تبدیل شدن به یک متخصص پشتیبانی مشتری - Become a Customer Support Specialist

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص پشتیبانی مشتری - Image of Learn Path Become a Customer Support Specialist
تبدیل شدن به یک متخصص پشتیبانی مشتری Become a Customer Support Specialist
مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک متخصص پشتیبانی مشتری و ارائه خدمات برجسته به مشتریان ، از جمله ایجاد ارتباط و برقراری ارتباط موثر با مشتریان ، ارائه کمک مناسب در زمان مناسب ، کاهش تنش در شرایط شدید و ایجاد ارزش مشتری را کشف کنید. این مسیر یادگیری برای حمایت از داوطلبان متقاضی درخواست نقش مشاور مشاور پشتیبانی در آمریکای شمالی در LinkedIn ایجاد شده است.
Become a Customer Support Specialist
Discover the skills required to become a customer support specialist and deliver outstanding customer service, including building rapport and communicating effectively with customers, providing the right assistance at the right times, de-escalating intense situations, and creating customer value. This learning path was developed to support candidates applying for customer support consultant roles in North America at LinkedIn.
مدت زمان: 7h 7m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۱۴۲,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۹۹,۴۰۰
تعداد مدرسین: 4
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی خدمات مشتری - Image of Course Customer Service Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی خدمات مشتری

    Customer Service Foundations

    آیا مشتریان شما احساس ارزش می‌کنند؟ وقتی آن‌ها این کار را می‌کنند ، آن‌ها به عقب باز می‌گردند. زمانی که این کار را نمی‌کنند ، کسب‌وکار شما آسیب می بیند. در این دوره، نویسنده و مشاور خدمات مشتری ، جف Toister، سه مجموعه مهارت‌های مهم مورد نیاز برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان و افزایش وفاداری مشتری را به شما یاد می‌دهد. یاد بگیرید که چگونه روابط را بسازید تا به نتیجه برد برد برسید، کمک مناسب را در زمان مناسب فراهم کنید ، و به طور موثر مشتریان خشمگین را کنترل کنید. او همچنین راه‌هایی برای پیدا کردن اینکه مشتریان شما ، چگونه درباره خدمات شما فکر می‌کنند را به اشتراک می‌گذارد و از بازخورد آن‌ها برای بهبود استفاده می‌کند. LinkedIn Learning یک PMI ارائه دهنده خدمات آموزشی است. این دوره واجد شرایط برای واحدهای توسعه حرفه ای (PDU) است. موضوعات شامل: کاوش کنید که چگونه می توانید از نظرسنجی های مشتری برای ایجاد رابطه استفاده کنید. سه روش را برای استفاده موثرتر از مشتریان خود در مورد گوش دادن فعال نام ببرید. انواع مختلف نیازهایی را که باید برای رفع مشکلات رفع شوند ، شناسایی کنید. فواید مالکیت یک مشکل را توضیح دهید. "تصدیق پیشگیرانه" را تعریف کنید و تأثیر آن را بر خدمات مشتری تشخیص دهید. سه نوع لنگر نگرش را لیست کنید و تفاوت آنها را توضیح دهید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی نوشتن ایمیل خدمات مشتری - Image of Course Writing Customer Service Emails 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نوشتن ایمیل خدمات مشتری

