تبدیل شدن به یک هماهنگ کننده بازاریابی - Become a Marketing Coordinator

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک هماهنگ کننده بازاریابی - Image of Learn Path Become a Marketing Coordinator
تبدیل شدن به یک هماهنگ کننده بازاریابی Become a Marketing Coordinator
هماهنگ کننده بازاریابی به بخش بازاریابی کمک می کند تا بدون مشکل کار کند. هماهنگ کننده های موفق بازاریابی جزئیات گرا و سازماندهی شده هستند. مهارت های لازم برای پیشرفت در این شغل سریع ، از طراحی گرفته تا تحقیقات بازار و بازاریابی دیجیتال را بیاموزید. این مسیر شامل دانش اساسی مهارتهای ارتباطی اداری و حرفه ای است ، همانطور که در مسیر یادگیری Become an Administrative Professional آمده است.
Become a Marketing Coordinator
A marketing coordinator helps the marketing department to run smoothly. Successful marketing coordinators are detail oriented and organized. Learn the skills necessary to thrive in this fast-paced job, from design to market research and digital marketing. This path assumes basic knowledge of administrative and professional communication skills, as covered in the Become an Administrative Professional learning path.
مدت زمان: 13h 47m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۲۰۱,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۴۰,۷۰۰
تعداد مدرسین: 9
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی - Image of Course Marketing Foundations 49 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی

    Marketing Foundations

    بازاریابی یک بازی پر مخاطره است. این که آیا کار خود را شروع می کنید یا سعی می کنید مهارت های خود را برای کمپین بعدی تقویت کنید، برای پیشرفت به یک پایه قوی نیاز دارید. این دوره عناصر اساسی هر تلاش موفق بازاریابی را آموزش می دهد. مدرس درو بوید، پروفسور و مشاور با 30+ سال تجربه بازاریابی برای مارک های اصلی است. در این دوره، او نقش بازاریابی در سازمان را توضیح می دهد و چارچوبی را برای تجزیه و تحلیل یک تجارت و رقبای آن ارائه می دهد. تدوین استراتژی برای همه چیز از قیمت تا ارتقاء ؛ و ایجاد برنامه های تاکتیکی که استراتژی شما را به کمپین های دنیای واقعی پیوند می دهد. بعلاوه، نکاتی را برای سازماندهی یک تیم موثر چند منظوره، خرید در سراسر سازمان و اندازه گیری نتایج دریافت کنید. اهداف یادگیری جمع آوری تیم خود ایجاد طرح بازاریابی تجزیه و تحلیل تجارت خود تحقیق در مورد مسابقه تقسیم بندی و هدف قرار دادن مشتریان ایجاد محصولات و خدمات تعیین قیمت ها ارسال پیام تبلیغاتی شما اندازه گیری نتایج

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال - Image of Course Digital Marketing Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال

    Digital Marketing Foundations

    ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در این دوره، مربی Brad Batesole به شما کمک می‌کند تا با این زمینه سریع همراه باشید و آنچه را که باید بدانید برای کمک به کسب و کارتان در کاهش سر و صدا، تعامل مشتریان بالقوه و سازگاری با زمان مورد نیاز است، پوشش می‌دهد. برد با بحث در مورد عناصر سازنده بازاریابی آنلاین، از جمله چگونگی استفاده از آن، مکان استفاده از آن و هدایت آن، آغاز می‌شود. وی سپس چگونگی تعریف پیشنهاد ارزش شما، شناسایی بازار هدف شما و تعیین اهداف و KPI شما را شرح میدهد. در مرحله بعدی، وی نحوه ارزیابی مشتریان از حضور آنلاین یک برند و همچنین نحوه تصمیم گیری در مورد کانال بازاریابی، بهینه‌سازی وب سایت شما و استفاده از سئو، تبلیغات پولی و رسانه‌های اجتماعی را برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما را بیان می‌کند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل بسازید، با بازاریابی ویدیویی شروع کنید و گزارش‌های قابل فهم بازاریابی را بسازید که به شما کمک می‌کند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: تجزیه و تحلیل - Image of Course Marketing Foundations: Analytics 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی: تجزیه و تحلیل

