تبدیل شدن به یک مدیر خدمات مشتریان - Become a Customer Service Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک مدیر خدمات مشتریان - Image of Learn Path Become a Customer Service Manager
تبدیل شدن به یک مدیر خدمات مشتریان Become a Customer Service Manager
مدیران خدمات مشتری تیم های خود را در حل مشکلات ، عیب یابی مسائل مربوط به مشتریان و ارائه خدمات استثنایی به مشتریان رهبری می کنند. مهارت های مورد نیاز برای ایجاد فرایندها و خط مشی هایی را که کارکنان شما را برای ارائه عملکرد برتر راهنمایی می کند ، بدست آورید.
Become a Customer Service Manager
Customer service managers lead their teams in problem solving, troubleshooting customer issues, and providing exceptional customer service. Get the skills you need to establish processes and policies that guide your employees to deliver superior performance.
مدت زمان: 8h 32m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۱۷۰,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۱۸,۹۰۰
تعداد مدرسین: 7
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری خدمات مشتری - Image of Course Customer Service Leadership 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری خدمات مشتری

    Customer Service Leadership

    رهبری خدمات به مشتریان یک مسئولیت هیجان انگیز است - و هرگز از این مهمتر نبوده است. انتظارات سریع مشتریان ، کانال های خدمات نوظهور و ماهیت چند جانبه ارائه خدمات تنها تعدادی از چالش هایی است که تیم های خدمات مشتری با آن روبرو هستند. یاد بگیرید که با قصد رهبری کنید و مسیری را تعیین کنید که برای مشتریان ، کارکنان و سازمان شما مناسب است. این دوره عملی نحوه هماهنگ کردن خدمات مشتری با اهداف شرکت ، شناسایی و برآوردن انتظارات مشتری ، پرورش یک تیم متعهد و دریافت پشتیبانی و منابع مورد نیاز را پوشش می دهد. چه رویکرد شما شامل خدمات حضوری ، مراکز تماس ، رسانه های اجتماعی ، سلف سرویس یا هر ترکیبی دیگر باشد ، این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را در مورد عوامل ضروری برای موفقیت سریع تر کند. اهداف یادگیری چرا رهبری مهم است درک انتظارات مشتری ایجاد KPIs تدوین استراتژی خدمات بهبود فرایند خدمات استفاده از فناوری اسرار بودجه بندی ویژگیهای رهبران موثر

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت تیم خدمات مشتری - Image of Course Managing a Customer Service Team 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت تیم خدمات مشتری

    Managing a Customer Service Team

    اسرار مدیریت تیم های خدمات مشتری در این دوره توسط کارشناس خدمات مشتری Jeff Toister فاش می شود. بیاموزید که خدمات عالی را از خدمات ضعیف چگونه جدا می کند و چگونه اهداف تیم خدمات را تعیین کنید. نحوه ایجاد تیم و مشتریان برای موفقیت را بیاموزید، روشهای هوشمند برای اندازه گیری سطح خدمات را بیاموزید و از هزینه واقعی خدمات ضعیف مطلع شوید. به علاوه، راههای بهینه سازی تحویل را برای ارائه خدمات سریعتر، کم هزینه تر و بهتر بررسی کنید. اهداف یادگیری تعریف خدمات برجسته تعیین اهداف خدمات مشتری هماهنگ سازی تیم خدمات مشتری بررسی صدای بازخورد مشتریان بهبود کیفیت خدمات شناسایی موانع خدمات برجسته کمک به کارکنان برای اولویت بندی خدمات عالی تعادل سرعت و کیفیت محاسبه هزینه خدمات ضعیف پارادوکس مدیر

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت مرکز تماس با مشتریان - Image of Course Managing a Customer Contact Center 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت مرکز تماس با مشتریان

