درباره مدرس Bradley G Munkowitz
Bradley G Munkowitz (GMUNK) یک مدیر طراحی مستقل برای صفحه نمایش و فضای فیزیکی است.
بردلی بیش از یک دهه تجربه کار به عنوان مدیر طراحی برای صنعت موشن گرافیک دارد و با اشتیاق در جامعه طراحی جهانی مشارکت داشته و سخنرانی هایی در سراسر جهان از جمله کنفرانس هایی در استرالیا، نیوزلند، ژاپن، کره، فیلیپین، آلمان، هلند، اسپانیا، پرتغال، انگلستان، و در سراسر کانادا و ایالات متحده از A.
او کار حرفهای خود را بهعنوان یک طراح تعاملی در استودیو Vir2L اروپا در لندن آغاز کرد، در حالی که تجربههای وب همهجانبهای را در سایت فرقهاش GMUNK.com ایجاد کرد و جوایزی را برای برتری و نوآوری وب کسب کرد و در عین حال الهامبخش نسلی از داستاننویسان تعاملی بود.
او زیر نظر کایل کوپر در Imaginary Forces وارد دنیای موشن گرافیک شد و از آن زمان بهعنوان مدیر طراحی برای برندهای بینالمللی از طریق کار در لباسهای درجه یک BUCK، Transistorstudios، Engine Design، و Prologue Films فعالیت میکند.
او تمام سال 2010 را صرف بازی در تاریکی در Digital Domain کرد و تیمی از ستارههای GFX را به منظور مفهوم، طراحی و اجرای بیش از 12 دقیقه محتوای هولوگرافیک برای فیلم بلند TRON Legacy هدایت کرد.
او در حال حاضر خود را به عنوان یک مدیر طراحی مستقل برای صفحه نمایش و فضای فیزیکی می بیند.