تبدیلش دن به یک کاراکترساز سه بعدی انیمیشن - Become a 3D Character Animator

مسیر آموزشی تبدیلش دن به یک کاراکترساز سه بعدی انیمیشن - Image of Learn Path Become a 3D Character Animator
تبدیلش دن به یک کاراکترساز سه بعدی انیمیشن Become a 3D Character Animator
خلاقیت و ذکاوت فنی خود را برای زنده کردن شخصیت های ساده به عنوان یک انیمیشن شخصیت سه بعدی هدایت کنید. بیاموزید که اصول اولیه انیمیشن و فرآیندهای مورد استفاده متخصصان برای مدل سازی ، تقلب و تحریک شخصیت ها در محیط های دیجیتال را به کار بگیرید.
Become a 3D Character Animator
Channel your creativity and technical savvy to breathe life into simple characters as a ۳D character animator. Learn to apply the basic principles of animation and the processes used by professionals to model, rig, and animate characters in digital environments.
مدت زمان: 24h 24m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۲۶۱,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۸۲,۷۰۰
تعداد مدرسین: 3
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی کاراکتر انیمیشن - Image of Course Learning Character Animation 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی کاراکتر انیمیشن

    Learning Character Animation

    اصول بارز انیمیشن شخصیتهای بزرگ، در ژست دادن به مدل شما به روشی که درست است ریشه دارد، animating از ژست به ژست برای تقلید حرکت طبیعی و شبیه‌سازی دیالوگ متقاعد کننده . از این جا شروع کنید تا مهارت‌هایی که لازم دارید را یاد بگیرید، همه انیماتورها باید بدانند که بدون در نظر گرفتن نرم‌افزار، شخصیت خود را به زندگی بیاورند . مدرس George Maestri، نویسنده و انیماتور، ابتدا به شما یاد می‌دهد که چگونه مدل خود را موقعیت یابی کنید و ژست واقعی ایجاد کنید که داستان‌ها و وزن را بازگو کند . سپس شما آن ژستها را به دست خواهید آورد که به عنوان انیمیشن ژست به ژست شناخته میشود . سپس شما شخصیت خود را در یک چرخه پیاده‌روی اولیه به دست خواهید آورد، عبارات را به صورت خود اضافه کنید و دیالوگ را ترکیب کنید . در نهایت، یاد می‌گیرید چگونه همه اصول را در یک صحنه کامل با انیمیشن به ژست و گفتگو گره بزنید . اهداف یادگیری بیان داستان از طریق ژست دادن ایجاد خط قوی عمل در ژست ها متحرک کردن صندلی به حالت ایستاده افزودن انتظار و پیگیری راه رفتن شخصیت شما متحرک سازی سر و صورت متحرک سازی واج های اساسی متحرک سازی یک صحنه

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع مایا 2022 - Image of Course Maya 2022 Essential Training 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع مایا 2022

    Maya 2022 Essential Training

    بیاموزید که مدلها و انیمیشن‌های سه بعدی با کیفیت بالا در Maya 2022 ایجاد کنید. این دوره مهارت‌های اصلی مایا - مدل سازی، بافت، رندر و انیمیشن - را در یک روند کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی پوشش می‌دهد که به خوبی به فیلم، موشن گرافیک، و طراحی بازی. اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیا، سازماندهی صحنه‌ها و شخصی‌سازی رابط را بیاموزید. در مرحله بعد، مدل‌سازی چند ضلعی، ایجاد و تصفیه مش، مجسمه‌سازی و مدل‌سازی NURBS را مرور کنید. نحوه ایجاد و استفاده از مواد را بر روی سطوح - افزودن رنگ، بافت و انعکاس پذیری - کشف کنید. سپس دوربین‌ها، نورپردازی و جلوه‌های عمق میدان را با استفاده از رندر Arnold for Maya ادغام کنید. آخرین و نه کمترین، مربی George Maestri نشان می‌دهد که چگونه با ابزار انیمیشن مایا حرکت و زندگی را به کار خود اضافه کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی کاراکتر انیمیشن: حرکت - Image of Course Character Animation: Locomotion 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی کاراکتر انیمیشن: حرکت

