درباره مدرس Cheryl Ladd
Cheryl Ladd یک استراتژیست بازاریابی با بیش از 25 سال سابقه در مراقبت های بهداشتی جهانی است.
او دارای تجربه در تحقیقات بالینی، توسعه محصول، بازاریابی و تحقیقات بازار در هر دو صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی است. در سال 1998، خانم Ladd گروه تحقیقاتی Ladd را تأسیس کرد که یک شرکت مشاوره استراتژیک و تحقیقات بازار کیفی جهانی است که منحصراً در صنعت مراقبت های بهداشتی متمرکز است. پایگاه مشتری او شامل 500 شرکت فورچون و همچنین شرکت های نوپا و شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر است. این شرکت پروژههایی را مدیریت میکند که کل چرخه عمر محصول/کسب و کار را شامل میشود، از جمله ایدهپردازی و تولید مفهوم، ارزیابیهای چشمانداز رقابتی، تقسیمبندی و موقعیتیابی، قیمتگذاری و طرحهای راهاندازی بازار، و تغییر موقعیت/برندسازی مجدد.
خانم لاد دارای مدرک کارشناسی مهندسی پزشکی از دانشگاه نورث وسترن و مدرک MBA از دانشکده مدیریت فارغ التحصیل Kellogg است. خانم Ladd استاد کمکی برای دانشکده بازرگانی فارغ التحصیل دانشگاه سینسیناتی است.