    Writing Customer Service Emails

    شما می توانید با قاطعیت و حرفه ای برای مشتریان نامه بنویسید، اما برای کارآمد بودن نیازی به رباتیک نیست. مربی نویسندگی Leslie O'Flahavan دارای ایمیل های خدمات مشتری واقعی است که در این دوره با شما به اشتراک می گذارد، بنابراین می توانید نحوه برقراری ارتباط با صراحت و صداقت را برای کمک به مشتریان برای شنیدن صحبت ها و اطمینان از پاسخهای شما در ارائه کمک مورد نیاز آنها مشاهده کنید. لزلی می تواند از تکنیک هایی استفاده کند که نمایندگان خدمات مشتری می توانند از آنها استفاده کنند که به ایجاد شیوه های قوی در یک مرکز تماس و بهبود روابط با مشتری کمک می کند. اهداف یادگیری تعیین کنید که در پاسخ ایمیل به مشتری چه مواردی را شامل شود. سه عبارت را که باید در نامه عذرخواهی گنجانده شود، نام ببرید. سه روش برای نشان دادن صداقت در ایمیل خدمات مشتری را ذکر کنید. بهترین روش ارزیابی و بهبود ایمیل های خدمات مشتری را مشخص کنید. از تکنیک های آموخته شده در دوره برای بازنویسی الگوهای فعلی استفاده کنید. ایمیل ها را از نظر غلط های املایی، نگارشی و دستوری بررسی کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی خدمات مشتری مبتنی بر تلفن - Image of Course Phone-Based Customer Service 48 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی خدمات مشتری مبتنی بر تلفن

    Phone-Based Customer Service

    Jeff Toister، کارشناس خدمات مشتری به متخصصان خدمات مشتری کمک می کند تا مهارت های خاص مورد نیاز برای کمک تلفنی به مشتریان را توسعه دهند. بیاموزید که چگونه یخ را بشکنید و با افرادی که به آنها خدمت می کنید ارتباط برقرار کنید، حتی زمانی که تحت فشار هستید. حواس پرتی ها را تنظیم کرده و مهارت های گوش دادن را توسعه دهید که برای سرویس تلفن بسیار مهم است. در آخر، نحوه ابراز همدلی، کاهش تماس گیرندگان عصبانی و تمرکز در طول روز را بیاموزید. اهداف یادگیری ایجاد یک تبریک تلفن مناسب پر کردن هوای مرده مدیریت نگهداری و انتقال استماع ابراز همدلی کاهش تماس گیرندگان عصبانی

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی خدمات مشتری: مدیریت انتظارات مشتری - Image of Course Customer Service: Managing Customer Expectations 21 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی خدمات مشتری: مدیریت انتظارات مشتری

    Customer Service: Managing Customer Expectations

    مشتریان امروز انتظارات زیادی دارند. Jeff Toister، کارشناس خدمات مشتری به کارکنان خط مقدم کمک می کند تا بتوانند انتظارات مشتریان را مدیریت کنند تا از ناراحتی آنها در خط پایین جلوگیری کنند. به طور خاص، چگونه می توان از شرایطی که ممکن است انتظارات نامعقول ایجاد شود، اجتناب کرد و چگونه می توان زبان مناسب را برای آموزش مشتریان و توضیح زمینه های احتمالی سردرگمی انتخاب کرد. با وجود تمام تلاش شما، ممکن است مشتریان انتظارات نامناسبی داشته باشند، بنابراین جف تاکتیک هایی را برای مقابله با این مشکل پیشنهاد می کند. در نهایت، او نکاتی را برای پیاده سازی درس های آموخته شده در این دوره در برنامه روزمره خدمات مشتری به شما ارائه می دهد.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی خدمات مشتری: حل مشکلات و عیب یابی - Image of Course Customer Service: Problem Solving and Troubleshooting 32 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی خدمات مشتری: حل مشکلات و عیب یابی

