تبدیلش شدن به یک کاراکترساز سه بعدی انیمیشن - Become a 3D Character Animator

-
1
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاصول بارز انیمیشن شخصیتهای بزرگ، در ژست دادن به مدل شما به روشی که درست است ریشه دارد، animating از ژست به ژست برای تقلید حرکت طبیعی و شبیهسازی دیالوگ متقاعد کننده . از این جا شروع کنید تا مهارتهایی که لازم دارید را یاد بگیرید، همه انیماتورها باید بدانند که بدون در نظر گرفتن نرمافزار، شخصیت خود را به زندگی بیاورند . مدرس George Maestri، نویسنده و انیماتور، ابتدا به شما یاد میدهد که چگونه مدل خود را موقعیت یابی کنید و ژست واقعی ایجاد کنید که داستانها و وزن را بازگو کند . سپس شما آن ژستها را به دست خواهید آورد که به عنوان انیمیشن ژست به ژست شناخته میشود . سپس شما شخصیت خود را در یک چرخه پیادهروی اولیه به دست خواهید آورد، عبارات را به صورت خود اضافه کنید و دیالوگ را ترکیب کنید . در نهایت، یاد میگیرید چگونه همه اصول را در یک صحنه کامل با انیمیشن به ژست و گفتگو گره بزنید . اهداف یادگیری بیان داستان از طریق ژست دادن ایجاد خط قوی عمل در ژست ها متحرک کردن صندلی به حالت ایستاده افزودن انتظار و پیگیری راه رفتن شخصیت شما متحرک سازی سر و صورت متحرک سازی واج های اساسی متحرک سازی یک صحنه
-
2
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینحوه ایجاد مدلها و انیمیشنهای سه بعدی با کیفیت بالا در Maya 2023 را بیاموزید. این دوره مهارتهای اصلی مایا را پوشش میدهد - مدلسازی، بافتسازی، رندرینگ و انیمیشن - در یک گردش کار واقعی و مبتنی بر پروژه که به خوبی به فیلم، حرکت ترجمه میشود. گرافیک و طراحی بازی اصولی مانند سفارشی کردن رابط، انتخاب و دستکاری اشیا و سازماندهی صحنه ها را بیاموزید. در مرحله بعد، مدل سازی چند ضلعی، ایجاد و اصلاح مش ها، مجسمه سازی و مدل سازی NURBS را مرور کنید. نحوه ایجاد و اعمال مواد روی سطوح - افزودن رنگ، بافت و قابلیت بازتاب را کشف کنید. سپس دوربین ها، نورپردازی و جلوه های عمق میدان را با استفاده از رندر آرنولد برای مایا ادغام کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، مربی جورج ماستری نشان می دهد که چگونه با ابزارهای انیمیشن مایا، حرکت و زندگی را به کار خود اضافه کنید.
-
3
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیانتخاب شخصیت یک چیز است ؛ اضافه کردن پیاده روی به شخصیت، یک چیز دیگر . اما این غیر ممکن نیست و نرمافزار خاصی نیاز نیست . در واقع تکنیکهای حرکت در این درس شامل هر نوع سبک انیمیشن هستند : دو بعدی یا سه بعدی، دست و دیجیتال . تنها چیزی که نیاز دارید شخصیت است . مدرس George Maestri نشان میدهد که چطور، شخصیت را وادار به قدم زدن کنید، بدود و به آسمان بپرد و با ظرافت داستان را ادامه دهید . اهداف یادگیری متحرک سازی قسمت های تحتانی و فوقانی بدن، بازوها و پاها اضافه کردن وزن تنظیم زمان و راه رفتن شروع و توقف پیاده روی افزودن شخصیت انیمیشن اجرا می شود و پرش می کند
-
4
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیانیمیشن صورت باعث بروز زندگی درونی شخصیت می شود. این دوره با تمرکز بر اصول، (نه ابزار، نه انیمیشن) بررسی می کند که چگونه آناتومی، بیان، و احساسات در هم تنیده می شوند و چگونه انیماتورها می توانند احساسات را در برابر تقریبا هر شخصیت شبیه سازی کنند. مدرس جورج مئوستری به شما نشان می دهد که چگونه سه عکس را متحرک می کند، با افزایش پیچیدگی: یک `دوگانه گیری` سکوت، که از یک احساس به بعد منتقل می شود، یک گفتگوی ساده نزدیک، و یک گفت و شنود کامل بدن را به نمایش می گذارد. اهداف یادگیری درک نقش عدم تقارن در بیان چهره انتقال احساسات اساسی و مختلط برنامه ریزی عکسبرداری مسدود کردن زمان بندی خواندن دیالوگ متحرک سازی همگام سازی لب اضافه کردن پلک زدن و حرکت چشم
