ارتقا مهارت های رندرینگ خود - Advance Your Rendering Skills

مسیر آموزشی ارتقا مهارت های رندرینگ خود - Image of Learn Path Advance Your Rendering Skills
ارتقا مهارت های رندرینگ خود Advance Your Rendering Skills
۳ds Max یکی از پیشروترین بسته های نرم افزاری مدل سازی و رندر در جهان است. در این مسیر یادگیری، می توانید بسیاری از رندرهای اصلی مورد استفاده با ۳ds Max را بررسی کنید و مجموعه مهارت های رندر خود را بسازید.
Advance Your Rendering Skills
۳ds Max is one of the world’s leading modeling and rendering software packages. In this learning path, you can explore many of the main renderers used with ۳ds Max and build your rendering skill set.
مدت زمان: 20h 46m
تعداد دوره ها: 7
مجموع قیمت: (۲۹۰,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۰۳,۰۰۰
تعداد مدرسین: 3
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس: رندر با آرنولد - Image of Course 3ds Max: Rendering with Arnold 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تری دی مکس: رندر با آرنولد

    3ds Max: Rendering with Arnold

    آرنولد موتور رندر با کیفیت بالا در 3ds Max است. رندر واقعی با این ردیاب پرتوهای مونت کارلو ساده تر از همیشه است. رندر مبتنی بر فیزیکی در آرنولد به طور دقیق نور را در دنیای واقعی شبیه سازی می کند، اما به شما امکان می دهد قوانین فیزیکی را برای دستیابی به سبک های هنری زیر پا بگذارید. این دوره مروری بر ویژگی های اصلی آرنولد برای نورپردازی، مواد و رندر در 3ds Max است. مربی Aaron F. Ross نحوه تنظیم تنظیمات رندر و ویژگی‌های شی، اضافه کردن نور مبتنی بر تصویر و استودیو، شبیه‌سازی نور طبیعی روز، سفارشی‌سازی و اعمال مواد، و ایجاد شبکه سایه‌زنی را نشان می‌دهد. در نهایت، یاد بگیرید که چگونه از انواع ابزارهای دوربین و رندر مانند جابجایی، تقسیم بندی و پانوراما استفاده کنید تا دقیقاً ظاهر مورد نظر خود را به دست آورید. اهداف یادگیری آرنولد مفاهیم را ارائه می دهد کنترل کیفیت نمونه و عمق پرتو رندر روی پردازنده گرافیکی NVIDIA چراغ های آرنولد مانند Quad، Spot و Distant اصلاح خصوصیات شیء آرنولد نورپردازی مبتنی بر تصویر شبیه سازی نور روز با آسمان فیزیکی پارامترهای مواد سطح استاندارد آرنولد Diffuse، Opacity و Bump Mapping رندر شکست با انتقال ساخت شبکه سایه آرنولد تست رندر با نقشه های کاربردی تقسیم مش و جابجایی در زمان رندر رندر کردن یک محیط کروی

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی V-Ray Next برای یادگیری جامع تری دی مکس - Image of Course V-Ray Next for 3ds Max Essential Training 6 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی V-Ray Next برای یادگیری جامع تری دی مکس

    V-Ray Next for 3ds Max Essential Training

    با موتور رندر V-Ray Next در 3ds Max راه‌اندازی کنید. در این دوره، مربی برایان بردلی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان محدوده 3ds Max را با استفاده از ابزارها و ویژگی‌های پیشرفته موجود در این نسخه از راه‌حل رندر قدرتمند افزایش داد. برایان این دوره را با پوشش دادن چندین ابزار جدید موجود در V-Ray Next، از جمله ابزار تحلیل روشنایی و Viewport IPR آغاز می‌کند. او سپس به مفاهیم حیاتی V-Ray، از جمله مواد، نمونه‌برداری از تصویر، نقشه‌ها، و نورپردازی و همچنین نحوه ایجاد جلوه‌های درون دوربین مانند عمق میدان و تاری حرکت می‌پردازد. به علاوه، او نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از ابزارهای FX مانند VRayFur به مدل‌های سه بعدی خود جلوه‌های واقعی اضافه کنید. اهداف یادگیری کار با دارایی های V-Ray کشیدن و رها کردن استفاده از ابزارهای نورپردازی V-Ray فعال کردن نورگیر محیطی کار با Global Illumination با استفاده از نقشه تابش کار با مواد و نقشه های V-Ray کنترل کیفیت با استفاده از نمونه گیری تصویر استفاده از V-Ray GPU استفاده از ابزارهای رندر تعاملی کار با ابزارهای FX مانند VRayMetaball رندر استریوسکوپی VR استفاده از Render Mask

