درباره مدرس Lida Citroën
لیدا سیتروئن یک متخصص برندسازی بین المللی است که هویت ها را طراحی می کند و برندسازی شخصی را آموزش می دهد.
لیدا مدیر LIDA360 مستقر در دنور، و یک سخنران و نویسنده ماهر است که اغلب در رسانه ها از جمله MSNBC، Entrepreneur، US News & World Report، Fortune، Forbes.com، Harvard Business Review و CBS MoneyWatch به نمایش گذاشته می شود. او همچنین نویسنده دو کتاب است: ماموریت بعدی شما: راهنمای برندسازی شخصی برای انتقال نظامی به غیرنظامی، که ابزارهای برندسازی شخصی، شغلی و حرفه ای و راهنمایی هایی را برای کهنه سربازان نظامی در حال گذار ارائه می دهد و شهرت 360: ایجاد قدرت از طریق برندسازی شخصی، راهنمای پرفروش برای به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق مدیریت شهرت.
لیدا اوقات فراغت خود را صرف کمک به کهنه سربازان در گذار از مشاغل نظامی به غیرنظامی می کند. او برای Military.com می نویسد، یک داوطلب برای پشتیبانی کارفرما از گارد و رزرو (ESGR) است، در رویدادهای ملی در مورد استخدام سربازان صحبت می کند، و از سال 2010 با بنیاد جنگجویان وال استریت کار می کند. او همچنین کارگاهها، سمینارهای آموزشی، و وبینارها را برای آگاه کردن جانبازان در حال گذار در مورد چالشها، فرصتها و مزایایی که در بخش غیرنظامی به دست میآید برگزار میکند.