ارتقا دادن مهارت ها به عنوان مدیر - Advance Your Skills as a Manager

مسیر آموزشی ارتقا دادن مهارت ها به عنوان مدیر - Image of Learn Path Advance Your Skills as a Manager
ارتقا دادن مهارت ها به عنوان مدیر Advance Your Skills as a Manager
بیاموزید که چگونه از مدیریت به مدیریت منتقل شوید و تصمیماتی بگیرید که برای کسب و کار ارزش و درآمد ایجاد می کند.
Advance Your Skills as a Manager
Learn how to make the transition from managing to leading, and make decisions that drive value and revenue for the business.
مدت زمان: 4h 50m
تعداد دوره ها: 8
مجموع قیمت: (۸۸,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۶۱,۵۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی شروع مشارکت احساسی - Image of Course Igniting Emotional Engagement 46 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی شروع مشارکت احساسی

    Igniting Emotional Engagement

    چه در زمینه محصول، فروش، حسابداری، فناوری اطلاعات یا بازاریابی کار کنید، توانایی به دست آوردن خرید احساسی برای موفقیت بیشتر پروژه ها و پروژه هایی که هدایت می کنید ضروری است. در این دوره، به مربیان رهبری لیزا ارل مک لئود و الیزابت مک لئود بپیوندید تا نحوه تعیین موقعیت هایی را که نیاز به خرید احساسی دارند، با چه کسی مشارکت کنند و چه بگویند، به اشتراک بگذارند. آنها توضیح می دهند که چگونه به کسانی که ممکن است نسبت به ابتکارات شما علاقه چندانی نداشته باشند پاسخ دهید و چگونه می توانید مخالفان را خنثی کنید. علاوه بر این، آنها در مورد چگونگی بازگشت سریع از شکست ها و حفظ اشتیاق بلند مدت بحث می کنند. اهداف یادگیری رابطه بین احساسات و تصمیم گیری را به یاد آورید. توضیح دهید که وقتی مغز اکسی توسین آزاد می کند چه اتفاقی می افتد. مزایای برنامه ریزی پیشگیرانه را مشخص کنید. معنی واقعی پشت بهانه "نه وقت، نه پول" را تشخیص دهید. سه نکته را که باید در موقعیت یابی هدف شما گنجانده شود، نام ببرید. سه راهکار برای مقابله با شکست ذکر کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی توسعه سازگاری به عنوان یک مدیر - Image of Course Developing Adaptability as a Manager 33 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی توسعه سازگاری به عنوان یک مدیر

    Developing Adaptability as a Manager

    دنیای تجارت با تحول دیجیتالی و اختلال در همه جا سریعتر از همیشه در حال تغییر است. سازگار بودن یک مهارت اساسی برای مدیران است، که آنها را قادر می سازد تا به تغییرات به شیوه های مثبت و مقاوم واکنش نشان داده و از فرصت های جدید استفاده کنند. به نویسنده و پروفسور دوری کلارک بپیوندید، زیرا او استراتژی هایی را برای تبدیل شدن به یک رهبر سازگارتر معرفی می کند. بیاموزید که چگونه تغییرات را زیر نظر داشته باشید تا آمادگی بهتری برای آن داشته باشید، مهارت های خود را تقویت کرده و تیمی سازگارتر ایجاد کنید که نوآورانه و پاسخگو برای تغییر باشد. اهداف یادگیری سه عنصر را شناسایی کنید که مدیران را قادر می سازد در بحبوحه رشد، سازگار شوند. نمونه هایی از چهار هدف بازخورد را بشناسید. استراتژی ای را که مدیران برای ایجاد محیطی که در آن کارکنان احساس خطر می کنند، ریسک کنند. رویکردی را که باید به عنوان مدیر سازگار هنگام کار با انواع مختلف کارکنان در نظر بگیرید توضیح دهید. ویژگی های یک مدیر کنجکاو و سازگار را به یاد بیاورید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پتانسیل های بالا - Image of Course Managing High Potentials 17 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پتانسیل های بالا

    Managing High Potentials

    مدیریت پتانسیل های بالا به شما فرصتی می دهد تا راه را برای برخی از قوی ترین استعدادهای سازمان خود هموار کنید. پتانسیل بالایی کارکنانی هستند که به احتمال زیاد به سمت های رهبری ارتقاء یافته و در آنها موفق می شوند. با کمک استراتژیک به این متخصصان برای افزایش و گسترش مسئولیت های خود، می توانید تأثیر قابل توجهی بر آینده یا سازمان خود داشته باشید. سارا کانادای، متخصص رهبری به شما کمک می کند تا طرز فکر و انگیزه های پتانسیل های بالا را درک کنید تا بتوانید انتظارات آنها را برآورده کرده و سطح مناسب حمایت و توسعه را در اختیار آنها قرار دهید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت عملکرد بالا - Image of Course Managing High Performers 16 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت عملکرد بالا