    Managing a Customer Contact Center

    مراکز تماس با مشتریان با تعدادی از تحولات جدید روبرو هستند: کانال های بیشتر، سطح پیچیدگی بالاتر و ارزش استراتژیک بیشتر. در این دوره، براد کلیولند، کارشناس استراتژی و مدیریت مشتری به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از این پیشرفت ها برای ایجاد سازمان خود برای حداکثر موفقیت استفاده کنید. او اجزای یک استراتژی دسترسی به مشتری و نیروهایی که مراکز تماس را منحصر به فرد می کند، تشریح می کند: ورود حجم کاری تصادفی، صف قابل مشاهده یا نامرئی و هفت عامل تحمل مشتری. او همچنین به شما کمک می کند تا منابع خود را به طور موثر برنامه ریزی کنید تا بتوانید پیش بینی های دقیقی ایجاد کنید. در آخر، او نشان می دهد که چگونه می توان کیفیت و ارزش مرکز تماس خود را به حداکثر رساند و از معیارهای کیفیت موجود برای بهبود عملکرد مرکز استفاده کرد. اهداف یادگیری شناخت روندهای اصلی مرکز تماس درک ارزش ایجاد شده توسط مراکز تماس تدوین استراتژی دسترسی به مشتری شناسایی شکاف های عملکردی انتخاب سطح خدمات و اهداف زمان پاسخگویی پیش بینی حجم کار شما ایجاد یک برنامه بلند مدت کارکنان تشکیل اهداف قابل اندازه گیری نظارت و راهنمایی افراد

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری تجربه مشتری - Image of Course Customer Experience Leadership 48 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری تجربه مشتری

    Customer Experience Leadership

    تغییر عمیقی از محصولات، خدمات و پشتیبانی عملکردی به استراتژی جامع تری برای تجربه مشتری در حال انجام است. تجربه مشتری (CX) یک رویکرد جامع برای چرخه عمر مشتری است، از قبل از فروش، تجربه مشتری از محصولات یا خدمات شما، تجربه آنها در هنگام نیاز به پشتیبانی، وفاداری و ارزش مادام العمر. در این دوره، براد کلیولند، کارشناس استراتژی و مدیریت مشتری در سطح جهانی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید تجربه مشتری را ایجاد، نگهداری و بهبود دهید. براد نحوه ارتباط با چشم انداز و اهداف شما و نحوه مشارکت کارکنان خود در ایجاد موفقیت CX را پوشش می دهد. او توضیح می دهد که چگونه می توان ارزش استراتژیک گوش دادن، بیان داستان مشتری و ایجاد فرهنگ حمایت از مشتری را افزایش داد. براد با روش هایی به پایان می رساند که شما می توانید شتاب خود را برای جلب حمایت سرمایه گذاری و تعیین مسیر خود افزایش دهید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد یک تجربه مشتری مثبت - Image of Course Creating a Positive Customer Experience 57 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد یک تجربه مشتری مثبت

    Creating a Positive Customer Experience

    آیا می دانید مشتریان از تجربه اول خرید از طریق تجربه خرید و بعد از آن، تجربه کامل خود را با شرکت شما چگونه درک می کنند؟ ارائه یک تجربه عالی مشتری مستلزم تدبر، تدبیر و تمایل به بررسی هر تعامل از دید مشتری است. در این دوره، متخصص تجربه مشتری Jeannie Walters شما را در ایجاد یک تجربه مثبت مشتری راهنمایی می کند. جانی توضیح می دهد که چگونه تجربه پایان به مشتری یا سفر مشتری را درک کنید و مراحل ایجاد یک استراتژی کارآمد برای مشتری را دنبال می کند. جانی گامهایی را ارائه می دهد که می توانید برای ایجاد و حفظ فرهنگ مشتری مداری - از ایجاد بیانیه ماموریت تجربه مشتری گرفته تا خرید اجرایی و هدفمند با استفاده از ابزارهایی مانند Net Promoter Score (NPS) برای اندازه گیری بازخورد مشتری، انجام دهید. او در پایان با مشاوره در مورد درک انتظارات مشتری و لحظات کلیدی که می توانید در سفر مشتری بهینه کنید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد فرهنگ خدمات رسانی - Image of Course Creating a Culture of Service 49 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد فرهنگ خدمات رسانی