    Character Animation: Locomotion

    انتخاب شخصیت یک چیز است ؛ اضافه کردن پیاده روی به شخصیت، یک چیز دیگر . اما این غیر ممکن نیست و نرم‌افزار خاصی نیاز نیست . در واقع تکنیک‌های حرکت در این درس شامل هر نوع سبک انیمیشن هستند : دو بعدی یا سه بعدی، دست و دیجیتال . تنها چیزی که نیاز دارید شخصیت است . مدرس George Maestri نشان می‌دهد که چطور، شخصیت را وادار به قدم زدن کنید، بدود و به آسمان بپرد و با ظرافت داستان را ادامه دهید . اهداف یادگیری متحرک سازی قسمت های تحتانی و فوقانی بدن، بازوها و پاها اضافه کردن وزن تنظیم زمان و راه رفتن شروع و توقف پیاده روی افزودن شخصیت انیمیشن اجرا می شود و پرش می کند

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی کاراکتر انیمیشن : دیالوگ - Image of Course Character Animation: Dialogue 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی کاراکتر انیمیشن : دیالوگ

    Character Animation: Dialogue

    انیمیشن صورت باعث بروز زندگی درونی شخصیت می شود. این دوره با تمرکز بر اصول، (نه ابزار، نه انیمیشن) بررسی می کند که چگونه آناتومی، بیان، و احساسات در هم تنیده می شوند و چگونه انیماتورها می توانند احساسات را در برابر تقریبا هر شخصیت شبیه سازی کنند. مدرس جورج مئوستری به شما نشان می دهد که چگونه سه عکس را متحرک می کند، با افزایش پیچیدگی: یک `دوگانه گیری` سکوت، که از یک احساس به بعد منتقل می شود، یک گفتگوی ساده نزدیک، و یک گفت و شنود کامل بدن را به نمایش می گذارد. اهداف یادگیری درک نقش عدم تقارن در بیان چهره انتقال احساسات اساسی و مختلط برنامه ریزی عکسبرداری مسدود کردن زمان بندی خواندن دیالوگ متحرک سازی همگام سازی لب اضافه کردن پلک زدن و حرکت چشم

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدلسازی کاراکتر کارتونی در مایا - Image of Course Modeling a Cartoon Character in Maya 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدلسازی کاراکتر کارتونی در مایا

    Modeling a Cartoon Character in Maya

    یاد بگیرید چگونه یک شخصیت ساده کارتونی را در مایا مدل کنید و مهارت هایی برای ایجاد موجودات کاریکاتور خود، (بزرگ و کوچک) بدست آورید. در این دوره، مدرس جورج مئستری اصول اولیه طراحی شخصیت را بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه بدن، بازوها و پاها یک شخصیت را مدل کنید و جزئیات مانند ویژگی های صورت را اضافه کنید. او همچنین جزئیات نحوه UV مدل نقشه خود را برای استفاده یکپارچه بافتها و مواد، که شما در آخرین فصل از این دوره با استفاده از نرم افزار Adobe Photoshop و ابزار 3D Paint مایا اضافه می کنید را نشان می دهد. اهداف یادگیری طراحی یک شخصیت ایجاد چرخش مسدود کردن بدن مدل سازی ویژگی های صورت ایجاد بازوها و پاها افزودن جزئیات: دندان، چشم، ابرو و غیره اشعه ماوراء بنفش شخصیت افزودن بافت و مواد

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی ریگ کردن کاراکتر کارتونی در مایا - Image of Course Rigging a Cartoon Character in Maya 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ریگ کردن کاراکتر کارتونی در مایا

    Rigging a Cartoon Character in Maya

    شخصیت های کارتونی به خاطر جنبش اغراق آمیزشان، که اغلب با خرد کردن و کشیدن شخصیت ایجاد می شود، شناخته شده است. در این دوره، مدرس جورج مئوستری نشان می دهد که چطور می توان اسکواش کارتونی را در Maya اضافه کرد . او نشان می دهد که چگونه از ابزارهای مایا برای ایجاد مفاصل کششی، torsosهای انعطاف پذیر و حالات اغراق آمیز چهره استفاده کنید. به دنبال یادگیری این تکنیک‌ها باشید و شخصیت‌های خود را به زندگی بیاورید . اهداف یادگیری ایجاد اتصالات کشسان با عبارات و ویرایشگر گره افزودن کشش ستون فقرات راه اندازی سوئیچ IK/FK دستکاری چهره ها با اشکال ترکیبی پوست انداختن شخصیت ایجاد کنترل برای متحرک سازی صورت سفت کردن چشم ها آزمایش دکل با یک انیمیشن ساده