    Managing High Performers

    مدیریت عملکرد بالا به شما این فرصت را می دهد که راه را برای برخی از قوی ترین استعدادهای سازمان خود هموار کنید. با کمک استراتژیک به این متخصصان در رشد و گسترش مسئولیت های خود، می توانید تأثیر قابل توجهی بر آینده سازمان خود داشته باشید. در این دوره، سارا کانادای، متخصص رهبری، شما را با استراتژی های ابتکاری برای مدیریت و حفظ استثنایی ترین کارکنان خود مجهز می کند. سارا شما را با طرز فکر و انگیزه های هنرمندان با عملکرد بالا آشنا می کند، به طوری که می توانید از این دانش برای برآوردن انتظارات آنها استفاده کنید و سطح مناسب حمایت و توسعه را در اختیار آنها قرار دهید. اهداف یادگیری دانستن اینکه چه کسی را مدیریت می کنید چالش های مشترک بین عملکرد بالا انتظاراتی که هنرمندان با عملکرد بالا به مشاغل خود می رسانند کمک به عملکرد بالای عملکرد خود در سطوح اوج مربیگری و توسعه عملکرد بالا

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی کارشناسان مدیریت - Image of Course Managing Experts 15 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی کارشناسان مدیریت

    Managing Experts

    متخصصان موضوعی (SMEs) بازیکنان ارزشمندی در هر تیم هستند، اما مدیریت افرادی که بیش از شما در مورد یک موضوع خاص می دانند، می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره، نحوه شناسایی طرز فکر و نیازهای خاص متخصصان تیم خود را بیاموزید، تا بتوانید انتظارات آنها را برآورده کرده و حمایت لازم را برای رشد و تعالی آنها ارائه دهید. به سارا کانادای، متخصص رهبری بپیوندید تا او استراتژی های مدیریتی را به اشتراک بگذارد که می تواند به شما در درک چالش های مشترک بین SME ها و تعیین اهدافی که شایسته وقت و توجه کامل متخصصان شما هستند، کمک کند. بعلاوه، او در مورد چگونگی ارائه ابزارهای توسعه ای به SME های خود برای بهبود دانش و حفظ مهارت های خود بحث می کند. اهداف یادگیری چالش های مشترک بین متخصصان برآورده کردن انتظارات متخصصان ارائه پشتیبانی راهکارهای مدیریت متخصصان ارتباطات استراتژیک

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی آموزش دادن به کارکنان در شرایط سخت - Image of Course Coaching Employees through Difficult Situations 47 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آموزش دادن به کارکنان در شرایط سخت

    Coaching Employees through Difficult Situations

    آیا تا به حال مجبور شده اید مربیگری را به فردی ارائه دهید که نمی تواند انتقاد کند یا کارمندی را به ارث برده است که به نظر می رسد مرتباً همان اشتباهات را در محل کار مرتکب می شود؟ بخشی از رشد به عنوان یک رهبر، یادگیری نحوه مقابله موفقیت آمیز با این و دیگر موقعیت های چالش برانگیز است. در این دوره، مشاوران رهبری لیزا ارل مک لئود و الیزابت مک لئود به مدیران جدید و با تجربه کمک می کنند تا برخی از شایع ترین چالش های مربیگری را برطرف کنند. با استفاده از سناریوها، لیزا و الیزابت نحوه ایجاد انگیزه در کارکنان تنزل یافته یا ارتقاء یافته و همچنین نحوه کارآمدی کارآموزانی را که دارای خودخواهی بزرگ هستند یا به سادگی نمی خواهند تحت مربیگری قرار گیرند، آموزش دهند. علاوه بر این، آنها استراتژی های استفاده از منابع تکمیلی را برای پیشبرد تلاش های مربیگری شما به اشتراک می گذارند. اهداف یادگیری کوچینگ را تعریف کنید پایه و اساس یک مربیگری موفق را شرح دهید. نحوه مربیگری فردی که از شما بزرگتر است را توضیح دهید. نحوه راهنمایی کسی که بهانه می آورد را بیان کنید. نحوه آموزش مربیان ضعیف یا ارتباط دهندگان بد را مشخص کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی مهارتهای مربیگری برای رهبران و مدیران - Image of Course Coaching Skills for Leaders and Managers 34 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مهارتهای مربیگری برای رهبران و مدیران