    Creating a Culture of Service

    فرهنگ خدمات بسیار فراتر از بخش خدمات مشتری شما است. توسعه یک سازمان یا تیم خدمات محور مستلزم شفافیت پیام رسانی و عملکرد از طریق دریچه تاثیر است. در این دوره، مشاوران رهبری لیزا ارل مک‌لئود و الیزابت مک‌لئود به رهبران کمک می‌کنند تا هدف مشتری محور خود را به اشتراک بگذارند و فرآیندها و سیاست‌هایی را که از این ارزش‌ها حمایت می‌کنند، ترسیم کنند. آن‌ها به اشتراک می‌گذارند که چگونه رهبران استثنایی به تیم‌هایشان کمک می‌کنند تا بدرخشند، و اینکه چگونه ایجاد برخی تغییرات کوچک – اما معنی‌دار – در نحوه صحبت شما در مورد پول، اشتباهات و حتی اخراج کارکنان می‌تواند تفاوت بزرگی در تعامل و عملکرد تیم شما ایجاد کند. اهداف یادگیری تعیین کنید که چگونه وضوح هدف و هدف مشتری بخشی از ایجاد فرهنگ خدمات است. نحوه استفاده از داستان های تاثیر مشتری در هنگام ایجاد فرهنگ خدمات را شناسایی کنید. معیارها و معیارها را تعریف کنید. اصول اساسی مربوط به مصاحبه و استخدام را برای طرز فکر تجزیه کنید. راه های مختلف برای توضیح شلیک را بررسی کنید. نقش یک تیم اجرایی یا هیئت مدیره را در ایجاد فرهنگ خدمات کاوش کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد وفاداری مشتری - Image of Course Building Customer Loyalty 28 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد وفاداری مشتری

    Building Customer Loyalty

    جذب مشتری یکی از گران ترین سرمایه گذاری هایی است که یک شرکت می تواند انجام دهد. وقتی مشتری را به دست می آورید، می خواهید او را تا آخر عمر نگه دارید. افزایش وفاداری مشتری - آن احساسات مثبتی که مشتریان نسبت به نام تجاری شما دارند - بهترین راه برای افزایش فروش، حفظ و ارزش کلی شرکت شما است. در این دوره، نوآ فلمینگ، نویسنده پرفروش، چهار مرحله از حلقه وفاداری به مشتریان را آشکار می کند: یک چرخه مداوم درگیر کردن، تبدیل، خدمت رسانی و پاداش دادن به مشتریانی که با تجارت شما درگیر هستند. او نشان می دهد که چگونه می توان این درسها را با توسعه یک برنامه اقدام وفاداری به مشتری و برنامه وفاداری مشتری متناسب با نیازهای کسب و کار شما به کار برد. با استفاده از این تکنیک ها می توانید ارزشمندترین مشتریان خود را شناسایی کرده و حفظ کنید و آنها را تا آخر عمر وفادار نگه دارید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی استفاده از ارزیابی ها برای استخدام نمایندگان خدمات مشتری - Image of Course Using Assessments to Hire Customer Service Reps 35 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی استفاده از ارزیابی ها برای استخدام نمایندگان خدمات مشتری

