تمام مدرسان Brian Honigman
عکس مدرس Brian Honigman - Image of Author Brian Honigman

درباره مدرس Brian Honigman

برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد.
Honigman Media با برندهای معتبر کار می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویت‌های مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاه‌ها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه می‌دهد.
برایان با شرکتهای The Weather Company, UNICEF, Thomson Reuters, NATO, Adknowledge, Amerisleep, SumAll, People magazine, the American Advertising Federation, Entertainment Weekly, Samsung, Sprout Social, Internet Week, Percolate, Wix, Quaero, Gypsy Warrior و دیگران هم‌کاری کرده‌است.
پیش از این برایان مدیر بازاریابی دیجیتال کمپانی Marc Ecko Enterprises بود. او استراتژی رسانه های اجتماعی جهانی و SEO را برای برند های مد را سرپرستی کرد و تیمی از بازاریابان و copywritersها را رهبری کرد. پیش از Ecko، برایان مدیر رسانه اجتماعی در LunaMetrics، یک آژانس دیجیتال در پیتسبورگ و یک پیمان‌کار نوشتاری در Branding Brand، یک موسسه بازرگانی سیار بود.
برایان یک نویسنده برجسته در Wall Street Journal, Next Web, Forbes و Entrepreneur است. نوشته‌های او در زمینه بازاریابی بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار در سراسر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است. او همچنین یک استاد یار در بخش بازاریابی در دانشکده مطالعات حرفه‌ای دانشگاه نیویورک و یک استاد مهمان مکرر در دانشکده هنرهای تجسمی، موسسه مد، موسسه Pratt، و دیگر مدارس است.
به عنوان "seasoned digital marketing expert" در Forbes و "SEO expert to follow on Twitter" توسط Search Engine Watch نام گذاری شده‌است. برایان به عنوان یک منبع شناخته‌شده در بازاریابی در New York Times, Forbes, Adweek, Business Insider, Social Media Examiner, Inc, the Huffington Post ظاهر شده‌است.

تعداد کل دروس 7

  • قیمت
  • ترتیب
  • زبان
  • کتابخانه
در حال بارگیری ...