    Customer Service: Problem Solving and Troubleshooting

    مراقبت از خدمات مشتریان سالانه میلیاردها دلار برای سازمان هزینه دارد. در نتیجه، بسیار مهم است که کارکنان مجهز به مهارت های لازم برای رسیدگی به انواع مشکلات مختلف خدمات مشتری باشند. در این دوره، فرایندهای مهم حل مسئله و عیب یابی را برای خدمات عقل سلیم به مشتریان در طیف گسترده ای از برنامه ها فرا بگیرید. کشف کنید که چگونه می توانید به طور موثر با مسائل برخورد کنید، در حالی که رابطه مثبتی با مشتریان خود (و عقل خود) حفظ می کنید. به علاوه، نحوه شناسایی و حل مسائل سیستمیک بزرگتر در شرکت خود را بیاموزید. اهداف یادگیری اولین گامی که باید با شکایت نامعتبر بردارید را مشخص کنید. اهمیت گوش دادن همیشه به مشتری را درک کنید. نحوه برخورد با مشتری بی ادب و ناراحت کننده شما را توضیح دهید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی کاهش مکالمات برای خدمات مشتری - Image of Course De-Escalating Conversations for Customer Service 49 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی کاهش مکالمات برای خدمات مشتری

    De-Escalating Conversations for Customer Service

    تقریباً هر حرفه ای در زمینه خدمات مشتری با یک مشتری سرگردان مواجه شده است. این افراد ممکن است با سیاستی که شما باید اجرا کنید فریاد بزنند، نفرین کنند یا با قدرت مخالفت کنند، اما نمی توانند آن را کنترل کنند. چنین شرایطی بدون شک سخت است، اما-با رویکرد مناسب-می توانید تنش را به طور مداوم کاهش دهید. در این دوره، مربی Myra Golden استراتژی هایی را برای رفع شرایط شدید ارائه می دهد و رویکردهای عملی را ارائه می دهد که می تواند به شما در آرامش مشتریان عصبانی کمک کند. میرا مواردی را که اغلب اوقات باعث تشدید موقعیت می شود را مرور می کند و اقدامات عملی را که می توانید برای جلوگیری از تشدید آن انجام دهید به اشتراک می گذارد. او همچنین نکاتی را ارائه می دهد که می تواند به شما در تنظیم مجدد مکالمات، مدیریت انتظارات، مدیریت مشتریانی که از سرپرست شما درخواست می کنند و موارد دیگر کمک کند. اهداف یادگیری هنگام برخورد با مشتری نمونه هایی از هل دادن را تشخیص دهید. هدف بازنویسی مجدد مکالمات را خلاصه کنید. مزایای استفاده از زبان مشارکت را مشخص کنید. تعیین بهترین پاسخ به مشتری که می خواهد با مدیر صحبت کند. اظهاراتی را که می توان برای تشخیص مشکل مشتری استفاده کرد، مشخص کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی خدمات مشتری: ایجاد ارزش مشتری - Image of Course Customer Service: Creating Customer Value 32 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی خدمات مشتری: ایجاد ارزش مشتری

    Customer Service: Creating Customer Value

    اگر مدیر خدمات مشتری یا مدیر فروش هستید، می دانید که تشخیص ارزش مشتری برای شرکت شما چقدر مهم است. اما چگونه ارزش را تعیین می کنید؟ چگونه می توانید تعیین کنید که چه چیزی برای شرکت شما ارزشمندتر است؟ در این دوره، مربی نوح فلمینگ راه هایی را برای تعریف، ایجاد و ارزیابی ارزش مشتری در اختیار شما قرار می دهد. نوآ هم نحوه تعریف ارزش کسب و کار از سوی کسب و کار و هم نحوه تعریف ارزش توسط مشتری را توضیح می دهد. او چندین روش ساده برای ایجاد ارزش مشتری و راه های اندازه گیری ارزش مشتری را مورد بررسی قرار می دهد. سپس نوح به روایت ارزش می پردازد، مراحل مانند درک ارزش بر قیمت، مرور پیام های شرکت شما و تغییر شکل روایت ارزش شما را پوشش می دهد. او با برخی نکات پیشرفته، مانند استخراج فعالانه ارزش مشتری، در نظر گرفتن ارزش فعلی در مقابل ارزش آینده، و مرتب سازی از ارزش کم به ارزش بالا، کار خود را به پایان می رساند.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی تکنیک های نوآورانه خدمات به مشتریان - Image of Course Innovative Customer Service Techniques 43 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تکنیک های نوآورانه خدمات به مشتریان