-
5
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسییاد بگیرید چگونه یک شخصیت ساده کارتونی را در مایا مدل کنید و مهارت هایی برای ایجاد موجودات کاریکاتور خود، (بزرگ و کوچک) بدست آورید. در این دوره، مدرس جورج مئستری اصول اولیه طراحی شخصیت را بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه بدن، بازوها و پاها یک شخصیت را مدل کنید و جزئیات مانند ویژگی های صورت را اضافه کنید. او همچنین جزئیات نحوه UV مدل نقشه خود را برای استفاده یکپارچه بافتها و مواد، که شما در آخرین فصل از این دوره با استفاده از نرم افزار Adobe Photoshop و ابزار 3D Paint مایا اضافه می کنید را نشان می دهد. اهداف یادگیری طراحی یک شخصیت ایجاد چرخش مسدود کردن بدن مدل سازی ویژگی های صورت ایجاد بازوها و پاها افزودن جزئیات: دندان، چشم، ابرو و غیره اشعه ماوراء بنفش شخصیت افزودن بافت و مواد
-
6
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاکنون که شخصیت های خود را ریگ کرده اید، وقت آن است که آنها را حرکت دهید. مدرس جورج مائستری، پنج گام ساده را برای ایجاد انیمیشن کارتونی اغراق آمیز در مایا را می آموزد. با استفاده از ترفندهای طراحی شده در دوره قبلی، او نشان می دهد که چگونه یک پیاده روی را متحرک کنید، یک جهش ایجاد می کند، تغییرات شکل را در بیان و موقعیت چهره ایجاد می کند، و سپس نشان می دهد که چگونه پروژه را کامل و رندر کنید . در طول دوره، جورج بر روی اصول انیمیشن مانند اسکواش و کشش، اغراق، پیگیری و همپوشانی عمل می کند. اهداف یادگیری تمرین زمان پیاده روی مسدود کردن قدم ها متحرک کردن راه رفتن شخصیت متحرک سازی پرش، از جمله فرود و پیگیری مسدود کردن و زمان بندی ژست ها ایجاد حالت های چهره متحرک سازی خروج سریع افزودن چراغها ارائه در مایا
-
7
22 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیChris Landreth برنده جایزه اسکار انیمیشن کوتاه Ryan است. اکنون او تحقیق بر روی حالات چهره و زبان بدنی انجام میدهد و به نسل جدیدی از animators کمک میکند تا ارتباط بین مهارت فنی، بینش، و هنر را ایجاد کنند . در این مصاحبه، او در مورد پروژههای فعلی خود، تحقیقات و تلاشهای بزرگ بعدی او، به سوال ها پاسخ میدهد . کریس همچنین نشان می دهد که کارهای فیلمبرداری او (که از طریق اخراج از طریق فکس شروع شده است) و راز او برای پیدا کردن الهام در دنیای عادی را آشکار میکند .
-
8
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتکنیکها و ترفندهای واقعی برای ایجاد، طراحی، انیمیت و ارائه مو با nHair در مایا را امتحان کنید . مدرس آرون اف . راس به شما چگونگی آماده سازی Mesh را نشان می دهد؛ کنترل سختی، شکل و پیچ خوردگی ترمیم و گسترش فولیکولها؛ مو با منحنی؛ و تنظیم رنگ، شفافیت و برجسته . در فصل آخر به شما نشان میدهد که چگونه nHair را با مایا و mental ray رندر بگیرید. اهداف یادگیری تهیه مدل برای مو افزودن nHair تنظیم خواص پویا تنظیم توده، پیچ خوردن و پیچاندن نقاشی ویژگی های فولیکول ایجاد مدل موهای بلند با منحنی اعمال nConstraints ایجاد و ارائه nCache