تبدیل شدن به یک انیمیشن سازدیجیتالی دو بعدی - Become a 2D Digital Animator

-
1
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه بازیگران شخصیت ها، زندگی بدهید. با پیروی از اصول انیمیشن سازی، می توانید شخصیت هایی را ایجاد کنید که به طور طبیعی با محیط خود ارتباط برقرار می کنند، احساسات واقع گرایانه را بیان کنند، صحبت کنند و راه بروند. در این دوره، مدرس Dermot O`Connor نشان می دهد که چگونه قبل از شروع به طراحی یک شخصیت صحنه را طراحی کنید و داستان خود را انیمیشن کنید. او اصولی نظیر پیش بینی و تقسیم بندی و کشش را بررسی می کند که شخصیت ها را با حس و وزن و انعطاف پذیری ارائه می دهد و به شما نشان می دهد که چطور چرخه پیاده روی و گفتگو را انیمیت کنید. در نهایت، یاد بگیرید چگونه صحنه های ریز را از ابتدا تا انتها یاد بگیرید، بنابراین قبل از اینکه بتوانید به طور کامل آن را رندر کنید، می توانید این عمل را طراحی کنید. این درس ها با فلش طراحی شده اند، اما کار با سایر برنامه های انیمیشن دو بعدی نیز میتواند انجام شود. اهداف یادگیری ایجاد نقاشی های اشاره ای مقایسه سبک های داستانی کدو، کشش و حجم مقایسه زمان بندی و فاصله با استفاده از پیش بینی، عبور بیش از حد، حل و فصل، همپوشانی و پیگیری ایجاد پیاده روی های غیر عادی ایجاد اشکال دهان برای گفتگو ایجاد تصاویر کوچک
-
2
5 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسییاد بگیرید که شخصیتهای کارتونی را برای انیمیشن کلاسیک cel، انیمیشن دیجیتال، کتابهای کمیک، یا فقط برای سرگرمی نقاشی کنید . در این درس، مدرس Dermot O`Connor اصول اولیه طراحی شخصیت را بررسی میکند که دارای ویژگیهای موثر هستند : سایه، اغراق، اسکواش و کشش، عدم تقارن، بافت، وزن خط و بیشتر . سپس بر روی کشیدن قسمتهای بدن فرد - چشمها، دهان، دستها و مو - و همچنین انواع مختلف حیوانات، موجودات و اشیا تمرکز میکند . در نهایت، یادتان باشد که یک نقاشی را از ابتدا تا انتها به پایان ببرید، و یک شخصیت خاطرهانگیز برای ارائه به animatorsها بسازید. اهداف یادگیری ترسیم نقشه های ژست و نگرش ایجاد نقاشی های کوچک درک خط عمل، فضای منفی، اغراق و موارد دیگر طراحی چشم و دهان طراحی پا و دست نقاشی حیوانات رفتن از طرح خشن به نقاشی تمام رنگی
-
3
3 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسینحوه استفاده از Adobe Animate - برنامه چندرسانه ای، طراحی، انیمیشن و برنامه طراحی تعاملی - را برای ایجاد انیمیشنهای غنی، رسا و محتوای تعاملی کشف کنید. مربی Joseph Labrecque آنچه شما برای دانستن و راه اندازی با این برنامه قدرتمند باید بدانید، در مورد چگونگی ایجاد یک پروژه اساسی Animate، کار با داراییهای آماده برای استفاده و به اشتراک گذاشتن کارهای شما، بدانید. وی همچنین نحوه متحرکسازی محتوای اصلی را پوشش میدهد، از جمله اینکه چگونه میتوان با استفاده از ابزارهای مدیریت رنگ، ظاهر داراییهای خود را بهبود بخشید و داراییهای خود را با استفاده از شکل، کلاسیک و حرکت توئین زنده کرد. به علاوه، بیاموزید که چگونه با ترکیب صدا و افزودن تعاملات رایج، انیمیشنهای خود را به سطح بعدی برسانید.
