ارتقا دادن مهارت ها به عنوان مدیر - Advance Your Skills as a Manager

-
1
46 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچه در زمینه محصول، فروش، حسابداری، فناوری اطلاعات یا بازاریابی کار کنید، توانایی به دست آوردن خرید احساسی برای موفقیت بیشتر پروژه ها و پروژه هایی که هدایت می کنید ضروری است. در این دوره، به مربیان رهبری لیزا ارل مک لئود و الیزابت مک لئود بپیوندید تا نحوه تعیین موقعیت هایی را که نیاز به خرید احساسی دارند، با چه کسی مشارکت کنند و چه بگویند، به اشتراک بگذارند. آنها توضیح می دهند که چگونه به کسانی که ممکن است نسبت به ابتکارات شما علاقه چندانی نداشته باشند پاسخ دهید و چگونه می توانید مخالفان را خنثی کنید. علاوه بر این، آنها در مورد چگونگی بازگشت سریع از شکست ها و حفظ اشتیاق بلند مدت بحث می کنند. اهداف یادگیری رابطه بین احساسات و تصمیم گیری را به یاد آورید. توضیح دهید که وقتی مغز اکسی توسین آزاد می کند چه اتفاقی می افتد. مزایای برنامه ریزی پیشگیرانه را مشخص کنید. معنی واقعی پشت بهانه "نه وقت، نه پول" را تشخیص دهید. سه نکته را که باید در موقعیت یابی هدف شما گنجانده شود، نام ببرید. سه راهکار برای مقابله با شکست ذکر کنید.
-
2
33 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدنیای تجارت با تحول دیجیتالی و اختلال در همه جا سریعتر از همیشه در حال تغییر است. سازگار بودن یک مهارت اساسی برای مدیران است، که آنها را قادر می سازد تا به تغییرات به شیوه های مثبت و مقاوم واکنش نشان داده و از فرصت های جدید استفاده کنند. به نویسنده و پروفسور دوری کلارک بپیوندید، زیرا او استراتژی هایی را برای تبدیل شدن به یک رهبر سازگارتر معرفی می کند. بیاموزید که چگونه تغییرات را زیر نظر داشته باشید تا آمادگی بهتری برای آن داشته باشید، مهارت های خود را تقویت کرده و تیمی سازگارتر ایجاد کنید که نوآورانه و پاسخگو برای تغییر باشد. اهداف یادگیری سه عنصر را شناسایی کنید که مدیران را قادر می سازد در بحبوحه رشد، سازگار شوند. نمونه هایی از چهار هدف بازخورد را بشناسید. استراتژی ای را که مدیران برای ایجاد محیطی که در آن کارکنان احساس خطر می کنند، ریسک کنند. رویکردی را که باید به عنوان مدیر سازگار هنگام کار با انواع مختلف کارکنان در نظر بگیرید توضیح دهید. ویژگی های یک مدیر کنجکاو و سازگار را به یاد بیاورید.
-
3
17 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیریت پتانسیل های بالا به شما فرصتی می دهد تا راه را برای برخی از قوی ترین استعدادهای سازمان خود هموار کنید. پتانسیل بالایی کارکنانی هستند که به احتمال زیاد به سمت های رهبری ارتقاء یافته و در آنها موفق می شوند. با کمک استراتژیک به این متخصصان برای افزایش و گسترش مسئولیت های خود، می توانید تأثیر قابل توجهی بر آینده یا سازمان خود داشته باشید. سارا کانادای، متخصص رهبری به شما کمک می کند تا طرز فکر و انگیزه های پتانسیل های بالا را درک کنید تا بتوانید انتظارات آنها را برآورده کرده و سطح مناسب حمایت و توسعه را در اختیار آنها قرار دهید.
