لینداکده - LyndaKade - Lynda Kade - LinkedIN لیندا کده
  • صفحه اصلی
  • مسیرهای آموزشی
  • خرید اشتراک
  • درخواست دوره
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
ورود
ثبت نام

دوره آموزشی تری دی مکس: سابستنس برای آرنولد (دوبله فارسی)

3ds Max: Substance to Arnold

توضیحات Overview سرفصل ها
۵۴,۰۰۰ تومان
مدرس
عکس مدرس Brian Bradley - Image of Author Brian Bradley Brian Bradley
دوبلور
عکس فرشاد مریدی - Image of فرشاد مریدی فرشاد مریدی
تاریخ انتشار ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ابزارهای مواد در حال حاضر یک استاندارد صنعتی در مورد بافت هندسه سه بعدی در تمام زمینه های سه بعدی هستند. از آنجایی که Autodesk اکنون رندر آرنولد را به عنوان بخشی از بسته پایه 3ds Max گنجانده است، درک نحوه استفاده از این دو مجموعه ابزار با هم ضروری است. در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد از Allegorithmic در ارتباط با رندر آرنولد در 3ds Max را بیاموزید. مربی برایان بردلی، الزامات و گزینه های مختلف گردش کار را برای استفاده از برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer با 3ds Max و Arnold بررسی می کند.

اهداف یادگیری
چرا باید از مواد استفاده کنیم؟
انتخاب یک جریان کار ماده
استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max
ساختن مواد شما
کار با مواد و نقشه ها از برنامه Designer
استفاده از یک ماده با آرنولد
بهبود نتایج متریال
خروجی انواع نقشه

این دوره شامل ۳۷ ویدئو آموزشی دوبله فارسی می‌باشد.

  • 3ds Max - Substance to Arnold.rar (210.38 MB)
  • Ex_Files_3ds_Max_Substance_to_Arnold.zip (688.29 MB)

برای دانلود، لطفا وارد حساب کاربری شوید.

سطح متوسط
2h 2m مدت زمان دوره
54,000 Toman
Author
عکس مدرس Brian Bradley - Image of Author Brian Bradley Brian Bradley
Dubbed By
عکس فرشاد مریدی - Image of فرشاد مریدی فرشاد مریدی
Release: 2018/03/06
Substance tools are now an industry standard when it comes to texturing 3D geometry in all areas of 3D. As Autodesk now includes the Arnold renderer as part of the base 3ds Max package, understanding how to use these two toolsets together is a must. In this course, discover how to use the substance-based toolset from Allegorithmic in conjunction with the Arnold renderer in 3ds Max. Instructor Brian Bradley explores the various workflow requirements and options for using the Substance Bitmap2Material and Designer applications with 3ds Max and Arnold.

Learning objectives
Why should we use substances?
Choosing a substance workflow
Using Bitmap2Material in 3ds Max
Building up your material
Working with substances and maps from the Designer application
Using a substance with Arnold
Improving your substance results
Exporting your map types
Skill Level Intermediate
2h 2m Duration
0. مقدمه
		01 - خوش آمدید
		02 - آنچه باید بدانید
		03 - فایل های تمرین
		04 - پوشه پروژه 3ds max
		05 - کلمه ای در مورد گاما و واحدها
		06 - نحوه تنظیم صحنه ها
		07 - اشکالات 3ds max که ممکن است لازم باشد آنها را برطرف کنید
1. مروری بر مجموعه ابزار مواد
		08 - مواد چیست و چرا از آنها استفاده می شود
		09 - مجموعه ابزار مواد
		10 - حالت گردش کار خود را انتخاب کنید
		11 - استفاده از فایل های مواد در 3ds max
		12 - گفتگوی تنظیمات ماده
		13 - استفاده از کتابخانه دارایی 3ds max
2. استفاده از Bitmap2Material در داخل 3ds Max
		14 - بارگذاری گره bitmap2material
		15 - راه اندازی گره bitmap2material
		16 - مواد خود را بسازید
		17 - تعویض نقشه های بیتی
		18 - ایجاد فایل های خروجی بیت مپ
3. کار با مواد از برنامه طراح
		19 - مروری بر مطالب شما
		20 - تبدیل فلز، سخت به مشخصات و براق برای arnold v4
		21 - خروجی یک ماده
		22 - استفاده از ماده با آرنولد
		23 - بهبود نتایج مواد شما
		24 - افزایش یک ماده با استفاده از گره های حداکثر
		25 - تغییر وضوح
		26 - ویژگی های افزونه
4. کار با Maps از برنامه Designer
		27 - خروجی انواع نقشه
		28 - استفاده از نقشه های exr در آرنولد
		29 - استفاده از نقشه های 8 بیتی در آرنولد
		30 - راه اندازی یک خروجی سفارشی
5. کار با نقشه ها از برنامه Painter
		31 - مروری بر مطالب شما
		32 - خروجی انواع نقشه شما
		33 - خروجی فایل های psd
		34 - استفاده از exrs در آرنولد
		35 - استفاده از فایل psd
		36 - تنظیمات رندر نهایی
نتیجه
		37 - مراحل بعدی
0. Introduction
	01 - welcome
	02 - what you should know
	03 - exercise files
	04 - the 3ds max project folder
	05 - a word on gamma and units
	06 - how scenes are set up
	07 - 3ds max bugs that you may need to work around
1. An Overview of the Substance Toolset
	08 - what are substances and why use them
	09 - the substance toolset
	10 - choosing your workflow mode
	11 - using substance files in 3ds max
	12 - the substance settings dialogue
	13 - using the 3ds max asset library
2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max
	14 - loading the bitmap2material node
	15 - setting up the bitmap2material node
	16 - building up your material
	17 - swapping out the bitmaps
	18 - creating bitmap output files
3. Working with Substances from the Designer Application
	19 - an overview of your material
	20 - metal, rough to spec, and gloss conversion for arnold v4
	21 - exporting a substance
	22 - using a substance with arnold
	23 - improving your substance results
	24 - augmenting a substance using max nodes
	25 - resolution tweak
	26 - plugin features
4. Working with Maps from the Designer Application
	27 - exporting map types
	28 - using exr maps in arnold
	29 - using 8-bit maps in arnold
	30 - setting up a custom output
5. Working with Maps from the Painter Application
	31 - an overview of your material
	32 - exporting your map types
	33 - exporting psd files
	34 - using the exrs in arnold
	35 - using the psd file
	36 - final render settings
Conclusion
	37 - next steps
عناوین مرتبط
Deep Dive (X:Y) 1741 دوره AEC 466 دوره Product and Manufacturing 466 دوره Animation and Illustration 460 دوره Visualization and Real-Time 385 دوره 3D Modeling 238 دوره Autodesk 223 دوره Motion Graphics and VFX 220 دوره Rendering 171 دوره 3D Animation 77 دوره 3ds Max 32 دوره Allegorithmic 15 دوره Substance Designer 11 دوره Substance Painter 6 دوره 3D Lighting 3 دوره
مسیرهای آموزشی مرتبط
بعدی قبلی
مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد رندرینگ بصری سازی در 3ds Max - Image of Learn Path Master Rendering for Visualization in 3ds Max 14 ساعت

