تبدیل شدن به یک متخصص پشتیبانی مشتری - Become a Customer Support Specialist

-
1
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا مشتریان شما احساس ارزش میکنند؟ وقتی آنها این کار را میکنند ، آنها به عقب باز میگردند. زمانی که این کار را نمیکنند ، کسبوکار شما آسیب می بیند. در این دوره، نویسنده و مشاور خدمات مشتری ، جف Toister، سه مجموعه مهارتهای مهم مورد نیاز برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان و افزایش وفاداری مشتری را به شما یاد میدهد. یاد بگیرید که چگونه روابط را بسازید تا به نتیجه برد برد برسید، کمک مناسب را در زمان مناسب فراهم کنید ، و به طور موثر مشتریان خشمگین را کنترل کنید. او همچنین راههایی برای پیدا کردن اینکه مشتریان شما ، چگونه درباره خدمات شما فکر میکنند را به اشتراک میگذارد و از بازخورد آنها برای بهبود استفاده میکند. LinkedIn Learning یک PMI ارائه دهنده خدمات آموزشی است. این دوره واجد شرایط برای واحدهای توسعه حرفه ای (PDU) است. موضوعات شامل: کاوش کنید که چگونه می توانید از نظرسنجی های مشتری برای ایجاد رابطه استفاده کنید. سه روش را برای استفاده موثرتر از مشتریان خود در مورد گوش دادن فعال نام ببرید. انواع مختلف نیازهایی را که باید برای رفع مشکلات رفع شوند ، شناسایی کنید. فواید مالکیت یک مشکل را توضیح دهید. "تصدیق پیشگیرانه" را تعریف کنید و تأثیر آن را بر خدمات مشتری تشخیص دهید. سه نوع لنگر نگرش را لیست کنید و تفاوت آنها را توضیح دهید.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیشما می توانید با قاطعیت و حرفه ای برای مشتریان نامه بنویسید، اما برای کارآمد بودن نیازی به رباتیک نیست. مربی نویسندگی Leslie O'Flahavan دارای ایمیل های خدمات مشتری واقعی است که در این دوره با شما به اشتراک می گذارد، بنابراین می توانید نحوه برقراری ارتباط با صراحت و صداقت را برای کمک به مشتریان برای شنیدن صحبت ها و اطمینان از پاسخهای شما در ارائه کمک مورد نیاز آنها مشاهده کنید. لزلی می تواند از تکنیک هایی استفاده کند که نمایندگان خدمات مشتری می توانند از آنها استفاده کنند که به ایجاد شیوه های قوی در یک مرکز تماس و بهبود روابط با مشتری کمک می کند. اهداف یادگیری تعیین کنید که در پاسخ ایمیل به مشتری چه مواردی را شامل شود. سه عبارت را که باید در نامه عذرخواهی گنجانده شود، نام ببرید. سه روش برای نشان دادن صداقت در ایمیل خدمات مشتری را ذکر کنید. بهترین روش ارزیابی و بهبود ایمیل های خدمات مشتری را مشخص کنید. از تکنیک های آموخته شده در دوره برای بازنویسی الگوهای فعلی استفاده کنید. ایمیل ها را از نظر غلط های املایی، نگارشی و دستوری بررسی کنید.
