تبدیل شدن به یک استراتژیست محتوا - Become a Content Strategist

-
1
53 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسییک استراتژی بازاریابی محتوایی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به میزان قابل توجهی دیده شدن نام تجاری شما را افزایش دهد، به ایجاد اعتبار کمک کند و یک رابطه پایدار با مخاطبان شما ایجاد کند. مشاور بازاریابی خبره برایان هانیگمن مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد، سپس یک رویکرد گام به گام را برای سازمان ها در هر اندازه ای برای موفقیت با این رویکرد بازاریابی استراتژیک بررسی می کند. برایان نحوه ایجاد یک برنامه محتوا، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم سرمقاله را پوشش می دهد. سپس نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیب مناسب از محتوا و مدیریت آن برای حداکثر تأثیر را بررسی می کند. اهداف یادگیری بازاریابی محتوا چیست؟ ایجاد استراتژی محتوا انتخاب نوع مناسب محتوا تولید محتوا نکاتی برای داستان سرایی موفق تبلیغ با رسانه های دارای مالکیت و مشترک تبلیغ با رسانه های درآمدی و پولی نوآوری با محتوا انتقال رهبری فکری با محتوا
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارد، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، کارشناس بازاریابی، نحوه تدوین، اجرا، اندازه گیری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی پیروز را مورد بحث قرار می دهد. مگان توضیح می دهد که چگونه فیس بوک و توییتر مکمل یکدیگر هستند و به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را برای موفقیت هر دو مورد ترسیم کنید. او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفرم، مانند ابزارهای ایجاد کننده توییتر و فروشگاه های فیس بوک را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه با جذب فالوور و طرفداران بیشتر، دسترسی خود را به حداکثر برسانید. مگان همچنین با نوشتن محتوای جذاب و با کیفیت بالا که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است، نحوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری را پوشش می دهد. با راهنمایی های عملی که در این دوره بیان شده است، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.
-
3
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبازاریابی موفقیت آمیز، بسیار جامع است: هر کانال از ایمیل تا جستجو تا رسانههای اجتماعی را در نظر میگیرد. همچنین بر ارزشهای اصلی کسب و کار، مشتریان و اهداف متمرکز شده است. چه عاملی باعث کنترل همه این قطعات متحرک میشود؟ یک استراتژی موثر. بیاموزید که چگونه در این دوره با متخصص بازاریابی مربی Matt Bailey یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه برای سازمان خود بسازید. کشف کنید که چرا یک استراتژی کسب و کار موفق با شما شروع میشود، یعنی روایت و ارزش شما. بیاموزید که چگونه مشتریان هدف خود را تعریف کنید، و درک کنید که نیازهای آنها و اهداف کسب و کار شما در چه راستایی قرار دارد. بیاموزید که چگونه بهترین کانال را برای پیام خود ارزیابی کنید، اعم از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، LinkedIn یا Pinterest. نحوه ایجاد تقویم برای قرار دادن محتوای مناسب در مقابل افراد مناسب در زمان مناسب مشاهده کنید. با تحقیق در مورد جستجوگرها، موضوعات پرطرفدار، محتوای سالانه و استفاده از فرصتهای روز، برای موفقیت برنامه ریزی کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه مانند ناشر فکر کنید. ادغام بازاریابی محتوا در تولید هدایت؛ و موفقیت خود را بسنجید، مدل کنید و بررسی کنید. اهداف یادگیری تعیین اینکه شما کی هستید ایجاد بیانیه ارزش خود شناسایی مشتریان خود اندازه گیری ارزش وفاداری مادام العمر تحقیق در مورد مشتریان تعیین اهداف بازاریابی ایجاد تقویم محتوایی بلند مدت تنظیم مطالب اندازه گیری و اصلاح برنامه خود
