ارتقا مهارت های خود را به عنوان یک محقق تجربه کاربری - Advance Your Skills as a User Experience Researcher

مسیر آموزشی ارتقا مهارت های خود را به عنوان یک محقق تجربه کاربری - Image of Learn Path Advance Your Skills as a User Experience Researcher
ارتقا مهارت های خود را به عنوان یک محقق تجربه کاربری Advance Your Skills as a User Experience Researcher
با ایجاد یک گردش کار محکم و ایجاد درک عمیق از اهداف و مخاطبان هدف ، تجربیات کارآمد کاربران را طراحی کنید. از اصول اولیه تجربیات کاربر تا طرز فکر طراحی ، این مسیر یادگیری به شما ابزارهایی را می دهد که برای تقویت مهارت های تحقیق و استراتژی UX خود نیاز دارید.
Advance Your Skills as a User Experience Researcher
Design effective user experiences by building a solid workflow and developing a deep understanding of your goals and target audience. From user experience research fundamentals to design thinking, this learning path will give you the tools you need for sharpening your UX research and strategy skills.
مدت زمان: 3h 23m
تعداد دوره ها: 5
مجموع قیمت: (۸۸,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۶۱,۵۰۰
تعداد مدرسین: 3
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی UX: پژوهش - Image of Course UX Foundations: Research 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی UX: پژوهش

    UX Foundations: Research

    `تجربه کاربر`، تماما در مورد تهیه یک محصول یا سرویس، برای تناسب با نیازهای کاربران است. تحقیقات UX نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به طور کامل این کاربران را درک کنید، ارزیابی کنید که چقدر به نیازها خدمت می‌کنید و فرصت‌هایی برای ایجاد چیزی بهتر از آن پیدا می‌کنید . این درس اصول تحقیق `تجربه کاربر` را به گونه‌ای معرفی می‌کند که هر کس می‌تواند منافع را درک کرده و شروع به ادغام تحقیق در فرآیند طراحی و توسعه روزمره آن‌ها نماید. شروع به یادگیری نحوه استفاده از تحقیق UX برای پیدا کردن پاسخ به سوالات اساسی درباره مشتریان خود کنید - چه کسی، چرا، چه زمانی، و چگونه - و چگونه تجارب و نتایج کسب‌وکار بهتری را هدایت کنند. اهداف یادگیری مروری بر روش های تحقیق، از جمله آزمایش قابلیت استفاده، مصاحبه، ردیابی چشم، نظرسنجی و بسیاری دیگر مروری بر انواع اصلی تحقیقات، شامل کمی و کیفی، رفتاری و نگرشی، و تعدیل شده در مقابل بدون تعدیل تعیین روش شناسی مناسب بر اساس محیط سازمانی، نوع مشتری و مرحله پروژه هدف قرار دادن شرکت کنندگان در تحقیق مناسب ایجاد سوالات مناسب به روش مناسب تجزیه و تحلیل و ارائه داده های خود

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی عمیق UX: تحقیقات بنیادی - Image of Course UX Deep Dive: Foundational Research 32 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی عمیق UX: تحقیقات بنیادی

    UX Deep Dive: Foundational Research

    وقتی نوبت به تحقیق UX می‌رسد، دو دسته عمده وجود دارد: ارزیابی آنچه قبلاً انجام شده است، یا کاوش و تعریف فضاهای ناشناخته. کارهای ارزشیابی عالی است، اما اگر از ابتدا شروع می‌کنید یا می‌خواهید بفهمید کاربران شما چه کسانی هستند، باید به تحقیقات بنیادی روی آورید، که شامل کاوش کاربران، زمینه‌ها یا امکانات است. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی باید ایجاد و برای چه کسی کنید. در این دوره، مربی Amanda Stockwell شما را راهنمایی می‌کند تا از طریق روش‌های تحقیق بنیادی، بدون در نظر گرفتن وضعیت فعلی، ب‌توانید فرصت‌ها و زمینه‌های جدیدی را برای پیشرفت مهیا کنید. او با توصیف اینکه تحقیقات بنیادی چیست و تفاوت آنها با تحقیقات ارزشیابی در UX شروع می‌شود. وی سپس انواع مختلف تحقیقات بنیادی مانند مردم نگاری، داده کاوی و تحقیقات بازار را پوشش می‌دهد. همانطور که از طبقه سوم شروع به ساختن خانه نمی‌کنید، ایجاد یک پایه محکم برای تحقیقات UX هر قدم به جلو را تقویت می‌کند.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی نقشه برداری سفر تحقیقاتی UX - Image of Course UX Research: Journey Mapping 30 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نقشه برداری سفر تحقیقاتی UX