    Using Assessments to Hire Customer Service Reps

    اگر یک مدیر استخدام هستید، احتمالاً هیچ احساس بدتری از این نیست که متوجه شوید فرد اشتباهی را استخدام کرده اید، به خصوص در نقش خدمات مشتری. نه تنها زمان و پول ارزشمندی را صرف کرده‌اید، بلکه فردی را نیز استخدام کرده‌اید که ممکن است کار ضعیفی برای نمایندگی شرکت شما برای افرادی که می‌خواهید بیشتر تحت تأثیر قرار دهید، یعنی مشتریانتان، انجام دهد. چگونه مطمئن می شوید کاندیدایی با رزومه عالی و مصاحبه عالی واقعا مناسب است؟ در این دوره، دیوید براونلی، کارشناس خدمات مشتری و مربی ارزیابی معتبر نشان می دهد که چگونه می توانید از ارزیابی های شخصیتی برای تقویت اعتماد به نفس خود استفاده کنید که افراد مناسب را برای نقش های خدمات مشتری خود استخدام می کنید. دیوید دو نوع ارزیابی شخصیت - DISC و انگیزه - را پوشش می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند بینشی از رفتار و انگیزه‌های واقعی یک فرد به شما بدهند، و چگونه می‌توانید از آنها برای یافتن و حفظ بهترین خدمات مشتری استفاده کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی سنجش ارزش خدمات مشتری - Image of Course Measuring the Value of Customer Service 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سنجش ارزش خدمات مشتری

    Measuring the Value of Customer Service

    درک ارزش خدمات مشتری، و توانایی اندازه گیری آن ارزش، به شما این امکان را می دهد که بازگشت سرمایه (ROI) را برای سازمان خود نشان دهید. بیاموزید که چگونه ارزش خدمات مشتری را کمی بسنجید، سپس به روش هایی بپردازید که در محیط منحصر به فرد شما اعمال می شود. این دوره برای ارائه دیدگاهی در مورد این موضوع چند وجهی طراحی شده است و شما و تیمتان را برای تصمیم گیری مناسب برای مشتریان و سازمان شما مجهز می کند. اهداف یادگیری تعریف ارزش و بازگشت سرمایه در خدمات مشتری ویژگی های یک رویکرد خدمات مشتری موثر ارزش طول عمر مشتری و وفاداری ارتقاء برند و ارجاعات ارزش بهبودهای عملیاتی نوآوری در محصول و خدمات کارمندان خود را درگیر کنید انطباق، ایمنی، و هزینه های قانونی معیارها و محاسبات کلیدی اصول بودجه ریزی موثر رهبران خدمات مشتری و رهبران شرکت

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Noah Fleming - Image of Author Noah Fleming

Noah Fleming

نوح فلمینگ نویسنده، سخنگوی و رئیس Fleming Consulting & Co است. نوح - که با شرکت هایی با درآمد سالانه 2 تا 5 میلیارد دلار کار کرده است، بر روی نشان دادن مشتریان در مورد چگونگی پیدا کردن مناسب ترین نکات اهرمی ، برای ایجاد تغییرات مثبت پایدار در شرکت ها، متمرکز شده است. او مربیگری و مشاوره را به هزاران صاحب کسب و کار، مدیران و افرادی که به دنبال رشد چشمگیر کسب و کار خود هستند، ارائه می دهد و به آنها نشان می دهد که چگونه از دارایی های پنهان که پیش از ایندر دست دارند استفاده کنند. علاوه بر این، نوح نویسنده کتاب های پرفروش ترین کتاب آمازون در رده های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری و Evergreenاست. تحقق وفاداری مشتری پایدار است که تجارت شما را تسری می کند و مشتریان را به عنوان مشتری وفادار می شمارند. و تأثیرات طولانی مدت دارند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jeff Toister - Image of Author Jeff Toister