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی متریال های پیشرفته در تری دی مکس 2019 - Image of Course 3ds Max 2019: Advanced Materials 2 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی متریال های پیشرفته در تری دی مکس 2019

    3ds Max 2019: Advanced Materials

    رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) نحوه عملکرد نور در دنیای واقعی را شبیه سازی می کند. با تلاش کمتر نسبت به رندر سه بعدی سنتی به واقع گرایی بیشتری می رسد. این دوره برای 3ds Max 2019 به روز شده است و بر تکنیک های سایه PBR تمرکز دارد. مواد فیزیکی سطوحی مانند سنگ، شیشه و فلز را شبیه سازی می کند. مربی Aaron F. Ross همچنین به ساخت شبکه های سایه زنی و ترکیب و تنظیم نقشه ها به روش های جالب توجه می کند. نقشه‌های رویه‌ای مانند Substance مستحق توجه ویژه هستند، و همچنین خواهید دید که چگونه آنها را در فایل‌های bitmap برای سازگاری متقابل و رندر تبدیل کنید. در پایان دوره، شما یک پایه محکم در جریان کار سایه‌زنی پیشرفته در 3ds Max خواهید داشت. اهداف یادگیری ساده کردن گردش کار ویرایشگر مواد مدیریت دارایی ها ارجاع مطالب با XRefs رندر کردن مواد فیزیکی کنترل نقاط برجسته با زبری هدایت بازتاب ها و انکسارها شبیه سازی شفافیت و پراکندگی ساخت شبکه سایه نقشه های ترکیبی و تصحیح رنگ پخت نقشه ها با Render to Texture نقشه برداری رویه ای استفاده از نقشه های امدادی: برآمدگی، عادی و جابجایی

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته در تری دی مکس 2019 - Image of Course 3ds Max 2019: Advanced Lighting 3 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته در تری دی مکس 2019

    3ds Max 2019: Advanced Lighting

    نورپردازی واقعی در 3ds Max آسان‌تر، سریع‌تر و بهتر از همیشه است. نورپردازی فتومتریک و انتخاب گزینه های رندر به شما قدرت ایجاد یک توهم متقاعد کننده را می دهد. این دوره بر روی تجسم معماری تمرکز دارد، اما این تکنیک ها در حوزه های دیگری مانند تولید تصاویر متحرک کاربرد دارند. مربی Aaron F. Ross یک نمای کلی مفهومی از نورپردازی و رندر پیشرفته ارائه می دهد، سپس نحوه ساخت سناریوهای مختلف نورپردازی را در 3ds Max نشان می دهد. می‌توانید نحوه رندر صحنه‌ها با نور روز بیرونی و داخلی، نور مصنوعی کاربردی و داده‌های فتومتریک سازنده را ببینید. این دوره شامل فصلی در مورد جلوه های ویژه مانند فروپاشی نور و اتمسفر است. در پایان دوره، خواهید دید که چگونه ابزارهای نورپردازی قدرتمند را در 3ds Max کنترل کنید تا به نتایج واقعی واقعی برسید. اهداف یادگیری نور فیزیکی و اصلاح گاما محدوده دینامیکی بالا و کنترل نوردهی روشنایی جهانی نور روز بیرونی نورپردازی مبتنی بر تصویر گزینه های محیطی پیشرفته پس زمینه های هندسی و انتشار مواد نور روز داخلی وارد کردن داده های فتومتریک نورپردازی استودیو نمایش تصویر نور نقطه ای اثرات جوی