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی انیمیشن کاراکترهای کارتونی در مایا - Image of Course Animating Cartoon Characters in Maya 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی انیمیشن کاراکترهای کارتونی در مایا

    Animating Cartoon Characters in Maya

    اکنون که شخصیت های خود را ریگ کرده اید، وقت آن است که آنها را حرکت دهید. مدرس جورج مائستری، پنج گام ساده را برای ایجاد انیمیشن کارتونی اغراق آمیز در مایا را می آموزد. با استفاده از ترفندهای طراحی شده در دوره قبلی، او نشان می دهد که چگونه یک پیاده روی را متحرک کنید، یک جهش ایجاد می کند، تغییرات شکل را در بیان و موقعیت چهره ایجاد می کند، و سپس نشان می دهد که چگونه پروژه را کامل و رندر کنید . در طول دوره، جورج بر روی اصول انیمیشن مانند اسکواش و کشش، اغراق، پیگیری و همپوشانی عمل می کند. اهداف یادگیری تمرین زمان پیاده روی مسدود کردن قدم ها متحرک کردن راه رفتن شخصیت متحرک سازی پرش، از جمله فرود و پیگیری مسدود کردن و زمان بندی ژست ها ایجاد حالت های چهره متحرک سازی خروج سریع افزودن چراغها ارائه در مایا

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی کریس لندرت: انیمیشن برنده جایزه اسکار - Image of Course Chris Landreth: Oscar-Winning Animation Director 22 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی کریس لندرت: انیمیشن برنده جایزه اسکار

    Chris Landreth: Oscar-Winning Animation Director

    Chris Landreth برنده جایزه اسکار انیمیشن کوتاه Ryan است. اکنون او تحقیق بر روی حالات چهره و زبان بدنی انجام می‌دهد و به نسل جدیدی از animators کمک می‌کند تا ارتباط بین مهارت فنی، بینش، و هنر را ایجاد کنند . در این مصاحبه، او در مورد پروژه‌های فعلی خود، تحقیقات و تلاش‌های بزرگ بعدی او، به سوال ها پاسخ می‌دهد . کریس همچنین نشان می دهد که کارهای فیلمبرداری او (که از طریق اخراج از طریق فکس شروع شده است) و راز او برای پیدا کردن الهام در دنیای عادی را آشکار می‌کند .

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی مایا: ساخت مو با nHair - Image of Course Maya: nHair 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مایا: ساخت مو با nHair

    Maya: nHair

    تکنیک‌ها و ترفندهای واقعی برای ایجاد، طراحی، انیمیت و ارائه مو با nHair در مایا را امتحان کنید . مدرس آرون اف . راس به شما چگونگی آماده سازی Mesh را نشان می دهد؛ کنترل سختی، شکل و پیچ خوردگی ترمیم و گسترش فولیکولها؛ مو با منحنی؛ و تنظیم رنگ، شفافیت و برجسته . در فصل آخر به شما نشان می‌دهد که چگونه nHair را با مایا و mental ray رندر بگیرید. اهداف یادگیری تهیه مدل برای مو افزودن nHair تنظیم خواص پویا تنظیم توده، پیچ خوردن و پیچاندن نقاشی ویژگی های فولیکول ایجاد مدل موهای بلند با منحنی اعمال nConstraints ایجاد و ارائه nCache

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس George Maestri - Image of Author George Maestri

George Maestri

جورج ماستری یک کارگردان و تولیده کننده انیمیشن در لس انجلس است. مشتری های او شامل "دیزنی" و "کمدی سنترال" هستند. جرج ماستری یک کارگردان و تولید کننده انیمیشن ساکن لس انجلس است. او چند کتاب درمورد 3D کاراکتر انیمیشن ، از جمله دیجیتال کاراکتر انیمیشن (New Riders)، و مایا در یک نگاه (Sybex Books) نوشته است. اعتبارات او شامل فعالیت برای استودیوهایی نظیر Nickelodeon، دیزنی، Warner Brothers و کمدی سنترال است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Aaron F. Ross - Image of Author Aaron F. Ross