    Coaching Skills for Leaders and Managers

    رهبرانی که مربیگری هدفمند و مداوم را برای کارکنان خود ارائه می دهند، می توانند تیم خود را تقویت کرده و بر سازمان خود ارزش افزوده کنند. در این دوره، سارا کانادای، متخصص رهبری تفاوت های مدیریت، آموزش و مربیگری را به اشتراک می گذارد و مدلها و مهارتهای مربیگری را برای پشتیبانی و توسعه و رشد کارکنان خود در اختیار مدیران قرار می دهد. سارا پرونده تجاری را برای کوچینگ ارائه می دهد، چالش های رایج کوچینگ را بررسی می کند و نحوه ارائه بازخورد و تعیین اهداف را توضیح می دهد. اهداف یادگیری توضیح دهید که چگونه رهبری رهبری می تواند به دیگران در دستیابی به پتانسیل کامل خود کمک کند. چالش های مربیگری رایج را بشناسید. چهار مرحله از مدل GROW را لیست کنید. دستورالعمل های مهم برای ارائه بازخورد را مشخص کنید. استراتژی های تعیین هدف را که باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود، به خاطر بیاورید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت تغییرات سازمانی برای مدیران - Image of Course Managing Organizational Change for Managers 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت تغییرات سازمانی برای مدیران

    Managing Organizational Change for Managers

    کارکنان می خواهند بدانند نظر مدیران آنها در مورد تغییر چیست. در حقیقت، افراد بیشتر از هر فرد دیگری در سازمان به مدیر مستقیم گوش می دهند و از او پیروی می کنند. به همین دلیل است که تغییر واقعاً از شما شروع می شود. این دوره برای مدیران و رهبرانی است که باید گروهی از افراد را از طریق تغییر سازمانی حرکت دهند. تعریف رسمی مدیریت تغییر را بیاموزید و از نقش خود در این فرآیند مطلع شوید. کشف استراتژی هایی برای حذف ناراحتی تغییر، انتقال تغییرات به گروه های مختلف، تقویت مهارت ها، استفاده از مدیریت عملکرد و حفظ تغییرات برنامه ریزی شده. مربی دانا برایتون بر مهارت های رهبری تأکید می کند که می تواند به شما در قهرمانی تغییر کمک کند - تیم خود را به موفقیت برساند حتی زمانی که چندین تغییر به طور همزمان اتفاق می افتد - و باعث ایجاد تغییر می شود. اهداف یادگیری منحنی تغییر را تعریف و توصیف کنید. توضیح دهید که چگونه رهبران می توانند تغییرات موفق را تسهیل یا مسدود کنند. روشهای ارتقاء تاب آوری در هنگام تغییر را خلاصه کنید. نحوه استفاده از قدرت احساسات مثبت و منفی را برای ایجاد احساسی که تغییر ایجاد می کند توضیح دهید. روشهای مختلف استفاده از زبان برای مدیریت تغییر را ذکر کنید. بهترین راه را برای یک مدیر برای کمک به روند تغییر تیم نام ببرید. دید تغییر را تعریف کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Dorie Clark - Image of Author Dorie Clark

Dorie Clark

دوری کلارک استاد مدیریت امور بازرگانی در دانشکده تجارت Fuqua دانشگاه Duke و نویسنده Reinventing You و Stand Out است که به عنوان یک کتاب رهبری شماره یک سال 2015 توسط مجله چاپ شد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های واشینگتن پست بود. دوری همچنین سخنگوی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پیشین بود، دوری توسط نیویورک تایمز به عنوان "متخصص در بازسازی خود و کمک به دیگران برای تغییرات در زندگی خود" معرفی شد. او مشارکت دائمی در بازاریابی کسب و کار در مجلات Harvard Business Review و Time و Entrepreneur دارد. Dorie به عنوان یک متخصص برند توسط Associated Press، Inc. و Fortune شناخته شده است، مشاور و سخنران استراتژی بازاریابی برای مشتریان از جمله گوگل، مایکروسافت، دانشگاه ییل، Fidelity، وزارت امور خارجه ایالات متحده و بانک جهانی است. شما می توانید نسخه رایگان 42 صفحه ای از کتاب "خود ارزیابی" او را دانلود کنید و در باره او بیشتر در dorieclark.com اطلاعات کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Earle McLeod - Image of Author Lisa Earle McLeod

Lisa Earle McLeod

Find out more at McleodandMore.com. Lisa Earle McLeod کارشناس ارشد فروش و یکی از سخنرانان مشهور، نویسنده و مشاور است. لیزا مفهوم " هدف اصیل " و استراتژی را پس از این که تحقیق او نشان داد که سازمان‌ها توسط یک هدف اصیل ، بیش از 350 درصد پیشی گرفته‌اند ، ایجاد کرد . لیزا به خاطر ایده های پیشرفته ای که دارد، تکنیک های کاربردی و طنز الهام بخش شناخته می شود، او نویسنده چهار کتاب فروش ترین در مورد رهبری، فروش و توسعه شخصی است. کتاب خود را با هدف عالیه فروش: "چگونه درآمدها را درآورده و کارهایی را انجام می دهید که باعث افتخار شما می شود" ، " Hootsuite " و " Roche " بوده است. او همچنین کارشناس مدیریت فروش Forbes.com است و او در NBC Nightly News، The Today Show، Oprah.com و Good Morning America حضور داشته است. در McleodandMore.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Elizabeth (McLeod) Lotardo - Image of Author Elizabeth (McLeod) Lotardo

