تبدیل شدن به یک هماهنگ کننده بازاریابی - Become a Marketing Coordinator

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتا به حال به این فکر کرده اید که برای فکر کردن مانند یک بازاریاب چه چیزی لازم است؟ شما باید در زمینه های مختلف به طور تحلیلی فکر کنید و داستانی قانع کننده بگویید که مشتریان را با برند شما و همچنین مخاطبان داخلی سازمان شما درگیر کند. در این دوره، کارشناس بازاریابی، نویسنده و استاد مارتا داپنا-بارون، بینش هایی را در مورد مفاهیم اصلی و مهارت های اساسی که هر بازاریاب جدید باید در روز اول یاد بگیرد، به اشتراک می گذارد. این دوره به شما می آموزد که از یک چارچوب ارزشمند برای تجزیه و تحلیل فعالیت های تجاری هر سازمانی که دارای برند و مشتری است استفاده کنید. بلوکهای اساسی یک کمپین بازاریابی، از جمله برندها، دستهبندی کسبوکار، مشتریان، ارزش پیشنهادی و عناصری که برای ایجاد یک تجربه مؤثر از برند مشتری به آن نیاز دارید، کاوش کنید. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود تا مهارت های جدید خود را به عنوان یک بازاریاب به کار بگیرید و یک برنامه استراتژیک که داستانی قانع کننده را روایت می کند، ایجاد کنید.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبیاموزید که چگونه برند یا کسب و کار خود را به صورت آنلاین به طور موثر تبلیغ کنید و یک استراتژی بازاریابی هدفمند ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را در سراسر چشم انداز دیجیتال درگیر کند. در این دوره، براد بیتسول تکنیک های بازاریابی دیجیتال امروزی را بیان می کند - از جمله نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی آنلاین موفق در سراسر کانال ها: جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و نمایش. نحوه ایجاد و ارتباط با جوامع در شبکه های اجتماعی، بهترین شیوه ها برای رسانه های پولی را بیاموزید و کشف کنید که چه چیزی باعث موفقیت کمپین بازاریابی ایمیلی می شود. این دوره همچنین مهارت های کلیدی بازاریابی دیجیتال، مانند تجزیه و تحلیل بازاریابی، بازاریابی محتوا، و تعامل با مشتری، و همچنین توصیه هایی برای گسترش مجموعه مهارت های بازاریابی دیجیتال شما را پوشش می دهد. پس از تکمیل این دوره بازاریابی دیجیتال پایه، شما به مهارت ها و استراتژی های ضروری برای حرکت در چشم انداز دیجیتال امروزی مجهز خواهید شد.
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه تجزیه و تحلیل می تواند بازی بازاریابی شما را بهبود بخشد؟ مت بیلی، متخصص بازاریابی توضیح می دهد که تجزیه و تحلیل چیست، چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه تجارت شما را تغییر می دهد. این دوره اساسی تجزیه و تحلیل بدون ارعاب است! مت به وضوح نشان می دهد که چگونه تجزیه و تحلیل مکمل استراتژی بازاریابی است. او با شروع اهداف سازمان و ایجاد یک استراتژی بازاریابی، نحوه همسویی اندازه گیری ها با آن استراتژی را نشان می دهد. این به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل مورد نیاز خود را تعریف کنید، داده های مناسب را جمع آوری کنید و چارچوب های تجزیه و تحلیل را برای دستیابی به بینش به کار بگیرید. سپس، مت شما را راهنمایی می کند که چگونه موارد مهم و ضروری را برای مدیران یا ذینفعان خود گزارش دهید. در پایان دوره، ایده بهتری خواهید داشت که چه داده هایی برای تجارت شما مهم است، چگونه داده ها را به عمل تبدیل کنید و چگونه آنها را به زبانی قابل درک برای تیم اجرایی گزارش دهید.