    Innovative Customer Service Techniques

    به تیم های خدمات مشتری کمک کنید تا پتانسیل پنهان را باز کرده و خدمات مشتری را به سطوح جدیدی برسانند. در این دوره، که برای مدیران و کارکنان خط مقدم طراحی شده است، مربی Jeff Toister تحقیقات خود را به اشتراک می گذارد و بینشی را که متخصصان خدمات نخبگان می دانند و انجام می دهند ارائه می دهد و دو نیاز اساسی هر مشتری را مورد بحث قرار می دهد. بیاموزید که چگونه فشار اجتماعی می تواند بر کیفیت خدمات تأثیر بگذارد، یاد بگیرید که کارکنان خدمات مشتری با انگیزه مشترک چه هستند و راه هایی را برای تشویق افراد به همکاری گروهی پیدا کنید. اهداف یادگیری شناسایی مهمترین نیاز استفاده از زبان مثبت زمان انتظار را قابل تحمل تر می کند بهبود قدرت مشاهده غلبه بر توهم سرعت کاهش تأثیر منفی چند وظیفه ای اجتناب از خستگی توجه مستقیم

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از شبکه های اجتماعی - Image of Course Serving Customers Using Social Media 54 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از شبکه های اجتماعی

    Serving Customers Using Social Media

    رسانه های اجتماعی یک ابزار مهم جدید برای خدمات رسانی به مشتریان است. استفاده درست از آن یک هنر است. وقتی به یک مشتری پاسخ می دهید، هزاران نفر پاسخ شما را می خوانند. هر کلمه ای با جهان به اشتراک گذاشته می شود. این دوره شما را آماده ارائه خدمات به مشتریان در کانال های پر مخاطره مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام می کند. Leslie O'Flahavan توضیح می دهد که چگونه سریع پاسخ دهید، از کانال عمومی به کانال خصوصی بروید و با لحنی معتبر اما حرفه ای بنویسید که پاسخهای نمونه شرکت شما را با تماس شخصی شما ترکیب کند. توییت ها، پست های فیس بوک، رتبه بندی ها و بررسی های واقعی را بررسی کنید تا ببینید وقتی خدمات دهی مشتری به مهارت مشتریان خشمگین و حتی ترول ها را به زبان می آورد چه اتفاقی می افتد. لزلی همچنین نکات نوشتاری را ارائه می دهد تا گرامر و نقطه گذاری شما حرفه ای و منطبق با نام تجاری شرکت شما باشد. اهداف یادگیری سریع پاسخ می دهد تعویض آسان کانال ها انتقال از کانال عمومی به کانال خصوصی نوشتن با لحن شخصی اما حرفه ای شامل ایموجی و GIF ترکیب الگوها و متن رایگان به اشتراک گذاشتن دانش برخورد با مشتریان عصبانی پاسخ به رتبه ها و نظرات پایین رعایت نکات نگارشی و دستور زبان

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Noah Fleming - Image of Author Noah Fleming

Noah Fleming

نوح فلمینگ نویسنده، سخنگوی و رئیس Fleming Consulting & Co است. نوح - که با شرکت هایی با درآمد سالانه 2 تا 5 میلیارد دلار کار کرده است، بر روی نشان دادن مشتریان در مورد چگونگی پیدا کردن مناسب ترین نکات اهرمی ، برای ایجاد تغییرات مثبت پایدار در شرکت ها، متمرکز شده است. او مربیگری و مشاوره را به هزاران صاحب کسب و کار، مدیران و افرادی که به دنبال رشد چشمگیر کسب و کار خود هستند، ارائه می دهد و به آنها نشان می دهد که چگونه از دارایی های پنهان که پیش از ایندر دست دارند استفاده کنند. علاوه بر این، نوح نویسنده کتاب های پرفروش ترین کتاب آمازون در رده های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری و Evergreenاست. تحقق وفاداری مشتری پایدار است که تجارت شما را تسری می کند و مشتریان را به عنوان مشتری وفادار می شمارند. و تأثیرات طولانی مدت دارند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jeff Toister - Image of Author Jeff Toister