-
4
52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتا به حال ویدیو یا مقاله ای منتشر کرده اید که مورد توجه شما واقع شده نباشد؟ آیا شما اغلب پیام ها و داستان های رقیب را دستکاری می کنید؟ تقویم های تحریریه به شما کمک می کند تا کمپین های بازاریابی خود را سازماندهی و برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما از توانایی بالقوه خود برخوردار است. در اینجا برایان هونیگمن بهترین روش ها را برای ایجاد و استفاده از یک تقویم تحریریه را پوشش می دهد. وی شما را در انتخاب هایی که باید قبل از انتخاب قالب تقویم و انتخاب ابزاری از جمله استفاده از Google Sheets گرفته تا ادغام با CMS مانند وردپرس ، در نظر بگیرید ، جستجو می کند. سپس او به شما نشان می دهد که چگونه تقویم خود را ایجاد کنید و به طور مداوم به جلو اجرا کنید. موضوعات شامل: برنامه ریزی برای تولید و توزیع نیازهای محتوا تعیین کانون تقویم ایجاد برچسب های مفید برای کارها و کارزارها تنظیم بازه زمانی سازماندهی مشارکت کنندگان انتخاب ابزار تقویم مناسب استفاده از Google Sheets ، Trello ، Airtable و WordPress به روز نگه داشتن تقویم نظارت بر عملکرد کمپین تغییر کاربری مطالب با استفاده از تقویم
-
5
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیGoogle Analytics استاندارد صنعتی برای تجزیه و تحلیل وب است. این ابزار قدرتمند ابزاری را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش بازدید از سایت، اهداف بازاریابی و درآمد آگهی حاصل از سایت شما فراهم می کند. این دوره نحوه استفاده از Google Analytics را برای درک بهتر مشتریان دیجیتال شما، نحوه یافتن وب سایت شما و نحوه تعامل آنها با سایت شما پس از رسیدن به آنجا، توضیح می دهد. این دوره عملکرد خارج از جعبه پلت فرم، از ایجاد حساب تا گزارش اصول اساسی را پوشش می دهد. مربی Corey Koberg توضیح می دهد که چگونه می توان بینش گسترده ای از داده های موجود را به دست آورد: از میانگین ها و بخش ها گرفته تا روندها و زمینه ها. موضوعات شامل: راه اندازی حساب نصب برچسب ردیابی Google Analytics کار با گزارش های ضروری استفاده از حاشیه نویسی در گزارش های تحلیلی نمودار کردن داده ها در طول زمان پاک کردن داده ها با فیلترهای درون خطی ایجاد و استفاده از بخشهای پایدار در گزارش ها تعیین مکان، اطلاعات جمعیتی و علایق کاربران شما استفاده از گزارش های کسب برای تعیین اینکه کاربران شما از کجا آمده اند کار با گزارش رفتار تجسم قیفها با Goal Flow تنظیم اهداف
-
6
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچه چیزی محتوای خوب را از بقیه متمایز می کند؟ یک استراتژی محتوا جامد برای ارائه یک تجربه کاربری قانع کننده، خواه وب سایت مشاغل کوچک باشد یا برنامه ای با دسترسی جهانی، کلیدی است. این دوره شما را از طریق تجزیه و تحلیل و تغییر شکل محتوای خود - نه تنها متن، بلکه ویدئو، تصاویر، تعاملات اجتماعی و فراداده ای که زیربنای همه آنها است - به شما می گذارد تا مارک و پیام شما را به طور دقیق منتقل کند و کاربران شما را از بازگشت باز دارد. چهار عنصر ایجاد محتوای معنادار را بیاموزید، از شناسایی مخاطبان خود و ساختاربندی و قاب بندی محتوا گرفته تا ایجاد دستورالعمل های محتوا و اندازه گیری موفقیت تلاش های شما. نویسنده مورتن رند-هندریکسن همچنین به شما نشان می دهد که چگونه طیف های شخصیتی را توسعه دهید تا کاربران خود را بهتر بشناسید و نیازهای ذینفعان و تأثیرگذاران مهم را ارزیابی کنید. اهداف یادگیری محتوا چیست؟ اجزای استراتژی محتوا شناسایی ذینفعان و مخاطبان توسعه طیف های شخصیت کاربر حسابرسی محتوای شما ایجاد راهنما، الگوها و گردش کار ایجاد محتوا اندازه گیری موفقیت
-
7