تبدیل شدن به یک استاد رندرینگ بصری سازی در 3ds Max

دوره‌های مرتبط
بعدی قبلی
دوره آموزشی دوره آموزشی 3ds Max: انسانهای دیجیتال برای تجسم معماری - Image of Course 3ds Max: Digital Humans for Architectural Visualizations 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی 3ds Max: انسانهای دیجیتال برای تجسم معماری

دوره آموزشی دوره آموزشی مایا: تکنیک های دوربین - Image of Course Maya: Camera Techniques 4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مایا: تکنیک های دوربین

دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع تری دی مکس 2023 - Image of Course 3ds Max 2023 Essential Training 14 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی یادگیری جامع تری دی مکس 2023

دوره آموزشی دوره آموزشی Substance Designer برای تجسم معماری - Image of Course Substance Designer for Architectural Visualization 4 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی Substance Designer برای تجسم معماری

دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس و افتر افکت: تجسم محصول - Image of Course 3ds Max and After Effects: Product Visualization 3 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی تری دی مکس و افتر افکت: تجسم محصول

دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس و V-Ray: نورپردازی و رندر بیرونی - Image of Course 3ds Max and V-Ray: Exterior Lighting and Rendering 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تری دی مکس و V-Ray: نورپردازی و رندر بیرونی

دوره آموزشی دوره آموزشی V-Ray Next برای یادگیری جامع تری دی مکس - Image of Course V-Ray Next for 3ds Max Essential Training 6 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی V-Ray Next برای یادگیری جامع تری دی مکس

دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس: مدل سازی اجسام سخت - Image of Course 3ds Max: Hard Surface Modeling 2 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی تری دی مکس: مدل سازی اجسام سخت

دوره آموزشی دوره آموزشی فیلمبرداری برای تجسم در تری دی مکس - Image of Course 3ds Max: Cinematography for Visualization 2 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی فیلمبرداری برای تجسم در تری دی مکس

دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری FARO PointSense Basic - Image of Course Learning FARO PointSense Basic 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی یادگیری FARO PointSense Basic

دوره آموزشی دوره آموزشی Substance Designer: تجسم محصول - Image of Course Substance Designer: Product Visualization 1 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی Substance Designer: تجسم محصول

دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس: Substance برای گردش کار V-Ray - Image of Course 3ds Max: Substance to V-Ray Workflows 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تری دی مکس: Substance برای گردش کار V-Ray

دوره آموزشی دوره آموزشی متریال های پیشرفته در تری دی مکس 2019 - Image of Course 3ds Max 2019: Advanced Materials 2 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی متریال های پیشرفته در تری دی مکس 2019

دوره آموزشی دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته در تری دی مکس 2019 - Image of Course 3ds Max 2019: Advanced Lighting 3 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته در تری دی مکس 2019

دوره آموزشی دوره آموزشی مدل سازی یک شخصیت کارتونی در زیبراش - Image of Course ZBrush: Modeling a Cartoon Character 3 ساعت
دوبله شده

دوره آموزشی مدل سازی یک شخصیت کارتونی در زیبراش

دوره آموزشی دوره آموزشی مجسمه سازی و جزئیات پارچه ArchViz در زیبراش (ZBrush) - Image of Course ZBrush: ArchViz Cloth Sculpting and Details 2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مجسمه سازی و جزئیات پارچه ArchViz در زیبراش (ZBrush)

نماد الکترونیک enamad در صورت اتصال با آی‌پی داخل کشور، نمایش داده خواهد شد.
logo-samandehi - لوگو ساماندهی
درباره ما

لینداکده یک بستر یادگیری پیشرو است که به هر کس کمک می کند تا کسب و کار ، نرم افزار ، فناوری و مهارت های خلاقانه را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای بیاموزد.

  • لینداکده-1400
  • تماس با ما
  • کانال اینستاگرام
  • کانال تلگرام
  • کانال آپارات

کلیه‌ی حقوق این سایت متعلق به لینداکده است.

عنوان دوره مشاهده جزئیات
از طریق لینک دوره از طریق نام دوره و نام مدرس