0. مقدمه
01 - خوش آمدید
02 - آنچه باید بدانید
03 - فایل های تمرین
04 - پوشه پروژه 3ds max
05 - کلمه ای در مورد گاما و واحدها
06 - نحوه تنظیم صحنه ها
07 - اشکالات 3ds max که ممکن است لازم باشد آنها را برطرف کنید
1. مروری بر مجموعه ابزار مواد
08 - مواد چیست و چرا از آنها استفاده می شود
09 - مجموعه ابزار مواد
10 - حالت گردش کار خود را انتخاب کنید
11 - استفاده از فایل های مواد در 3ds max
12 - گفتگوی تنظیمات ماده
13 - استفاده از کتابخانه دارایی 3ds max
2. استفاده از Bitmap2Material در داخل 3ds Max
14 - بارگذاری گره bitmap2material
15 - راه اندازی گره bitmap2material
16 - مواد خود را بسازید
17 - تعویض نقشه های بیتی
18 - ایجاد فایل های خروجی بیت مپ
3. کار با مواد از برنامه طراح
19 - مروری بر مطالب شما
20 - تبدیل فلز، سخت به مشخصات و براق برای arnold v4
21 - خروجی یک ماده
22 - استفاده از ماده با آرنولد
23 - بهبود نتایج مواد شما
24 - افزایش یک ماده با استفاده از گره های حداکثر
25 - تغییر وضوح
26 - ویژگی های افزونه
4. کار با Maps از برنامه Designer
27 - خروجی انواع نقشه
28 - استفاده از نقشه های exr در آرنولد
29 - استفاده از نقشه های 8 بیتی در آرنولد
30 - راه اندازی یک خروجی سفارشی
5. کار با نقشه ها از برنامه Painter
31 - مروری بر مطالب شما
32 - خروجی انواع نقشه شما
33 - خروجی فایل های psd
34 - استفاده از exrs در آرنولد
35 - استفاده از فایل psd
36 - تنظیمات رندر نهایی
نتیجه
37 - مراحل بعدی
0. Introduction
01 - welcome
02 - what you should know
03 - exercise files
04 - the 3ds max project folder
05 - a word on gamma and units
06 - how scenes are set up
07 - 3ds max bugs that you may need to work around
1. An Overview of the Substance Toolset
08 - what are substances and why use them
09 - the substance toolset
10 - choosing your workflow mode
11 - using substance files in 3ds max
12 - the substance settings dialogue
13 - using the 3ds max asset library
2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max
14 - loading the bitmap2material node
15 - setting up the bitmap2material node
16 - building up your material
17 - swapping out the bitmaps
18 - creating bitmap output files
3. Working with Substances from the Designer Application
19 - an overview of your material
20 - metal, rough to spec, and gloss conversion for arnold v4
21 - exporting a substance
22 - using a substance with arnold
23 - improving your substance results
24 - augmenting a substance using max nodes
25 - resolution tweak
26 - plugin features
4. Working with Maps from the Designer Application
27 - exporting map types
28 - using exr maps in arnold
29 - using 8-bit maps in arnold
30 - setting up a custom output
5. Working with Maps from the Painter Application
31 - an overview of your material
32 - exporting your map types
33 - exporting psd files
34 - using the exrs in arnold
35 - using the psd file
36 - final render settings
Conclusion
37 - next steps