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیکپی قلب و روح تقریباً هر تلاش بازاریابی است. با این دوره یک پایه عالی برای همه مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید. Ian Lurie نحوه نوشتن کپی را نشان می دهد که داستان شما را روایت می کند و محصول یا مارک شما را می فروشد. با انواع مختلف کپی نویسی، مزایای پیش نویس روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قوانین کلی، نوشتن سرفصل ها، فروش صفحه و بازنویسی نسخه موجود برای بهینه سازی آن برای رسانه ها و سیستم عامل های مختلف آشنا شوید. ایان نحوه مدیریت تیم کپی، صدای مارک تجاری و تقویم سرمقاله را نشان می دهد. اهداف یادگیری کپی رایتینگ چیست؟ نوشتن اولین پیش نویس نوشتن و تست سرفصل ها ساختار ساختار برای چاپ در مقابل تحویل آنلاین استفاده موثر از تایپوگرافی بازنویسی کپی مدیریت تیم کپی رایتر
-
8
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیداستان سرایی، روشی قدرتمند است که باعث میشود مردم به محصولات، مارکها و دلایل اهمیت دهند. این میتواند فروش، بازاریابی، ارائهها و هر وظیفه دیگری را که به ارتباط انسانی نیاز دارد، تسهیل کند. نویسنده پرفروش، Shane Snow، رویکرد خود را در ساخت داستانهای جذاب به اشتراک میگذارد. بیاموزید که چگونه با استفاده از عناصر اصلی روایت و فریمورکهای قصه گوی ثابت داستان، به داستانهای شخصی، داستانهای تجاری یا هر نوع داستان دیگر توجه کنید. بیاموزید که چگونه ارتباطات خود را با مخاطبان خود به حداکثر برسانید و فرهنگ داستان سرایی را در کل سازمان خود ایجاد کنید. موضوعات شامل: علم داستانهای بزرگ عناصر داستان سرایی موثر ایجاد روابط از طریق داستان سرایی فروش با قصه گویی ایجاد و جذب مخاطب استفاده از چارچوب های داستان سرایی مانند روش بن فرانکلین
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبیاموزید که چگونه برند یا کسب و کار خود را به صورت آنلاین به طور موثر تبلیغ کنید و یک استراتژی بازاریابی هدفمند ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را در سراسر چشم انداز دیجیتال درگیر کند. در این دوره، براد بیتسول تکنیک های بازاریابی دیجیتال امروزی را بیان می کند - از جمله نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی آنلاین موفق در سراسر کانال ها: جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و نمایش. نحوه ایجاد و ارتباط با جوامع در شبکه های اجتماعی، بهترین شیوه ها برای رسانه های پولی را بیاموزید و کشف کنید که چه چیزی باعث موفقیت کمپین بازاریابی ایمیلی می شود. این دوره همچنین مهارت های کلیدی بازاریابی دیجیتال، مانند تجزیه و تحلیل بازاریابی، بازاریابی محتوا، و تعامل با مشتری، و همچنین توصیه هایی برای گسترش مجموعه مهارت های بازاریابی دیجیتال شما را پوشش می دهد. پس از تکمیل این دوره بازاریابی دیجیتال پایه، شما به مهارت ها و استراتژی های ضروری برای حرکت در چشم انداز دیجیتال امروزی مجهز خواهید شد.
-
10
47 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیزنده باد ایمیل! در حالی که شایعات در مورد مرگ آن همچنان ادامه دارد، خبرنامه ایمیل شما هنوز هم یکی از قدرتمندترین راههای ارتباط با مخاطبان و ماندگار در ذهن است. مشتریان از آنچه در صندوق ورودی خود نوشته شده،و مشخص شده است، قدردانی میکنند. در این دوره، Melodie Tao بهترین شیوهها را برای ادغام خبرنامههای ایمیل در استراتژی بازاریابی محتوای شما را پوشش میدهد. او به اهمیت رشد بانک اطلاعاتی شما، شخصیسازی ایمیل برای انواع مختلف مشتری، یکپارچهسازی رسانههای اجتماعی و سازگار بودن جزئیات میپردازد. او همچنین نکاتی را برای نوشتن ایمیلهای مؤثر دارد.
-
11
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپتاپ، تلفنهای هوشمند، تبلتها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفتانگیز و شگفتانگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.