Jeff Toister

جف تویستر نویسنده، مشاور و مربی است که به تیم‌های خدمات مشتری کمک می‌کند تا پتانسیل مخفی خود را آشکار کنند. او رئیس شرکت خدمات Toister، یک شرکت مشاوره‌ای است که به شرکت‌ها در بهبود خدمات مشتری کمک می‌کند. جف در لیست‌های متعدد از متخصصان خدمات مشتری از جمله " متخصصان خدمات مشتریان جهانی "، " ICMI's Top 50 " ، " HDI's Top 25 " در پشتیبانی فنی و مدیریت خدمات ظاهر شده‌ است. جف نویسنده کتاب راهنمای خدمات اجتماعی است: یک راهنمای گام‌به‌گام برای درک کارمندان خود ، که یک راهنمای عملی است که به رهبران در توسعه فرهنگ‌های متمرکز بر مشتری در سازمان‌ها کمک می‌کند. این کتاب بر روی پروفایل های شرکت‌های موفق است ،که پژوهش را به اشتراک می‌گذارد، و ابزارهای عملی فراهم می‌کند. او همچنین یک متخصص آموزش کارکنان در سطح ملی است و یکی از اولین افرادی بود که گواهی‌نامه حرفه‌ای را در یادگیری و گواهی‌نامه مهارت از انجمن توسعه استعداد دریافت کرد. در سال 2015، جف به خاطر کمک‌های متعددش به این برنامه، جایزه کمپانی CPLP توسط ATD را دریافت کرد. او رئیس سابق بخش سان دیگو ATD است و در آنجا دریافت‌کننده جایزه WillaMae M. Heitman بود. جایزه ای برای خدمات متمایز جف در کالیفرنیا زندگی می‌کند و در سراسر ایالات‌متحده به مشتریان خدمت می‌کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Leslie O'Flahavan - Image of Author Leslie O'Flahavan

Leslie O'Flahavan

لزلی اوفلاوان یک متخصص نوشتن آنلاین است. لزلی متخصص در کمک به سازمان ها برای بهبود کیفیت پاسخ به خدمات مشتری است. او به کارکنان کمک می کند تا کیفیت ایمیل ، چت و پیام های رسانه های اجتماعی را که برای مشتریان ارسال می کنند ، ارتقا دهند. لزلی دوره های نوشتاری عملی ، عملی و با انرژی بالا را تدریس می کند و به مردم کمک می کند کارهای خود را انجام دهند: انتشار خبرنامه های الکترونیکی استفاده مجدد از محتوا برای انتشار چند کاناله ؛ و نوشتن اسناد به زبان ساده که خوانندگان می توانند از آنها استفاده کنند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Myra Golden - Image of Author Myra Golden

Myra Golden

Myra Golden نویسنده ، مربی ، و یک سخنران است. بیش از 20 سال است که او از طریق کارگاه های آموزشی خدمات مشتری خود ، به شرکت ها در بهبود تجربه مشتری کمک می کند. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در روابط انسانی و لیسانس روانشناسی است که به او کمک می کند تا چالش های ایجاد بهترین تجربه مشتری را در رابطه با روانشناسی کارمندان درک کند. مایرا با آموزش های خود به مک دونالد ، کوکاکولا ، میشلن ، Frito-Lay, Vera Bradley و بسیاری دیگر کمک کرده است تا تجربه مشتری را بهبود بخشند. او از طرف Huffington Post به عنوان یکی از 10 وبلاگ نویس برتر خدمات مشتری انتخاب شد و او یکی از نویسندگان کتاب Beyond WOW: Defining A New سطح خدمات مشتری است.

مشاهده پروفایل