان، آموزش بازاریابی کلاسی را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. شرکت مشاوره او یک شرکت دارای مجوز WBENC است. علاوه بر کار با مشتریان خصوصی، دینا به دانشگاه ملی بازاریابی ANA و دانشگاه New York University's M.S، مدرک کارشناسی‌ارشد بازاریابی را تذریس میکند. قبل از تبدیل شدن به یک مشاور، دینا یک استراتژیست تجاری و اجرایی بازاریابی یکپارچه در Fortune ۱۲۵ و آژانس‌های برتر جهانی بود. او برنده چندین جایزه در رهبری، کمپین های یکپارچه برای علامت های تجاری و برندهای جهانی است. او یک M.B.A از دانشگاه بوستون و یک کارشناسی در رشته اقتصاد از دانشگاه جرج واشنگتن دارد. دینا همیشه با یک کنجکاوی و دیدگاه جدید به کسب و کار و نام تجاری نگاه می کند، تا مشتریان را از هر روز خود جلوتر ببرد و نگرش آنها را به ارتباطات جدید و مرتبط باز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه چگونه ممکن است به شما کمک کند، به www.YorkvilleConsulting.com مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Bodell - Image of Author Lisa Bodell

Lisa Bodell

لیزا بودل، نویسنده پرفروش مدیر عامل شرکت futurethink است ، که شرکت ها را قادر می سازد ساده و نوآوری کنند. لیزا ، یکی از رهبران مشهور نوآوری است، او futurethink را در سال 2003 برای ارائه یک رویکرد ساده به موضوع پیچیده نوآوری ، تأسیس کرد. آینده کار با همکاری با برندهای پیشرو مانند Starwood ، Merck و Bosch ، به بزرگترین منبع تحقیق ، ابزار و آموزش نوآوری در جهان تبدیل شده است. لیزا همچنین نویسنده کتاب "Why Simple Wins" است که توسط شرکت booz&co به عنوان یکی از بهترین کتابهای تجاری سال 2012 شناخته شد. لیزا پس از اخذ مدرک تحصیلی خود از دانشگاه میشیگان ، کار خود را در Leo Burnett در شیکاگو آغاز کرد ، جایی که او یک موهبت برای اتحاد ایده‌هایی استراتژیک محور با موضوعات پیش رو کشف کرد. او پیش از عزیمت به نیویورک و ایجاد تمرکز بر فضای ساده سازی و نوآوری با futurethink ، اقدام به ایجاد دو تجارت موفق کرد. لیزا با داشتن مهارت های مدیریت زمان که به یک شکل هنری محدود می شود ، در حال حاضر به عنوان مشاور هیئت های موسسه Direct Marketing در لندن فعالیت می کند. Association of Professional Futurists؛ موسسه نوآوری Triple Helix؛ و Novartis' Diversity و Board in Switzerland در سوئیس. در میان بسیاری از فعالیتهای دانشگاهی وی ، لیزا داور نهایی در چالش نوآوری Crossing's Innovation Challenge که در دانشگاه ویرجینیا برگزار می شود ، بوده است و نوآوری و خلاقیت را هم در American University و هم در Fordham Universities آموخته است. او یک رهبر متفکر مورد احترام در مورد موضوعات ساده سازی و نوآوری است، لیزا یک عضو منظم در Women@Forbes است. او همچنین در FOX News ظاهر شده است ، و در نشریاتی مانند Fast Company ، Forbes ، Crain's ، Businessweek ، New York Times ، WIRED ، Daily Business Business ، Harvard Business Review و Futurist نیز حضور دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Kevin Eikenberry - Image of Author Kevin Eikenberry

Kevin Eikenberry

کوین آیکنبری یک متخصص رهبری مشهور جهانی ، نویسنده ، سخنران ، مشاور و مربی است. کوین، مدیر ارشد بالقوه Kevin Eikenberry Group ، یک شرکت مشاوره رهبری و یادگیری است که از سال 1993 به سازمان ها ، تیم ها و افراد کمک می کند تا به پتانسیل های خود برسند. تخصص کوین شامل رهبری تیم ها و کار تیمی ، فرهنگ سازمانی ، تسهیل در ایجاد و تغییر سازمانی ، یادگیری و موارد دیگر است. وی در چندین لیست اختصاصی نامگذاری شده است. Inc.com دو بار او را به عنوان یکی از 100 کارشناس برتر رهبری و مدیریت در جهان و یکی از 100 سخنران بزرگ رهبری برای کنفرانس بعدی شما معرفی کرده است. انجمن مدیریت آمریكا وی را به عنوان یكی از رهبرانی كه باید در سال 2015 برای نظارت انتخاب کرد، معرفی كرد و World Sales World او را به عنوان یكی از برترین فروشندگان و بازاریابی ها، در چهار سال پیاپی قرار داد. کوین با شرکت های Fortune 500 ، شرکت های کوچک ، دانشگاه ها ، آژانس های دولتی ، بیمارستان ها و موارد دیگر همکاری داشته است. لیست مشتریهای او شامل صلیب سرخ آمریكا ، A&W كانادا ، Cirque du Soliel ، Chevron Phillips Chemical, John Deere ، دانشگاه پوردو ، Sears Canada و چندین آژانس دولتی و Verizon است. او نویسنده نویسنده کتاب "The Long-Leader Leader": قوانینی برای رهبری قابل توجه از راه دور از Wayne Turmel ، و "از شکوفایی تا ریاست": اسرار گذار موفقیت آمیز به رهبری قابل توجه از Guy Harris. پرفروش ترین کتاب او "Remarkable Leadership" است: رها کردن مهارتهای شما از توانایی های رهبری در یک زمان ، یک مقدمات رهبری که به شما کمک می کند تا 13 مهارت رهبران برجسته را یاد بگیرید و به آنها تسلط پیدا کنید ، و Vantagepoints در مورد یادگیری و زندگی ، مجموعه ای از مقاله های ایمیل خود را در مورد یادگیری از تجربیات روزمره وی مشارکت ، و نویسنده بیش از 15 کتاب دیگر است و میزبان پادکست رهبری محبوب: پادکست Remarkable Leadership است. کوین با موفق به کسب مدرک لیسانس از دانشگاه Purdue University شد ،او یک خواننده مشتاق است. او و خانواده اش در Indianapolis, Indiana زندگی می کنند.

مشاهده پروفایل