    Marketing Foundations: Analytics

    آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه تجزیه و تحلیل می تواند بازی بازاریابی شما را بهبود بخشد؟ مت بیلی، متخصص بازاریابی توضیح می دهد که تجزیه و تحلیل چیست، چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه تجارت شما را تغییر می دهد. این دوره اساسی تجزیه و تحلیل بدون ارعاب است! مت به وضوح نشان می دهد که چگونه تجزیه و تحلیل مکمل استراتژی بازاریابی است. او با شروع اهداف سازمان و ایجاد یک استراتژی بازاریابی، نحوه همسویی اندازه گیری ها با آن استراتژی را نشان می دهد. این به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل مورد نیاز خود را تعریف کنید، داده های مناسب را جمع آوری کنید و چارچوب های تجزیه و تحلیل را برای دستیابی به بینش به کار بگیرید. سپس، مت شما را راهنمایی می کند که چگونه موارد مهم و ضروری را برای مدیران یا ذینفعان خود گزارش دهید. در پایان دوره، ایده بهتری خواهید داشت که چه داده هایی برای تجارت شما مهم است، چگونه داده ها را به عمل تبدیل کنید و چگونه آنها را به زبانی قابل درک برای تیم اجرایی گزارش دهید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تحقیقات بازار - Image of Course Market Research Foundations 54 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تحقیقات بازار

    Market Research Foundations

    به سارا وایز، متخصص تحقیقات بازار بپیوندید تا برخی از بهترین تکنیک های تحقیقات بازاریابی و چگونگی استفاده از آنها را برای تقریباً هر چالشی که در دست دارد، بیاموزد. سارا با بررسی نقشی که تحقیقات بازاریابی در تصمیم گیری های استراتژیک در مورد نام تجاری یا محصول شما ایفا می کند، اساس این دوره را پایه ریزی می کند. او نشان می دهد که چگونه می توان مشتریان خود را با تکنیک های کمی و کیفی اعم از نظرسنجی ها و مصاحبه ها، مطالعات روزانه و مردم نگاری آشنا کرد. بیاموزید که چگونه اهداف تحقیق خود را روشن کنید، چگونه شرکت خود را در زمینه تحقیقات بفروشید، چگونه بهترین مشارکت کنندگان را پیدا کنید و چگونه داده های خود را در قالب های مختصر و معنی دار مانند شخصیت های مشتری و نقشه های سفر ارائه دهید. شما با مهارت هایی که برای برنامه ریزی مطالعات بعدی بازار خود با اطمینان لازم دارید، کنار می آیید. اهداف یادگیری تعریف رویکرد تحقیقاتی خود تکنیک های تحقیق کیفی، مانند گروه های متمرکز روشهای تحقیق کمی، از جمله نظرسنجی بیان اهداف تحقیقاتی خود فروش شرکت خود در زمینه تحقیقات یافته های خود را به طور مثر ارائه دهید استفاده از پرسونا و نقشه برداری از سفر

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - Image of Course Social Media Marketing Foundations 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

    Social Media Marketing Foundations

    رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایمیل و بنیاد بازاریابی روزنامه - Image of Course Email and Newsletter Marketing Foundations 43 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایمیل و بنیاد بازاریابی روزنامه

    Email and Newsletter Marketing Foundations

    بسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت. اهداف یادگیری هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید. هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید. تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی. دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی مقدمه ای بر طراحی گرافیک - Image of Course Introduction to Graphic Design 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مقدمه ای بر طراحی گرافیک