Jeff Toister

جف تویستر نویسنده، مشاور و مربی است که به تیم‌های خدمات مشتری کمک می‌کند تا پتانسیل مخفی خود را آشکار کنند. او رئیس شرکت خدمات Toister، یک شرکت مشاوره‌ای است که به شرکت‌ها در بهبود خدمات مشتری کمک می‌کند. جف در لیست‌های متعدد از متخصصان خدمات مشتری از جمله " متخصصان خدمات مشتریان جهانی "، " ICMI's Top 50 " ، " HDI's Top 25 " در پشتیبانی فنی و مدیریت خدمات ظاهر شده‌ است. جف نویسنده کتاب راهنمای خدمات اجتماعی است: یک راهنمای گام‌به‌گام برای درک کارمندان خود ، که یک راهنمای عملی است که به رهبران در توسعه فرهنگ‌های متمرکز بر مشتری در سازمان‌ها کمک می‌کند. این کتاب بر روی پروفایل های شرکت‌های موفق است ،که پژوهش را به اشتراک می‌گذارد، و ابزارهای عملی فراهم می‌کند. او همچنین یک متخصص آموزش کارکنان در سطح ملی است و یکی از اولین افرادی بود که گواهی‌نامه حرفه‌ای را در یادگیری و گواهی‌نامه مهارت از انجمن توسعه استعداد دریافت کرد. در سال 2015، جف به خاطر کمک‌های متعددش به این برنامه، جایزه کمپانی CPLP توسط ATD را دریافت کرد. او رئیس سابق بخش سان دیگو ATD است و در آنجا دریافت‌کننده جایزه WillaMae M. Heitman بود. جایزه ای برای خدمات متمایز جف در کالیفرنیا زندگی می‌کند و در سراسر ایالات‌متحده به مشتریان خدمت می‌کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Earle McLeod - Image of Author Lisa Earle McLeod

Lisa Earle McLeod

Find out more at McleodandMore.com. Lisa Earle McLeod کارشناس ارشد فروش و یکی از سخنرانان مشهور، نویسنده و مشاور است. لیزا مفهوم " هدف اصیل " و استراتژی را پس از این که تحقیق او نشان داد که سازمان‌ها توسط یک هدف اصیل ، بیش از 350 درصد پیشی گرفته‌اند ، ایجاد کرد . لیزا به خاطر ایده های پیشرفته ای که دارد، تکنیک های کاربردی و طنز الهام بخش شناخته می شود، او نویسنده چهار کتاب فروش ترین در مورد رهبری، فروش و توسعه شخصی است. کتاب خود را با هدف عالیه فروش: "چگونه درآمدها را درآورده و کارهایی را انجام می دهید که باعث افتخار شما می شود" ، " Hootsuite " و " Roche " بوده است. او همچنین کارشناس مدیریت فروش Forbes.com است و او در NBC Nightly News، The Today Show، Oprah.com و Good Morning America حضور داشته است. در McleodandMore.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Elizabeth (McLeod) Lotardo - Image of Author Elizabeth (McLeod) Lotardo

Elizabeth (McLeod) Lotardo

الیزابت مک لئود معاون خدمات مشتری در McLeod & More، Inc است. الیزابت پروژه هایی را برای مشتریانی مانند Google ، G Adventures و Hootsuite مدیریت می کند. وی همچنین پیشگامان بازاریابی و رویدادهای اجرایی McLeod & More است. الیزابت قبل از پیوستن به McLeod & More در تبلیغات هم در بوستون و هم در لندن کار می کرد. وی تحصیلات کارشناسی خود را در زمینه تبلیغات از دانشگاه بوستون و فوق لیسانس روانشناسی صنعتی و سازمانی دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Cleveland - Image of Author Brad Cleveland