-
3
48 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیJeff Toister، کارشناس خدمات مشتری به متخصصان خدمات مشتری کمک می کند تا مهارت های خاص مورد نیاز برای کمک تلفنی به مشتریان را توسعه دهند. بیاموزید که چگونه یخ را بشکنید و با افرادی که به آنها خدمت می کنید ارتباط برقرار کنید، حتی زمانی که تحت فشار هستید. حواس پرتی ها را تنظیم کرده و مهارت های گوش دادن را توسعه دهید که برای سرویس تلفن بسیار مهم است. در آخر، نحوه ابراز همدلی، کاهش تماس گیرندگان عصبانی و تمرکز در طول روز را بیاموزید. اهداف یادگیری ایجاد یک تبریک تلفن مناسب پر کردن هوای مرده مدیریت نگهداری و انتقال استماع ابراز همدلی کاهش تماس گیرندگان عصبانی
-
4
21 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمشتریان امروز انتظارات زیادی دارند. Jeff Toister، کارشناس خدمات مشتری به کارکنان خط مقدم کمک می کند تا بتوانند انتظارات مشتریان را مدیریت کنند تا از ناراحتی آنها در خط پایین جلوگیری کنند. به طور خاص، چگونه می توان از شرایطی که ممکن است انتظارات نامعقول ایجاد شود، اجتناب کرد و چگونه می توان زبان مناسب را برای آموزش مشتریان و توضیح زمینه های احتمالی سردرگمی انتخاب کرد. با وجود تمام تلاش شما، ممکن است مشتریان انتظارات نامناسبی داشته باشند، بنابراین جف تاکتیک هایی را برای مقابله با این مشکل پیشنهاد می کند. در نهایت، او نکاتی را برای پیاده سازی درس های آموخته شده در این دوره در برنامه روزمره خدمات مشتری به شما ارائه می دهد.
-
5
32 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمراقبت از خدمات مشتریان سالانه میلیاردها دلار برای سازمان هزینه دارد. در نتیجه، بسیار مهم است که کارکنان مجهز به مهارت های لازم برای رسیدگی به انواع مشکلات مختلف خدمات مشتری باشند. در این دوره، فرایندهای مهم حل مسئله و عیب یابی را برای خدمات عقل سلیم به مشتریان در طیف گسترده ای از برنامه ها فرا بگیرید. کشف کنید که چگونه می توانید به طور موثر با مسائل برخورد کنید، در حالی که رابطه مثبتی با مشتریان خود (و عقل خود) حفظ می کنید. به علاوه، نحوه شناسایی و حل مسائل سیستمیک بزرگتر در شرکت خود را بیاموزید. اهداف یادگیری اولین گامی که باید با شکایت نامعتبر بردارید را مشخص کنید. اهمیت گوش دادن همیشه به مشتری را درک کنید. نحوه برخورد با مشتری بی ادب و ناراحت کننده شما را توضیح دهید.
-
6
49 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتقریباً هر حرفه ای در زمینه خدمات مشتری با یک مشتری سرگردان مواجه شده است. این افراد ممکن است با سیاستی که شما باید اجرا کنید فریاد بزنند، نفرین کنند یا با قدرت مخالفت کنند، اما نمی توانند آن را کنترل کنند. چنین شرایطی بدون شک سخت است، اما-با رویکرد مناسب-می توانید تنش را به طور مداوم کاهش دهید. در این دوره، مربی Myra Golden استراتژی هایی را برای رفع شرایط شدید ارائه می دهد و رویکردهای عملی را ارائه می دهد که می تواند به شما در آرامش مشتریان عصبانی کمک کند. میرا مواردی را که اغلب اوقات باعث تشدید موقعیت می شود را مرور می کند و اقدامات عملی را که می توانید برای جلوگیری از تشدید آن انجام دهید به اشتراک می گذارد. او همچنین نکاتی را ارائه می دهد که می تواند به شما در تنظیم مجدد مکالمات، مدیریت انتظارات، مدیریت مشتریانی که از سرپرست شما درخواست می کنند و موارد دیگر کمک کند. اهداف یادگیری هنگام برخورد با مشتری نمونه هایی از هل دادن را تشخیص دهید. هدف بازنویسی مجدد مکالمات را خلاصه کنید. مزایای استفاده از زبان مشارکت را مشخص کنید. تعیین بهترین پاسخ به مشتری که می خواهد با مدیر صحبت کند. اظهاراتی را که می توان برای تشخیص مشکل مشتری استفاده کرد، مشخص کنید.
