تبدیل شدن به یک متخصص طراحی بصری سه بعدی - Become a 3D Visual Design Specialist

-
1
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیطرح های محصول معمولاً قبل از شروع به تولید به عنوان نقشه های CAD پیچیده ختم می شوند. اما آنها اغلب به عنوان طرح شروع می شوند. اسکچینگ به طراحان محصول اجازه می دهد تا ایده های خود را به سرعت تولید کنند، بدون اینکه منابع را به هیچ ایده ای اختصاص دهند. به همین دلیل است که این دوره به جای طراحی، طراحی را آموزش می دهد - تمرکز بر سرعت، خلاقیت و تکرار به جای یک تصویر دقیق از یک مفهوم واحد. کوین هنری، طراح محصول و مربی مسئول کتاب تاثیرگذار Drawing for Product Designers، به دانش آموزان مبتدی و متوسط می آموزد که چگونه ایده های تولید در مقیاس کوچک و انبوه را تنها با یک قلم و کاغذ تجسم کنند. او توضیح، تصویرسازی، انیمیشن و نمایش عملی مفاهیمی مانند ترسیم اشکال اساسی و همچنین فرم های پیچیده تر، ایجاد صفحات، مکانیک و روش های پرسپکتیو دو نقطه ای، اصول طرح ریزی، و ایجاد توهم سایه و سایه انداختن هدف این است که دانشآموزان ایدههای خود را تولید کنند و آنها را تا حد امکان دقیق ترسیم کنند بدون اینکه مانع از فرآیند خلاقیت شوند. در پایان دوره، کوین نه تنها چگونگی طراحی محصولات را توسط طراحان، بلکه چرایی را نیز توضیح می دهد. وقتی کارتان تمام شد، بقیه دورههای طراحی محصول ما را بررسی کنید، که شامل روشهای پیشرفته طراحی و تجسم، از جمله نمونهسازی اولیه و طراحی به کمک رایانه (CAD) میشود. اهداف یادگیری بررسی رابطه بین طراحی آنالوگ و مدل سازی کامپیوتری ایجاد توهم فرم استفاده از سیستم های مختلف ترسیم ترسیم اشکال دو بعدی و سه بعدی ایجاد پیش بینی های املایی طراحی در پرسپکتیو یک نقطه ای و دو نقطه ای ایجاد سطوح منحنی طرح سایه ها و دیگر لمس های بصری طراحی نمونه مفاهیم طراحی محصول
-
2
13 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر این دوره جامع یک-به-یک با یک متخصص مشهور جهان در فتوشاپ Deke McClelland شروع کنید. قسمت اول یک مجموعه سه قسمتی، این فرصت شما برای یادگیری همه چیزهایی است که باید در مورد فتوشاپ بدانید، به ترتیب لازم برای دانستن آن، همراه با مثالهای واقعی و مشاوره عملی. او با توضیح بسیاری از راههای باز کردن فایلها در فتوشاپ شروع میکند. او شما را از طریق کار با لایهها و ماسکها راهنمایی میکند. فتوشاپ تقریباً به همان روشهای ذخیره فایلها روشهای ذخیرهسازی آنها را دارد و Deke همه آنها را پوشش میدهد. او شما را از طریق درخشندگی، روشنایی، کنتراست و تعادل رنگ ، پیش میبرد. او به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید تصاویر عکاسی را در Camera Raw توسعه دهید. او در مورد توانایی در فتوشاپ برای ویرایش یک تصویر کامل یا تنظیم یک منطقه خاص و انتخاب شده بحث میکند - و شما را از طریق هر ابزار انتخابی در نرمافزار راهنمایی میکند. موارد بسیار بیشتری وجود دارد، از جمله یک فصل کامل در زمینه روتوش! برای خاتمه بخشیدن به این بخش توضیح میدهد که چگونه میتوان تصاویر را برای استفاده در وب و دستگاههای تلفن همراه ذخیره کرد.
