0. مقدمه
01 - مقدمه ای بر انسان های دیجیتال
02 - استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار
03 - فرآیند شخصیت
04 - نمای کلی 3ds Max rigging
05 - منابع مدل های سه بعدی
06 - دستکاری و تکسچرینگ مدل های سه بعدی
2. ایجاد اسکلت در CAT
07 - ایجاد اسکلت در CAT
08 - اتصال اسکلت گربه به مش
09 - تنظیم دقیق اسکلت
3. شخصیت های پوست
10 - پوست کندن مش
11 - تنظیم پاکت نامه
12 - تنظیم رئوس
13 - نهایی کردن پوست
4. متحرک سازی شخصیت ها در CAT
14 - درک CTMotion
15 - ایجاد پیاده روی رویه ای
16 - تنظیم پیاده روی
17 - حرکت در صحنه
18 - راه رفتن و قدم زدن
19 - ایجاد ژست
20 - متحرک سازی بین ژست ها
21 - ذخیره و بارگذاری کلیپ ها
5. کار با Biped
22 - نمای کلی دوپا
23 - حالت فیگور دوپا
24 - پوست انداختن دوپا
25 - پیاده روی متحرک در دوپا
26 - انیمیشن Keyframe در دوپا
27 - ضبط حرکت در دوپا
نتیجه
28 - مراحل بعدی
0. Introduction
01 - Introduction to digital humans
02 - Using the exercise files
1. Getting Started
03 - The character process
04 - 3ds Max rigging overview
05 - Resources for 3D models
06 - Manipulating and texturing 3D models
2. Creating Skeletons in CAT
07 - Creating skeletons in CAT
08 - Fitting a CAT skeleton to a mesh
09 - Fine-tuning the skeleton
3. Skinning Characters
10 - Skinning the mesh
11 - Adjusting envelopes
12 - Adjusting vertices
13 - Finalizing skinning
4. Animating Characters in CAT
14 - Understanding CATMotion
15 - Creating a procedural walk
16 - Adjusting a walk
17 - Moving through the scene
18 - Walking along a path and footsteps
19 - Creating poses
20 - Animating between poses
21 - Saving and loading clips
5. Working with Biped
22 - Biped overview
23 - Biped figure mode
24 - Skinning bipeds
25 - Animating walks in Biped
26 - Keyframe animation in Biped
27 - Motion capture in Biped
Conclusion
28 - Next steps