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس: Substance برای گردش کار V-Ray - Image of Course 3ds Max: Substance to V-Ray Workflows 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تری دی مکس: Substance برای گردش کار V-Ray

    3ds Max: Substance to V-Ray Workflows

    کشف کنید که چگونه از مجموعه ابزارهای مبتنی بر ماده از Allegorithmic برای ایجاد نقشه های بافت واقعی برای پروژه های 3ds Max خود استفاده کنید. در این دوره، می‌توانید گردش کار را برای ادغام Substance Designer، Substance Painter و گره Bitmap2Material (B2M) با 3ds Max بررسی کنید. برایان بردلی توضیح می دهد که ابزارهای مبتنی بر مواد چیست و چگونه از آنها در برنامه 3ds Max و همچنین موتور رندر V-Ray استفاده شود. او نحوه ایجاد مواد از دارایی های عکاسی با استفاده از گره B2M، نحوه کار با مواد مواد از Substance Designer، و نحوه صادرات بافت های بیت مپ از هر دو Substance Designer و Substance Painter برای استفاده در 3ds Max و V-Ray را نشان می دهد. اهداف یادگیری چرا باید از مواد برای بافت استفاده کنید؟ تنظیم حالت و تنظیمات جریان کار Substance ایجاد مطالب از عکس ها با Bitmap2Material کار با نقشه های بافت از Substance Designer و Painter صادرات نقشه ها به عنوان فایل های EXR و PSD استفاده از نقشه های صادر شده در V-Ray

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس و V-Ray: نورپردازی و رندر داخلی - Image of Course 3ds Max and V-Ray: Interior Lighting and Rendering 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تری دی مکس و V-Ray: نورپردازی و رندر داخلی

    3ds Max and V-Ray: Interior Lighting and Rendering

    با این دوره آموزشی مبتنی بر پروژه، ویژگی‌های نورپردازی و رندر V-Ray برای 3ds Max را کاوش کنید. مربی جورج ماستری توضیح می دهد که چگونه می توان رندرهایی با کیفیت بالا از صحنه ها و محیط های داخلی ایجاد کرد - مهارتی ضروری برای طراحی ساختمان های مسکونی و تجاری، انیمیشن و بازی. با بررسی مزایا و محدودیت‌های ابزارهای مختلف، مانند نورپردازی فتومتریک، چراغ‌های کمکی و پرکننده، و چراغ‌های محیطی، نحوه ایجاد نورپردازی واقعی در روز و شب را بیاموزید. سپس ببینید که چگونه یک صحنه را رندر کنید و سپس لایه های رندر خود را به فتوشاپ ببرید تا سایه ها، انعکاس ها و دیگر کارهای تکمیلی را اضافه کنید. همه چیزهایی را که برای نورپردازی اتاق‌ها در هر سناریویی نیاز دارید، از طلوع خورشید تا غروب خورشید و دوباره شبانه‌روز یاد خواهید گرفت. اهداف یادگیری استفاده از جبران نوردهی استفاده از نور فتومتریک اضافه کردن نور خورشید تنظیم چراغ های کمکی چراغ های متعادل کننده رندر در طول روز کامپوزیت در فتوشاپ نورپردازی در شب رندر و ترکیب شبانه اضافه کردن بازتاب ها و لمس نهایی

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس و V-Ray: نورپردازی و رندر بیرونی - Image of Course 3ds Max and V-Ray: Exterior Lighting and Rendering 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تری دی مکس و V-Ray: نورپردازی و رندر بیرونی