Elizabeth (McLeod) Lotardo

الیزابت مک لئود معاون خدمات مشتری در McLeod & More، Inc است. الیزابت پروژه هایی را برای مشتریانی مانند Google ، G Adventures و Hootsuite مدیریت می کند. وی همچنین پیشگامان بازاریابی و رویدادهای اجرایی McLeod & More است. الیزابت قبل از پیوستن به McLeod & More در تبلیغات هم در بوستون و هم در لندن کار می کرد. وی تحصیلات کارشناسی خود را در زمینه تبلیغات از دانشگاه بوستون و فوق لیسانس روانشناسی صنعتی و سازمانی دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sara Canaday - Image of Author Sara Canaday

Sara Canaday

سارا کانادای یک متخصص، سخنران و نویسنده توسعه ی رهبری است که به شرکت ها کمک می کند تا مشارکت رهبران خود را برای به دست آوردن تاثیرات پایین به دست آورند. سارا با استفاده از 15 سال تجربه شرکتی، هدیه ای منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مخاطبان و اطمینان از راه انداختن استراتژی های عملی برای بهبود مهارت های رهبری پیشرفت مثبت، بهبود روابط تجاری و افزایش کارایی دارد. سابقه سارا بیش از 20 سال است، از جمله موقعیت های اجرایی ارشد در فروش، عملیات، و توسعه سازمانی با USAA و Texas Mutual. پس از تشکیل شرکت خودش، سارا تخصص خود را در زمینه توسعه رهبری، حضور اجرایی، نام تجاری و هوش هیجانی به اشتراک گذاشت. بینش او صدها نفر از تیم ها و افراد در سراسر کشور را به انجام تغییرات استراتژیک با نتایج چشمگیر تبدیل کرده است. سارا عضو انجمن سخنرانان ملی و فدراسیون جهانی سخنرانان است و مربی اجرایی همراه با مرکز رهبری خلاق (CCL) است. او در مجموعه CCL از ابزار بازخورد چند درجه ای 360 درجه گواهی شده است و او از طریق چند سیستم ، برای مدیریت ارزیابی هوش هیجانی EQ 2.0 معتبر است. سارا در تعدادی از نشریات و برنامه های تلویزیونی، از جمله Forbes، The Huffington Post، Psychology Today، CNBC و Leadership-Wired انجمن مدیریت آمریکایی، برجسته شده است. سارا همچنین نویسنده کتاب کسب و کار محبوب است، شما با توجه به آنها: کشف نقاط کور که بر شهرت و حرفه شما تاثیر می گذارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Donna Brighton - Image of Author Donna Brighton

Donna Brighton

دونا برایتون یک متخصص جهانی در تغییرات فرهنگی هوشمند است. او به رهبران در سراسر جهان کمک می کند تا تاثیرات خودشان را تقویت کنند، تیم های قدرتمند و کارآمد تولید کنند و با اطمینان تغییراتی را ایجاد کنند که موفق شوند. علاوه بر کار مشاوره ای، او معمار جوامع رهبری متعددی است، از جمله رهبری: شیکاگو. این جوامع به رهبران و آموزگاران متعهد هستند که از طریق ایجاد شور و اشتیاق، از اهداف خود بهره مند شوند، و بیشترین فرصت را برای ایجاد فرصت های شغلی شان کسب کنند. او همچنین یکی از بنیانگذاران Leadership Uncorked است، که سه مورد از علایق خود را ترکیب می‌کند: رهبران برجسته، یادگیری خردمندانه و exceptional wine. او یک رهبر فکری شناخته شده در زمینه تغییر سازمانی است، دونا، سردبیر مجله ویژه مجله People & Strategy در زمینه مدیریت تغییر بود. او رئیس قبلی انجمن حرفه ای مدیریت تغییرات (ACMP) بود ، که یک سازمان جهانی است که به منظور پیشرفت حرفه مدیریت تغییر، اختصاص داده شده است و از زمان آغاز فعالیت خود به عنوان عضو هیئت مدیره خدمت کرده است. دونا دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت سازمانی و گواهی پیشرفته در مدیریت تغییر سازمانی است. او یک پروفسور برنامه DePaul University's MBA و مدرس انجمن مدیریت آمریکایی است. داوا بومی پیتسبورگ است اما در شیکاگو زندگی میکند.

مشاهده پروفایل