    Introduction to Graphic Design

    طراحی گرافیک یک هنر پیچیده است. برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک، باید مهارت ها و ابزارهای مختلف را فرا بگیرید. این دوره مفاهیم و نرم افزاری را که هر طراح باید بداند پوشش می دهد و چگونگی تناسب آنها با یک گردش کار معمول طراحی گرافیکی را توضیح می دهد. مدرس تونی هارمر فرآیند خلاقیت را شامل مفاهیم سطح بالا مانند طرح، تایپوگرافی و رنگ معرفی می کند. سپس این فرصت برای شما فراهم می شود که با استفاده از فتوشاپ به طور خلاقانه انواع تصاویر مورد استفاده در پروژه های طراحی گرافیکی را به صورت خلاقانه تنظیم، تعمیر و روتوش کنید. سپس تونی نحوه استفاده از Illustrator برای ساخت یک لوگوی سفارشی را نشان می دهد و تکنیک های مهم طراحی بردار را معرفی می کند. سرانجام، وی از InDesign دیدن می کند تا مروری بر چیدمان سند و مراحل آماده سازی چاپ داشته باشد. در پایان دوره، درک بهتری از آنچه طراحان گرافیک انجام می دهند و آنچه در آینده باید یاد بگیرید، خواهید داشت. این یک نقطه شروع عالی برای هر حرفه طراحی گرافیک است. اهداف یادگیری فرایند خلاقیت چیدمان و ترکیب شبکه ها تایپوگرافی رنگ تبدیل تصاویر و دارایی ها در فتوشاپ طراحی لوگو در Illustrator طراحی گرافیک و اسناد در InDesign

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه ساده شده - Image of Course Project Management Simplified 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه ساده شده

    Project Management Simplified

    تقریباً هر کاری که در محیط کار انجام می دهید یک پروژه است، از کوچکترین کار تا بزرگترین تلاش. همه این کارها می تواند از برخی مهارت های اساسی مدیریت پروژه بهره مند شود. پس از تسلط، قادر خواهید بود این مهارت با ارزش را به هر پروژه، از هر اندازه و در هر صنعت منتقل کنید. در این دوره، مربی مدیریت کریس کرافت دوازده مرحله برای مدیریت پروژه ها بدون ایجاد هزینه های اضافی اضافی را بیان می کند و نحوه استفاده از ابزارهای سنتی مدیریت پروژه - مانند نمودارهای گانت و نمودارهای شبکه - را برای موفقیت در شما نشان می دهد. بیاموزید که چگونه یک پروژه را برنامه ریزی کنید، منابع را مدیریت کنید، پیشرفت را نظارت کنید و پروژه خود را به موقع و با بودجه تحویل دهید. موضوعات شامل: - پروژه و محدودیت های آن را توصیف کنید. - سطح مناسب دانه بندی کارها را تفسیر کنید. - اهمیت مسیر مهم پروژه را تعیین کنید. - نحوه محاسبه و افزودن احتمالی به پروژه را توضیح دهید. - داده ها را در نمودار خطر تجزیه و تحلیل کنید. - چالش های نظارت بر هزینه ها و تعیین زمان تنظیم برنامه پروژه را تفسیر کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی خدمات مشتری - Image of Course Customer Service Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی خدمات مشتری

    Customer Service Foundations

    آیا مشتریان شما احساس ارزش می‌کنند؟ وقتی آن‌ها این کار را می‌کنند ، آن‌ها به عقب باز می‌گردند. زمانی که این کار را نمی‌کنند ، کسب‌وکار شما آسیب می بیند. در این دوره، نویسنده و مشاور خدمات مشتری ، جف Toister، سه مجموعه مهارت‌های مهم مورد نیاز برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان و افزایش وفاداری مشتری را به شما یاد می‌دهد. یاد بگیرید که چگونه روابط را بسازید تا به نتیجه برد برد برسید، کمک مناسب را در زمان مناسب فراهم کنید ، و به طور موثر مشتریان خشمگین را کنترل کنید. او همچنین راه‌هایی برای پیدا کردن اینکه مشتریان شما ، چگونه درباره خدمات شما فکر می‌کنند را به اشتراک می‌گذارد و از بازخورد آن‌ها برای بهبود استفاده می‌کند. LinkedIn Learning یک PMI ارائه دهنده خدمات آموزشی است. این دوره واجد شرایط برای واحدهای توسعه حرفه ای (PDU) است. موضوعات شامل: کاوش کنید که چگونه می توانید از نظرسنجی های مشتری برای ایجاد رابطه استفاده کنید. سه روش را برای استفاده موثرتر از مشتریان خود در مورد گوش دادن فعال نام ببرید. انواع مختلف نیازهایی را که باید برای رفع مشکلات رفع شوند ، شناسایی کنید. فواید مالکیت یک مشکل را توضیح دهید. "تصدیق پیشگیرانه" را تعریف کنید و تأثیر آن را بر خدمات مشتری تشخیص دهید. سه نوع لنگر نگرش را لیست کنید و تفاوت آنها را توضیح دهید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Drew Boyd - Image of Author Drew Boyd