    UX Research: Journey Mapping

    یکی از راه های افزایش تجربه مشتری و ساخت محصولات بهتر ترسیم سفر مشتری ایده آل شما به لحاظ زمانی است. به این ترتیب می توانید لحظات ضعیف را در تجربه خرید شناسایی کرده و آن لحظه ها را قویتر کنید. ابتدا اطلاعات مربوط به نقاط درد مشتریان خود را جمع آوری کنید. توجه داشته باشید که آنها چگونه از کسب و کار شما باخبر می شوند ، رقبا را با یکدیگر مقایسه می کنند و مشتری می شوند. هنگامی که نحوه وقوع این پیشرفت را مستند می کنید ، نقشه ای ایجاد می کنید که می توانید برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد تجارت از آن استفاده کنید - یک نقشه سفر. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه از طریق نقشه برداری سفر UX ، سفر پایان به پایان مشتری خود را تحقیق و ثبت کنید. سارا ویز ، محقق بازار و نویسنده پرفروش ، عناصر یک نقشه سفر ، نحوه جمع آوری داده ها را با انجام تحقیقات با مشتریان و نحوه ترکیب نتایج را توضیح می دهد. وی چگونگی شناسایی فرصت های ایجاد محصولات ، تجربیات و بازاریابی را متناسب با نیازهای مشتری با اهداف تجاری شما بیان می کند.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی UX Research برای تیم های Agile - Image of Course UX Research for Agile Teams 41 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی UX Research برای تیم های Agile

    UX Research for Agile Teams

    رویکرد مدیریت پروژه agile پاسخگو، تکراری و ایده آل برای پروژه های سریع است. در نتیجه، برای تیم‌هایی که بر روی تحقیقات مداوم UX کار می‌کنند عالی است. در این دوره، به آماندا استاکول بپیوندید تا نحوه به حداکثر رساندن منابع خود و انجام تحقیقات ناب UX را در یک محیط توسعه agile سریع توضیح دهد. آماندا بررسی می‌کند که چرا فرآیندهای توسعه و کسب‌وکار برای تیم‌های UX مهم هستند، مفاهیم کلیدی مربوط به agile و اسکرام را مورد بحث قرار می‌دهد، و نحوه استخدام سریع و ارزان نامزدهای تحقیقاتی را به اشتراک می‌گذارد. او همچنین به چگونگی بهینه سازی تلاش های تحقیقاتی خود برای پروژه خاص خود و ترکیب بازخورد در فرآیند تیم می پردازد.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی UX Research: انعطاف پذیری - Image of Course UX Research: Being Flexible 31 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی UX Research: انعطاف پذیری

    UX Research: Being Flexible

    اگر تحقیقات UX انجام می دهید، اغلب متوجه می شوید که پروژه ها آنطور که شما برنامه ریزی کرده اید پیش نمی روند. اشکالات فناوری، تغییرات لحظه آخری، شرکت‌کنندگان غیرقابل پیش‌بینی، و تغییرات لحظه آخری در یک فیلمنامه - همیشه چیزی وجود دارد که شما پیش‌بینی نمی‌کردید. در این دوره، مربی کوری لبسون به بررسی مواردی می‌پردازد که ممکن است اشتباه پیش برود و چه کارهایی می‌توانید در مورد آن انجام دهید تا مطمئن شوید که تلاش‌های تحقیقاتی UX شما در نهایت موفق هستند. در حین تحقیق در محیطی سریع و اغلب چابک، استراتژی هایی را برای برنامه ریزی، برنامه ریزی و پاسخ به مشکلات کشف کنید. بیاموزید که چگونه برای چالش های پیش بینی نشده آماده شوید و آنها را به بهترین شکل ممکن کنار بگذارید. نکاتی را برای برخورد با شرکت کنندگان، مسائل فناوری و سایر رویدادهای پیش بینی نشده دریافت کنید. کوری آنچه را که برای مدیریت بهتر انتظارات ذینفعان خود در هنگام ظهور شگفتی ها باید بدانید را پوشش می دهد.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Cory Lebson - Image of Author Cory Lebson