-
4
2 ساعت
دوبله شدهآیا علاقه مندید که نقاشیهای خود را زنده کنید؟ با استفاده از Adobe Photoshop میتوانید کارهای هنری دستی خود را به سرعت به انیمیشنهای قانع کننده تبدیل کنید و از نرم افزارهای تخصصی پیچیده و منحنیهای یادگیری شیب دار اجتناب کنید. یاد بگیرید که چگونه از فتوشاپ استفاده کنید تا نقاشیهای خود را در این دوره با انیماتور کهنه کار Dermot O `Connor حرکت دهید. دریابید که چگونه میتوانید شخصیتهای فریبنده را با برسها ترسیم کنید، نقاشیهای خشن خود را تمیز کرده و رنگ و جوهر را اضافه کنید. او سپس شما را به جدول زمانی که انیمیشن در آن قرار دارد میبرد و نشان میدهد که چگونه کلیدها یا نکات اصلی انیمیشن را ترسیم کنید. خرابی و inbetweens. او همچنین نشان میدهد که چگونه میتوان arcsها را ترسیم کرد تا زمان و فاصله را تعیین کنید. در آخر، یاد بگیرید که چگونه زمان تنظیم انیمیشن نهایی را تنظیم کنید و نتایج را ارائه دهید. با پایان این دوره، شما قادر خواهید بود از این نرمافزار محبوب استفاده کنید تا آثار هنریتان زنده شود. موضوعات شامل: رسم شخصیت لایه بندی و رنگ آمیزی مرکب متحرک سازی با لایه ها رسم کلیدها و خرابی ها نقاشی به طور متوسط متحرک سازی اشیا در مقابل شخصیت ها ارائه انیمیشن
-
5
6 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیگردش کار انیمیشن خود را از Flash به Toon Boom Harmony منتقل کنید. در حالی که این برنامه های انیمیشن دوبعدی مشابه هستند، تفاوت ها واقعاً می تواند مانع از ایجاد یک انیماتور با تجربه فلش شود. همانطور که Dermot O' Connor در اینجا ارائه می دهد، داشتن یک راهنمای مختصر و مفید برای مقایسه، صرفه جویی زیادی در زمان دارد. به درموت بپیوندید تا ابزارهای Flash و معادلهای Toon Boom آنها را معرفی کند و نشان دهد که چگونه میتوان کارهای متداول طراحی و انیمیشن را در Harmony انجام داد، از جمله پوست پیاز، چرخش و مقیاسبندی، بهینهسازی شکل، ردیابی بیت مپ، آسانسازی، توئینینگ، تقلب IK، انیمیشن چهره، اثرات، و بیشتر. در پایان دوره، او به شما یاد می دهد که چگونه صدا را ویرایش کنید و کارهای Toon Boom خود را به عنوان تصاویر ثابت و فیلم صادر کنید. اهداف یادگیری تبدیل اشکال با استفاده از ابزار Pen و Line کار با متن نقاشی در Toon Boom هماهنگ با ابزارهای رنگ، بطری جوهر و پاک کن کار در تایم لاین طراحی در Toon Boom Harmony تبدیل خطوط به پر چیدمان عناصر طراحی توئینینگ حرکت و شکل نقاب زدن کپی و چسباندن فریم ها، نوردهی ها و نقاشی ها حرکت دوربین واردات و صادرات از تون بوم هارمونی
-
6
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیToon Boom Harmony توسط بهترین استودیوهای انیمیشن در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. برای واجد شرایط بودن برای مشاغل بسیار رقابتی در تلویزیون، فیلم، و بازی، دانش آموزان باید ابزارها و فرآیند تولید کامل این نرمافزار انیمیشن قدرتمند را مدیریت کنند. در این درس، مدرس استاد انیماتور،درموت اوکانر، نشان میدهد که چگونه از Toon Boom و Harmony برای ایجاد انیمیشن دستی و دیجیتال، چهره های پیچیده و حتی برخی افکتهای جالب توجه استفاده کنید. او از طریق فصل مشترک Toon Boom و Harmony شروع میکند، ابزارهای طراحی برنامه و کنترل رنگ را معرفی میکند، و تکنیکهای طراحی کلیدها، خرابی ها را در یک سبک انیمیشن سنتی و نیز ایجاد انیمیشنهای دیجیتال تبدیل میکند . سپس او نحوه چیدمان، تجهیزات و انیمیشن را نشان میدهد و کارهای خود را به انیمیشن شما، مانند دوربینهای متحرک و صدا، اضافه میکند. به علاوه، یاد بگیرید که کار خود را به عنوان فیلم و ترتیب تصویر صادر کنید. اهداف یادگیری خلق صحنه ها نقاشی تبدیل اشیاء اعمال رنگ و جوهر ترسیم کلیدها، خرابی ها و بین دو طرف سهولت در داخل و خارج تکان دادن در فضای سه بعدی تقلب در کاراکتر متحرک سازی شخصیت های تقلبی شخصیت های مورفینتینگ متحرک سازی دوربین ها افزودن صدا و دیالوگ صادرات فیلم و تصویر
-
7
10 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا میخواهید بدانید که طراحی شخصیتها برای یکی از محبوبترین نمایشهای تلویزیونی انیمیشنی محبوب چیست ؟ در این مصاحبه، شارون راس توضیح میدهد که چگونه از دانش آموزان هنر برای طراحی برای طراح شخصیت Family Guy استفاده میکند . شارون انیماتورهای مشتاق را در مورد مسئولیتهای طراحان شخصیت دو بعدی، از هنر مفهومی و turnarounds تا mouth charts و expression pages بیان میکند و نشان میدهد که او چه چیزی را مطالعه میکند، جایی که او اولین کار خود را (Klasky Csupo) ارائه داد، چه کاری را انجام میدهد تا در تکنولوژی در حال توسعه مانند فتوشاپ، باقی بماند.