Drew Boyd

درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است. او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند. پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با "United Airlines"، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد. او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است. او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است. او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Matt Bailey - Image of Author Matt Bailey

Matt Bailey

"مت بیلی" بازاریابی دیجیتال را با دانش برنامه نویسی ترکیب می کند. او در گوکل، J.Crew و IBM تدریس کرده است. "مت بیلی" موسس و رئیس بازاریابی SiteLogic با تقریباً دو دهه تجربه در صنعت بازاریابی آنلاین است، مت از این برتری در ترکیب پیش زمینه بازاریابی اش با دانش برنامه نویسی اش برای کمک به شرکت ها استفاده می کند تا استراتژی های جامعی بسازند که حضور و تبدیل شرکتها در وب را ارتقاء دهد. وی از همان روزهایی که به عنوان کارآموز موزه با استفاده از "فنر تسلا" نمایش اجرا می کرد، همیشه به طور موثری مخاطبان را با خود همراه می سازد. در اوایل ظهور اینترنت، مت به سرتاسر کشور سفر کرد و در سمینارهای گردشگری صحبت کرد، به صاحبان کسب و کار می آموخت که چطور به طور موثر تر وب سایت های خود را به بازار عرضه کنند. مت اوایل دهه 90 یک کارآفرین اینترنتی بود، که همین امر منجر به علاقه وی به بهسازی موتور جستجو گردید. بعد از فروختن اولین فعالیت اقتصادی اش، به عنوان مهندس نرم افزار کار کرد، و بعد بخش های بازاریابی آنلاین را در دو آژانس ساخت. او اوایل 2006 sitelogic را بنیان نهاد، که خیلی سریع در این صنعت توجهات را به سمت خود جلب کرد و به سرعت به یکی از آژانس های بازاریابی رده بالا تبدیل شد. هم اکنون، مت در اجتماعاتی بالغ بر صدها و هزاران صاحب کسب و کار، بازاریاب و سازندگان وب سرتاسر دنیا سخنرانی می کند. او با نامهای تجاری رده بالا ، مشاوره و آموزش داشته است، از جمله گوگل، Protor&Gamble، Hilton Internationals، Rutgers University، Creighton University، Maximus Johnson & Johnson، Deliotte Consulting، IBM، J.Crew، Gradall، Moen Faucets، American Greetings،Toys "R" Us،Forbes، The Wall Street Journal، Samsonite، the South Dakota Dept. of Tourism، و the Pennsylvania Dept. of Labor & Industry. کتاب او به نام Internet Marketing:An Hour a Day ( وایلی/ سیبکس، 2011) به عنوان کتاب مقدس بازاریابی آنلاین در نظر گرفته می شود. به وبسایت او را به آدرس http://www.sitelogicmarketing.com/ سر بزنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jeff Toister - Image of Author Jeff Toister