Brad Cleveland

براد کلیولند، یک استراتژیست و متخصص خدمات مشتری، مدیریت و خدمات omnichannel ، در سطح جهان می‌باشد. براد، پس از مشاور و سخنوری، در ۴۵ ایالت و بیش از ۶۰ کشور کار کرده‌ است و مشتریان او بسیاری از رهبران خدماتی شرکتهایی مانند: Apple, American Express, USAA, Google و دیگران را شامل می شود. او همچنین میهمان دولتمردان کشورهای آمریکا، استرالیا، آلمان، کانادا و بریتانیا بوده ‌است. براد هشت کتاب را نوشته و دریافت‌کننده جایزه بهترین Amazon.com است. کتاب‌ها و مقالات او به بیش از ده زبان ترجمه شده‌اند، و مقالات او در رسانه‌ها از وال استریت ژورنال و نیویورک‌تایمز تا NPR's All Things Considered چاپ شده ‌است. او در رشته خدمات مشتری جوایز متعددی را دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه معتبر "Computerworld Smithsonian 21st Century Pioneering" شد. براد در ماه مه ۲۰۱۲ برنده جایزه "ICMI's Inaugural Lifetime Achievement" شد. براد ، یکی از شرکای اولیه و مدیر اجرایی موسسه بین المللی مدیریت مشتری (ICMI) است ، او شرکت را به یک رهبر صنعتی جهانی تبدیل کرد که در حال حاضر بخشی از United Business Media (London: UBM.L) است. در حال حاضر او یک مشاور، نویسنده و سخنران است. براد در Sun Valley, Idaho، با همسرش Kirsten و دخترشان، گریس زندگی می‌کند. او یک خلبان خصوصی است که از اسکی و دوچرخه‌سواری کوهستانی لذت می‌برد و تا بحال ۵ میلیون مایل سفر کرده‌ است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Brownlee - Image of Author David Brownlee

David Brownlee

دیوید براونلی، بنیانگذار و مدیرعامل Pure Customer Service و نویسنده Rock Star Customer Service است. او یکی از تماشایی ترین مربیان خدمات مشتری در تاریخ است. وی از طریق آموزش آنلاین ، برنامه های زنده و برنامه های مربیگری خود به بیش از نیم میلیون مشاغل و اشخاص از سراسر جهان در زمینه خدمات به مشتری، آموزش داده است. وی تاکنون بیش از 2500 جلسه مربیگری یک به یک را انجام داده و یک سیستم آموزشی ایجاد کرده است تا شما را از جایی که اکنون در تلاش های مشتری خود هستید به جایی که می خواهید در آنجا باشید، بپیوندد. طی 20 سال گذشته ، دیوید یک کارآفرین در ارائه خدمات به مشتریان خود در کلاس های مختلف در صنایع مختلف به مشتریان خود بوده است. وی هزاران ساعت را صرف تحقیق در مورد بهترین شیوه ها و مستند سازی کار در شرکت هایی که تجربه های شگفت انگیز مشتری را ارائه می دهند ، کرده است. مشتریان گذشته وی شامل Paramount Pictures ، مک دونالد ، نایک و دیگران است. وقتی دیوید در راه صحبت با شرکت ها نیست ، او با همسرش لونا و دو فرزند خردسالش در سن دیگو ، کالیفرنیا ، از اوقات خود لذت می برد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jeannie Walters - Image of Author Jeannie Walters

Jeannie Walters

Jeannie Walters سخنران ، نویسنده و مشاور متخصص در زمینه تجربه مشتری است. Jeannie Walters رئیس اصلی تجربه مشتری و بنیانگذار 360Connext ، یک شرکت مشاوره جهانی متخصص در ارزیابی و بهبود سفر مشتری است. Jeannie یک متخصص حرفه ای با تجربه مشتری (CCXP ،) یک عضو پنل CX Expert برای انجمن حرفه ای تجربه مشتری ، یک عضو حرفه ای انجمن سخنرانان ملی و یک سخنران TEDx است. او همچنین میزبان یک پادکست دارای بالاترین امتیاز در مورد تجربه مشتری و خدمات به مشتری ، Crack the Customer Code است. او علاقه مند به ایجاد تعاملات روزمره که همه ما به عنوان مشتری داریم بهتر است و در مورد تجربه مشتری و مسائل مربوط به تجربه بیمار در سراسر جهان می نویسد ، صحبت می کند ، مطالعه می کند و آموزش می دهد. ماموریت او "ایجاد روزهای کمتر خراب برای مشتریان" است. والترز با همسرش مایک و دو پسرش در اوک پارک ، ایلینوی زندگی می کند. به همین ترتیب ، سرگرمی های فعلی او شامل تشویق تیم های ورزشی جوانان و تیم های رباتیک است.

مشاهده پروفایل