    3ds Max and V-Ray: Exterior Lighting and Rendering

    با یادگیری نحوه ایجاد رندرهای با کیفیت بالا و واقعی با V-Ray برای 3ds Max، پروژه های خود را حتی بیشتر چشمگیرتر کنید. در این دوره عملی و مبتنی بر پروژه، مربی جورج ماستری نشان می دهد که چگونه می توان به بهترین وجه به نورپردازی، رندر و ترکیب صحنه ها و محیط های بیرونی برای طراحی ساختمان های مسکونی و تجاری، انیمیشن و بازی نزدیک شد. نحوه ایجاد صحنه های واقع گرایانه در روز و شب با نور فتومتریک، نورهای کمکی و داخلی و نورهای محیطی را بیاموزید. سپس ببینید که چگونه یک صحنه را رندر کنید و لایه‌های رندر خود را به فتوشاپ ببرید تا سایه‌ها، انعکاس‌ها و دیگر کارهای تکمیلی را اضافه کنید. در پایان دوره، همه چیزهایی را که برای نورپردازی فضای بیرونی در هر سناریویی نیاز دارید، در هر زمانی از روز، یاد خواهید گرفت. اهداف یادگیری راه اندازی روشنایی محیطی اضافه کردن نور خورشید به یک صحنه چراغ های متعادل کننده ایجاد عناصر نورپردازی و انعکاس ترکیب صحنه های روز در فتوشاپ نورپردازی برای شب رندر کردن عناصر شبانه ترکیب صحنه های شبانه در فتوشاپ

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس George Maestri - Image of Author George Maestri

George Maestri

جورج ماستری یک کارگردان و تولیده کننده انیمیشن در لس انجلس است. مشتری های او شامل "دیزنی" و "کمدی سنترال" هستند. جرج ماستری یک کارگردان و تولید کننده انیمیشن ساکن لس انجلس است. او چند کتاب درمورد 3D کاراکتر انیمیشن ، از جمله دیجیتال کاراکتر انیمیشن (New Riders)، و مایا در یک نگاه (Sybex Books) نوشته است. اعتبارات او شامل فعالیت برای استودیوهایی نظیر Nickelodeon، دیزنی، Warner Brothers و کمدی سنترال است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Aaron F. Ross - Image of Author Aaron F. Ross

Aaron F. Ross

آرون اف. راس ، یک متخصص 3D، تولید کننده ویدئو، نویسنده و مدرس است. آرون اف. راس ، تولید کننده ویدئو، نویسنده و معلم است. آرون ، ویدئو های کوتاه و انیمیشن کامپیوتری می سازد. کارهای وی در فستیوال های معتبر و رویدادهایی نظیر SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش در آمده است. طی سال ها ، وی به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تهیه کننده، تصویر بردار، مدل ساز سه بعدی کامپیوتر ، انیماتور، و طراح صدا به فعالیت پرداخته است. آرون در زمینه انیمیشن 3D متخصص است و در این زمینه سه کتاب به صورت مفرد و مشترک نوشته است. در سال 1999، وی تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 تدریس کورس های فشرده ی ، "توسعه حرفه ای Maya و 3ds Max" را آغاز کرد. در حال حاضر، یک وب سایت آموزشی به نام digigtalartsguild.com را برای هنرمندان 3D مدیریت میکند. آرون ، فوق لیسانس هنرهای زیبا در فیلم/ویدئو را از موسسه هنر کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از موسسه هنر شیکاگو دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brian Bradley - Image of Author Brian Bradley

Brian Bradley

برایان برادلی هنرمند طراح 3D و صاحب بیزنس است که حدوداً اواخر 1993 شروع به آزمایش و کار با نرم افزارهای خلاق و اپلیکیشن های 3D کرد، تا اینکه بفهمد آیا می تواند از طریق کار کردن با چنین ابزارهایی امرار معاش کند! تا سال 1998، بیزنس چند رسانه ایی خودش را شروع کرده بود، و روی پروژه هایی از جمله logoهای هوانوردی ، طراحی گرافیکی برای لباس ، وسایل نقلیه ، ساخت محصولات و پروژه های تصویری-معماری کار کرده است. در حالی که برروی ابزارهای مورد نیازش کار می کرد، با زیرکی به این آگاهی رسید که نیاز مبرمی به یک آموزش مفصل و با کیفیت است که بتواند ابزارهای نرم افزار را برای همه افرادی که مایل به یادگیری هستند قابل دسترس و آشکار کند. او در سال 2007 توجه اصلی بیزنس خانوادگی اش را معطوف تدریس تمام وقت طراحی گرافیک و ابزارهای تولیدی مورد علاقه خود به دیگران کرد.

مشاهده پروفایل