Jeff Toister

جف تویستر نویسنده، مشاور و مربی است که به تیم‌های خدمات مشتری کمک می‌کند تا پتانسیل مخفی خود را آشکار کنند. او رئیس شرکت خدمات Toister، یک شرکت مشاوره‌ای است که به شرکت‌ها در بهبود خدمات مشتری کمک می‌کند. جف در لیست‌های متعدد از متخصصان خدمات مشتری از جمله " متخصصان خدمات مشتریان جهانی "، " ICMI's Top 50 " ، " HDI's Top 25 " در پشتیبانی فنی و مدیریت خدمات ظاهر شده‌ است. جف نویسنده کتاب راهنمای خدمات اجتماعی است: یک راهنمای گام‌به‌گام برای درک کارمندان خود ، که یک راهنمای عملی است که به رهبران در توسعه فرهنگ‌های متمرکز بر مشتری در سازمان‌ها کمک می‌کند. این کتاب بر روی پروفایل های شرکت‌های موفق است ،که پژوهش را به اشتراک می‌گذارد، و ابزارهای عملی فراهم می‌کند. او همچنین یک متخصص آموزش کارکنان در سطح ملی است و یکی از اولین افرادی بود که گواهی‌نامه حرفه‌ای را در یادگیری و گواهی‌نامه مهارت از انجمن توسعه استعداد دریافت کرد. در سال 2015، جف به خاطر کمک‌های متعددش به این برنامه، جایزه کمپانی CPLP توسط ATD را دریافت کرد. او رئیس سابق بخش سان دیگو ATD است و در آنجا دریافت‌کننده جایزه WillaMae M. Heitman بود. جایزه ای برای خدمات متمایز جف در کالیفرنیا زندگی می‌کند و در سراسر ایالات‌متحده به مشتریان خدمت می‌کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Tony Harmer - Image of Author Tony Harmer

Tony Harmer

تونی هارمر یک معلم و illustrator است. او 160 مدرک دارد، از جمله استادی Adobe Creative Suite. تونی هارمر برای بیش از سی سال در صنعت خلاق ، روی حوزه های طراحی، تصویر کشی، و پروژه های وب/ اسکرین فعالیت کرده است. تونی به عنوان یک مدرس و متخصص دارای مدرک Adobe با بیش از 160 مدرک و یکی از اندک کسانی که توانسته اند به جایگاهی مانند استادی Creative Suite برسند، سرتاسر انگلیس و اروپا کورس های آموزشی ارائه کرده است. تونی اغلب برای مجله Computer Art مطلب مینویسد و نویسنده مهمان چند بلاگ است، اما مهم تر از همه او هنوز هم عاشق نشتن و طراحی کردن است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Chris Croft - Image of Author Chris Croft

Chris Croft

کریس کرافت، رهبر فکری، بیش از 80،000 نفر را در مدیریت و رهبری پروژه آموزش داده است. کریس همچنین آموزش های مربوط به مدیریت زمان و مذاکرات را ارائه کرده است و دو میلیون نفر را در Lynda.com و Learning LinkedIn آموزش داده است. او دارای یک سابقه عملیاتی درخشان است، با کسب مدرک مهندسی از کمبریج، واجد شرایط به عنوان یک مهندس ارشد و 10 سال به عنوان مدیر ارشد در تولید کار می کند. او مدرک MBA را به دست آورد و چهار سال قبل از شروع شرکت آموزشی خود در سال 1974 به عنوان مدرس دانشگاه در مدرسه کسب و کار دانشگاه بورنموث مشغول به کار است. از آن زمان، او به عنوان سخنران به طور مداوم سخنرانی کرده است و راهنمایی های ایمیلی رایگان خود را به بیش از 20،000 نفر ارسال کرده است. وب سایت او، www.chriscroft.co.uk، یک ایمیل رایگان آموزشی در ماه، و راهنمایی های فوری رایگان ارائه می دهد. کریس همچنین بسیاری از برنامه های آیفون و اندروید رایگان را ایجاد کرده است، مخصوصا برنامه شغل خود را برای آن و برنامه روزانه Happiness Tips خود. مدیریت BookTime او در آمازون و بیشتر کتابفروشی ها موجود است. او دارای 11 مینی کتاب راهنمای سریع در www.lulu.com و در فروشگاه Kindle Amazon است و اخیرا The Book of Happiness برای Kindle و همچنین Management Vegetables را منتشر کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Megan Adams - Image of Author Megan Adams