-
3
6 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیAdobe Illustrator را می توان برای انجام طیف وسیعی از وظایف طراحی، از ایجاد لوگوهای پیچیده گرفته تا بیلبوردهای چشم نواز، مورد استفاده قرار داد. به همین دلیل، این دوره مفاهیم و تکنیکهای اصلی را آموزش میدهد که میتوانند در هر گردش کاری برای چاپ، وب یا داراییهایی که به برنامههای کاربردی دیگر راه پیدا میکنند، اعمال شوند. مربی تونی هارمر موارد ضروری Illustrator 2022 از جمله فضاهای کاری، لایه ها، اشکال و جلوه های سه بعدی را پوشش می دهد. تونی در مورد گرافیک های برداری – مسیرها، ضربه ها، و پرها – بحث می کند و نحوه استفاده از ابزارهای طراحی ضروری را در Illustrator نشان می دهد. او نحوه ترکیب و تمیز کردن مسیرها و همچنین سازماندهی آنها را به گروه ها و لایه ها نشان می دهد. تونی همچنین ویرایش متن، کار با رنگ، طراحی براش رسا، افکتها، استفاده از ایلاستریتور روی آیپد و دسکتاپ را با هم و موارد دیگر را پوشش میدهد.
-
4
14 ساعت
دوبله شده3ds Max بیشتر به دلیل ابزارهای مدلسازی و رندرینگ خود شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری، ساخت، توسعه بازی و گرافیک حرکتی به چشم می خورد. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد، از مدل سازی و تکسچرینگ گرفته تا نورپردازی و رندر. این دوره 3ds Max 2023 را از ابتدا پوشش می دهد. مربی Aaron F. Ross یک نمای کلی از کل بسته و همچنین مهارت های ضروری که هنرمندان سه بعدی برای ایجاد دارایی های حرفه ای به آن نیاز دارند ارائه می دهد. Aaron به شما نشان می دهد که چگونه رابط 3ds Max را دور بزنید و آن را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید. او تکنیکهای مختلف مدلسازی را نشان میدهد: Splines، چندضلعیها و سطوح تقسیمبندی. آرون فرآیندهای چیدمان و عملکرد دوربین، نور مصنوعی و طبیعی، و کاربرد مواد و نقشه های بافت را توضیح می دهد. او بهترین روشها را برای ساخت سلسله مراتب و متحرک سازی با فریمهای کلیدی نشان میدهد و با بررسی گزینههای رندرهای همراه با 3ds Max، مانند Arnold و Quicksilver، به پایان میرسد.
-
5
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیRhino یک برنامه مدل سازی سه بعدی محبوب و با کاربرد آسان است. در این دوره ، مربی Dave Schultze با استفاده از توضیحات واضح و تمرینات مفیدی برای شروع طراحی و مدل سازی در Rhino 7 شروع به کار می کند. او شما را با دستورات و شخصی سازی های موجود در رابط Rhino و همچنین پانل Properties و Gumball مفید آشنا می کند. او شما را از طریق اصول گردش کار مانند انتخاب اشیا، ، سازماندهی یک پروژه با استفاده از لایه ها و تحولات اساسی راهنمایی می کند. او به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از هندسه 2 بعدی رسم کنید. وی در پایان با نشان دادن دستورات و ویژگی های مفید برای شروع مدل سازی سطوح اساسی ، به شما نشان می دهد.
-
6
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا تسلط بر اصول اولیه SketchUp، مهارت های مدل سازی سه بعدی خود را بسازید. در این دوره، مربی Tammy Cody به شما کمک می کند تا با بررسی ابزارهای طراحی و طراحی ارائه شده در آخرین نسخه SketchUp و سپس ایجاد فرصتی برای تمرین آنچه آموخته اید، با این نرم افزار مدل سازی کامپیوتری با استفاده آسان به سرعت عمل کنید. نحوه پیمایش در رابط، دستکاری اشیا، ترسیم و سازماندهی عناصر، و کار با مواد و بافت ها در رایانه های Windows و Mac را بیاموزید. نکاتی را در طول مسیر دریافت کنید تا از سبک های ساده و تکنیک های انیمیشن استفاده کنید تا پروژه های سه بعدی خود را صیقلی تر و قابل ارائه تر کنید.