-
7
32 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاگر مدیر خدمات مشتری یا مدیر فروش هستید، می دانید که تشخیص ارزش مشتری برای شرکت شما چقدر مهم است. اما چگونه ارزش را تعیین می کنید؟ چگونه می توانید تعیین کنید که چه چیزی برای شرکت شما ارزشمندتر است؟ در این دوره، مربی نوح فلمینگ راه هایی را برای تعریف، ایجاد و ارزیابی ارزش مشتری در اختیار شما قرار می دهد. نوآ هم نحوه تعریف ارزش کسب و کار از سوی کسب و کار و هم نحوه تعریف ارزش توسط مشتری را توضیح می دهد. او چندین روش ساده برای ایجاد ارزش مشتری و راه های اندازه گیری ارزش مشتری را مورد بررسی قرار می دهد. سپس نوح به روایت ارزش می پردازد، مراحل مانند درک ارزش بر قیمت، مرور پیام های شرکت شما و تغییر شکل روایت ارزش شما را پوشش می دهد. او با برخی نکات پیشرفته، مانند استخراج فعالانه ارزش مشتری، در نظر گرفتن ارزش فعلی در مقابل ارزش آینده، و مرتب سازی از ارزش کم به ارزش بالا، کار خود را به پایان می رساند.
-
8
43 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه تیم های خدمات مشتری کمک کنید تا پتانسیل پنهان را باز کرده و خدمات مشتری را به سطوح جدیدی برسانند. در این دوره، که برای مدیران و کارکنان خط مقدم طراحی شده است، مربی Jeff Toister تحقیقات خود را به اشتراک می گذارد و بینشی را که متخصصان خدمات نخبگان می دانند و انجام می دهند ارائه می دهد و دو نیاز اساسی هر مشتری را مورد بحث قرار می دهد. بیاموزید که چگونه فشار اجتماعی می تواند بر کیفیت خدمات تأثیر بگذارد، یاد بگیرید که کارکنان خدمات مشتری با انگیزه مشترک چه هستند و راه هایی را برای تشویق افراد به همکاری گروهی پیدا کنید. اهداف یادگیری شناسایی مهمترین نیاز استفاده از زبان مثبت زمان انتظار را قابل تحمل تر می کند بهبود قدرت مشاهده غلبه بر توهم سرعت کاهش تأثیر منفی چند وظیفه ای اجتناب از خستگی توجه مستقیم
-
9
54 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرسانه های اجتماعی یک ابزار مهم جدید برای خدمات رسانی به مشتریان است. استفاده درست از آن یک هنر است. وقتی به یک مشتری پاسخ می دهید، هزاران نفر پاسخ شما را می خوانند. هر کلمه ای با جهان به اشتراک گذاشته می شود. این دوره شما را آماده ارائه خدمات به مشتریان در کانال های پر مخاطره مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام می کند. Leslie O'Flahavan توضیح می دهد که چگونه سریع پاسخ دهید، از کانال عمومی به کانال خصوصی بروید و با لحنی معتبر اما حرفه ای بنویسید که پاسخهای نمونه شرکت شما را با تماس شخصی شما ترکیب کند. توییت ها، پست های فیس بوک، رتبه بندی ها و بررسی های واقعی را بررسی کنید تا ببینید وقتی خدمات دهی مشتری به مهارت مشتریان خشمگین و حتی ترول ها را به زبان می آورد چه اتفاقی می افتد. لزلی همچنین نکات نوشتاری را ارائه می دهد تا گرامر و نقطه گذاری شما حرفه ای و منطبق با نام تجاری شرکت شما باشد. اهداف یادگیری سریع پاسخ می دهد تعویض آسان کانال ها انتقال از کانال عمومی به کانال خصوصی نوشتن با لحن شخصی اما حرفه ای شامل ایموجی و GIF ترکیب الگوها و متن رایگان به اشتراک گذاشتن دانش برخورد با مشتریان عصبانی پاسخ به رتبه ها و نظرات پایین رعایت نکات نگارشی و دستور زبان