-
4
16 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیریت عملکرد بالا به شما این فرصت را می دهد که راه را برای برخی از قوی ترین استعدادهای سازمان خود هموار کنید. با کمک استراتژیک به این متخصصان در رشد و گسترش مسئولیت های خود، می توانید تأثیر قابل توجهی بر آینده سازمان خود داشته باشید. در این دوره، سارا کانادای، متخصص رهبری، شما را با استراتژی های ابتکاری برای مدیریت و حفظ استثنایی ترین کارکنان خود مجهز می کند. سارا شما را با طرز فکر و انگیزه های هنرمندان با عملکرد بالا آشنا می کند، به طوری که می توانید از این دانش برای برآوردن انتظارات آنها استفاده کنید و سطح مناسب حمایت و توسعه را در اختیار آنها قرار دهید. اهداف یادگیری دانستن اینکه چه کسی را مدیریت می کنید چالش های مشترک بین عملکرد بالا انتظاراتی که هنرمندان با عملکرد بالا به مشاغل خود می رسانند کمک به عملکرد بالای عملکرد خود در سطوح اوج مربیگری و توسعه عملکرد بالا
-
5
15 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمتخصصان موضوعی (SMEs) بازیکنان ارزشمندی در هر تیم هستند، اما مدیریت افرادی که بیش از شما در مورد یک موضوع خاص می دانند، می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره، نحوه شناسایی طرز فکر و نیازهای خاص متخصصان تیم خود را بیاموزید، تا بتوانید انتظارات آنها را برآورده کرده و حمایت لازم را برای رشد و تعالی آنها ارائه دهید. به سارا کانادای، متخصص رهبری بپیوندید تا او استراتژی های مدیریتی را به اشتراک بگذارد که می تواند به شما در درک چالش های مشترک بین SME ها و تعیین اهدافی که شایسته وقت و توجه کامل متخصصان شما هستند، کمک کند. بعلاوه، او در مورد چگونگی ارائه ابزارهای توسعه ای به SME های خود برای بهبود دانش و حفظ مهارت های خود بحث می کند. اهداف یادگیری چالش های مشترک بین متخصصان برآورده کردن انتظارات متخصصان ارائه پشتیبانی راهکارهای مدیریت متخصصان ارتباطات استراتژیک
-
6
47 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا تا به حال مجبور شده اید مربیگری را به فردی ارائه دهید که نمی تواند انتقاد کند یا کارمندی را به ارث برده است که به نظر می رسد مرتباً همان اشتباهات را در محل کار مرتکب می شود؟ بخشی از رشد به عنوان یک رهبر، یادگیری نحوه مقابله موفقیت آمیز با این و دیگر موقعیت های چالش برانگیز است. در این دوره، مشاوران رهبری لیزا ارل مک لئود و الیزابت مک لئود به مدیران جدید و با تجربه کمک می کنند تا برخی از شایع ترین چالش های مربیگری را برطرف کنند. با استفاده از سناریوها، لیزا و الیزابت نحوه ایجاد انگیزه در کارکنان تنزل یافته یا ارتقاء یافته و همچنین نحوه کارآمدی کارآموزانی را که دارای خودخواهی بزرگ هستند یا به سادگی نمی خواهند تحت مربیگری قرار گیرند، آموزش دهند. علاوه بر این، آنها استراتژی های استفاده از منابع تکمیلی را برای پیشبرد تلاش های مربیگری شما به اشتراک می گذارند. اهداف یادگیری کوچینگ را تعریف کنید پایه و اساس یک مربیگری موفق را شرح دهید. نحوه مربیگری فردی که از شما بزرگتر است را توضیح دهید. نحوه راهنمایی کسی که بهانه می آورد را بیان کنید. نحوه آموزش مربیان ضعیف یا ارتباط دهندگان بد را مشخص کنید.
-
7
34 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرهبرانی که مربیگری هدفمند و مداوم را برای کارکنان خود ارائه می دهند، می توانند تیم خود را تقویت کرده و بر سازمان خود ارزش افزوده کنند. در این دوره، سارا کانادای، متخصص رهبری تفاوت های مدیریت، آموزش و مربیگری را به اشتراک می گذارد و مدلها و مهارتهای مربیگری را برای پشتیبانی و توسعه و رشد کارکنان خود در اختیار مدیران قرار می دهد. سارا پرونده تجاری را برای کوچینگ ارائه می دهد، چالش های رایج کوچینگ را بررسی می کند و نحوه ارائه بازخورد و تعیین اهداف را توضیح می دهد. اهداف یادگیری توضیح دهید که چگونه رهبری رهبری می تواند به دیگران در دستیابی به پتانسیل کامل خود کمک کند. چالش های مربیگری رایج را بشناسید. چهار مرحله از مدل GROW را لیست کنید. دستورالعمل های مهم برای ارائه بازخورد را مشخص کنید. استراتژی های تعیین هدف را که باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود، به خاطر بیاورید.
-
8
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیکارکنان می خواهند بدانند نظر مدیران آنها در مورد تغییر چیست. در حقیقت، افراد بیشتر از هر فرد دیگری در سازمان به مدیر مستقیم گوش می دهند و از او پیروی می کنند. به همین دلیل است که تغییر واقعاً از شما شروع می شود. این دوره برای مدیران و رهبرانی است که باید گروهی از افراد را از طریق تغییر سازمانی حرکت دهند. تعریف رسمی مدیریت تغییر را بیاموزید و از نقش خود در این فرآیند مطلع شوید. کشف استراتژی هایی برای حذف ناراحتی تغییر، انتقال تغییرات به گروه های مختلف، تقویت مهارت ها، استفاده از مدیریت عملکرد و حفظ تغییرات برنامه ریزی شده. مربی دانا برایتون بر مهارت های رهبری تأکید می کند که می تواند به شما در قهرمانی تغییر کمک کند - تیم خود را به موفقیت برساند حتی زمانی که چندین تغییر به طور همزمان اتفاق می افتد - و باعث ایجاد تغییر می شود. اهداف یادگیری منحنی تغییر را تعریف و توصیف کنید. توضیح دهید که چگونه رهبران می توانند تغییرات موفق را تسهیل یا مسدود کنند. روشهای ارتقاء تاب آوری در هنگام تغییر را خلاصه کنید. نحوه استفاده از قدرت احساسات مثبت و منفی را برای ایجاد احساسی که تغییر ایجاد می کند توضیح دهید. روشهای مختلف استفاده از زبان برای مدیریت تغییر را ذکر کنید. بهترین راه را برای یک مدیر برای کمک به روند تغییر تیم نام ببرید. دید تغییر را تعریف کنید.