-
7
6 ساعت
دوبله شدهZBrush مدل سازی سه بعدی، بافت و نقاشی را در یک گردش کار مجسمه سازی دیجیتال ترکیب می کند. از ویژگی های ZBrush بازدید کنید و نحوه استفاده از آنها را در پروژه های واقعی ببینید. مربی Ryan Kittleson نحوه ایجاد فرم های اصلی با مش، مجسمه سازی جزئیات با برس، مدل های رنگ و بافت و ارائه نتایج با استفاده از خطوط لوله پروژه در سطح حرفه ای را نشان می دهد. موضوعات شامل: - استفاده از بدوی ها - کار با سطوح زیرمجموعه - مجسمه سازی با برس - استفاده از مواد - ایجاد و ترکیب چند گروه - ایجاد مدل های voxel با Dynamesh - ویرایش مش با برس ZModeler - کار با ZRemesher - جابجایی، مقیاس گذاری و چرخش اشیا - نقاشی روی یک مدل - استفاده از نقشه های بافت - مجسمه سازی و رنگ آمیزی طرح ماورا بنفش - استفاده از حالت تقسیم صفحه
-
8
14 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاولین استودیو محصولات را طراحی نمی کند؛ آنها محصولاتی را ساختند که متناسب با DNA مشتری خود هستند. بنیانگذار استوارت لی یک تیم چند فرهنگی را جمع آوری کرده است که از تکنیک های نرم افزاری و قدیمی مدرسه مانند طرح استفاده می کند تا طرح های محصول نوآورانه و کاربردی را ارائه دهد. دیدار با طراحان نخستین استودیو و در مورد فرآیند در پشت خط جدید خود از محصولات خانگی قابل انعطاف، در این فیلم کوتاه، یاد بگیرید. پیدا کردن چگونگی طراحان از طرح ها، مدل های CAD، به نمونه های اولیه؛ چگونه بازخورد از کارخانه را به تولید تبدیل می کنند؛ و چگونه آنها کل طراحی را با یک لوگوی هوشمند و بسته بندی مارک دار می کنند.
-
9
3 ساعت
دوبله شدهمفاهیم طراحی خود را با رندرهای محصول ایجاد شده در راینو و وی ری جذاب تر کنید. برای یک پروژه سرگرمکننده و الهامگرفته از دیو شولتز - یک پخشکننده رسانه "قاب چشم ماهی" - به دیو شولتز بپیوندید و هر آنچه را که باید در مورد رندر کردن طرحهای محصول با راینو بدانید، بیاموزید. کشف کنید که چه چیزی یک رندر محصول خوب را ایجاد می کند (و چه چیزی باعث بد شدن محصول می شود). سپس نحوه راهاندازی استودیوی عکس مجازی خود را بیاموزید: دوربین، پسزمینه و نور را برای حداکثر تأثیر مرتب کنید. دیو همچنین نحوه سفارشی سازی مواد، اضافه کردن متن و لوگو به طرح خود و فریب دادن رندر خود را در پست با پس زمینه های جدید و جلوه های ویژه نشان می دهد. فصل گردش کار حاوی نکات اضافی است که برای سرعت بخشیدن و صاف کردن کل فرآیند رندرینگ و ترکیب بندی طراحی شده است. اهداف یادگیری نصب و فعال سازی V-Ray نکات مدل سازی برای رندرهای عالی با استفاده از Dave's Glow-Wall Studio راه اندازی نور و دوربین کاوش در مواد ایجاد متن و لوگو ساخت پس زمینه های جدید افزودن عمق میدان سازماندهی استودیوی خود
-
10
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینمونه سازی سریع طرح های شما را از رایانه خارج می کند و به دنیای واقعی می برد، اما انتخاب فرآیند مناسب برای موفقیت بسیار مهم است. به گابریل کوربت طراح محصول بپیوندید تا از محبوبترین روشهای نمونهسازی سریع، مستقیماً از کارگاه بازدید کنید. این دوره شامل نگاهی دست اول به ماشین آلات و تکنیک های پشت پرینت سه بعدی، ماشینکاری، ریخته گری رزین، قالب گیری تزریقی، نمونه سازی دو بعدی و اسکن لیزری است. پس از تماشای این دوره، درک کاملی از فرآیندهای نمونه سازی موجود، و دانش ماشین آلات و ابزارهایی برای رساندن محصول خود به مرحله نمونه سازی و وارد دنیای واقعی خواهید داشت. اهداف یادگیری قطعات پرینت سه بعدی، با استفاده از مدل سازی رسوب ذوب شده، استریولیتوگرافی، و تف جوشی لیزری انتخابی (FDM، SLA، و SLS) کار با آسیاب و ماشین تراش CNC ساخت قالب سیلیکونی و ریخته گری رزین قسمتی قالب گیری تزریقی یک قطعه پلاستیکی ایجاد مدل های دو بعدی سریع استفاده از لیزر و اسکنر لمسی