Aaron F. Ross

آرون اف. راس ، یک متخصص 3D، تولید کننده ویدئو، نویسنده و مدرس است. آرون اف. راس ، تولید کننده ویدئو، نویسنده و معلم است. آرون ، ویدئو های کوتاه و انیمیشن کامپیوتری می سازد. کارهای وی در فستیوال های معتبر و رویدادهایی نظیر SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش در آمده است. طی سال ها ، وی به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تهیه کننده، تصویر بردار، مدل ساز سه بعدی کامپیوتر ، انیماتور، و طراح صدا به فعالیت پرداخته است. آرون در زمینه انیمیشن 3D متخصص است و در این زمینه سه کتاب به صورت مفرد و مشترک نوشته است. در سال 1999، وی تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 تدریس کورس های فشرده ی ، "توسعه حرفه ای Maya و 3ds Max" را آغاز کرد. در حال حاضر، یک وب سایت آموزشی به نام digigtalartsguild.com را برای هنرمندان 3D مدیریت میکند. آرون ، فوق لیسانس هنرهای زیبا در فیلم/ویدئو را از موسسه هنر کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از موسسه هنر شیکاگو دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Chris Landreth - Image of Author Chris Landreth

Chris Landreth

کریس لندرت، فیلمساز برنده اسکار، پیشگام CG است که با مشتریان مانند DreamWorks و LinkedIn کار می کند. هنگامی که کریس پسر جوان بود، او با آزمایشهای روانشناختی برای تعیین اینکه چه زمانی ممکن است او رشد کند، مواجهه شد. او بیماری "mixed brain dominance" داشت. هنگامی که کریس بعدا کامپیوترها را کشف کرد، متوجه شد که در حالی که از یک تبلت با دست چپ خود استفاده می کرد، از ماوس با راستش استفاده می کرد. این رفتار ترکیبی مغز ، از آن زمان تا به حال به یک رشته اصلی از مسیر حرفه ای کریس تبدیل شده است. او ابتدا مغز چپ خود را برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد و مکانیک کاربردی از دانشگاه ایلینویز بکار برد. سپس او در توسعه یک روش اندازه گیری مایع به نام Velocimetry تصویر ذرات کمک کرد. اما به زودی ، مغز راست کریس خودش را تثبیت کرد. او هنگامی که با پروفسور دانا کوکس در مرکز ملی نرم افزارهای سوپر کامپیوتر (NCSA) ملاقات کرد، انیمیشن کامپیوتری را کشف کرد. کریس سپس اولین فیلم کوتاهش، (The Listener (1991 را ساخت. کریس پس از آن تصمیم گرفت که انیمیشن بهترین راه برای سرگرم کردن هر دو طرف مغزش باشد. در سال 1994، کریس در شرکت Alias (در حال حاضر شرکت Autodesk ) به عنوان یک هنرمند داخلی شناخته شد، جایی که او تعریف، آزمایش و استفاده از نرم افزار انیمیشن خود را توسعه داد. کار کریس ، نیروی محرکه نرم افزار Maya بود. در طول این دوره، کریس در پایان، که برای جایزه اسکار بهترین فیلم متحرک کوتاه، و Bingo که جایزه Canadian Genie را به دست آورده بود، هدایت می کرد. سپس کریس فیلم کوتاه (Ryan (2004 را ایجاد و هدایت کرد. او پیشگام سبکس به نام "psychorealism"، با استفاده از تصاویر سورئال CG برای نشان دادن روانشناسی شخصیت های آن است. Ryan در سال 2005 جایزه اسکار برای بهترین فیلم کوتاه انیمیشن و بیش از 60 جایزه دیگر دریافت کرد. در سال 2009، کریس "The Spine" را به نمایش گذاشت، فیلمی که برای جایزه ژانوی کانادا نامزد شده بود. آخرین فیلم او «Subconscious Password» است، یک تحقیق روانشناختی درباره اینکه چگونه اسامی دوستان قدیمی را به یاد می آوریم. کریس همچنان با تکنیک های جدید در CG و روش های جدید در داستان سرایی ، روبرو می شود. کریس به عنوان یک متخصص انیمیشن سازی چهره، دوره ای به نام «ساخت چهره ها» را که در Dreamworks Animation, Seneca College, the University of Toronto, و the Ecole George Melies در پاریس آموزش داده است، توسعه داد.

مشاهده پروفایل