Cory Lebson

دو دهه مشاوره UX ، کوری لسبون را به یکی از مربیان و نویسندگان برجسته UX تبدیل کرده است. کوری لبسون (corylebson) بیش از دو دهه است که مشاور UX است. وی مالک و مدیر Lebsontech LLC است، یک شرکت مشاوره با تجربه موفق و متمرکز بر تحقیق و ارزیابی کاربر، استراتژی تجربه کاربر، آموزش UX و مربیگری. کوری به طور مکرر در مورد مباحث مربوط به پیشرفت شغلی UX ، تجربه کاربر ، تحقیقات کاربر ، معماری اطلاعات و قابلیت دسترسی صحبت می کند. وی در رادیو برنامه داشته و مقالات زیادی را در انواع انتشارات حرفه ای منتشر کرده است. او همچنین نویسنده کتاب راهنمای UX Careers است که به تازگی منتشر شده است. کوری دارای مدرک MBA در بازاریابی و مدیریت فناوری و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در جامعه شناسی و لیسانس روانشناسی است. او رئیس سابق انجمن بین المللی حرفه ای تجربه کاربر (UXPA) و بخش UXPA در واشنگتن DC است. با کوری در LinkedIn و Twitter ارتباط برقرار کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Amanda Stockwell - Image of Author Amanda Stockwell

Amanda Stockwell

آماندا استوكول رییس Stockwell Strategy است، که یک شرکت تحقیقاتی متمركز UX است. آماندا همچنین با تمرکز بر ادغام دانش کاربر با اهداف تجاری، برای ایجاد استراتژی محصول جامع برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. او بیشتر دهه گذشته را در یافتن راه های ابتکاری برای درک کاربران نهایی و تعبیه این دانش به یک فرآیند کلی، متمرکز بوده است. او تیم هایی را ارائه می دهد که خدمات تحقیقاتی، طراحی و خدمات استراتژی UX را ارائه می دهند و اغلب در مورد تجارب خود می نویسد و صحبت می کند. او دارای سابقه عوامل انسانی و درجه مهندسی از دانشگاه Tufts است. آماندا را در توییتر با MandaLaceyS@ دنبال کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sarah Weise - Image of Author Sarah Weise

Sarah Weise

سارا ویس، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Bixa ، استودیوی تحقیقاتی در زمینه بازاریابی ، و نویسنده InstaBrain است. سارا برای صدها برند پیشرو ، از جمله Google, IBM, Capital One, Mikimoto, PBS و Real Warriors ، یک سلاح مخفی بوده است تا نام های معدودی را از آن خود کند. سارا به این برندها کمک می کند تا مشتری های خود را عمیقا درک کنند و تجاربی بسازند که واقعا اعتیاد آور باشند. او همچنین یک سخنگوی اصلی ممتاز و متخصص در تحقیقات مشتری، نسل Z و نسل آینده مشتری، و آینده طراحی تجربه است. او در دانشگاه Georgetown University سخنرانی می کند ، یکی از بنیانگذاران آکادمی کارشناسی ارشد UX است و در کنفرانس ها و رویدادهای شرکتی در سراسر جهان سخنرانی می کند. علاوه بر این ، مقالات سارا ، بارها و بارها در مجله بانکداری دیجیتال و مجله بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی منتشر شده است.

مشاهده پروفایل