-
4
54 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه سارا وایز، متخصص تحقیقات بازار بپیوندید تا برخی از بهترین تکنیک های تحقیقات بازاریابی و چگونگی استفاده از آنها را برای تقریباً هر چالشی که در دست دارد، بیاموزد. سارا با بررسی نقشی که تحقیقات بازاریابی در تصمیم گیری های استراتژیک در مورد نام تجاری یا محصول شما ایفا می کند، اساس این دوره را پایه ریزی می کند. او نشان می دهد که چگونه می توان مشتریان خود را با تکنیک های کمی و کیفی اعم از نظرسنجی ها و مصاحبه ها، مطالعات روزانه و مردم نگاری آشنا کرد. بیاموزید که چگونه اهداف تحقیق خود را روشن کنید، چگونه شرکت خود را در زمینه تحقیقات بفروشید، چگونه بهترین مشارکت کنندگان را پیدا کنید و چگونه داده های خود را در قالب های مختصر و معنی دار مانند شخصیت های مشتری و نقشه های سفر ارائه دهید. شما با مهارت هایی که برای برنامه ریزی مطالعات بعدی بازار خود با اطمینان لازم دارید، کنار می آیید. اهداف یادگیری تعریف رویکرد تحقیقاتی خود تکنیک های تحقیق کیفی، مانند گروه های متمرکز روشهای تحقیق کمی، از جمله نظرسنجی بیان اهداف تحقیقاتی خود فروش شرکت خود در زمینه تحقیقات یافته های خود را به طور مثر ارائه دهید استفاده از پرسونا و نقشه برداری از سفر
-
5
52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
6
43 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت. اهداف یادگیری هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید. هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید. تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی. دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.
-
7
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتقریباً هر کاری که در محیط کار انجام می دهید یک پروژه است، از کوچکترین کار تا بزرگترین تلاش. همه این کارها می تواند از برخی مهارت های اساسی مدیریت پروژه بهره مند شود. پس از تسلط، قادر خواهید بود این مهارت با ارزش را به هر پروژه، از هر اندازه و در هر صنعت منتقل کنید. در این دوره، مربی مدیریت کریس کرافت دوازده مرحله برای مدیریت پروژه ها بدون ایجاد هزینه های اضافی اضافی را بیان می کند و نحوه استفاده از ابزارهای سنتی مدیریت پروژه - مانند نمودارهای گانت و نمودارهای شبکه - را برای موفقیت در شما نشان می دهد. بیاموزید که چگونه یک پروژه را برنامه ریزی کنید، منابع را مدیریت کنید، پیشرفت را نظارت کنید و پروژه خود را به موقع و با بودجه تحویل دهید. موضوعات شامل: - پروژه و محدودیت های آن را توصیف کنید. - سطح مناسب دانه بندی کارها را تفسیر کنید. - اهمیت مسیر مهم پروژه را تعیین کنید. - نحوه محاسبه و افزودن احتمالی به پروژه را توضیح دهید. - داده ها را در نمودار خطر تجزیه و تحلیل کنید. - چالش های نظارت بر هزینه ها و تعیین زمان تنظیم برنامه پروژه را تفسیر کنید.
-
8
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا مشتریان شما احساس ارزش میکنند؟ وقتی آنها این کار را میکنند ، آنها به عقب باز میگردند. زمانی که این کار را نمیکنند ، کسبوکار شما آسیب می بیند. در این دوره، نویسنده و مشاور خدمات مشتری ، جف Toister، سه مجموعه مهارتهای مهم مورد نیاز برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان و افزایش وفاداری مشتری را به شما یاد میدهد. یاد بگیرید که چگونه روابط را بسازید تا به نتیجه برد برد برسید، کمک مناسب را در زمان مناسب فراهم کنید ، و به طور موثر مشتریان خشمگین را کنترل کنید. او همچنین راههایی برای پیدا کردن اینکه مشتریان شما ، چگونه درباره خدمات شما فکر میکنند را به اشتراک میگذارد و از بازخورد آنها برای بهبود استفاده میکند. LinkedIn Learning یک PMI ارائه دهنده خدمات آموزشی است. این دوره واجد شرایط برای واحدهای توسعه حرفه ای (PDU) است. موضوعات شامل: کاوش کنید که چگونه می توانید از نظرسنجی های مشتری برای ایجاد رابطه استفاده کنید. سه روش را برای استفاده موثرتر از مشتریان خود در مورد گوش دادن فعال نام ببرید. انواع مختلف نیازهایی را که باید برای رفع مشکلات رفع شوند ، شناسایی کنید. فواید مالکیت یک مشکل را توضیح دهید. "تصدیق پیشگیرانه" را تعریف کنید و تأثیر آن را بر خدمات مشتری تشخیص دهید. سه نوع لنگر نگرش را لیست کنید و تفاوت آنها را توضیح دهید.