Megan Adams

مگان آدامز استراتژیست رسانه های اجتماعی و بازاریابی است که یک کسب و کار بازاریابی تمام وقت را اداره می کند. مگان قلباً یک رابط واقعی و سازنده اجتماعی است.. او فردی است با ایده ای بزرگ برای پیاده سازی و اجرای خلاقانه و موثر در اینترنت . او و مشتریانش ، یک نقشه را می سازند و با هم سوار بر کشتی می شوند! همراه با بیش از هفت سال تجربه تبلیغات موفق و خلاقانه بازاریابی آنلاین، مگان می‌داند که چه چیزی برای به دست آوردن یک برند تجاری و طنین‌انداز کردن آن با مخاطبان اصلی اش لازم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brian Honigman - Image of Author Brian Honigman

Brian Honigman

برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد. Honigman Media با برندهای معتبر کار می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویت‌های مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاه‌ها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه می‌دهد. برایان با شرکتهای The Weather Company, UNICEF, Thomson Reuters, NATO, Adknowledge, Amerisleep, SumAll, People magazine, the American Advertising Federation, Entertainment Weekly, Samsung, Sprout Social, Internet Week, Percolate, Wix, Quaero, Gypsy Warrior و دیگران هم‌کاری کرده‌است. پیش از این برایان مدیر بازاریابی دیجیتال کمپانی Marc Ecko Enterprises بود. او استراتژی رسانه های اجتماعی جهانی و SEO را برای برند های مد را سرپرستی کرد و تیمی از بازاریابان و copywritersها را رهبری کرد. پیش از Ecko، برایان مدیر رسانه اجتماعی در LunaMetrics، یک آژانس دیجیتال در پیتسبورگ و یک پیمان‌کار نوشتاری در Branding Brand، یک موسسه بازرگانی سیار بود. برایان یک نویسنده برجسته در Wall Street Journal, Next Web, Forbes و Entrepreneur است. نوشته‌های او در زمینه بازاریابی بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار در سراسر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است. او همچنین یک استاد یار در بخش بازاریابی در دانشکده مطالعات حرفه‌ای دانشگاه نیویورک و یک استاد مهمان مکرر در دانشکده هنرهای تجسمی، موسسه مد، موسسه Pratt، و دیگر مدارس است. به عنوان "seasoned digital marketing expert" در Forbes و "SEO expert to follow on Twitter" توسط Search Engine Watch نام گذاری شده‌است. برایان به عنوان یک منبع شناخته‌شده در بازاریابی در New York Times, Forbes, Adweek, Business Insider, Social Media Examiner, Inc, the Huffington Post ظاهر شده‌است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sarah Weise - Image of Author Sarah Weise

Sarah Weise

سارا ویس، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Bixa ، استودیوی تحقیقاتی در زمینه بازاریابی ، و نویسنده InstaBrain است. سارا برای صدها برند پیشرو ، از جمله Google, IBM, Capital One, Mikimoto, PBS و Real Warriors ، یک سلاح مخفی بوده است تا نام های معدودی را از آن خود کند. سارا به این برندها کمک می کند تا مشتری های خود را عمیقا درک کنند و تجاربی بسازند که واقعا اعتیاد آور باشند. او همچنین یک سخنگوی اصلی ممتاز و متخصص در تحقیقات مشتری، نسل Z و نسل آینده مشتری، و آینده طراحی تجربه است. او در دانشگاه Georgetown University سخنرانی می کند ، یکی از بنیانگذاران آکادمی کارشناسی ارشد UX است و در کنفرانس ها و رویدادهای شرکتی در سراسر جهان سخنرانی می کند. علاوه بر این ، مقالات سارا ، بارها و بارها در مجله بانکداری دیجیتال و مجله بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی منتشر شده است.

مشاهده پروفایل